Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-06-05 14:44 BMW a motorsportban

Milyen volt élőben? Szívesen elmentem volna, még akkor is, ha szarrá ázok Még sosem voltam Hungaroringen, de más pályákon igen, és az eddigi tapasztalatom alapján bár tévében sokkal többet látni (nem túl meglepő), a helyi hangulat mindig kárpótol..

Én is másnaposan nézem a tévében
Az első versenyt öröm volt nézni, a másodikban Norbi hülyeséget csinált (gondolom volt rajta nyomás, nem is kicsi), aztán mondhatni az eső mentette meg a hősies visszatérését... mennyire volt mindez követhető a helyszínen, közvetítés nélkül?

Coyote Elküldve: 2011-06-03 16:58 BMW játék

Robin68 írta:
Coyote írta: Nem tudja valaki esetleg, hogy hol találhatnék BMW E46 játékautót vagy modellt? Fontos, hogy 4 ajtós sedan legyen, lehetőleg fekete, de ha más színű, az sem baj.

Eddig az összes "igazi" autómat megszereztem játék formájában is (nagyjából a kb. 15 centi hosszú méretben), egyfajta hobbivá vált a dolog

Tudom, hogy a google a barátom, de azt már próbáltam, vaterát / ebayt, mindent böngésztem, sehol semmi. Illetve ha találtam is méretben stimmelő hármas BMW-t, tuti hogy E90 volt, és nem E46.

Nem hiszem el, hogy nem létezik ilyen


Én a Régijó játékboltban vettem, 1/32 a mérete, ez kb 10cm .
NR. Hátrahúzós autó BMW 3-as
Igaz csak sötétkékben van de hát mire vannak a fényező ismerősök .



ezer köszönet!!! Rámegyek

Coyote Elküldve: 2011-06-03 15:11 BMW játék

Burns írta:
bbali81 írta:
Burns írta: Pedig van



szép collection


Sajnos nem az enyém


Talán szalonban találok ilyesmit...

Coyote Elküldve: 2011-06-03 08:50 BMW játék

Burns írta:
Coyote írta: Nem tudja valaki esetleg, hogy hol találhatnék BMW E46 játékautót vagy modellt? Fontos, hogy 4 ajtós sedan legyen, lehetőleg fekete, de ha más színű, az sem baj.

Eddig az összes "igazi" autómat megszereztem játék formájában is (nagyjából a kb. 15 centi hosszú méretben), egyfajta hobbivá vált a dolog

Tudom, hogy a google a barátom, de azt már próbáltam, vaterát / ebayt, mindent böngésztem, sehol semmi. Illetve ha találtam is méretben stimmelő hármas BMW-t, tuti hogy E90 volt, és nem E46.

Nem hiszem el, hogy nem létezik ilyen


Pedig van



úúúúú és megosztanád velem, hogy hol? azonnali jelleggel

Coyote Elküldve: 2011-06-03 06:45 BMW játék

Nem tudja valaki esetleg, hogy hol találhatnék BMW E46 játékautót vagy modellt? Fontos, hogy 4 ajtós sedan legyen, lehetőleg fekete, de ha más színű, az sem baj.

Eddig az összes "igazi" autómat megszereztem játék formájában is (nagyjából a kb. 15 centi hosszú méretben), egyfajta hobbivá vált a dolog

Tudom, hogy a google a barátom, de azt már próbáltam, vaterát / ebayt, mindent böngésztem, sehol semmi. Illetve ha találtam is méretben stimmelő hármas BMW-t, tuti hogy E90 volt, és nem E46.

Nem hiszem el, hogy nem létezik ilyen

Coyote Elküldve: 2011-06-02 11:03 Gumi

Ha valaki szeretne driftelni való, de közútra már lekopott gumit ingyen, az kukkoljon ide: apróhirdetés

A visszajelzés gyorsan kellene, mert ha nem kell senkinek, otthagyom a gumisnál, nem gürcölök vele (nincs hol tartanom, mert parkolóházban parkolok).

Coyote Elküldve: 2011-06-01 19:16 Benzin adalékok

anubisz írta:
snakebiteE46 írta:
InsectKiller írta:
snakebiteE46 írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Amúgy mitől lesz jobb az autó, ha mondjuk egyszer keverem az üzemanyagot 100 as V-Power Racing üzemanyaggal,és utána már csak 95 öst használok? Tegnap raktam bele 30 litert, vagyis rá tankoltam. Ki tisztit valamit? vagy mi? Mert ha benne van akkor értem,de ha már simát fogok tankolni,akkor miért érzem hogy jobb lesz? Nem tudom,azért kérdezem.


én nem hiszek az ilyen csodaszerekben, és Mo-n amúgyis mindegy mit tankolsz, ugyan úgy vizezett szar...


Én mindig 100-as V-powert tankolok a kicsikébe,sima 95ös benzinnel nem győzném itatni,gyárilag 98-as oktánszámú van előírva nekem, szóval a 95-ös ront a teljesítményen és drasztikus nő a fogyasztás is! A Shell V power 100 tisztító hatása van,de ezt nem úgy kell elképzelni hogy egyszer tankolok bele v powert és akkor már ki is tisztított mindent!
Légszűrővel+prolong+100as v power országutón 7.3L as átlagfogyasztás úgy hogy Kolozsvárig egy 1-es széria 320d-vel versenyeztem!!!(mindig mögöttem volt ) Megéri 100ast tankolni bár 432 ft húzós ár! ez az én tapasztalatom! Csajomhoz mikor megyek 70-90km/h-val "baktatva" országútón 6L alatt eszik! nem vicc!
320i 150Hp+++


Én 95-öst használok, simát. 231Hp és ha 70-90km/h-val szöszölök alsó úton, ahol nem tartok fel senkit és ráérek tesztelgetni, akkor 6-7liter. Akkor ha V-powert tankolok 430-é akkor csak 4-5-t fog?


Azé 2 literrel nem fog kevesebbet enni a kocsid csak azért mert 100 V-power benzin van benne! próbáld ki 1x ha mész hosszú útra valamerre, igazából ott érezhető a fogyasztás elég komolyan! én gyakran járok Erdélybe,itt feltankolom a kocsit 100 as cuccal Kolozsvárra érek és pont fél tankot eszik meg, többször megfigyeltem! visszafele jövet OMV 100-as(shell nincs,a másik meg másik kútnál nem merek tankolni :vazze mire hazaérek felezőnél jóval alacsonyabb benzinszint (közelebb a negyedhez)!! Próbáld ki én csak azt tudom tanácsolni!Tele tanknál max 2-3 ezerrel fizetsz többet Légszűrő meg tuti fogyasztáscsökkentés!


és ezek a csúnya Magyarok meg millió liter számra keverik a tengervizet a benzinbeilyet ki találni. látom sok embernek már törpe laboratórium van be építve a benzintankba.
Szinte látom mikor a Mol igazgató mondja,na most engedjétek bele a vizet micsoda legendák ivódtak itt bele az emberek tudatába,az évtizedek alatt. Direkt vizezik a benzint,ugyan már.Ti se gondoljátok komolyan.
Nagyot csalódok itt pár emberben,ha el hiszik ezt, hogy direkt vizet kevernek a benzinbe.


Eltekintve a prémiumbenzin hihetetlen hatásaitól amiket itt összehordtak az előttem szólók, megosztanám veletek az én tapasztalataimat: az előző autómba kb. 8 hónapon át csak és kizárólag Shell V-Power (100-as) került, utána visszaváltottam. Egyfajta kísérleti jelleggel csináltam ezt, no meg a verdám kényeztetésére Utána elköltöztem, és mivel a Shell kút már nem esett útba, visszaváltottam sima 95-ösre (OMV, Shell, MOL, Agip, Lukoil).
Tapasztalataim: V-Power esetén nem ment jobban a gép, és nem fogyasztott kevesebbet, sőt, mintha pár decivel többre jött volna ki mindig... A kipufogó szépen kiszürkült (tökéletesebb volt az égés?), az autó alapjárata mint a doxa, illetve gyertyacserénél a gyertyák is egészségesen elhasználtnak tűntek, ami ismét erősen üzemanyag-függő.
Utána váltottam 95-ösre, a fogyasztás mintha picit csökkent volna, de a motor alapjárata kicsit egyenetlenebb lett melegben, és az utolsó gyertyacserénél már a gyertyák is kormosabbak voltak.
Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy mindez az üzemanyagváltásnak köszönhető - de azt gondolom, azt a többletpénzt amit beleöltem a 8 hónap alatt (havi 1,5 telitankkal lehet számolni), nem látom, hogy megtérült-e... A fogyasztásos legendákat nem tudom alátámasztani, persze lehet hogy a VVTi meg a VANOS közti különbség az oka

Coyote Elküldve: 2011-05-31 20:19 Szívócsonk-pillangószelep

Nah, végigolvastam a topikot

Meggyőztem magam, hogy a pillangószelepeknek menniük kell

Tudtok hozzáértő és "nem átbaszós" szerelőt pl. Fehérváron? Feltételezem, hogy igen, mivel több klubtag is a környéken van - és ha már én is ott melózok, ideális hely lenne ott szervízeltetni.

Nagyon nem örülök, hogy az első szervízemmel így lehúztak, ugyanakkor valahol logikus is, hiszen hivatalos BMW szervíz, kaptam pecsétet is, és minden cucc legális, eredeti... Ezt a törődést megérdemli a drágaszágom
De ha legközelebb az olajcsere csak 15-20ezerbe fájna (ahogy normális autókon lenni szokott) akkor azért tudnék örülni...

Coyote Elküldve: 2011-05-31 20:05 Szívócsonk-pillangószelep

Bero írta:

Többinek is elég túlzás az ára! Nem akarok reklámozni,de nézz itt körül: http://www.bimmerportal.hu/ Kiválasztod az autód és meglátod mennyire átvertek! Olajat cserélni meg nem kell elvinned valahová,otthon is lazán megvan! Hali


Köszi!
Nekem sajnos nincs meg az olajcsere csak úgy, mert aknám sincs, és autószerelő sem vagyok (azért olajat már cseréltem többször is, de a szűrőcserével mindig szopni szoktam).

Én inkább a fizetős fajta vagyok, de nem mindegy, hogy mennyit. Mert ez tényleg lehúzás volt.

Coyote Elküldve: 2011-05-31 19:57 Szívócsonk-pillangószelep

Burns írta: Ja, az izzítógyertyát másfél óra alatt kicseréltem. 12E HUF


akkor viszont új szerelőt kell keresnem, mert nekem a gyertyacserére 6E HUF/gyertya árat mondtak.... a tökömbe már.

Coyote Elküldve: 2011-05-31 19:56 Szívócsonk-pillangószelep

Bero írta:
Coyote írta:
Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)



Hát nem gyengén átb.sztak 5250 Ft 1 liter olajért? Nemár! Amiket felsoroltál tegyük fel M.Attilánál veszed kb a feléből kijössz és minden eredeti BMW nála! És ezeket kicserélni nem egy nagy művészet,én itthon cseréltem mindent és még aknám se volt,csak nekiláttam és megcsináltam! Na,de sebaj,legalább minden jó rajta és legközelebb máshogy csinálod!


Így van. A tanulópénz akkor megvolt... De most kicsit felb.szta az agyam.
Tény, hogy BMW szervízről van szó, és fémdobozos BMW 5W-30 olajat dobtak bele (legalábbis ameddig odanéztem ) Az olajat ezután máshol cseréltetem, vagy viszek én jóval olcsóbban. A többinek is túlzás az ára? Ebben már benne van a 25% ÁFA sajnos, annyira nem tudtam megjátszani "okosba"...

Coyote Elküldve: 2011-05-31 19:46 Szívócsonk-pillangószelep

Bero írta:

Jézusom! Olaj és szűrőcsere 86 rugóért ?! Miből volt az,aranyból? Milyen szerelőhöz vitted te? Már bocs,hogy beleszólok,tudom nem ez volt a kérdésed,de nem tudtam kihagyni Én 12.000Ft-ért cseréltem le az olajat szűrővel együtt! Hali


Szólj ha átvertek:
- Kartelszellőztető - 7950 HUF
- Olajszűrő - 5668 HUF
- Levegőszűrő - 13894 HUF
- Mikroszűrő - 11925 HUF
- Motorolaj 5W-30 - 31500 HUF (5250/liter)
+ munkadíj 15000 HUF
Összesen 85936 HUF

Minden eredeti BMW, gyári cikkszámok fel vannak tüntetve a részletes számlán.

Ez sok? (mondjuk én max 50-re számítottam, de kértem, hogy cseréljenek minden szűrőt, hiszen most vettem az autót, és szeretném nulláról kezdeni.)

Coyote Elküldve: 2011-05-31 18:56 Szívócsonk-pillangószelep

Bianconerohoz hasonló a kérdésem: ma voltam olaj- és szűrőcserén (86.000 HUF - kemény, de minden zsír )

A szerelőm szerint nemsokára esedékes lesz az izzítógyertya-csere, és megemlítette, hogy ha már a szívócsonkot le kell szedni, ő javasolná a pillangószelepek eltávolítását (155k-200k valós km lehet az autómban).
Tekintve, hogy ez nekem új terep, de a topik népszerűsége alapján elég gyakori téma, érdeklődnék, hogy milyen hátrányom származhat a pillangószelepek eltávolításából? Mert valami funkciója biztosan van...

Arra már rájöttem, hogy milyen következménnyel jár, ha megfárad és beesik az égéstérbe... a szerelőm épp egy új 5-ösön mutatta, hogyan szét tudja roncsolni az a pici fémdarab a dugattyút és a szelepeket.

Coyote Elküldve: 2011-05-31 16:02 Legjobb nyári gumik...

Neo78 írta: Ezekrol a gumikról mit tudtok mondani: Vredestein Ultrac Cento XL illetve Vredestein Ultrac Sessanta XL? Van valakinek tapasztalata ezekkel a gumikkal?


Vredesteinben van tapasztalatom, igaz Toyotán: száraz úton hangosabbak az átlagnál, a tapadásuk egész jó (nem kiemelkedő), de az igazi specialitásuk az eső: vízes úton verhetetlenek. Az Ultrac és a Sportrac sorozatot próbáltam, a tapasztalat ugyanaz.

Coyote Elküldve: 2011-05-31 10:11 Legjobb nyári gumik...

kempelen írta:
Coyote írta:

Az én eredeti kérdésem a mintázatra (zajosság, stabilitás) és minőségre (kopás, tapadás) vonatkozott, a méret természetesen adott, ugyanaz mint elöl......

.....szóval, összegezve a beszélgetést, ebben a kategóriában tökmindegy melyiket választom, túlságosan nem nyúlhatok mellé Akkor Conti lesz.


A Dunlop a Conti prémium márkája legjobb tudásom szerint. Ettől függetlenül a többi gumival sem nyúlhatsz nagyon mellé.
Jómagam annak idején Dunlop SP01-et vettem és nem bántam meg. Nagyon jó gumi. Nemtudom mi az árkülönbség az SPMAXx és az SP01 között, de ha van számottevő különbség, akkor is nagyon jó az SP01 és feleslegesnek tartom utcára az SPMaxx-ot, bár tudom nagyon jó gumi.

A Contival sem lehet semmi probléma, egy alomból származnak...

Szóval azt akartam mondani, hogy majdnem mindegy. Inkább pénztárca kérdése ha egyáltalán van különbség árban közöttük.



Köszi! Számottevő diffi nincs, mindkét típus 28-35k HUF között mozog, 1-2 ezer forinton meg már nem múlik.