BazsaMW fórum hozzászólásai
« előző12következő »

BazsaMW Elküldve: 2015-07-21 16:20 hûtõ

Turbo73 írta:
BazsaMW írta:
KGR írta:
BazsaMW írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.



Szia!

Gyárira cserélted a vízhőfok jeladót?
Viszkót ellenőrizted?



Nem gyárira cseréltem, de ha jól tudom van benne 3 darab jeladó..
Hideg/meleg motornál is könnyedén lehet hajtani magát a ventillátort, nem akad nem darál.. szépen meg lehet pörgetni.
Bár szerintem a jeladó valós adatokat közül, 90 meg 100 fok között nem lehet szemmel különbséget tenni, de tényleg el akar olvadni az a motor...


Ez nem hiba, hanem tulajdonság. A dízelekről nem tudok sokat, de a dupla VANOS-os benzinesek városban 105 fokon üzemelnek, míg pályán visszahűlnek 85 fokra, mindez a jobb hatásfok és fogyasztás érdekében.



Tehát akkor ha jól értem, egy helyben járató autómnál teljesen normális, ha 94 foknál elindul a ventilátorom kb 1 percig, majd miután felmegy 96 fokra a víz megáll és hagyja h tovább melegedjen??? :O

BazsaMW Elküldve: 2015-07-21 15:56 hûtõ

KGR írta:
BazsaMW írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.



Szia!

Gyárira cserélted a vízhőfok jeladót?
Viszkót ellenőrizted?



Nem gyárira cseréltem, de ha jól tudom van benne 3 darab jeladó..
Hideg/meleg motornál is könnyedén lehet hajtani magát a ventillátort, nem akad nem darál.. szépen meg lehet pörgetni.
Bár szerintem a jeladó valós adatokat közül, 90 meg 100 fok között nem lehet szemmel különbséget tenni, de tényleg el akar olvadni az a motor...












BazsaMW Elküldve: 2015-07-21 13:25 hûtõ

Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.



Sziasztok! Nekem is hasonló lenne a kérdésem mint a "kollégának": nálam adott egy 99 18i, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 99 fokra is de a mutató középen áll. A venti bekapcsol viszont szépen lassan komótosan fújja a levegőt nem ordít mint ahogy más autótípusoknál hallani. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy nagyon pörögne. Klímánál bekapcsol, azonban ott is csak szépen komótosan "gyenge-közepesen" tolja a levegőt, ha bekapcsol akkor sem nagyon akar 95-100 fok alá menni a hőméárséklet. A ventillátort nem cseréltem. Azonban tavaly egy dugóba keveredve klímázva elnyomta a hűtőmet (ergó cserélve lett) illetve tavaly előtt a kiegyenlítő tartályt nyomta el pont amikor szintén klímáztam. Azóta cseréltem még a kiegyenlítő tartály sapkáját is, hátha valami túlnyomás keletkezik a rendszerben.
Lehet, hogy csak 1-2 elem fáradt meg, de azért érdekes, hogy mindig a hűtésnél jön elő valami. A víz minimálisan is de fogy, ha klímázok jobban. (Talán azért mert forralhatja???). Azt a tanácsot kapcstam ventihűtőt cseréljek a hozzá tartozó elektronikával együtt.
Illetve még annyit hozzátennék, hogy a motoban lévő vízhőfokjeladóm cserélve lett.

BazsaMW Elküldve: 2015-07-15 12:59 hûtõ

Pocses írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Úgy néz ki a hűtővelinét lesz a probléma.
A ventilátor kb 92-4 fok körül elindul, egyenletesen jár, viszont szerintem nagyon gyengén megy. Ha jól tudom nem több fokozatú. Ha rákapcsolom a klímát akkor is ugyan úgy "gyengén" tolja a levegőt.. pedig ilyenkor ordítania kellene a ventinek? Mi lehet a probléma? Én szerintem a ventimotorhoz tartozó elektronika döglött meg. Működik, megy de nem pörög eléggé. Mennyire kellene tolni a levegőt? Még nyitott motortérnél sem lehet hallani ha megy.


Rendesen kellene forognia, nem gyenge mikor maxon pörög a hangja. Ha rákötsz laptopuloszt, azzal le lehet tesztelni a működését. Ha jól tudom a vízhűtőn lévő kimenővíz jeladója vezéri a ventilátort menetirány szerint a jobboldalon lent elöl találod a stekkert.


Aha, világos! Laptoppal is próbáltam, elindul, megy, de szerintem gyengén forog. Laptopon csak olyan funkciót találtam, hogy elindítom vagy nem. Szóval a sebességgel kapcsolatos infót/lehetőséget nem. Azt hallottam, hogy a ventimotor mellett a ventillátoron van egy kis dobozkában az elektronika, ami szabályozza magát a sebességét, és az be szokott dögleni.

Milyen meglepő csak ventimotorral együtt tudom cserélni.....

BazsaMW Elküldve: 2015-07-14 15:44 hûtõ

Sziasztok! Úgy néz ki a hűtővelinét lesz a probléma.
A ventilátor kb 92-4 fok körül elindul, egyenletesen jár, viszont szerintem nagyon gyengén megy. Ha jól tudom nem több fokozatú. Ha rákapcsolom a klímát akkor is ugyan úgy "gyengén" tolja a levegőt.. pedig ilyenkor ordítania kellene a ventinek? Mi lehet a probléma? Én szerintem a ventimotorhoz tartozó elektronika döglött meg. Működik, megy de nem pörög eléggé. Mennyire kellene tolni a levegőt? Még nyitott motortérnél sem lehet hallani ha megy.

BazsaMW Elküldve: 2015-06-12 19:42 Márkakereskedések

Zoli90 írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele


visszább ajánlottak székesfehérváron: http://www.hepamotors.hu/index.htm
őket próbáld meg akkor.


Pontosan, fehervaron hepa motors garantalom hogy a markaszerviz toredekeert meg fogja mondani neked hogy mi a baj. Viszont mar nem tasnadi ut hanem a mori ut vegen keresd oket az udvarban.



Rendben köszönöm mindenkinek, hétfőn be is jelentkezem... Remélem sikerrel járok!

BazsaMW Elküldve: 2015-06-12 17:00 Márkakereskedések

YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.


részben jó lenne látni merre laksz, így bárki jobban tud ajánlani valakit.
én is az alapjárati motort mondtam volna, de agyon tisztítottad így kilőve.
az ingadozó alapjárat, lehet kompresszió különbség miatt is. pl meg kellene nézni mind a 4 hengert, hogy milyen kompresszió van bennük. amibe túl alacsony, az gáz. valószínű esetleg ott megy el a víz, vagy épp onnan kerül kipu gáz a vízrendszerbe. ez esetben gyanakodni kell hengerfej tömítésre. én gyanítom, hogy ez lesz amúgy. nem tudom, de erre tippelnék. lehet számtalan dolog még, de így akár össze is függhet.


Veszprémi vagyok. A kompressziot még nem neztünk. Nemtudom tanácstalan vagyok már és inkább megvizsgaltatnam 10-15 ezerért egy olyannal aki totál biztosan megtudja mondani, hogy mi a baja, mintsem találomra vasarolgatjam a további dolgokat bele

BazsaMW Elküldve: 2015-06-12 15:51 Márkakereskedések

YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/


és mi is pontosan a problémád az autóddal? leírnád?



Előre is köszi a segítséged érdeklődésed

A történet úgy kezdődött, hogy amikor megvettem az autót kissé ingadozott az alapjaratom.. De csak ritkán. Aztán egyre roszabb lett így a javaslatokra kapott egy új gyári bosch legtomegmerot,amitől egy fokkal jobb lett az autó de az alapjaratom tovább ingadozott. Fogtam magam és a vakumcsovek nagy részét kicseréltem rajta hátha a falsot szív. Ettől még egy fokkal jobb lett egy ideig oráig.. Azonban elkezdtem érezni a szúrós szagú kipufogó levegőt ( hozzateszem sem fehéren sem feketén egy gramm füstöt se ad ki magából) ramertem az alapjarati co 7 míg a forgalatszami co 14 es értéket mutatott ami a gyári 14 szerese. Ezt kovetoen kicseréltem az alapjarati motort egy bontott gyarira. Az ingadozason ugyanígy megmaradt mimt eddig. Ezzel párhuzamosan kapot egy vizhofokjeladot, amitől a fordulatszami co visszaállt 0,09 re tehát tökéletes gyári értékre, viszont az alapjarati co szinten maradt 7... És a szúrós szag sem tűnt el... Lambdaszondara nem gyanakodtam mivel a szereloim szerint akkor a fordulatszami co-m se lehetne tökéletes. 112-es levegobeereszto szelep hibakodon kívül semmit nem ír ki, a műszerfalon nem jelez semmit. E melett 100x kipucoltam a legtomegmerom az alapjarati motorom. Illetve a vizem csipkedi.. De szeintem valahol elfolyik mivel napok után hagy egy kis foltot... Viszont ha klímát használok meg nő a nyomás a rendszerbeen. Egyszer a hűtött nyomta szét.. Máskor a víz tartályt... Bár lehet ezt is túl komplikalom és csak két szerencsétlen hajszalrepedesrol van szó. Jelen pillanatban ott tartok, hogy a com-m rossz az alapjarat ingadozást pedig kikuszobeltem azzal, hogy 800 rol 900 rá emeltem a kocsi fordulatszamat így nem ingadozik Azért is bamom annyira mert tökéletes állapotban van és szemet gyönyörködtető. Bár lehet eén vagyok kicsit maximalista egy 16 éves autóval szemben.

BazsaMW Elküldve: 2015-06-11 22:30 Márkakereskedések

Sziasztok! Valami nem teljesen oké a kocsimmal de már a környék összes szerelője megnézte... Mindnek ugyan az a reakciója.. fejvakarás. Így hát elhatároztam, hogy a 99-es évjáratű e46-osomat elvinném, márkaszervizbe, talán ott többet értenek egy BMW-hez és megkapom a kérdéseimre a választ.
Talán egy e46-ost ritkán látni márkaszervizben. Mik a tapasztalataitok? Árak? Esetleg konkrét tipp, hogy melyik szervizbe vigyük a vasat, esetleg valami tuti szaki? /Dunántúl/

BazsaMW Elküldve: 2014-06-08 11:05 kiegyenlítő tartály

Sziasztok, kis segítség kellene : BMW e46, 18i kiegyenlítő tartályát, hogy tudom kivenni a helyéről? Ha jól látom csak úgy, ha a ventilátort és a hűtőt is kiveszem mivel ha jól sejtem a ventilátor műanyag burkolata miatt nem lehet "leakasztani" a helyéről..

BazsaMW Elküldve: 2014-06-08 10:57 hûtõ

Sziasztok, kis segítség kellene : BMW e46, 18i kiegyenlítő tartályát, hogy tudom kivenni a helyéről? Ha jól látom csak úgy, ha a ventilátort és a hűtőt is kiveszem mivel ha jól sejtem a ventilátor műanyag burkolata miatt nem lehet "leakasztani" a helyéről..

BazsaMW Elküldve: 2014-02-22 14:52 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
BazsaMW írta:
YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még


de a régi légtömegmérővel jó volt az alapjárat?


Nem. Talán annyival, h kevesebbszer ingadozott tőle.. :S

BazsaMW Elküldve: 2014-02-22 14:32 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..


a vízhőfok jeladó lenen szar, akkor diaggal nézve élő adatot, akkor annak látszatja lenne. én inkább azt mondanám, hogy alapjárati "motor".
és amúgy szintén meg kéne nézni, hogy élőadatban a légtömegmérő által küldött levegőmennyiség alapjáraton ugrál-e.
húzd már le a légtömegmérő csatiját, aztán indítsd már be úgy a verdát, akkor csinálja-e. ha nem, akkor nem oké a légtömegmérő, ha új akkor sem. ha akkor is csinálja, akkor lehet tovább menni. alapjárati motor, vízhőfok jeladó, de diagolni kell.


Aham. De az utolsó pár hétbe már lehúzott légtömegmérővel közlekedtem mivel nem ment úgy a gép ahogy kellett. De amint beleraktam a légtömegmérőt, jól ment és a menettujlajdonságok is viszajavultak, csak az a fránya alapjárat zavar még

BazsaMW Elküldve: 2014-02-22 14:17 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Még pár hónapja írtam ide, a problémám a következő volt. E46 18i (M43) 98" Hidegen 4x5x lefulladt az autóm, torpant, nem lehetett vele közlekedni. Számítógép által 112-es Légtömegmérő hibakódot írta ki. Hiába pucoltam tisztítottam ki nem lett jobb. A motor teljesítménye gynegébb lett. Rávettem magam a mai nap folyamán beleraktam az új Bosch légtömegmérőm, amitől a motor pöccre elindult nem torpant nem szaggatott nem fulladt le. Nagyon megörültem.. Pár kör után viszont az alapjáratom álló helyzetben 1200 fordulatszámon pörgött és leugrott 600-ra majd hirtelen megint 1200 ra.. megint 600 ra majd megint 1200 ra.. megállás nélkül ezt csinálja. Nem fullad le magától csak ingadozik az alapjárat. Maga a hidegen indulás pedig megoldódott nem torpanik megy ahogy kell.. de az alapjárat nagyon idegesít! Vélemények? Ötletek? :O Én a vízhőfok jel adómra gyanakszom..

BazsaMW Elküldve: 2013-10-14 19:08 Mi lehet a baj?

feco7939 írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az aksim totál lemerült.. Le kellett róla vennem a sarut is. Nem tudom, hogy-e miatt lehet-e, de azóta a kulccsal néha nem tudom bezárni az autót. Néha viszont teljesen jól működik. Úgy hallottam, ilyenkor újra "be kell tanítani" az autót néhány apróságra. Valaki tud ebben segíteni?!
Előre is köszi!


Szia! Adj egy email címet és elküldöm amit én összeszedtem a kulcs betanításról, kulcs memóriáról, meg titkos menüről.



ezer köszönet!!!
macie@hotmail.hu

« előző12következő »