330d fórum hozzászólásai

330d Elküldve: 2011-08-13 11:18 320d Motor

anubisz írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.

[/quote]

"csak" a hengerfejtömítés volt a bűnös! Szerencsém volt.

330d Elküldve: 2011-08-01 00:19 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.[/quote]


Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.

330d Elküldve: 2011-07-31 23:19 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.[/quote]


Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?

330d Elküldve: 2011-07-31 13:18 320d Motor

hancurozo írta:
hil írta:
330d írta:

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


INPA: az jó. Amit írtál 1.3.6 és 1.4:ez nagy valószínűséggel a BMW Scanner, óra állításon és hibakód törlésen kívül másra nem jó, mert Hexában adja a hibakódokat, amit ismereteim szerint még senki nem tudott megfejteni



Kiegészítem. Az INPA kábele jó, ráadasul a kínaival is dolgozik a DIS is. Könnyű velük hibát keresni, alkalmas élőadat olvasásra, és programozásra is A SCANNER jó a motorvezérlők letöltésére, és arra, hogy minden vezérlőben meg tudd nézni a futott km-t.


nem szeretném offolni a témát tovább, de erről vélemény? http://cgi.ebay.de/BMW-OPS-DIS...2507wt_905

330d Elküldve: 2011-07-30 21:58 320d Motor

anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.

[/quote]

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur

330d Elküldve: 2011-07-30 16:06 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.

Ettől félek én is, lehet hengerfejes(: Bár nem látam bubikat a kiegyenlítőben. Víz égéstérbe elvileg nem kerül, nem párás annyira a kipuffgáz. És a víz inkább a nyomás miatt távozik valahol ahol a meleg okozta hőtágulás elmultával utat talál. Bár lehet ez a nyomás abból származik, hogy a vízkörbe beledolgozik valahol):
Hogy tudom kiszűrni a hengerfejet, van vmi porlasztó helyére rakható légveszteségmérő, azzal?


Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.



Gondolom a 2-es számú csavar.
http://bmwfans.info/parts/cata...sion_tank/
Vent screw

Köszönöm szépen, hogy megnézted. Ez annyira triviális volt, hogy nem is mondtam, ezt kinyitottam(:
Hengerefejességtől ver a víz, bár van egy új 0km-es 118d motorom, lehet belerakom, és nem agyalok. Ha jól tudom megyegyezik a porlasztók/turbó kivételével.
Olajnyomás leesésre bemelegedve alapjáraton erre még esetleg vmi ötlet? Bár ha motort cserélek, ez is okafogyott(:

Az autóban amúgy 45ezer km van.




Nekem az a gyanús,hogy hűtővíz,és olaj problémád van,nem e az olajba jutó víz okozza.Nem e az miatt megy el a nyomásod. Bár nem értek hozzá,tehát nem akarok hülyeséget mondani.Viszont nekem mikor szétnyílt a légtelenítő tartályom,kérdeztem a BMW szervizbe mikor cserélték,hogy remélem nem lett ettől hengerfejes a kocsi,( bár nem hevült túl,mert egyből leálltam ) és azt a csövet nyomogatta amit te mondasz,hogy nem e kemény,aztán azt mondta biztos nem. Vized meg annyi elfolyna,hiába a takaró lemez,az bizony látszana a betonon,már persze,ha nem nyomás alatt ereszti el valahol menet közben,és le is szárad egyből a motortérben. Meg is mérted az olajnyomást? vagy csak a lámpa világit ki.


Csak a lámpa világít, és nem mértem): Diagnosztikám sincsen sajnos amivel pontosíthatnám a dolgot. Milyet ajánlotok, mert szeretnék venni egy e92-est is, és jó lenne ha hasonló apparátusom lenne mint audikhoz.
Menetközben egy deka víz se fogy a rendszerből, ez bíztató, csak miuután leállítottam, és kihűlt a motor, akkor elengedi el a kocsi alá! És ez sztem valahol vmi hajszálrepedés lesz, ami melegen annyira összeduzzad a hőtágulástól, hogy nem tud kifolyni.

330d Elküldve: 2011-07-30 14:31 320d Motor

anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.

Ettől félek én is, lehet hengerfejes(: Bár nem látam bubikat a kiegyenlítőben. Víz égéstérbe elvileg nem kerül, nem párás annyira a kipuffgáz. És a víz inkább a nyomás miatt távozik valahol ahol a meleg okozta hőtágulás elmultával utat talál. Bár lehet ez a nyomás abból származik, hogy a vízkörbe beledolgozik valahol):
Hogy tudom kiszűrni a hengerfejet, van vmi porlasztó helyére rakható légveszteségmérő, azzal?


Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.



Gondolom a 2-es számú csavar.
http://bmwfans.info/parts/cata...sion_tank/
Vent screw

Köszönöm szépen, hogy megnézted. Ez annyira triviális volt, hogy nem is mondtam, ezt kinyitottam(:
Hengerefejességtől ver a víz, bár van egy új 0km-es 118d motorom, lehet belerakom, és nem agyalok. Ha jól tudom megyegyezik a porlasztók/turbó kivételével.
Olajnyomás leesésre bemelegedve alapjáraton erre még esetleg vmi ötlet? Bár ha motort cserélek, ez is okafogyott(:

Az autóban amúgy 45ezer km van.


330d Elküldve: 2011-07-30 13:42 320d Motor

anubisz írta:
YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.

Ettől félek én is, lehet hengerfejes(: Bár nem látam bubikat a kiegyenlítőben. Víz égéstérbe elvileg nem kerül, nem párás annyira a kipuffgáz. És a víz inkább a nyomás miatt távozik valahol ahol a meleg okozta hőtágulás elmultával utat talál. Bár lehet ez a nyomás abból származik, hogy a vízkörbe beledolgozik valahol):
Hogy tudom kiszűrni a hengerfejet, van vmi porlasztó helyére rakható légveszteségmérő, azzal?


Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.


330d Elküldve: 2011-07-30 13:30 320d Motor

YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.



sajnos nem volt még időm levenni az alsó borítást, ami ugyebár lehetetlenné teszi az elfolyást helyének azonosítását): ?a lekapom, és kivárom azt az 1-1,5 órát amire kihűl a motor és elkezd folyni.
Belgiumban vettem és indulás előtt 4-órán keresztül probáltuk lelégteleníteni, természetesen kiegyenlítőtartály nyitogatásával, külön légtelenítő csavart nem találtunk sehol. Van ilyen?

Nyilván alaposabban át kell nézni, és okkal mondhatod minek kérdezek itt hülyeséget annélkül, hogy legalább a körülményeket megvizsgáltam volna, de azt hittem ez vmi jellegzetes BMW-s dolog ami esetleg mind a két jelenséggel összefüggésbe hozható. Esetleg vmi víz és olaj közös hűtő ami csak nyomáson enged át stb stb Volvónál szívtam már meg ilyet, és ott hengerfejesség tüneteit produkálta):

Van amúgy légtelenítő csavar valahol? Magas pontjain kerestem a csöveknek, de sehol semmit nem találtam):


330d Elküldve: 2011-07-30 10:40 320d Motor

Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?

330d Elküldve: 2011-07-30 10:13 XENON, DIGITKLÍMA, Retrofit e92 e81 82 87lci 88stb

Üdv márkatársak, Bmw-s korszakomat követően Audi szerelővé képeztem ki magam, több féle gyári géppel, reneteg bontott alkatrésszel, és trükkel felvértezve ami még a márkaszervízeknek sem áll a rendelkezésére... No pont ezért, hogy íly betekintésem van arra, hogy mennyi dolog van amit hivatalosan nem tud meg az ember kérdezném itt, a hozzáértők táborától, hogy eme dolgokank milyen buktatói vannak. A konkrét dolgot egy e88-as cabrió 120-ason szeretném kivitelezni, ami műszakilag azonos az e90-esekkel, ha jól bogoztam.
A digit klíma retrofit, anno a e46-osomon viszonylag zökkenőmentesen sikerült, itt már más a helyzet? Esetleg komplett elpár boxot is kell cserélnem? Hogy működik itt az egyik autóból másik autóba történő alkatrész átépítés, itt is őrzi az előző alvázszámát, és csak márkaszervízben engedi feloldani?

Xenon lámpás átépítésnél rendelkezésemre állnak a lámpák vezérlőkkel, egy modul ami állítólag kell, lámpakapcsolók, magassági szintezők stb stb Itt milyen buktatóval kell számolnom??

És tervezem megtartani eme autót, és itt is szeretném magam felvértezni diagnosztikai programokkal, mit ajánlotok? Modicoláshoz mi kell? Stb stb

Köszönettel: S



330d Elküldve: 2007-01-21 23:16 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

06309059025

330d Elküldve: 2007-01-21 23:11 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

budaörs ipari parkban, a havasi motorsport mellett van egy bmw guru, nekem õ modicolta az új fajta légtömegmérõt.

330d Elküldve: 2007-01-03 23:07 320d:5 perc alapjárat után dõl a fehér füst... miért?

nem gõz?

330d Elküldve: 2006-11-19 01:47 Eladó cuccok

birkie46 írta: 330d : Megvannak még a régi ködlámpák ??? Nekem egy db szembõl nézve balos kéne.... Mennyi ??? kÖSZI!



fester bt: 18 a bc kapcsoló, 15 a ködlámpa. Náluk ez 33, 25-öt kérek én, de ha találsz olcsóbban akkor azt is alapul vehetjük...