Angelaniko fórum hozzászólásai

Angelaniko Elküldve: 2011-09-08 16:32 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

YELLOW írta:
Angelaniko írta:

jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!


esély mindenre van. nem tudom milyen szerelőnél van, de érdemesebb olyanhoz vinni, aki több BMW-t látott már. várom mit küld a szerelő.


Nos... azt írja, hogy 2 db "Nockenwellen" szenzort (= ha jól értem ez a vezérműtengely jeladó) és 1 db "Kurbelwelle" szenzort (ez meg a főtengely jeladó) kell kicserélni. Megengedi, hogy megvegyem otthon, és ő beszereli. 50 EUR volt a hibakutatás.
itt vannak a képek a computerről, ha valakinek mond valamit, kérem fordítson
előre is köszi!!!!!!!





Angelaniko Elküldve: 2011-09-08 14:36 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

YELLOW írta:
Angelaniko írta:

jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!


esély mindenre van. nem tudom milyen szerelőnél van, de érdemesebb olyanhoz vinni, aki több BMW-t látott már. várom mit küld a szerelő.



eddig Szombathelyre vittük, két BMW-s szerelőnél is volt, de az egyik elállított valamit a computeren, amit helyrehozott az új szerelő, de ő meg nem képes megállapítani hogy mi ez a DSC-s hiba, meg a lengőkaros problémát sem oldotta meg a szilent-cserével...most itt van Bécsben egy BMW-re szakosodott műhelyben, kíváncsi vagyok én is rá mit hoz ki belőle

Angelaniko Elküldve: 2011-09-08 14:19 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

YELLOW írta:
Angelaniko írta:
YELLOW írta:
Angelaniko írta: Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....


a kézifék és kipörgésgátló jel csak akkor világít narancssárgán, ha full ki van kapcsolva. ezt a DSc gomb hosszan nyomva tartásával tudod elérni.
ebből nekem az következi, hogy vagy a DSC biztosítékja, vagy a DSC egység/tömb lesz rossz.
az is lehet csak újra kell kalibrálni a DSC-t.
érdeklődj bmw320d4 user-nél, de csak estefelé várj választ. éjszakai bagoly.


Ó, nagyon köszi!! Arra nincs esetleg tipped, hogy a motor viszont miért áll le közben?? vagy bezavar valami szenzort? vagy maga a DSC zavart is egy olyan dolog okozza ami a motorleállást is? amúgy most van épp szerelőnél az autó, megkérem állítsa be újra a DSC-t...köszi szépen a választ.


a DSC olyat is csinál, hogy elveszi a gázt, azaz a vonóerőt birizgálja, ergó beleszól a motorvezérlésbe is. a rángatás lehet attól, hogy a DSc dolgozni akar, csak rossz paraméterek miaat nem jól dolgozik. az is lehet az első és a hátsó tengelyen más méretű gumik vannak, ezáltal nagyobb a teljes kerékátmérő. ami szintén zavart okoz a működésben.



jézusom mik vannak...erre aztán tényleg nem gondoltam. Viszont mind a négy kerék egyforma, de a jobb első keréknél problémák voltak a lengőkarnál nemrég. A szilentek lettek kicserélve, viszont ugyanúgy kopog továbbra is...lehet, hogy akár egy ilyen is befolyásolhatja?
Ezenkívül szerinted mennyi az esély egy holtpont jeladó meghibásodására? valami jeladóról beszélt a telefonba a szerelő, azt mondta mindjárt küld egy árajánlatot, abban le van írva, hogy szerinte mi a hiba.
köszi szépen!!!

Angelaniko Elküldve: 2011-09-08 13:31 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

YELLOW írta:
Angelaniko írta: Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....


a kézifék és kipörgésgátló jel csak akkor világít narancssárgán, ha full ki van kapcsolva. ezt a DSc gomb hosszan nyomva tartásával tudod elérni.
ebből nekem az következi, hogy vagy a DSC biztosítékja, vagy a DSC egység/tömb lesz rossz.
az is lehet csak újra kell kalibrálni a DSC-t.
érdeklődj bmw320d4 user-nél, de csak estefelé várj választ. éjszakai bagoly.


Ó, nagyon köszi!! Arra nincs esetleg tipped, hogy a motor viszont miért áll le közben?? vagy bezavar valami szenzort? vagy maga a DSC zavart is egy olyan dolog okozza ami a motorleállást is? amúgy most van épp szerelőnél az autó, megkérem állítsa be újra a DSC-t...köszi szépen a választ.

Angelaniko Elküldve: 2011-09-08 12:12 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Sziasztok,
járt már valaki esetleg így? Következő: magától elkezd világítani sárgán a kézifék-jel illetve a kipörgésgátló. Ez előtt azonban még leesik a fordulatszám, ránt egyet az autó (mintha lefulladna) és kivilágít az akku-jel - ez kb tart 1 mp-ig, majd ezek után jelenik meg a kézifék és a kipörg.gátló sárgán. A motorjel nem világít.
Autószerelő semmi hibát nem lát...szerintetek???
köszi....