BMW318i fórum hozzászólásai

BMW318i Elküldve: 2009-11-27 17:30 Motorolaj

Sziasztok!

Megerõsítem Yellow szavait!

Az N42B20-as motorú 318i-nk fogyasztja az olajat, az N40B16-os 316i-nk viszont nem. Nagyjából hasonló igénybevétel mellett.
A fogyás kb. 1l, cserétõl-cseréig, ez olyan 22-23 ezret jelent...

BMW318i Elküldve: 2009-10-28 10:46 Segítsetek!

Sziasztok!

Valaki cserélte már a 9-es alkatrészt?

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10

Még mindig a reggeli be nem indulással küzdök, állítólag ez a rossz és nem az AC-m...

BMW318i Elküldve: 2009-09-09 08:04 Kopog az eleje!!

Naaa...hát ezt mondom!
Amúgy "hil" kérdésére a válasz:
Bármelyik autósboltban van szerintem, ahol kapni Lemförder alkatrészt. Nekünk többek között a Bárdi is szállít, ez tõlük van.
Egyébként régi kapcsolat még a Pogrányi Kft., ha valami nagyon problémás cucc kell, akkor a legjobb megoldás, ugyanis külföldrõl szállítanak, és tuti gyárit!

BMW318i Elküldve: 2009-09-08 20:22 Kopog az eleje!!

Na jó, de nekem a negyedébe kerültek csak a szilentek, hozzád képest még mindig 15k-t spóroltam. Az azért nem rossz...
De inkább kezdjünk felvonulni pl. a jobb utakért, vagy bal utakért...

BMW318i Elküldve: 2009-09-08 11:54 Kopog az eleje!!

Én nem vettem Febi-t. Fele idõ alatt kellett kidobni apám Mercijébõl a Febi cuccot. Elhiheted, hogy a legjobb megoldást választottam, mivel autóalkatrész üzlete van apámnak, így nem téma az alkatrész. Egyedül a 30 éves tapasztalata az, ami ilyen esetben mérvadó.
A Meyle pedig azért veszélyes, mert leginkább ezt hamisítják a törökök. Persze a Lemfördert is...véleményem szerint inkább az utakat vasalhatnák már ki...
Van még a Ruville márkájú szilent is, az egyik haverom pedig csak ilyet szereltetett be, mert ezt ismerte. Már 70 ezret ment el vele és azt mondja nem zörög.
Egyébként gyári beszállító ez a cég is.

BMW318i Elküldve: 2009-09-08 10:51 Kopog az eleje!!

Hello!

Hát csak azért lehet jó, mert tartóval (ház) együtt csak párban lehet venni a Lemförder szilenteket, úgy meg ha veszel 7 ezerért, akkor nekem is hozhatsz mindkét kocsimhoz 2-2 darabot!
Egyébként 20-30 ezerig lehet kapni, üzlet és hangzatos kedvezmény függõen.
Különben pedig nem tud sérülni semmi, ha valaki nem totál hülye...

BMW318i Elküldve: 2009-09-08 08:56 Kopog az eleje!!

Hello!

A lengõkar hátsó szilentjeit lehet venni külön is, az alu ház nélkül is. Kb. 3-4 rongy a Lemförder. Annyi vele a gubanc, hogy kell hozzá egy rendes présgép, illetve egy célszerszám amivel ki illetve be lehet tolni a szilentet.
Én így csináltattam meg mindkét oldalt és jól sikerült. Kérdés, hogy meddig bírják majd a honi legelõket...

BMW318i Elküldve: 2009-08-01 10:48 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Szevasztok!

Hát, ahogy alább lelkesedve írtam a "relékrõl"...olyan rossz most a kedvem...
Kicseréltem, és sajnos ugyanaz a baja még mindig. Hasonló Rabbit kocsijához a jelenség, csak az enyém le is áll, a második indítás után viszont tökéletesen mûködik.
Úgyhogy már nekem is csak a szivattyú csere jöhet még szóba.
Ellenben azt megjegyzem, hogy a relé amit kiszedtem, eléggé be volt égve az érintkezõknél. Most pl. a régi kürt relét raktam az AC reléhez. Megtisztítva sokkal csendesebben mûködik, értsd nem kattog olyan hangosan, mint a régi, amit már alapjáraton is lehetett hallani.
Már eléggé idegesít a dolog...elõbb-utóbb csak veszek egy rendes E30-ast...

BMW318i Elküldve: 2009-07-21 15:18 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Persze, mert a dudánál is az volt, hogy mûködni mûködött, de mégsem szólt a duda. Ha a vezeték végén mértünk (5x szedtük szét, az egész lökhárító alját, mindkét oldalon, mert két kürt van......) akkor nem volt hiba. Ezért kezdtem keresni mást, mint a vezeték szakadást, vagy rossz dudákat, kormány kapcsolót.
De mondom, este kipróbálom a relét...

BMW318i Elküldve: 2009-07-21 14:29 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Pontosan. Mindegyik ilyen színû abban a relé panelban.

BMW318i Elküldve: 2009-07-21 10:51 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Szevasztok!

Na, a következõ a helyzet ezzel...
Nekem kezdetektõl (18 ezer km-nél) csinálja azt, hogy reggel nem indul be, csak zötykölõdik a motor, majd leáll. A második indítás után viszont minden jól mûködik.
Kicseréltük a gyertyákat, trafókat, benzinszûrõt, de maradt a hibajelenség. Egyedül a trafó csere után, nem jelentkezett vagy 2 hétig a dolog, de aztán megint.
Szintén az elejétõl nem mûködött a dudám (kérdeztem is a fórumon, hogy mi lehet a baja...), azt viszont kiderítettem, hogy a biztosíték tábla alatti relék közül a legbelsõ a kürtrelé. Kicseréltem, és legnagyobb örömömre megszólalt a duda. (Amúgy 80 ezret mentem duda nélkül, enyhén stresszesen...)
Viszont, és most jön a lényeg: szétszedtem a relét, és az érintkezõk között volt egy baromi nagy fekete összeégett valami. Kitisztítottam és azóta ez a relé is jól mûködik. És, hát ilyen az élet, ma reggel kiderült, hogy az ac reléje ugyanilyen és a kürt reléje mellett van kettõvel...
Csere, beszámoló késõbb...

BMW318i Elküldve: 2009-05-06 18:03 E46 touring

Hello!

Ez mit takar? Üléseket is, vagy csak a kárpit részeket? Mûanyag betéteket? Engem például egy komplett elsõ könyöklõ érdekelne.
Gumik ára? Felnivel, vagy anélkül?

Köszi!

BMW318i Elküldve: 2009-01-24 13:50 Hallott már valaki ilyen hibáról?

Sziasztok!

Az én autómnak a következõ a hibája:

Indítózás után, olyan mintha nem indulna be valamelyik henger.
Korábban, az I. inspekció után (hazaérve a szervízbõl, Wallis Duna) produkált hasonló hibát, akkor másnap kicserélték az egyik gyújtó trafót, mivel állítólag visszahívási akció is volt miatta.
Azóta elmentem még 65 ezer kilométert, de ugyanúgy nem indul be néha.
Most kicseréltük a trafókat és a gyertyákat (mindkettõ Bosch). 2 hétig, mintha kicserélték volna az autót, aztán újra jelentkezett a hiba. Ezután a benzinszûrõ következett, de még mindig elõfordul, hogy nem indul be rendesen. Kb. 5-6 indítás után van csak alapjárat, majd 3-4 napig megint semmi gond, aztán megint rossz.
Szóval totál tanácstalan vagyok. Szervízbe nem merem vinni, mert amit csak lehet, az lelopják róla...itthon meg nem tudom mihez nyúljunk.

Autó: 318i/2.0 liter-143 LE (N42 B20)

BMW318i Elküldve: 2008-01-15 19:07 Üzemanyag fogyasztás

Hello!

Fogyasztási adatok szerintem pontosak. Nekem nem csal semmi sem.
8,7 ha normálisan 140-tõl többel nem megyek, ha nyomom neki akkor 9,5-10 között jön ki, de ekkor végsebesség közeli a tempó.
Mindig figyelem, de nincs nagyarányú eltérés sosem.

Apropó valaki egyszer feltette a kérdést, hogy ha kigyullad a kis sárga lámpa, hogy ideje tankolni, mennyi lehet még benne. Nos, még kb. 60 km-t mentem és 3 liter maradt még.

A benzinkutak egyébként minimális eltéréssel adagolnak.
20 liter alatt nem is hitelesíthetõ, és 5 literig pedig a vevõ felé "csal".
Kb. így egy évben nagyjából kiegyenlíti a csalás egymást. Persze lehetnek eltérések, ugyanis a hitelesítés után 10 mp-el már elmehet az adagolás.
Az OMH, csak abban a pillanatban mért érték alapján hitelesít.
Egy benzinkútnál nem ez a "csal" a kút a mérvadó...

BMW318i Elküldve: 2008-01-09 15:58 Benzin VS Dízel

Az én Anyukám pont ez a tipikus BMW-s fajta!!!

Fekete a BMW-je, van arany nyaklánca, órája, gyûrûje, parkolni nem tud, és dolgozat íráskor tuti bunkónak is tartják a diákjai...igaz nem kopasz, meg van három diplomája...

Én pedig amúgy hétköznap BKV sofõr vagyok, esténként taxisként maszekolok, hétvégén pedig megcsinálok pár kört a billencs IFÁ-val, hogy tankolni is tudjak a BMW-be, amúgy van egy munkába járós Suzukim, meg rá jó nagy "most akciós ingyen hitelem" és így már végképp nem értem miért van teleköködve az Ignis szélvédõje...