ATiiSP fórum hozzászólásai

ATiiSP Elküldve: 2013-09-28 17:51 Mi lehet a baj?

valter320d írta:
ATiiSP írta:
hancurozo írta:
ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.


Szia
Kérdezd bmw320d4 et ő megmondja de élőadatot is néznetek kéne szerintem!


Szia. Koszi h irtal. Minden esetre azota a legtomegnopvelo csatlakozojat lehuztam h kiprobaljam ugy mit reagal(masik topicban olvastam rola) es sokkal jobb lett. bar 3.5 rmp nel meg mindig letilt.

ATiiSP Elküldve: 2013-09-27 22:32 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
ATiiSP írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?


A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink


Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.

ATiiSP Elküldve: 2013-09-27 16:56 Mi lehet a baj?

ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?

ATiiSP Elküldve: 2013-09-26 22:46 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila


Mivel nincs kitöltve rendesen az adatlapod nem tudunk ajánlani senkit kihez vidd el.. azt írtad nagynyomású pumpa(??) cserélve..adagolóra gondolsz??


Kulfoldon tartozkodom, igy az elvitel nem megoldhato. Igen a gazolaj adagolora gondoltam csak nem vagyok tisztaba a pontos megnevezesevel. Esetleg valami kiindulas is sokat segitene, itt a szerelok nem tudjak h mi a problema.

ATiiSP Elküldve: 2013-09-26 18:43 Mi lehet a baj?

Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila

ATiiSP Elküldve: 2013-09-04 21:09 Nem indul. please help me!

Sziasztok! Egy e46 os 320d rol lenne szo, a problema h nem indul megpedig ugy nez ki h az injektor nem kap magas nyomast gondolom en. Sprayel indul az auto de nem eszleli a gazpedalt hiaba nyomom, az injetor kiszedve nem spriceli a gazolajat de mikor mar fogyna el belolle a spray elkezd dolgozni az injektor es dadog az auto aztan leall. A magasnyomasu pumpara gyanakszom esetleg valaki talalkozott mar hasonlo problemaval? Udv Attila

ATiiSP Elküldve: 2013-08-03 18:23 Nem indul el

ATiiSP írta:
YELLOW írta:
ATiiSP írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter



Koszi mindenkinek. Megoldodott a problema az auto mar beindul, fecskendezesi hiba volt. Viszont most nincs alapjarat rendesen ugyan nem all le viszont 500 es 1000 kozott ugral es a turbo se mukodik. A szamitogep azt irja h a crankshaft sensor hiba valami szinkronizalas. Ez azt jelentene hogy ujjat kell venni; vagy van valami trukk?. Koszi


ebből két dolog jön le. vagy késik a vezérműtengely jeladó jele egymáshoz képest, vagy ugrott a vezérlésed. mármint a lénc ugrott. nekem ez ugrik be erről.


Viszont ha egy lancszemet ugrik a vezerles az eleg sok ( le is ellenoriztem mind a helyen van ) a tengely jelado kis pocok a lenkereken meglett csinalva mert levolt torve essetleg annal lenne elteres? meg ha leveszem a szenzort akkor is ugyan igy jar a motor. a diagnosztikai gep kisem toprli ezt a hibat.


mentem vele egy kort.. se a fogyasztas mero se a sebesseg mero nem mukodik csak az RPM

ATiiSP Elküldve: 2013-08-03 18:13 Nem indul el

YELLOW írta:
ATiiSP írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter



Koszi mindenkinek. Megoldodott a problema az auto mar beindul, fecskendezesi hiba volt. Viszont most nincs alapjarat rendesen ugyan nem all le viszont 500 es 1000 kozott ugral es a turbo se mukodik. A szamitogep azt irja h a crankshaft sensor hiba valami szinkronizalas. Ez azt jelentene hogy ujjat kell venni; vagy van valami trukk?. Koszi


ebből két dolog jön le. vagy késik a vezérműtengely jeladó jele egymáshoz képest, vagy ugrott a vezérlésed. mármint a lénc ugrott. nekem ez ugrik be erről.


Viszont ha egy lancszemet ugrik a vezerles az eleg sok ( le is ellenoriztem mind a helyen van ) a tengely jelado kis pocok a lenkereken meglett csinalva mert levolt torve essetleg annal lenne elteres? meg ha leveszem a szenzort akkor is ugyan igy jar a motor. a diagnosztikai gep kisem toprli ezt a hibat.

ATiiSP Elküldve: 2013-08-03 15:27 Nem indul el

valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Ha főtengely jeladó lenne azt dobná hibának!


Szia!
Bocs, de a főtengely jeladó valamiért nem szokott hibát beírni.
hil





Az elég nagy baj és szomorú! azért köszönöm hil
by:Valter



Koszi mindenkinek. Megoldodott a problema az auto mar beindul, fecskendezesi hiba volt. Viszont most nincs alapjarat rendesen ugyan nem all le viszont 500 es 1000 kozott ugral es a turbo se mukodik. A szamitogep azt irja h a crankshaft sensor hiba valami szinkronizalas. Ez azt jelentene hogy ujjat kell venni; vagy van valami trukk?. Koszi

ATiiSP Elküldve: 2013-08-02 21:59 Nem indul el

szotakdavid írta:
ATiiSP írta: Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.


Cseréljetek főtengely jeladót lehet megoldja a problémádat.

Üdv Dávid


Koszi, viszont azota eszer vettunk meg egy dolgot. A kartelgaz szuroben jelentos mennyisegu gazolajat talaltunk es az injektoroknal is. Nem zarnak ugynez ki, arra esetleg mi lenne a megoldas ?

ATiiSP Elküldve: 2013-08-02 18:49 Nem indul el

Sziasztok. Azzal a problemaval fordulnek hozzatok hogy az autom nem indul., egy e46- os 320D-rol lenne szo. Az elozmeny kuplung csere volt illetve a lenkereken a kis pocok ami a jelet adja a fotengelyhez le volt torve, ami meglett javitva majd a tarcsa es a szerkezet cserelve. Onnantol kezdve nem.indul.az auto, elotte semmi problema nem volt. Inditozik illetve olyan mintha indulni aakkarna majd egy kis inditoas utan nagy nehezen beindul viszont nem reagal a gaz pedalra es ahogy elengedem a kulcsot le is all. Diagnosztikai gep semmi problemat nem mutat. Elore is koszonom.