ChrisRas fórum hozzászólásai
« előző123következő »

ChrisRas Elküldve: 2018-12-20 21:14 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
Ritkán ugyan de előfordul némi hiba. Jelenleg a jobb oldali ajtó nyithatatlan. A központi zár működik, de úgy néz ki szétakadt a mechanika vagy valami ilyesmi. Sem kívülről sem belülről nem nyitható. Egy coupe esetén elég nagy gond. Van valami módja annak, hogy roncsolás nélkül leszedjem a belső kárpitot? Vagy milyen egyéb praktikát ismertek az ajtó nyitására? Köszi előre is

ChrisRas Elküldve: 2018-03-24 14:24 Gumiméret-futómû

YELLOW írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

A felni gyári nem a méret. Onnan jön, hogy a régi nyárit kis eltéréssel váltaná a kívánt méret. Legalább is a netes méretváltók szerint belefér. A felni volt a kérdéses, hogy 7j széles felnire gond nélkül fel megy e a 235-ös.
Valamint hátra egyel szélesebbet szeretnék. Most is ez a méret van fent csak téligumi lemezfelnin kopott dísztárcsával. Gumit tudok venni, ritka ugyan de ha megfizeti az ember akkor van. A felnit nem tudom. 16 coll gyári et-vel és szélességgel vagy valami más kell a 225 illetve 235/55 vagy 60 ra. A 16 coll azért kell mert ezzel nem kocognak a fogaim. Mint írtam fentebb, gyári ültetés , sport futómű, kurva kemény. De egyel kisebb kerék és már jó is lett.

Mielőtt félreértés lenne...
A súly csökkentése lenne a cél igazából. A rugózatlan tömeget vinném lejjebb.
A felnik és gumik adatai alapján legkevesebb 1 kiló kerekenként. Ami azért nem rossz. Most kb 1,5-1,7 kiloval kevesebb és sokkal komfortosabb. Nyilván nem lesz soha olyan puha mint egy hidrós futómű. De egy jó kompromisszum lenne a kiló körüli fogyókúra a kerekeken.


belefér persze a kalkulátor szerint, mert váltómérete egymásnak a gumi, a régi és a kiszemelt új. de az nem E46 méret. és az újból a két méret amit néztél, azok nem váltói egymásnak. lehet éppen belefér, de az egyik kerék teljes átmérője nagyobb lesz, aztán majd pislogsz, ha a DSC, vagy kipörgésgátló hibát dob, meg rángat az autós és a többi.
neked a 7" széles felnire 205/55 R16 való az E46 alá.
de azt csinálsz amit akarsz, tanácsot kértél, elmondtam amit gondolok. de úgy látom tök felesleges volt, amit írtam.


Dehogy. Sőt! Köszönöm. Csak a teljesség kedvéért pontosítottam az információkat. A gyárihoz közeli meretet szeretnék ami még elfér és nem csinál galibát. De a vékony 205-ös valahogy nem olyan stabil a kanyarban. Szeretek nagyokat kanyarodni, ahhoz pedig jobb a szélesebb gumi. Nem csapatok lapjával, tehát jobb szeretem ha betapad az ívre. Nem ragaszkodom a 7j széles felnihez, igazából a gumi szélesség és átmérő lenne a kiindulási alap. Viszont ha akkora a gumi akkor mekkora felni kell? Na itt akadtam el. Mert nincs egyértelmű válasz . Ezért kérdeztem itt. Sokkal tapasztaltabb emberek vannak akik már kipróbálták amit én meg nem. Mi az a felni ami elfér gond nélkül amire ekkora gumi csont nélkül felmegy. Stb.... Tanácstalan vagyok. A régi mindenképp kuka mert már elegem van a lovas szekér komfortból.


a gumi szélessége csak egy dolog. ha túl ballonos, ami neked az a jelenlegi és az új méreted is az lesz. attól tűnik stabilnak, ha merev a gumi oldalfala és peres. úgy sokkal kevesebb a mozgása.
225/50 R16 jó lehet, de legalább 7,5" széles felni kell alá. annak semmi értelme, hogy 10mm-rel meg feltegyél hátra.
minél ballonosabb a gumi, annál kevésbé jó kanyargós tempós vezetésre, viszont annál kényelmesebb lesz.
tudom mit beszélek, imádok tempósan kanyarodni, így téli szetten meg is vagyok halva, a nyárinál meg ott a rázás a peres széles gumi miatt, de cserébe úgy kanyarodok mit az öreg Fittipaldi.

A per 50 lesz a tuti szerintem. Az egy jó kompromisszumnak tűnik. A per45 veszettül kanyarodik de ugye..... Per60 kenődik mint a takony. Meg is nézem mi a szitu a 7,5j felnivel 16 collban. Aztán majd jelzek mi lett az eredmény. Feltéve ha érdekel! Ha helyettem gondolkodtál legalább tudd mi lett nem? Köszi még egyszer!


egyébként van a bal első ajtókeretnél beragasztva egy matrica gumiméretekről. azok valóak az E46-ra. azon kívüli méretekbe műszakin simán és jogosan köthetnének bele.
sok esetben a nagy méretek nagyobb motorokhoz tartoznak, de azzal nem nagyon foglalkoznak, hogy 1.6-oson pl a gyári méret 195/65 R15 vagy 205/55 R16, ha felraksz egy 17-es szettet, ami szerepel ott a táblán, abba nem kötnek bele.

Hello Yellow!
Megvan! 7,5jx16 et35, 225/50-es gumikkal. Könnyebb lett érzésre, a gumi nyomással még variálni kell. Simán elfér

Nem lóg ki, nem karistol a belső perem, nem ér bele semmibe. Kötekedni nem fognak mert van műbizonylat. Plusz nem extrém méret. Itt ez az alap. Ha ezek rendben vannak akkor nem szaroznak. Januárban műszakis, téli gumi sem gyári méret. 16-os . Ugye a forgalmiban 195/65R15 van. Egy mukkot nem szólt a biztos mert látta, hogy egyébként rendben van.
Nem tudom jól szúrtam e be a képet. De galériában van. Ha gondolod nézz rá. Sajnos nem ezt a dizájnt kerestem. A kiszemelt elfogyott, és nem is tudták mikor lesz megint. Így erre esett a választás .
Balesetmentes kilómétereket!

ChrisRas Elküldve: 2018-01-25 14:24 Gumiméret-futómû

YELLOW írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

A felni gyári nem a méret. Onnan jön, hogy a régi nyárit kis eltéréssel váltaná a kívánt méret. Legalább is a netes méretváltók szerint belefér. A felni volt a kérdéses, hogy 7j széles felnire gond nélkül fel megy e a 235-ös.
Valamint hátra egyel szélesebbet szeretnék. Most is ez a méret van fent csak téligumi lemezfelnin kopott dísztárcsával. Gumit tudok venni, ritka ugyan de ha megfizeti az ember akkor van. A felnit nem tudom. 16 coll gyári et-vel és szélességgel vagy valami más kell a 225 illetve 235/55 vagy 60 ra. A 16 coll azért kell mert ezzel nem kocognak a fogaim. Mint írtam fentebb, gyári ültetés , sport futómű, kurva kemény. De egyel kisebb kerék és már jó is lett.

Mielőtt félreértés lenne...
A súly csökkentése lenne a cél igazából. A rugózatlan tömeget vinném lejjebb.
A felnik és gumik adatai alapján legkevesebb 1 kiló kerekenként. Ami azért nem rossz. Most kb 1,5-1,7 kiloval kevesebb és sokkal komfortosabb. Nyilván nem lesz soha olyan puha mint egy hidrós futómű. De egy jó kompromisszum lenne a kiló körüli fogyókúra a kerekeken.


belefér persze a kalkulátor szerint, mert váltómérete egymásnak a gumi, a régi és a kiszemelt új. de az nem E46 méret. és az újból a két méret amit néztél, azok nem váltói egymásnak. lehet éppen belefér, de az egyik kerék teljes átmérője nagyobb lesz, aztán majd pislogsz, ha a DSC, vagy kipörgésgátló hibát dob, meg rángat az autós és a többi.
neked a 7" széles felnire 205/55 R16 való az E46 alá.
de azt csinálsz amit akarsz, tanácsot kértél, elmondtam amit gondolok. de úgy látom tök felesleges volt, amit írtam.


Dehogy. Sőt! Köszönöm. Csak a teljesség kedvéért pontosítottam az információkat. A gyárihoz közeli meretet szeretnék ami még elfér és nem csinál galibát. De a vékony 205-ös valahogy nem olyan stabil a kanyarban. Szeretek nagyokat kanyarodni, ahhoz pedig jobb a szélesebb gumi. Nem csapatok lapjával, tehát jobb szeretem ha betapad az ívre. Nem ragaszkodom a 7j széles felnihez, igazából a gumi szélesség és átmérő lenne a kiindulási alap. Viszont ha akkora a gumi akkor mekkora felni kell? Na itt akadtam el. Mert nincs egyértelmű válasz . Ezért kérdeztem itt. Sokkal tapasztaltabb emberek vannak akik már kipróbálták amit én meg nem. Mi az a felni ami elfér gond nélkül amire ekkora gumi csont nélkül felmegy. Stb.... Tanácstalan vagyok. A régi mindenképp kuka mert már elegem van a lovas szekér komfortból.


a gumi szélessége csak egy dolog. ha túl ballonos, ami neked az a jelenlegi és az új méreted is az lesz. attól tűnik stabilnak, ha merev a gumi oldalfala és peres. úgy sokkal kevesebb a mozgása.
225/50 R16 jó lehet, de legalább 7,5" széles felni kell alá. annak semmi értelme, hogy 10mm-rel meg feltegyél hátra.
minél ballonosabb a gumi, annál kevésbé jó kanyargós tempós vezetésre, viszont annál kényelmesebb lesz.
tudom mit beszélek, imádok tempósan kanyarodni, így téli szetten meg is vagyok halva, a nyárinál meg ott a rázás a peres széles gumi miatt, de cserébe úgy kanyarodok mit az öreg Fittipaldi.

A per 50 lesz a tuti szerintem. Az egy jó kompromisszumnak tűnik. A per45 veszettül kanyarodik de ugye..... Per60 kenődik mint a takony. Meg is nézem mi a szitu a 7,5j felnivel 16 collban. Aztán majd jelzek mi lett az eredmény. Feltéve ha érdekel! Ha helyettem gondolkodtál legalább tudd mi lett nem? Köszi még egyszer!

ChrisRas Elküldve: 2018-01-24 21:13 Gumiméret-futómû

YELLOW írta:
ChrisRas írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

A felni gyári nem a méret. Onnan jön, hogy a régi nyárit kis eltéréssel váltaná a kívánt méret. Legalább is a netes méretváltók szerint belefér. A felni volt a kérdéses, hogy 7j széles felnire gond nélkül fel megy e a 235-ös.
Valamint hátra egyel szélesebbet szeretnék. Most is ez a méret van fent csak téligumi lemezfelnin kopott dísztárcsával. Gumit tudok venni, ritka ugyan de ha megfizeti az ember akkor van. A felnit nem tudom. 16 coll gyári et-vel és szélességgel vagy valami más kell a 225 illetve 235/55 vagy 60 ra. A 16 coll azért kell mert ezzel nem kocognak a fogaim. Mint írtam fentebb, gyári ültetés , sport futómű, kurva kemény. De egyel kisebb kerék és már jó is lett.

Mielőtt félreértés lenne...
A súly csökkentése lenne a cél igazából. A rugózatlan tömeget vinném lejjebb.
A felnik és gumik adatai alapján legkevesebb 1 kiló kerekenként. Ami azért nem rossz. Most kb 1,5-1,7 kiloval kevesebb és sokkal komfortosabb. Nyilván nem lesz soha olyan puha mint egy hidrós futómű. De egy jó kompromisszum lenne a kiló körüli fogyókúra a kerekeken.


belefér persze a kalkulátor szerint, mert váltómérete egymásnak a gumi, a régi és a kiszemelt új. de az nem E46 méret. és az újból a két méret amit néztél, azok nem váltói egymásnak. lehet éppen belefér, de az egyik kerék teljes átmérője nagyobb lesz, aztán majd pislogsz, ha a DSC, vagy kipörgésgátló hibát dob, meg rángat az autós és a többi.
neked a 7" széles felnire 205/55 R16 való az E46 alá.
de azt csinálsz amit akarsz, tanácsot kértél, elmondtam amit gondolok. de úgy látom tök felesleges volt, amit írtam.


Dehogy. Sőt! Köszönöm. Csak a teljesség kedvéért pontosítottam az információkat. A gyárihoz közeli meretet szeretnék ami még elfér és nem csinál galibát. De a vékony 205-ös valahogy nem olyan stabil a kanyarban. Szeretek nagyokat kanyarodni, ahhoz pedig jobb a szélesebb gumi. Nem csapatok lapjával, tehát jobb szeretem ha betapad az ívre. Nem ragaszkodom a 7j széles felnihez, igazából a gumi szélesség és átmérő lenne a kiindulási alap. Viszont ha akkora a gumi akkor mekkora felni kell? Na itt akadtam el. Mert nincs egyértelmű válasz . Ezért kérdeztem itt. Sokkal tapasztaltabb emberek vannak akik már kipróbálták amit én meg nem. Mi az a felni ami elfér gond nélkül amire ekkora gumi csont nélkül felmegy. Stb.... Tanácstalan vagyok. A régi mindenképp kuka mert már elegem van a lovas szekér komfortból.

ChrisRas Elküldve: 2018-01-24 15:11 Gumiméret-futómû

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

A felni gyári nem a méret. Onnan jön, hogy a régi nyárit kis eltéréssel váltaná a kívánt méret. Legalább is a netes méretváltók szerint belefér. A felni volt a kérdéses, hogy 7j széles felnire gond nélkül fel megy e a 235-ös.
Valamint hátra egyel szélesebbet szeretnék. Most is ez a méret van fent csak téligumi lemezfelnin kopott dísztárcsával. Gumit tudok venni, ritka ugyan de ha megfizeti az ember akkor van. A felnit nem tudom. 16 coll gyári et-vel és szélességgel vagy valami más kell a 225 illetve 235/55 vagy 60 ra. A 16 coll azért kell mert ezzel nem kocognak a fogaim. Mint írtam fentebb, gyári ültetés , sport futómű, kurva kemény. De egyel kisebb kerék és már jó is lett.

Mielőtt félreértés lenne...
A súly csökkentése lenne a cél igazából. A rugózatlan tömeget vinném lejjebb.
A felnik és gumik adatai alapján legkevesebb 1 kiló kerekenként. Ami azért nem rossz. Most kb 1,5-1,7 kiloval kevesebb és sokkal komfortosabb. Nyilván nem lesz soha olyan puha mint egy hidrós futómű. De egy jó kompromisszum lenne a kiló körüli fogyókúra a kerekeken.

ChrisRas Elküldve: 2018-01-24 14:26 Gumiméret-futómû

YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok


ezek totál nem gyári méretek. 7j felnire széles a 225-ös gumi.
17-esre 225/45 a rávaló. tehát a 225/55 már komfortos verzió.
a 225/55/60 nem váltómérete a 235/55/60-nak. sőt a /60 marha ritka. nem ia értem honnan jönnek ezek neked.
7jx16-ra 215-től szélesebb gumi nem való. de a váltóméret ami az autóra jó lenne, az 205/55 R16.
nem csak a ballonosságon múlik a komfortosság. ne legyen defekttűrő az a lényeg. a súlyindex is minél kisebb annál puhább az oldalfala, ami javíthat a kényelmen.

A felni gyári nem a méret. Onnan jön, hogy a régi nyárit kis eltéréssel váltaná a kívánt méret. Legalább is a netes méretváltók szerint belefér. A felni volt a kérdéses, hogy 7j széles felnire gond nélkül fel megy e a 235-ös.
Valamint hátra egyel szélesebbet szeretnék. Most is ez a méret van fent csak téligumi lemezfelnin kopott dísztárcsával. Gumit tudok venni, ritka ugyan de ha megfizeti az ember akkor van. A felnit nem tudom. 16 coll gyári et-vel és szélességgel vagy valami más kell a 225 illetve 235/55 vagy 60 ra. A 16 coll azért kell mert ezzel nem kocognak a fogaim. Mint írtam fentebb, gyári ültetés , sport futómű, kurva kemény. De egyel kisebb kerék és már jó is lett.

ChrisRas Elküldve: 2018-01-22 16:29 Gumiméret-futómû

Sziasztok.
Hamarosan cserélném nyári gumi szettemet kicsivel komfortosabbra. Jelenlegi nyári 17" 7j et35 (gyári BMW felni nem tudom most melyik Rondell) 225/55 gumikkal.
Az új lenne 16" 7j et35 225/60 vagy 55 elől és 235/60 vagy 55 hátul. Kérdésem az lenne, hogy erre a felni méretre jó lenne ez így ? Esetleg más Tipp? Mindenképp 16 coll lenne az ideális mert a 17 már nagyon rángat (gyári sport futóművel). Mókolni , pigácsázni nem szeretnék tehát gyári et illetve méret közeli lenne az ideális.
99' E46 coupe
Köszönöm
Sziasztok

ChrisRas Elküldve: 2017-03-25 12:13 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok! E46 (99es) 23ci gyári sport futóművel, alá megy a Styling 95 ? et24, elől 9x19 hátul 10x19. Baromira tetszik, de nem merem megvenni amíg nem tudok róla többet. Van valakinek ilyen? Mennyire terheli a futóművet? Kell mókolni, hogy elférjen? Mennyire érzékeny ezzel a szettel az úthibákra? Most egy 17es gyári szett van de néha ezzel is elkapok pár nyomvályút.


ha rákeresel a felni típusra, akkor dob ki képeket a google, ahol E46-on van. konkrétan magyar tulajok autóit is, amiknél tudom, hogy voltak peremezve a sárvédők. szóval alapból kilógna a felni, és ha olyan a gumi, akkor az sem férne el.
magyar verdán láttam. Azért is érdeklődöm. Hát ha ennyire melós akkor hagyom is. Kár érte. Nagyon csinos lenne azzal a felnivel...
Esetleg van tipped mi a max méret? Et-vel együtt? Itt a németek valamivel toleránsabbak felni ügyben. Egyszerűbb is beiktatni a forgalmi a.



ChrisRas Elküldve: 2017-03-25 10:27 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok! E46 (99es) 23ci gyári sport futóművel, alá megy a Styling 95 ? et24, elől 9x19 hátul 10x19. Baromira tetszik, de nem merem megvenni amíg nem tudok róla többet. Van valakinek ilyen? Mennyire terheli a futóművet? Kell mókolni, hogy elférjen? Mennyire érzékeny ezzel a szettel az úthibákra? Most egy 17es gyári szett van de néha ezzel is elkapok pár nyomvályút.


ha rákeresel a felni típusra, akkor dob ki képeket a google, ahol E46-on van. konkrétan magyar tulajok autóit is, amiknél tudom, hogy voltak peremezve a sárvédők. szóval alapból kilógna a felni, és ha olyan a gumi, akkor az sem férne el.
magyar verdán láttam. Azért is érdeklődöm. Hát ha ennyire melós akkor hagyom is. Kár érte. Nagyon csinos lenne azzal a felnivel...

ChrisRas Elküldve: 2017-03-25 10:02 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok! E46 (99es) 23ci gyári sport futóművel, alá megy a Styling 95 ? et24, elől 9x19 hátul 10x19. Baromira tetszik, de nem merem megvenni amíg nem tudok róla többet. Van valakinek ilyen? Mennyire terheli a futóművet? Kell mókolni, hogy elférjen? Mennyire érzékeny ezzel a szettel az úthibákra? Most egy 17es gyári szett van de néha ezzel is elkapok pár nyomvályút.

ChrisRas Elküldve: 2016-11-25 06:53 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ChrisRas írta:
Nos kedves fórum és márka társak. Meg lett a hiba.....
A kormány alatti kábel köteg csatlakozója volt eloxidálódva. Emiatt volt ez a rengeteg anomália. Az alkatrész nem volt drága, csak a sok munkaóra. Kerek 450€ lett a számla vége. Ismét vágtat a ménes!!! Juppíí  
Ja és a poén! Az ülés foglaltságjelző sem rossz. Nincs hiba jelzés Emiatt volt az is


450 ojró? az betyáros...
az ülésfoglaltság jelző miatt ne örülj, úgyis elér majd az a hiba is senki nem ússza meg, csak idő kérdése. illetve lehet csak törölték a hibát. majd beül valami hegyesebb popsijú csaj, vagy valami olyan dolgot teszel oda, beletérdelsz, lehet visszakapod a jelzést.


Egyszer mar toroltek a hibat. De kb az elso sarokig volt hibamentes. Azota parszor villant egyet de stabilan vilagitott. E36-bol mar ismeros ez a hiba. Keszultem ra, nem ert varatlanul. Forumon is olvastam mar szoval ezzel nem lesz gond. Rendeltem mar egy szimulatort hozza muszaki elott volt tervezve ennek a javitasa. Egyenlore nem vilagit. De ott a fiokban a megoldas. Formas popsi is akad itthon, szoval van aki tesztelje

ChrisRas Elküldve: 2016-11-24 13:26 Mi lehet a baj?

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Mivel nem tudom pontosan mi lehet a baj, ezert ide irom.
Par napja feltunt egy jelenseg. A BC es radio vilagitas villogni kezdett. Elobb csak a fenyero csokkent. ugymaradt par pillanatra, majd villant parszor es visszaallt a normalis fenyerore.
Szinten feltunt, hogy a sminktukor fenyereje nem valami acelos. korabban ilyen nem volt vele. Hogy a villogas volt elobb vagy a sminktukor fenyero csokkenes mar nem emlekszem. A tukor feny meg nem erte el az ingerkuszobomet ezert az nem is zavar annyira. De a fenyjatek a BC-n annal inkabb.
Erre ma jott az automata tulajok remalma. Valtohiba jelzes. Na bumm.(Mindamellett semmi valtozast nem eszleltem a mukodesben. Huz ahogy kell ,vajpuha valtasok szoval semmi rendellenes anomalia) Pont muszaki elott ez kellett csak. Konyvbol kiolvastam a tutit, valoban valtohiba ikon, gyerunk a szervizbe. Ott ert a kovetkezo hidegzuhany!
Nem kommunikal a kocsi a diaggal! Mivan?..... nemar. Holnap viszem mutetre, de.... Megbirizgaltam a kapcsolodo biztiket, Sminktukor, obd, szerelo emlitette a fek rendszer biztijet azt is meglestem. meg meg egy par masikat. Az egyik azt hiszem pont a fek biztinel amikor vissza akartam rakni vad zizegesbe kezdett a muszerfal mogott valami (kulcs nem volt benne). Vegulis vettem egy nagy levegot es visszaraktam. Minden bizti jo. se szakadas se egesnyom. Semmi.
Aztan lassatok csodat! A valto hibajel eltunt, viszont a sminktukor mar nem vilagit es indithato P allasban a fek lenyomasa nelkul is. Eddig ezt nem lehetett. Retesz kattog egyebkent szoval passz. Na ezt adjatok ossze!
Ha megvolt a mutet majd jelentem hogy van a beteg. Plusz egy adalek, az ulesfoglaltsag erzekelo nekem is haldoklik vagy mar halott. Vajon az lehet minden hiba forrasa?
Koszonom a turelmet es megertest, foleg az ekezetek hianya miatt!
Ha valakinek van vagy volt hasonlo tunet mindenkepp kovesse a fejlemenyeket! Remelem tudok majd hasznos infot adni ezek ugyeben.


a műszer és rádió fényerejét a lámpakapcsoló mellett egy kis fehér "LED szerű" dolog szabályozza. az méri az utastérben lévő fényt, és ahhoz képest állít. a smink tükör is ez alapján működik szerintem. tehát vagy ez a szenzor, vagy a lámpamodul lesz rossz, esetleg valahol kontakt hiba van, de a lámpamodul környékén.
az ülésfoglaltság jelzővel nincs összefüggésben a többi hibát.
lehet valahol valami testkábel rosszalkodik.

Erre gondoltam en is elso korben. Marmint kontakt hiba. Na de, hogy nem kommunikal a diaggal az eleg durva. per honapja volt diagon. Ugyan ezzel a ketyerevel csinaltak. akkor jol mukodott minden. Minden esetred holnap kiderul mi a szitu. Talan van valami tarolt hiba ami mindent megmagyaraz.


Nos bovult az anomaliak sora..:
Ha a smink tukor fedelet elhuzom kialszik a legzsaklampa es vilagit a feklampa valamint a radio is kikapcsol.A vezeto oldali labtervilagitas sem jo . A biztositekokat ugye megneztem es mielott jatszottam volna a tukorrel eszre vettem, hogy eltunt a valto hiba jelzes. Aztan a jatszadozas utan megint bejelzett. Az rendben, hogy minden mindennel osszefugg. Na de ennyire? Ez valami fantasztikus! Felreertes ne essek! Imadom az autot es a markat is kedvelem. Ez most egy hulye helyzet ugyan de legalabb tanulok valamit. Amit kesobb masoknal is hasznosithatok, ha valami hasonlo tortenik. Az igaz, hogy sokba fog fajni..... de ez van. Hamarosan jelentkezem a fejlemenyekkel!


szerintem ez valami zárlat lesz, és valószínű valami negatív szál zárlat.

Valoszinu. De mi? Hol? semmi extrem behatas nem ert semmit sehol. Vagy lehet mar korabban is fennallt a zarlat csak most lett ennyire gaz. De egy zarlatos testkabel ilytet nem csinal. Az nem lappang mint egy virusos akarmilyen betegseg. Zarlat az zarlat. Ezert nem ertem. Semmi rendkivuli nem tortent. :



Nos kedves fórum és márka társak. Meg lett a hiba.....
A kormány alatti kábel köteg csatlakozója volt eloxidálódva. Emiatt volt ez a rengeteg anomália. Az alkatrész nem volt drága, csak a sok munkaóra. Kerek 450€ lett a számla vége. Ismét vágtat a ménes!!! Juppíí  
Ja és a poén! Az ülés foglaltságjelző sem rossz. Nincs hiba jelzés Emiatt volt az is

ChrisRas Elküldve: 2016-11-21 22:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ChrisRas írta:
ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Mivel nem tudom pontosan mi lehet a baj, ezert ide irom.
Par napja feltunt egy jelenseg. A BC es radio vilagitas villogni kezdett. Elobb csak a fenyero csokkent. ugymaradt par pillanatra, majd villant parszor es visszaallt a normalis fenyerore.
Szinten feltunt, hogy a sminktukor fenyereje nem valami acelos. korabban ilyen nem volt vele. Hogy a villogas volt elobb vagy a sminktukor fenyero csokkenes mar nem emlekszem. A tukor feny meg nem erte el az ingerkuszobomet ezert az nem is zavar annyira. De a fenyjatek a BC-n annal inkabb.
Erre ma jott az automata tulajok remalma. Valtohiba jelzes. Na bumm.(Mindamellett semmi valtozast nem eszleltem a mukodesben. Huz ahogy kell ,vajpuha valtasok szoval semmi rendellenes anomalia) Pont muszaki elott ez kellett csak. Konyvbol kiolvastam a tutit, valoban valtohiba ikon, gyerunk a szervizbe. Ott ert a kovetkezo hidegzuhany!
Nem kommunikal a kocsi a diaggal! Mivan?..... nemar. Holnap viszem mutetre, de.... Megbirizgaltam a kapcsolodo biztiket, Sminktukor, obd, szerelo emlitette a fek rendszer biztijet azt is meglestem. meg meg egy par masikat. Az egyik azt hiszem pont a fek biztinel amikor vissza akartam rakni vad zizegesbe kezdett a muszerfal mogott valami (kulcs nem volt benne). Vegulis vettem egy nagy levegot es visszaraktam. Minden bizti jo. se szakadas se egesnyom. Semmi.
Aztan lassatok csodat! A valto hibajel eltunt, viszont a sminktukor mar nem vilagit es indithato P allasban a fek lenyomasa nelkul is. Eddig ezt nem lehetett. Retesz kattog egyebkent szoval passz. Na ezt adjatok ossze!
Ha megvolt a mutet majd jelentem hogy van a beteg. Plusz egy adalek, az ulesfoglaltsag erzekelo nekem is haldoklik vagy mar halott. Vajon az lehet minden hiba forrasa?
Koszonom a turelmet es megertest, foleg az ekezetek hianya miatt!
Ha valakinek van vagy volt hasonlo tunet mindenkepp kovesse a fejlemenyeket! Remelem tudok majd hasznos infot adni ezek ugyeben.


a műszer és rádió fényerejét a lámpakapcsoló mellett egy kis fehér "LED szerű" dolog szabályozza. az méri az utastérben lévő fényt, és ahhoz képest állít. a smink tükör is ez alapján működik szerintem. tehát vagy ez a szenzor, vagy a lámpamodul lesz rossz, esetleg valahol kontakt hiba van, de a lámpamodul környékén.
az ülésfoglaltság jelzővel nincs összefüggésben a többi hibát.
lehet valahol valami testkábel rosszalkodik.

Erre gondoltam en is elso korben. Marmint kontakt hiba. Na de, hogy nem kommunikal a diaggal az eleg durva. per honapja volt diagon. Ugyan ezzel a ketyerevel csinaltak. akkor jol mukodott minden. Minden esetred holnap kiderul mi a szitu. Talan van valami tarolt hiba ami mindent megmagyaraz.


Nos bovult az anomaliak sora..:
Ha a smink tukor fedelet elhuzom kialszik a legzsaklampa es vilagit a feklampa valamint a radio is kikapcsol.A vezeto oldali labtervilagitas sem jo . A biztositekokat ugye megneztem es mielott jatszottam volna a tukorrel eszre vettem, hogy eltunt a valto hiba jelzes. Aztan a jatszadozas utan megint bejelzett. Az rendben, hogy minden mindennel osszefugg. Na de ennyire? Ez valami fantasztikus! Felreertes ne essek! Imadom az autot es a markat is kedvelem. Ez most egy hulye helyzet ugyan de legalabb tanulok valamit. Amit kesobb masoknal is hasznosithatok, ha valami hasonlo tortenik. Az igaz, hogy sokba fog fajni..... de ez van. Hamarosan jelentkezem a fejlemenyekkel!


szerintem ez valami zárlat lesz, és valószínű valami negatív szál zárlat.

Valoszinu. De mi? Hol? semmi extrem behatas nem ert semmit sehol. Vagy lehet mar korabban is fennallt a zarlat csak most lett ennyire gaz. De egy zarlatos testkabel ilytet nem csinal. Az nem lappang mint egy virusos akarmilyen betegseg. Zarlat az zarlat. Ezert nem ertem. Semmi rendkivuli nem tortent. :

ChrisRas Elküldve: 2016-11-21 22:09 Mi lehet a baj?

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Mivel nem tudom pontosan mi lehet a baj, ezert ide irom.
Par napja feltunt egy jelenseg. A BC es radio vilagitas villogni kezdett. Elobb csak a fenyero csokkent. ugymaradt par pillanatra, majd villant parszor es visszaallt a normalis fenyerore.
Szinten feltunt, hogy a sminktukor fenyereje nem valami acelos. korabban ilyen nem volt vele. Hogy a villogas volt elobb vagy a sminktukor fenyero csokkenes mar nem emlekszem. A tukor feny meg nem erte el az ingerkuszobomet ezert az nem is zavar annyira. De a fenyjatek a BC-n annal inkabb.
Erre ma jott az automata tulajok remalma. Valtohiba jelzes. Na bumm.(Mindamellett semmi valtozast nem eszleltem a mukodesben. Huz ahogy kell ,vajpuha valtasok szoval semmi rendellenes anomalia) Pont muszaki elott ez kellett csak. Konyvbol kiolvastam a tutit, valoban valtohiba ikon, gyerunk a szervizbe. Ott ert a kovetkezo hidegzuhany!
Nem kommunikal a kocsi a diaggal! Mivan?..... nemar. Holnap viszem mutetre, de.... Megbirizgaltam a kapcsolodo biztiket, Sminktukor, obd, szerelo emlitette a fek rendszer biztijet azt is meglestem. meg meg egy par masikat. Az egyik azt hiszem pont a fek biztinel amikor vissza akartam rakni vad zizegesbe kezdett a muszerfal mogott valami (kulcs nem volt benne). Vegulis vettem egy nagy levegot es visszaraktam. Minden bizti jo. se szakadas se egesnyom. Semmi.
Aztan lassatok csodat! A valto hibajel eltunt, viszont a sminktukor mar nem vilagit es indithato P allasban a fek lenyomasa nelkul is. Eddig ezt nem lehetett. Retesz kattog egyebkent szoval passz. Na ezt adjatok ossze!
Ha megvolt a mutet majd jelentem hogy van a beteg. Plusz egy adalek, az ulesfoglaltsag erzekelo nekem is haldoklik vagy mar halott. Vajon az lehet minden hiba forrasa?
Koszonom a turelmet es megertest, foleg az ekezetek hianya miatt!
Ha valakinek van vagy volt hasonlo tunet mindenkepp kovesse a fejlemenyeket! Remelem tudok majd hasznos infot adni ezek ugyeben.


a műszer és rádió fényerejét a lámpakapcsoló mellett egy kis fehér "LED szerű" dolog szabályozza. az méri az utastérben lévő fényt, és ahhoz képest állít. a smink tükör is ez alapján működik szerintem. tehát vagy ez a szenzor, vagy a lámpamodul lesz rossz, esetleg valahol kontakt hiba van, de a lámpamodul környékén.
az ülésfoglaltság jelzővel nincs összefüggésben a többi hibát.
lehet valahol valami testkábel rosszalkodik.

Erre gondoltam en is elso korben. Marmint kontakt hiba. Na de, hogy nem kommunikal a diaggal az eleg durva. per honapja volt diagon. Ugyan ezzel a ketyerevel csinaltak. akkor jol mukodott minden. Minden esetred holnap kiderul mi a szitu. Talan van valami tarolt hiba ami mindent megmagyaraz.


Nos bovult az anomaliak sora..:
Ha a smink tukor fedelet elhuzom kialszik a legzsaklampa es vilagit a feklampa valamint a radio is kikapcsol.A vezeto oldali labtervilagitas sem jo . A biztositekokat ugye megneztem es mielott jatszottam volna a tukorrel eszre vettem, hogy eltunt a valto hiba jelzes. Aztan a jatszadozas utan megint bejelzett. Az rendben, hogy minden mindennel osszefugg. Na de ennyire? Ez valami fantasztikus! Felreertes ne essek! Imadom az autot es a markat is kedvelem. Ez most egy hulye helyzet ugyan de legalabb tanulok valamit. Amit kesobb masoknal is hasznosithatok, ha valami hasonlo tortenik. Az igaz, hogy sokba fog fajni..... de ez van. Hamarosan jelentkezem a fejlemenyekkel!

ChrisRas Elküldve: 2016-11-21 12:32 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok.
Mivel nem tudom pontosan mi lehet a baj, ezert ide irom.
Par napja feltunt egy jelenseg. A BC es radio vilagitas villogni kezdett. Elobb csak a fenyero csokkent. ugymaradt par pillanatra, majd villant parszor es visszaallt a normalis fenyerore.
Szinten feltunt, hogy a sminktukor fenyereje nem valami acelos. korabban ilyen nem volt vele. Hogy a villogas volt elobb vagy a sminktukor fenyero csokkenes mar nem emlekszem. A tukor feny meg nem erte el az ingerkuszobomet ezert az nem is zavar annyira. De a fenyjatek a BC-n annal inkabb.
Erre ma jott az automata tulajok remalma. Valtohiba jelzes. Na bumm.(Mindamellett semmi valtozast nem eszleltem a mukodesben. Huz ahogy kell ,vajpuha valtasok szoval semmi rendellenes anomalia) Pont muszaki elott ez kellett csak. Konyvbol kiolvastam a tutit, valoban valtohiba ikon, gyerunk a szervizbe. Ott ert a kovetkezo hidegzuhany!
Nem kommunikal a kocsi a diaggal! Mivan?..... nemar. Holnap viszem mutetre, de.... Megbirizgaltam a kapcsolodo biztiket, Sminktukor, obd, szerelo emlitette a fek rendszer biztijet azt is meglestem. meg meg egy par masikat. Az egyik azt hiszem pont a fek biztinel amikor vissza akartam rakni vad zizegesbe kezdett a muszerfal mogott valami (kulcs nem volt benne). Vegulis vettem egy nagy levegot es visszaraktam. Minden bizti jo. se szakadas se egesnyom. Semmi.
Aztan lassatok csodat! A valto hibajel eltunt, viszont a sminktukor mar nem vilagit es indithato P allasban a fek lenyomasa nelkul is. Eddig ezt nem lehetett. Retesz kattog egyebkent szoval passz. Na ezt adjatok ossze!
Ha megvolt a mutet majd jelentem hogy van a beteg. Plusz egy adalek, az ulesfoglaltsag erzekelo nekem is haldoklik vagy mar halott. Vajon az lehet minden hiba forrasa?
Koszonom a turelmet es megertest, foleg az ekezetek hianya miatt!
Ha valakinek van vagy volt hasonlo tunet mindenkepp kovesse a fejlemenyeket! Remelem tudok majd hasznos infot adni ezek ugyeben.


a műszer és rádió fényerejét a lámpakapcsoló mellett egy kis fehér "LED szerű" dolog szabályozza. az méri az utastérben lévő fényt, és ahhoz képest állít. a smink tükör is ez alapján működik szerintem. tehát vagy ez a szenzor, vagy a lámpamodul lesz rossz, esetleg valahol kontakt hiba van, de a lámpamodul környékén.
az ülésfoglaltság jelzővel nincs összefüggésben a többi hibát.
lehet valahol valami testkábel rosszalkodik.

Erre gondoltam en is elso korben. Marmint kontakt hiba. Na de, hogy nem kommunikal a diaggal az eleg durva. per honapja volt diagon. Ugyan ezzel a ketyerevel csinaltak. akkor jol mukodott minden. Minden esetred holnap kiderul mi a szitu. Talan van valami tarolt hiba ami mindent megmagyaraz.

« előző123következő »