Arpee fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Arpee Elküldve: 2018-09-19 15:55 Mi lehet a baj?

konkolyd írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.


mert lehet nem is aktuális hibák. tehát a hiba nincs jelen, csak jelen volt valamikor.
mellesleg én a BMW-s programokban bízok leginkább.
de a hibák olyanok, mintha el lenne menve a vezérlés. volt cserélve lánc? ha nem, akkor simán megugorhatott. autó járása, teljesítménye jó?


Törölve volt a hibakód lista, és ezt adja csak. Igen szét volt szedve a motor, új vezérlés, hajtókarcsapágyak, gyúrük, szelepszárszimeringek voltak cserélve (elötte is jelen volt ez a hibakód). A vezérlés beállító szerszámot ráraktuk újra, helyén van minden. Sajnos nem igazán van a közelben akinek BMW-s programja van...


Egy egész jó kis anyag, nézd át hátha segítségedre válik.
https://us.autologic.com/news/...diagnosing
Kipufogó vanos tekercs lehet meghalt, vagy el van koszolódva, vagy az olajnyomás nem jut el oda, vagy vezeték sérülés miatt már villamos vezérlést sem kap...
https://www.youtube.com/watch?v=YktIgslaoIQ




Köszi szépen, megnézem. Elfelejtettem irni, hogy milyen autórol van szó (318i N42b20 motorkoddal) de az adatlapomon irja.

Arpee Elküldve: 2018-09-19 09:22 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.


mert lehet nem is aktuális hibák. tehát a hiba nincs jelen, csak jelen volt valamikor.
mellesleg én a BMW-s programokban bízok leginkább.
de a hibák olyanok, mintha el lenne menve a vezérlés. volt cserélve lánc? ha nem, akkor simán megugorhatott. autó járása, teljesítménye jó?


Törölve volt a hibakód lista, és ezt adja csak. Igen szét volt szedve a motor, új vezérlés, hajtókarcsapágyak, gyúrük, szelepszárszimeringek voltak cserélve (elötte is jelen volt ez a hibakód). A vezérlés beállító szerszámot ráraktuk újra, helyén van minden. Sajnos nem igazán van a közelben akinek BMW-s programja van...

Arpee Elküldve: 2018-09-19 09:04 Mi lehet a baj?

Sziasztok,

Van nekem is egy "kis" problémám sárga check lámpa nem világit, de van egy 27BD hibakód. Csatolok képet is. Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?

A link neve

A link neve

A link neve

Köszönöm előre is a segítséget.

Arpee Elküldve: 2016-07-31 21:06 hangos a motor

hil írta:
Arpee írta:
hil írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.


Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)


miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.

szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.

egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt


Megnéztem, nem változott semmit...
Van még 1 kérdésem: a szűrő ház után van a légtömegmérő és onnan jön 1 vékony slag, az hova megy?
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


Üza. szűrőhöz


?? onnan indul s lemegy a motor alja felé valahova, csak nem tudom, nem látom hogy hova megy, és mi a szerepe...

Megírtam, de akkor érthetőbben:a vékony cső egyik vége a légtömegmérő házra csatlakozik, a másik vége pedig az alvázon a sofőr ülés alatt lévő üza. szűrőhöz megy.


Köszi megértettem, (nem tudtam és nem is tudom még hogy mi az a üza szűrő, üzemanyag?). Az ha falsot szív, befolyásolhatja az én problémámat?


Arpee Elküldve: 2016-07-31 16:12 hangos a motor

hil írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.


Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)


miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.

szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.

egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt


Megnéztem, nem változott semmit...
Van még 1 kérdésem: a szűrő ház után van a légtömegmérő és onnan jön 1 vékony slag, az hova megy?
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


Üza. szűrőhöz


?? onnan indul s lemegy a motor alja felé valahova, csak nem tudom, nem látom hogy hova megy, és mi a szerepe...

Arpee Elküldve: 2016-07-31 08:53 hangos a motor

YELLOW írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.


Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)


miért lenne hátul az ECU? biztos van hátul is ECU, csak az nem a motorvezérlőjé. az ECU egy gyűjtőnév, ami elektronikus vezérlőegységet jelent. persze lehet úgyis fordítani, hogy engine control unit. végülis talán motorok esetében jött ez először elő.

szóval egy motorvezérlőt miért raknának hátra? hát a motor elől van és bizony ilyen rendszernél fontos az, hogy a jelek, minél rövidebb idő alatt érjenek célba, ezért van, hogy pl az ABS vezérlő ECU-ja, közvetlen a tömbön van rajta.

egyébként a fékolajtartály melletti dobozaljában van az motor ECU-ja. de szerintem nem azzal lesz gond. megnézheted, csak ne gyújtás alatt


Megnéztem, nem változott semmit...
Van még 1 kérdésem: a szűrő ház után van a légtömegmérő és onnan jön 1 vékony slag, az hova megy?
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg

Arpee Elküldve: 2016-07-27 08:45 hangos a motor

Bitu79 írta:
YELLOW írta: az enyém pont ugyanilyen hangú
http://youtu.be/fW6oNcHqTN8?t=3m27s



Ennek szép hangja van.
Arpee-nak a 2. videóját megnézve/meghallgatva az övé viszont nem egészséges,azt kell h. mondjam.
Az övé sajnos csörög ezerrel tényleg,ahogy írta.1. videóban nem hallani pedig.Sztem elb*szták neki a vanost.
A vanos babrálás előtt szebb hangja volt az övének.


Utánna kell most nézzek, valaki mondta, hogy hátul a csomagtartóba a sárvédőnél van az ECU, azt nézzem meg hogy a csatlakozó lábak nincsenek-e oxidálódva, s azért nem vezérli rendesen a vanost... (fogyasztás meg ahhoz képest hogy ugyanazt a 600 km-t OFF skoda fabia 1,4 101 lovassal 6 literes átlaggal tettem meg légkondi nélkül dugó nélkül 8 óra alatt éjjel, a BMW vel meg 6,9 volt +légkondi és még dugó is feltartott nappal 9-9,5 óra alatt.)

Arpee Elküldve: 2016-07-23 09:52 hangos a motor

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
Arpee írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


hát nem tudok okosat mondani. ez ilyen N42/N46 betegség.
nekem pl. hideg motornál nagyon halk, semmi csattogás, vagy ilyesmi nincs. aztán amikor bemelegedett üzemi a motor, akkor alapjáraton eléggé kalapálós, mint neked az első videón kb. sajnos ahány féle eszközzel veszed fel, meg az sem mindegy hol (garázsban, szabadban) nem olyan a hang, mint élőben hallgatva. rettentően becsapós.
nekem az alapjáratom, olyan 610-650 körül van meleg állapotban. ha kicsi gázt adok, akkor kisimul, simább a hang. (hidegen ugye 900-1100 között alakul) kb melegen ha eddig nyomom, akkor szebb. én próbáltam sűrűbb olajat is, de igazából 0w-30 és 5w-50 között is totál egyforma. mivel nincs egyéb bajom, jól fogyaszt, szépen is megy, így nem érdekel a dolog. videókat nézegetve, ugyanilyen hangokat hallani. ahol valami alkatrész rossz, ott teljesen más a hang, hallani, hogy nem ok.
a változó szelepvezérlésnek, Valvetronic-nak is van egy fura hangja, ez japán motoros autóknál is megfigyelhető. bár fura, mert az N40 Valvetronic nélküli motornak is hasonló hangja van.

annyit tegyél már meg, hogy járó motornál, alapjáraton (melegen) óvatosan nyisd ki az olajbetöltő sapkáját. hogy változik-e a motor hangja, és járása.
mert neked tényleg elég dízeles. vezérlés nem ment el, tutti jól lett összerakva?
illetve a hang kicsit hasonlít még nekem arra, ha valahonnan falsot szív. a szűrőház és szívótorok között jól lett visszarakva a cső? főként szívótorok alsó részén szokott nem jól felfeküdni, nehéz is bejátszani.


Motorburkolatokat csekkold le,hogy a helyükön vannak e rendesen.Sztem attól is lehet fura hangja.




Motorburkolatot levettem ugyis ugyanazt csinálja.
Meleg motornál kinyitottam az olajbetöltőt, semmi reakciót nem vettem észre, a szűrőháznál pedig ugy néztem rendben van a dolog, egy vékony cső nem volt visszarakva, visszaraktam, de ugy se változott semmit. A 600 km után a változás annyi hogy most nem áll vissza alapjáraton a csendesebb hang, ugyanolyan mint 2200-2500 fordulatig, utána már megint nem hallani a dizeles ketyegést. Jah és reggeli inditás után dadog a motor állitaná a fordulatot, majd leáll....

Arpee Elküldve: 2016-07-18 21:01 hangos a motor

YELLOW írta:
Arpee írta:
Arpee írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


hát nem tudok okosat mondani. ez ilyen N42/N46 betegség.
nekem pl. hideg motornál nagyon halk, semmi csattogás, vagy ilyesmi nincs. aztán amikor bemelegedett üzemi a motor, akkor alapjáraton eléggé kalapálós, mint neked az első videón kb. sajnos ahány féle eszközzel veszed fel, meg az sem mindegy hol (garázsban, szabadban) nem olyan a hang, mint élőben hallgatva. rettentően becsapós.
nekem az alapjáratom, olyan 610-650 körül van meleg állapotban. ha kicsi gázt adok, akkor kisimul, simább a hang. (hidegen ugye 900-1100 között alakul) kb melegen ha eddig nyomom, akkor szebb. én próbáltam sűrűbb olajat is, de igazából 0w-30 és 5w-50 között is totál egyforma. mivel nincs egyéb bajom, jól fogyaszt, szépen is megy, így nem érdekel a dolog. videókat nézegetve, ugyanilyen hangokat hallani. ahol valami alkatrész rossz, ott teljesen más a hang, hallani, hogy nem ok.
a változó szelepvezérlésnek, Valvetronic-nak is van egy fura hangja, ez japán motoros autóknál is megfigyelhető. bár fura, mert az N40 Valvetronic nélküli motornak is hasonló hangja van.

annyit tegyél már meg, hogy járó motornál, alapjáraton (melegen) óvatosan nyisd ki az olajbetöltő sapkáját. hogy változik-e a motor hangja, és járása.
mert neked tényleg elég dízeles. vezérlés nem ment el, tutti jól lett összerakva?
illetve a hang kicsit hasonlít még nekem arra, ha valahonnan falsot szív. a szűrőház és szívótorok között jól lett visszarakva a cső? főként szívótorok alsó részén szokott nem jól felfeküdni, nehéz is bejátszani.


Szerdán-Csütörtökön fogok egy nagyobb utat megtenni vele (600 km) kiváncsi leszek a fogyasztására is. Az összerakást meg direkt a hozzá való szerszámkészlettel történt, ott voltam hogy lássam. Leellenőrizem majd az olajbeömlő kinyitását és a szűrőház-szívótorok találkozását is.

Arpee Elküldve: 2016-07-17 21:20 hangos a motor

Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Rendben.Szerintem az előző vidiben egészséges hanga van.Akkor várjuk a vidit.
ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Ennek akkor ilyen hangja kell legyen?? Ez után a videó után van változás, azt majd holnap felteszem, lássuk hogy mit szoltok hozzá.




Várom a videót.Sztem szép hangja van tényleg.


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be


valaki?

Arpee Elküldve: 2016-07-16 11:04 hangos a motor

Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


Rendben.Szerintem az előző vidiben egészséges hanga van.Akkor várjuk a vidit.
ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Ennek akkor ilyen hangja kell legyen?? Ez után a videó után van változás, azt majd holnap felteszem, lássuk hogy mit szoltok hozzá.




Várom a videót.Sztem szép hangja van tényleg.


Na itt a mai videó:
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Arpee Elküldve: 2016-07-15 22:21 hangos a motor

Bitu79 írta:
Arpee írta:
Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat



Az az.De akkor nem ez a gond valószínűleg.Én meghallgattam fülessel a videót,és nem hallom,hogy rossz hangja lenne neki.



Ennek akkor ilyen hangja kell legyen?? Ez után a videó után van változás, azt majd holnap felteszem, lássuk hogy mit szoltok hozzá.

Arpee Elküldve: 2016-07-15 22:11 hangos a motor

Bitu79 írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint


Olajnyomás rendbe van?Láncfeszítő patron is?


A vezérléssel együtt volt cserélve a láncfeszítő patron is ha erröl van szó: http://www.bmwfanatics.hu/tago...ml?forum=1
Az olajnyomást meg nem tudom, hogy azt hogyan kell nézni, viszont a szerelő srác mondta hogy a vezérlősoron kitakaritotta a olajjáratokat

Arpee Elküldve: 2016-07-15 21:56 hangos a motor

YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja


a vákuumpumpát is szokták mondani a hangra...
és a csere után azok a hangok megszűntek, amik miatt cserélve lettek?


Alapjáratba megszünt, de ahogy adom a gázt neki előjön, majd magasabb fordulaton eltünik, ahogy esik vissza ugyanez és alapjáraton csendesebb lesz megint

Arpee Elküldve: 2016-07-15 21:41 hangos a motor

YELLOW írta:
Arpee írta:
YELLOW írta:
Arpee írta: Sziasztok! Nemrég vásároltam egy BMW 318i -t N42 motorkoddal. Van 1 motorproblémás bajom: Elinditom az autot, alapjáraton jár "rendesen" (van egy dizeles beütése de álitólag ezeknek van) majd gázt adok neki és elkezd hangosan ugymond csattogni ami 2200+ fordulatnál elmulik, mikor elengedem a gázt ugyanigy 2200 fordulat környékén hallatszik a hang, majd alapjáraton csendes lesz.
Szivesen várom a véleményeket


videó jó lenne róla


Van egy előtte videó, azt feltöltöm most, vezérlés volt cserélve meg vákumpumpa és bontóbol 2 db vanos (a fogaskerekes dolog amire jön rá a lánc)

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Holnap csinálok 1 videót az utána észleltekről


ezeket miért kellett cserélni?
majd a mostani videó után... folytatjuk


Mert azt mondták hogy vezérlést kell cserélni mert laza lehet a lánc stb azért van ez a hangja
« előző12következő »