BMW_Noob83 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 10:43 Autóvásárlás

duend írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?



Igen, 5 km alatt be sem melegszik egyiksem!
Amugy meg 1,7 milla E46-ra szepen eleg, ettöl nem vagy sznob, csak apukäd autojät irigyelhetik a nepek...
Miert nem hozol egy ilyen jol felszereltet kintröl?


Köszi a választ.
Nos a külföldi behozatal nálam nem annyira játszik, túl macerás.
Ami a motort illeti, jószerivel nem is lehet 530D-n kívül mást kapni, sőt, az új BMW-k között meg már szinte benzines sincs, max mutatóba. Mindenhol a dízelek, 5-ös, 7-es... Ezeket hogy lehet akkor városban használni?

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 10:36 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.


Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 10:21 Autóvásárlás

Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?
« előző12következő »