Bianconero fórum hozzászólásai

Bianconero Elküldve: 2012-01-31 23:00 Egyenetlen alapjárat

wagusty írta:
Bianconero írta:
sanko írta:
Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.



Faxa..Pedig jó volna tudni..én is beugrottam ma hazafelé a szerelőmhöz, de ott is csak hümmögtek..Mondtam nekik a karterszelepes tippet is, meg légtömegmérőt stb...mindegy, jövőhéten megnézik. Ezen felül a váltóm sem túl remek, az 1-est elég nehezen, vagy sehogy sem veszi be néha..erre a váltóolajcserét javasolták. Szerintetek?
Ja, meg ha már ott leszek motor-és váltótartó bakok cseréje, hogy ne rázzon úgy a traktor Az a zsír, hogy mennyibe kerülnek a gyári bakok..hagyjuk is


Sziasztok

Az alapjárat ingadozás nekem sem szünt meg pedig már szinte mindent kicseréltem ami csak volt.
Kicseréltem gyári újra a következő alkatrészeket.
légtömegmérő,kartergáz szűrő,AGR szelep,az összes vákum szelepet illetve csöveit,ki lett tisztítva a szívósor ki lett cserélve az összes befecskendező , ehhez semmi köze az tuti de az izzító gyertyák is ki lettek cserélve (nem ezért a hibáért mindezt!) . Így megmondom őszintén fogalmam sincs mi a megoldás pedig a kocsi kb: 230000km-el ezelőtt is csinálta ezt és most is! Nem változott semmit a helyzet. Pillanatnyilag a járgányban 430000km van és ezen a hibán kívűl minden OK (városban/országúton 6,5L átlag fogyasztás) bár most adta meg valamiért magát a klima bár ebben az időben ez egyenlőre kisebb mértékben zavar. Ha kiderül számotokra ,hogy mi a megoldás ne tartsátok magatokban!



Gusztikám, ezek után nem is tudom, hogy én küzdjek-e vele

Bianconero Elküldve: 2012-01-31 22:37 Egyenetlen alapjárat

sanko írta:
Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.



Faxa..Pedig jó volna tudni..én is beugrottam ma hazafelé a szerelőmhöz, de ott is csak hümmögtek..Mondtam nekik a karterszelepes tippet is, meg légtömegmérőt stb...mindegy, jövőhéten megnézik. Ezen felül a váltóm sem túl remek, az 1-est elég nehezen, vagy sehogy sem veszi be néha..erre a váltóolajcserét javasolták. Szerintetek?
Ja, meg ha már ott leszek motor-és váltótartó bakok cseréje, hogy ne rázzon úgy a traktor Az a zsír, hogy mennyibe kerülnek a gyári bakok..hagyjuk is

Bianconero Elküldve: 2012-01-31 11:17 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
Bianconero írta:
sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?


egyszerű. húzd le a légtömegmérő csatiját. ha elmúlik a hibajelenség, akkor az a ludas. ilyenkor érdemes esetleg kitakarítani, pl féktisztító spray-vel, vagy direkt ehhez kapható aerosol-lal. ha ezután sem javul, akkor kuka.
ha nem szűnik meg a hibajelenség, akkor nem a légtömegmérő a ludas.



Mint laikus, hol találom a csatiját?

Bianconero Elküldve: 2012-01-31 10:21 Egyenetlen alapjárat

sanko írta: Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?



Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?

Bianconero Elküldve: 2012-01-31 10:10 Valaki segítsen

vivaladiesel írta:
tibi0414 írta: Sziasztok

Van egy 2001-es 330d és azt a tünetet tapasztaltam hogy ha lepadlózom akkor szépen gyorsul egészen 3000rpm -ig majd utána mintha visszafognák megtorpan de lepörgi azt a fordulatot amit le kell neki(magasabb fokozatokban pl 3-4 ben jobban érezhető ez a teljesítmény csökkenés). Most volt rajta általános szerviz ( olajcsere,szívócsonk tisztítás ,üzemanyagszűrő csere,stb). Az autó nem füstöl még amikor nyomom akkor sem nagyon kormol.
Esetleg ha valaki tud segítsen.

Köszönöm Tibi


Szia! Szerintem a légtömegmérőd döglött meg. Amúgy kartergáz-szűrőd volt cserélve mostanában? A fogyasztásod nem nőtt meg?


Én is tapasztaltam ilyesmit. Nálam jellemzően az van, hogy egyik nap érezhetően jobban húz az autó, máskor kevésbé...plusz, főleg hidegen, sebességből kivéve,üresben gurulásnál keresi az alapjárati fordulataszámot. Előfordult már, hogy közel lefulladásig lecsökkent a fordulat, majd onnan hirtelen vissza a normálra. Ez is légtömegmérő lenne?

Bianconero Elküldve: 2012-01-18 22:20 Autóvásárlás

Sziasztok!

Az alábbi autóról tudtok valami infót esetleg?
Ha jól látom powerfanaticos matrica van rajta, hátha valaki felsimeri.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-5441058

Bianconero Elküldve: 2011-11-21 23:47 ELLOPTÁK!!!

anubisz írta: Amúgy általában le szokták rakni valami semleges helyre,és figyelik,vagy visszajárnak,hogy nem e volt benne műholdkövető,rádobnak addig egy másik rendszámot,általában külföldit,azokat szokták megtalálni a rendszám keresősök. Ez olyan mint a szívhalálnál az első 5 perc.
Ha nem botlanak bele,1,2,3 napon belül általában bontó,vagy megy az ukránokhoz,stb..
De többnyire alkatrésznek,egy behozott totálkárosra pakolnak át mindent erről,ebből rakják rendbe,a maradékot meg kiárulják. Megrendelésre ment szerintem mert azért ez nem egy 15,20 millás kocsi volt,hogy jól eltudják adni.


Igen, esélyes amit mondasz. Körbejártuk a környéket, lakótelepek parkolóit, de semmi.
Egyéb ötlet, amin el lehetne indulni?

Bianconero Elküldve: 2011-11-21 23:09 ELLOPTÁK!!!

És köszönöm szépen minden kedves márkatársnak, aki segít! Nagyok vagytok!

Bianconero Elküldve: 2011-11-21 23:08 ELLOPTÁK!!!

anubisz írta:
Robinson írta:
Bianconero írta: Ellopták édesapám E60 520d-jét, kérlek segítsetek!!

Budapest XX. kerületből tűnt el ma este 5-6 között.

rendszáma: LCL-518 színe: Lilás-szürke

A nyomravezetőnek jutalom is jár!





Nagyon sajnálom, remélem meglesz, volt már rá példa, kitartás! Megy ki Facebook-ra is.


Gyári riasztó volt benne?



Igen, sajnos csak az, és 2 hónapja nem volt rajta casco sem
30 év munkáját sikerült valami kö*ögládának elemelnie.
Szóltunk pár taxis társaságnak is plusz az autóvadászoknak, és most bizakodunk

Bianconero Elküldve: 2011-11-21 21:38 ELLOPTÁK!!!

Ellopták édesapám E60 520d-jét, kérlek segítsetek!!

Budapest XX. kerületből tűnt el ma este 5-6 között.

rendszáma: LCL-518 színe: Lilás-szürke

A nyomravezetőnek jutalom is jár!



Bianconero Elküldve: 2011-10-28 21:51 kettõstömegü lendkerék

anubisz írta:
Bianconero írta: Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bizony ez valószínű,meg talán még motortartó bak is lehet,ha már át van szakadva,és bemozdul a motor néha,az is ránthat,koppanhat.
Ne is kérdezd úgy 200 tol felfelé az új. De mindjárt megnézem kíváncsiságból.

Itt ennyi a Manuálishoz.
http://www.schmiedmann.hu/21%2...reses.aspx

Itt meg ennyi.
http://www.onlineteile.hu/onlineteile.php 21207565745 ( 207 018 Ft )+ áfa !!

A gumibakokat meg kel nézni,az simán koppanhat, ha szarok magával rántja a váltót,mindent,bárhol koppanhat,ha szarok a gumibakok. Régen nekem is voltak ilyen gondok,a bakok át voltak már szakadva,csere után megszűnt.








Fú, remélem csak bakok...Azért megénzném, aki ezt a kettőstömegűt kitalálta...

Bianconero Elküldve: 2011-10-28 21:19 kettõstömegü lendkerék

Nekem kb. minden 3-4. indításkor, de cska hideg motornál halaltszik egy erős koppanás. Leállításkor még ritkábban, szinte soha... szerintetek akkor ez a lendkerék lenne?
Mekkora kiadás egy ilyen alkatrész?

Bianconero Elküldve: 2011-10-19 12:35 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Bianconero írta:
kempelen írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Az én kérdésem is légzsákkal volna kapcsolatos.
Először a nyár folyamán maradt kint a piros piktogramm a műszerfalon. Azt hittem az ülésfoglaltság jelző lesz a ludas, de a diag csak valamilyen elektromos gebaszt muatatott ki. Kivették a hibakódot és fasza volt minden, egészen 2 hónapon át. Akkor egyszercska emgint felvillant..ismét szervíz, ugyanaz a hibakód, kiüt stb..
Na most 1 hét után hozta vissza megint...
van valakinek ötlete, hogy mi a fenétől lehet? Elvileg az autó jobb eleje annó törve volt...lehet ennek valami köze a dologhoz? Esetleg a csatlakozásoknál, vagy mit tudom én

Várom a tippeket, mert elég frusztráló.

köszi!


Hibakódot tedd be ide a fórumba. Írnia kell, hogy konkrétan melyik légzsákkal van gondja.
Addig ne üssétek ki.



A hibakód az akksira hivatkozik...Elvileg van valami olyasmi funkciója a légzsáknak, hogy ha durran, akkor ledobaj az akksiról a pozitv kábelt, így védve valamit.



akkor el sem indulna az autó én úgy tudom, ha azzal lenne baj.


Igen igen, de épp ezaz, hogy valszeg visszamókolták, és valami gebaszt érez ott a rendszer...csak nem tudom, hogy mit kezdjek vele.

Bianconero Elküldve: 2011-10-19 12:11 Üzemanyag fogyasztás

Sziasztok!

E46-os 330 benzines fogyasztásáról milyen tapasztalatokkal tudnátok szolgálni?

Bianconero Elküldve: 2011-10-19 12:01 Valaki segítsen

kempelen írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Az én kérdésem is légzsákkal volna kapcsolatos.
Először a nyár folyamán maradt kint a piros piktogramm a műszerfalon. Azt hittem az ülésfoglaltság jelző lesz a ludas, de a diag csak valamilyen elektromos gebaszt muatatott ki. Kivették a hibakódot és fasza volt minden, egészen 2 hónapon át. Akkor egyszercska emgint felvillant..ismét szervíz, ugyanaz a hibakód, kiüt stb..
Na most 1 hét után hozta vissza megint...
van valakinek ötlete, hogy mi a fenétől lehet? Elvileg az autó jobb eleje annó törve volt...lehet ennek valami köze a dologhoz? Esetleg a csatlakozásoknál, vagy mit tudom én

Várom a tippeket, mert elég frusztráló.

köszi!


Hibakódot tedd be ide a fórumba. Írnia kell, hogy konkrétan melyik légzsákkal van gondja.
Addig ne üssétek ki.



A hibakód az akksira hivatkozik...Elvileg van valami olyasmi funkciója a légzsáknak, hogy ha durran, akkor ledobaj az akksiról a pozitv kábelt, így védve valamit.