Ez egy archivált weboldal! bővebben
BMW318i fórum hozzászólásai

BMW318i Elküldve: 2008-01-09 00:27 Benzin VS Dízel

Hello!

Kicsit off, de a hírekben találtam...

http://www.urbanlegends.hu/200...w-az-utra/

Persze nem igaz a fele sem, de akkor is...
Ha pedig valaki azt próbálja mondani, hogy lááááámmm, ezek is mind benzines BMW-vel voltak...

BMW318i Elküldve: 2007-12-04 14:06 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Ja, miért nem?
Az élet 5000-es fordulatszám fölött kezdõdik...

BMW318i Elküldve: 2007-12-03 06:33 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

...és hát ugye van a kalapos BMW-s...

Én foglalkozásomból adódóan kb. 2000 különbözõ autót vezettem már, nem kérdés, hogy manapság a dízel jobban megy mint egy benzines, azonban nem annyira, amennyire sokan "arcoskodnak" a 650 ezredik kilométert lefutott Passatjukkal. Én csak azért merek versenyezni az ilyenekkel, mert totál tisztában vagyok vele, hogy mit tud az autója...
Általában kevesebbet...

BMW318i Elküldve: 2007-12-02 16:35 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Kicsit off leszek...de, benzin forever!!!! ))
Én a TDI Passatokkal TDCI Mondeokkal szoktam így csinálni...))...kicsit legalább kikormolják a kipufogót...

BMW318i Elküldve: 2007-12-02 07:50 Hátsó ülés - ledönthetõ

Hello!

Nekem pedig könyöklõsre kellene átvariálni a hátsó ülését a 316-osnak. Errõl hallott már valaki valamit?

eeeN

BMW318i Elküldve: 2007-11-05 11:46 Help!!! Elfordíthatatlan kormány!

Nem hallok/érzek ilyesmit...csak elfordul és kész...aztán minden ok...

BMW318i Elküldve: 2007-11-05 09:15 Help!!! Elfordíthatatlan kormány!

Hello!

A hiba a következõ...

Hosszabb parkolás után sem álló, sem járó motornál, nem lehet megmozdítani a kormányt...a jelenség olyan mintha a kerék valamibe beleütközne, és az akadályozná.
Szervótartály rendben, hibakód nincs...

Mi lehet vele?

Autó: 318i 2.0 (2002, DSC, Touring, 58e km.)

BMW318i Elküldve: 2007-11-02 18:58 ELLOPTÁK!!!

Ezt az OBD csatit, be kéne önteni hidegre kötõ anyaggal...aztán csak ki kéne melegíteni belõle a cuccot ha használni kell...
Gondolom a tolvaj haver a gps blokkoló mellett nem visz magával hõpisztolyt......mert öngyuszival nem tudná, hisz megégetné azt a drága kis újjait...

Én kitaláltam...statárium lenne a tolvajokkal szemben...amint lebukik egy, azonnal Szibéria...de, csak azért mert ott végeztetném ki...

BMW318i Elküldve: 2007-11-01 20:10 ELLOPTÁK!!!

Nem vágom, hogy ez a kocsi miért lenne bontós...ez itthon "garantált 78 ezer kilométer, szervízkönyves, magyarországi, megkímélt, keveset futott, hölgy tulajdonostól, aki ráadásul ugye még nyugdíjas orvos is + ott a férje, aki nyugalmazott ügyvéd, télen nem használt, így van hozzá szinte új téligumi felnivel, és hát sérülésmentes"...3,8 millió, hitel, csere, miegymás...megoldható...

Na, ezt csak azért írtam, hogy ne menjünk el az "akasztották a hóhért" felé...én sajnálom, hogy ellopták a kocsidat...

BMW318i Elküldve: 2007-11-01 10:17 ELLOPTÁK!!!

Attól még, hogy rejtvényújságot csinálunk a kocsiból...a tolvajok még elviszik, hisz nem fogja látni, hogy a kartervédõ lemez gravírozva van-e...
Max, amikor rájön, hogy szar a bolt...otthagyja szétrobbantva a kocsit a határban...

Én csak azt mondom, hogy nem túl jó az, ha bármelyikünk kocsija is szépen körbemegy az országban alkatrészenként...

Nekem pl. a Wallisnál lopták le a szerelõk (bocs, elfelejtették visszatenni...) az olajteknõ alatti lemezt, amit csak egyben lehet megvenni 35 ezerért...igaz "lenne" 1-2000-ért is...de, valahogy leköpém magam, ha mondjuk pont a te kocsidról származó alkatrészt venném meg...inkább járok vele így, addig amíg nem tudok félre tenni erre a célra ennyit.
Vagy ha tényleg látom, a karambolos kocsit, amirõl származik...

BMW318i Elküldve: 2007-11-01 09:54 Érdekes hiba...:(

Magánvéleményem szerint, pedig régebben nem volt benne Kínában, nálunk, Szlovákiában, meg mindenfelé gyártott ez+az...így nehéz tartani a minõséget...
De, az sem érv, hogy "mert régen nem is volt DSC a kocsiban"...nem, valóban nem, de volt más kiforratlanabb elektronika amit 25 évvel ezelõtt sokkal nehezebb volt összehozni...

Összehasonlítva pl. egy 84-es 190-es Merci futómû alkatrészeit a most futó C-osztállyal...elõbbi lényegesen erõsebb, még akkor is jobb megoldásnak tartom, ha harcolni kell a súlycsökkentésért pl....jó persze nem ez az egyetelen indoka az aluminium használatnak...

BMW318i Elküldve: 2007-11-01 07:50 ELLOPTÁK!!!

Hát, engem most nem fogtok szeretni azért amit ide írok...de a véleményem a következõ.

Sajnos a gennyes tolvajokat, mi tartjuk el. Mert pl. Bömbölõ kocsiját aki ellopta, lehet, hogy másnapra darabokra szedte. Mi pedig, majd szépen megvesszük tõle a rádiót, lámpákat, ajtókat, lökhárítót...miért? Mert negyed áron adja, mint a Wallis pl.
Elsõ körben ezen kellene változtatni, hogy ne legyen piaca ezeknek a cuccoknak, ne lehessen eladni, megvenni, kivinni az alkatrészeket az országból, stb...
Aztán utána már könnyebb lenne csak az autóra vigyázni, mert azt azért meg lehet találni, ergo a késõbbi lebukás veszélye lényegesen nagyobb, de egy hátsó ülést már nem lehet késõbb megtalálni.

Én például ezennel a kocsi képét is töröm, mert még 2001-ben apám Mercijét azután lopták el az Europarkból, hogy írtam róla az Autó Motorban egy használtautó tesztet...úgyhogy még babonából is megcsinálom...

BMW318i Elküldve: 2007-11-01 07:33 Érdekes hiba...:(

Na, ezért vettem én benzinest, mert semmi kedvem nem volt 3-400 ezres diesel-t megvenni (már km-ben)...bár, 18 ezerrel sikerült olyat, amiben a gyújtó trafók gyárilag rosszak...így egy szép napon három hengerrel 120 km-rõl álom volt beautózni vele a szervízig...
Nem akarom bántani a BMW-t, de elég sok bosszantó apróság van ami miatt szinte megáll az egész rendszer. Pl. az én kocsim gyújtó trefói...igaz volt rá visszahívás, de ekkorát nem értem, hogy lehet melléfogni...vagy pl. a 316-osok vez.szíj átugrása...

Mondjuk a 730d, 740d váltó gondja még meredekebb...

Ugyanakkor, 20-25 éves BMW-ket, meg agyonra dícsér a gazdája, hogy csak olajat cserél benne...

Nincs mese...Toyotát kell venni...

BMW318i Elküldve: 2007-11-01 07:14 Fékbetét csere után...

Hello!

Kopásjelzõ probléma...
Ha cserélve lett a kopásjelzõ (elkopott a kicsi "dudor" rajta) akkor, fékre lépve gyújtást kell adni, majd felengeni a pedált, gyújtást egy kis ideig rajta hagyni, ezután elalszik a kontroll lámpa. Mindkét autónknál így csináltuk a hétvégén.
Nincs, se pár kilométer, se 1000, ahogy korábban olvastam itt...

BMW318i Elküldve: 2007-10-01 19:01 Tankolás utáni problémák!

Hello!

Nem akarok vészmadár lenni, de anyám 316-osán, mielõtt megvettük a régi tulaj és a szervíz (Debreceni BMW) is mondta, hogy benzinpumpát cseréltek. Nem emlékszem már pontosan, de úgy rémlik, mintha ez típushiba lenne és olyan 60-70 ezer körül jön elõ, ez a "nem megyek" dolog...feszülten várom, hogy a saját 318-asomban mikor jön elõ, mert ez is ilyen széria...

Benzin nem lehet a bûnös elméletileg, bár az Auchan és a Tesco (Mabanaft) keveri a MOL-os anyagot, az innen-onnan olcsón beszerzett üzemanyagokkal. Ettõl függetlenül laboratóriumi körülmények között lehet kimutatni a különbséget, közlekedve nem lehet észrevenni...