Baci fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Baci Elküldve: 2015-06-21 12:47 Ajtó

lantika írta:
Baci írta: Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani,hogy e46-nál megegyezik-e az első ajtó touringnál,illetve sedán-nál,vagy nem?
Illetve ha igen,mi a helyzet facelift előtt és után?
Előre is köszönöm,ha válaszol valaki.


Touring,Limo elsö ajto tök ugyan az,es nincs elteres a facelift elötti es faceliftes között.


Szia,
Köszönöm!

Baci Elküldve: 2015-06-21 11:07 Ajtó

Sziasztok,
Valaki meg tudná mondani,hogy e46-nál megegyezik-e az első ajtó touringnál,illetve sedán-nál,vagy nem?
Illetve ha igen,mi a helyzet facelift előtt és után?
Előre is köszönöm,ha válaszol valaki.

Baci Elküldve: 2015-03-19 13:42 Grundmodul, központizár vezérlő

Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Baci írta:
Sparta írta: Sziasztok!
Vajon mi lehet a probléma?
A távirányító csak nyitja az ajtót de zárni
Már nem hajlandó.
Valaki a grundmodult mondta.
Valami ötlet?

Szia!
Szerintem nézesd meg a a kulcsot,lehet hogy rossz a zárás gomb microkapcsolója.
Ha van másik kulcsod és azon se megy,akkor más lesz a gond.
Fordított esetben ha csak zár de nem nyit a gyenge akksi is lehet a gond.
Üdv:Szabi


kiderül. ha nem tudja betanítani, akkor biztos nem jó a gomb. ha tanítás után, nem csinál magától nyitás/zárást, akokr nem tanult semmit, tehát a gomb nem adja.



Előre is köszönöm.
Próbáltam tanítani, nem csinált utána nyitás-zarast.
Akkor valószínűleg a záró gomb lehet szar? Esetkeg a kulcsban az elem?
A grundmodukt kizarhatjuk?


szerintem a gomb lesz. hisz nyitni nyit. az elemnek, akksinak sincs köze hozzá, mert akkor nyitni sem nyitna. mivel nem is tud betanulni.... elég egyértelmű. és mivel nyit, ezért a GM sem rossz. ha a relék lennének rosszak, akkor inkább nyitni nem szokott.



És hogy lehet ezt orvosolni, vagy mi a teendő?

Vidd el olyanhoz,aki javít kulcsot,és van olyan műszere,amivel le tudja tesztelni,hogy ad-e jelet.
Ezzel ki tudja szűrni,tényleg a kulcs-e a baj.
Ha már szétvágja a kulcsot,én rakatnék bele új akksit is,nehogy fél év múlva megint szét kelljen szedni.

Baci Elküldve: 2015-03-18 20:59 Grundmodul, központizár vezérlő

Sparta írta: Sziasztok!
Vajon mi lehet a probléma?
A távirányító csak nyitja az ajtót de zárni
Már nem hajlandó.
Valaki a grundmodult mondta.
Valami ötlet?

Szia!
Szerintem nézesd meg a a kulcsot,lehet hogy rossz a zárás gomb microkapcsolója.
Ha van másik kulcsod és azon se megy,akkor más lesz a gond.
Fordított esetben ha csak zár de nem nyit a gyenge akksi is lehet a gond.
Üdv:Szabi

Baci Elküldve: 2015-02-05 17:37 Hifi beszerelése e46-ba

Medvedisznoman írta:
Baci írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi





Köszönöm! Igen, tudom, hogy a jó helyen elvezetett kábelek lennének a jó módszer, az már csak az én egyéni gyengeségem, hogy meg akarom kímélni a fickót (de főleg az autómat) attól hogy újra szétbombázza az egészet és helyre tegye a dolgokat. A leírtak fényében viszont úgy fest hogy ezt nem ússza meg. Amikor telefonon mondtam neki, hogy a szűrő (amiről most már tudom, hogy nem szűr) hatástalan, akkor nagyon le akarta terelni a dolgot. Rá akarja fogni a gyári fejre, mondván: "ez ilyen". Csakhogy én ebbe nem fogok belenyugodni, ugyanis számtalan ember csinált jó(!) zenét a kocsijába a gyári fejjel is zajmentesen. Ez NEM ilyen. Csak érteni kell hozzá. Bízom benne, hogy ezt ő is tudja...

Igen,csinálja meg normálisan,ha már fizettél érte.
Esetleg próbáld ki egy nem gyári fejjel is,ha tudsz kölcsön egy próba erejéig,ha azzal is jön a zaj,mutasd be neki,hogy a munkája ennyit ér.
Üdv:Szabi

Baci Elküldve: 2015-02-05 17:33 Hifi beszerelése e46-ba

Medvedisznoman írta:
Baci írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi





Köszönöm! Igen, tudom, hogy a jó helyen elvezetett kábelek lennének a jó módszer, az már csak az én egyéni gyengeségem, hogy meg akarom kímélni a fickót (de főleg az autómat) attól hogy újra szétbombázza az egészet és helyre tegye a dolgokat. A leírtak fényében viszont úgy fest hogy ezt nem ússza meg. Amikor telefonon mondtam neki, hogy a szűrő (amiről most már tudom, hogy nem szűr) hatástalan, akkor nagyon le akarta terelni a dolgot. Rá akarja fogni a gyári fejre, mondván: "ez ilyen". Csakhogy én ebbe nem fogok belenyugodni, ugyanis számtalan ember csinált jó(!) zenét a kocsijába a gyári fejjel is zajmentesen. Ez NEM ilyen. Csak érteni kell hozzá. Bízom benne, hogy ezt ő is tudja...


Baci Elküldve: 2015-02-05 16:58 Hifi beszerelése e46-ba

Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Árnyékolás stb.. problémákra is gondolhatok. Vedd meg azt a Mosconi adaptert amit mondtam. Próbálkozott 1ik barátom magas jelszintű erősítővel is de az sem volt olyan mint a mosconi! 16e Ft-t de galvanikusan leválaszt és tökéletes hangja van. Sajnálom, hogy így végződött a kalandod

Az "ilyet-ni" cucc az 20hz-20khz között enged át. Földhurkot leválaszt, de zajt nem szűr, persze ideális esetben zaj nem is kéne hogy keletkezzen. Ellenőrizném azokat a csatlakozásokat is amiket a jóember ejtett a fejegységből kijövő vezetékeken.




Köszönöm, ez fog történni. Összeollóztam neki néhány szösszenetet autóhifis oldalakról, hogy hol szokták elrontani az amatőrök, és hogyan lehet orvosolni a hasonló jelenségeket. Ha sértő, ha nem, ezt át fogom nyújtani neki sok szeretettel.


Szia,
látod,ha magadnak csináltad volna,pénzt is spóroltál volna,és garantálom,hogy zajmentes volna a rendszered ahogy az enyém is.
Nem kell semmilyen zavarszűrő,csak jól kell megcsinálni,ahogy már privátban leleveleztük.
Egyébként a fejegység hibájának kiszűrésére van egy biztos módszer.Bár nem tudom a gyári fejről hogy van megoldva az rca...
Szóval minden gyárilag rca-s fejegységben van belül vagy egy biztosíték,vagy egy úgynevezett földfólia,amely ha kimegy,vagy megszakad,jön a fejről a Detroiti-techno effekt.
Ez úgy tudod leellenőrizni,hogy kiveszed a fejet,multimétert ellenállásra kapcsolod,az egyik tűt az rca-ra,a másikat a házhoz érinted,és a műszer 0-át kell mérjen.
Ha nem,akkor a fejegységről jön a zaj.
Egyébként ez a rca-nál nem kötöm be az árnyékolást az egyik oldalon,lehet hogy jó megoldás,de ha normális rca kábelt használsz,és távol viszed a táptól,és az erősitő kapcsolószálától,nem szabad hogy zaj legyen.
Én Cordial rca-t használtam,és megnéztem,mindkét felén be van gyárilag kötve az árnyékolás,és nekem nem szedi a zajt.
Tehát:jobb oldali küszöbben a kapcsoló szál,és az erősitő pozitiv tápkábele,középkonzolban a hangszóró kábelek,és az rca kábelek.A negativ kábel gyári test pontról a csomagtartóban.
Mondjuk én feláldoztam a jobb hangzásért a gyári design-t,és nem gyári fejegységet használok,és már a másodikat,(vásároltam egy komolyabbat)de nincs zaj.
És minden zajszűrő a zene minőségéből vesz el...És a használata csak a probléma takargatása.Meg kell csinálni jól,jó anyagokból.
A kapcsolószálból jó a Sal is,vagy bármilyen kábel.
Csak a fejegység bekapcsolásával bekapcsolja az erősitőt is.
Szabi



Baci Elküldve: 2015-01-26 22:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?

minimal írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Nem kéne tudom, mondták mások is, tartózkodnom kéne az N46b20 motortól. De találtam egy hirdetést:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-8627181
Mi a véleményetek róla, szerintem a Km nem valós, a képek szarok, nem gondolnám, hogy valaki azért ültette az autóját, hogy 12 év alatt csak ennyit menjen vele. Eladó szerint csupán rövidebb rugók vannak alatta, én úgy gondolom, nemes egyszerűséggel csak vágtak belőle.

hil



ha ezek igazak, akkor drágán adja. ráadásul "ideiglenesen" ki van vonva a forgalomból. ki tudja miért nem kapott műszakit mondjuk. azért ha valaki E46-ban rugót vág, az nagyon gáááz. ezen a hirdetésen iylen képekkel nem akadt volna meg a szemem.


Ezek ideiglenesen(külföldi okmányokkal) vannak kivonva, vagyis akár kint akár itthon forgalomba helyezhető maradt, de attól még lehet rajta kinti műszaki ezt az eladótól kellene megkérdezni. Alvázszám alapján kiderül, hogy valós-e. A franciából valók nem nagyon látszanak meg néha az olasz... A többi országbeli 99%-ban tutira látszik.


Szia,
Márkakereskedésben le lehet kérdezni,hogy mikor volt utoljára szervizben,és mennyi volt az órában.
Azért a belsejéről csinálhatott volna egy képet legalább.
Egyébként nem n42b20 motor van benne?
Az enyém hasonló,2003 novemberi gyártású,2004-ben helyezték forgalomba,n42b20 motor.
Egyébként ahogy nézem,nemcsak ültették,a kipufogó se gyári...



Baci Elküldve: 2015-01-18 17:30 BMW318i E46

Sziasztok,
Meg tudná-e valaki mondani,hogy n42b20 motornál milyen időközönként kell a láncfeszitő patront cserélni?Angol oldalt találtam,azt írták,ha az egy cm magas fejű van,akkor 80000 mérföldenként,ha pedig a kb 6mm magas fejű,akkor szerintük nem kell cserélni mert erősebb,jobban feszít...
Megnéztem,az enyémben a 6mm magas van.
Valós 182ekm van az autóban,és nincs rendellenes hang.Az autó 2003 novemberében jött le a szalagról,és rendben van az átugrás gátló is.
Üdv:Szabi

Baci Elküldve: 2015-01-07 22:05 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

YELLOW írta:
Baci írta: Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani,hogy 318i-be (N42b20a 143le)mennyi olaj kell olajcserénél?
Üdv:Szabi


4,25 Liter


Köszi!

Baci Elküldve: 2015-01-07 21:18 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani,hogy 318i-be (N42b20a 143le)mennyi olaj kell olajcserénél?
Üdv:Szabi

Baci Elküldve: 2014-12-16 00:42 Karosszéria (javítás?)

raul227 írta: sziasztok
írtam egy tibiszerviz nevű bontósnak hogy kellene nekem jobb oldali küszöb.visszaírt hogy műanyag vagy fém.hát most elakadtam.ez nem alap hogy fém?
10ropi az nem sok érte ugye?ez a 2 kép van róla : tibiküszöb1 tibiküszöb2
én tényleg hülye vagyok ezekhez,de ezen a képen a b oszlop után már nem valami hosszú a vas.ugyebár a jobb első oldalon ahol a bak van,az a rész van nekem elrohadva(képek a galériában) ergo ha a hátsó része is korrodált,ahová az emelőt beraknám akkor ez lehet nem érne el odáig?lehetséges hogy rövid lenne ez nekem?már csak azért ha ki lenne cserélve a küszöb a karosszériásnál,akkor már cserélje végig,vagy ez nem így megy?ilyenkor kivágják gondolom a lenti részt és azt "bevarrják",behegesztik,nem?
bocs a naiv kérdéseimért,de ilyen bajom se volt még sose,és így tanul az ember

lehet nem ide tartozik,de hiába zárom le a kocsit,az üzemanyagfedő nem zár le.simán kipattintom,tanksapka le.ha kint állnék nem biztos hogy nem dugnának bele csövet.azt hiszem az a kis pöcök hiányzik ami lezárja az egészet az egész tankoló rész bal oldalán,nem?

Szia,
mivel láttam a képeket az ABS-fórumban,megkérdezném,hogy mikor vásároltad az autót?
Nem akarok okoskodni,de a hatályos jogszabályok szerint ha magánszemélytől vetted az autót 1 év szavatosság van,ha meg autókereskedőtől 2 év...
Ha be tudod bizonyítani,hogy a hiba már a vásárláskor megvolt,márpedig ez nem egy-két hónapja rohadt így szét és gondolom eladáskor nem mutatták meg akkor kérheted,hogy a javítás egy részét az eladó állja.
Kicsit olvass utánna...Hasznát autó szavatosság.Nemrég a totalcaron is volt egy cikk erről a támáról.
Kivéve ha külföldről behozott a kocsi,és nem a nepper neve van az adásvételiben hanem a kinti tulajdonosé.Ez esetben nem tudsz csinálni semmit.
Üdv


Baci Elküldve: 2014-12-09 18:56 Díszlécek

bagyi7 írta:
kempelen írta:
SP_323i írta:
b_imi írta:
Methos írta: Sziasztok,

Külső komplett shadow line szett összejött nagy nehezen, visszapillantókkal együtt.

Kérdés:
- Touring hátsó ablak körüli traktusánál lévő díszléc patentnek van-e valamilyen száma. Amik az íves részeket fogják a kasztnihoz. Pár darab el van törve és cserélni kéne. Nem találom sehol.

- Visszapillantót cserélnem kell, mivel a fényes fekete műanyag elem a donorról nem levehető. Nekem motoros a visszapillantó a donor viszont nem. Átpakolható a belsősége egyikből a másikba ?



51138204858


Ez az ajtók körüli vízvetőnek a patentja. A hokiütőt oldalról bedugós patent tartja.



http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20





Sziasztok!

Én is utólag raktam fel a shadowlinedíszléceket. Vagyis csak majdnem, mert elakadtam. A hátso oszlopról (ahol a kisablak van) nem tudom, hogyan kell levenni a régit. Már több féle módon próbálkoztam (nem túl durván) de meg sem mozdul. SP_323i már leírta, hogy kellene levveni, de nem sikerült. Van aki már túl van a leszedésén? Ha igen,akkor hogyan sikerült?

Köszönöm!

Szia,
ez engem is érdekelne,mert tavaszra terveztem ezt a projectet...
Amerikai fórumon kollega azt írta,hogy elvileg hőlégfúvóval,hajszáritóval meg kell melegíteni mert talán ragasztva (is van),ha jól értettem és emlékszem,meg azt is írta,hogy szerinte nem éri meg,mert nagy sz.pás...
De azért várd meg a tuti választ,hátha rosszul tudom.
Meg az e39 touring volt...
Megvan már a komplett szett,de kezd elmenni a kedvem tőle,mert hátsó oldal ablakokat nem akarnék cseréltetni,meg kókányolni se...
Ha meg azt vízszintest nem cserélem le hogy fog kinézni?
Üdv:Szabi

Baci Elküldve: 2014-12-01 18:14 E46 Visszahívás?

Turbo73 írta: Én még októberben voltam a Wallis Motor Pest-nél. Miután regisztrálták az autót, meg felvették a munkalapot, azt mondta az úriember, hogy 2,2 1/2 hét. Azóta sem telefon ,sem email. Az is érdekes, hogy azt mondták még, hogy ez 2 órás munka. Ha nagyon lassan csinálom, akkor kb. 15 perc kicserélni a jobb 1 légzsákot. Egyáltalán van valaki, akinek már sikerült kicseréltetnie?

Szia,
ugyanez a helyzet nálam is.
Október közepén voltam bent a C-mobilnál Szegeden,1-2 hetet mondtak,aztán semmi nem történt...
A totalcaron volt erről szó mostanában,azt mondták,nem győzi a takata legyártani az utánpótlást,beszállitókat keres.
Kb.2 millió légzsákról van szó összesen, több féle márkába is kerültek,nem csak Bmw-be...

Üdv:Szabi

Baci Elküldve: 2014-11-18 19:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta:
Baci írta: Sziasztok,
régebbi asztali gépemen megy az Inpa,Ncsexpert,de most elgondolkodtam egy laptop vásárlásán,de olyat vennék amit másra is tudnék használni.
Ami kérdésem,meg lehet-e oldani ezen programok telepítését,használatát 64bites Windows 8-ra?
Bocs a kérdésért,de windowsban nem nagyon vagyok már otthon..
Üdv:Szabi


Szia!

Ajánlanám, hogy inkább egy virtuális gépben futtasd ezeket a programokat, főleg hogy NCS Expert csak XP-n fut (úgy tudom). Ha egyszer mindent jól beállítasz és elmentesz akkor utána pár perc alatt bármilyen másik gépedre telepíthető lesz. Ehhez mindenképpen olyan laptop kell aminek a procija tudja a virtualizációt, de ami 64-bites szerintem már mind tudja.

Szia!
Köszönöm a választ!
Üdv:Szabi
« előző12következő »