Ez egy archivált weboldal! bővebben
Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-05-07 08:10 Autóvásárlás

Tegnap nagy 320D vadászatra mentem, bejártam Budapestet. A tapasztalataimat megosztanám veletek, az egyetlen esélyeshez meg várom a hozzászólásokat

Hármat emelnék ki a tegnapiak közül.
Az első. Két cigó faszi árulja, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, de minden igyekezetük ellenére sem találták meg a szervízkönyvet. Azt sem tudták pontosan, honnan jött az autó, a múltat jótékony homály fedi. Az autó elején a motorháztetőn kavicsfelverődések miatt hiányzik egy többcentis foltban a fényezés (alatta meg fekete - ez normális?), a hátsó lökhárítón apró sérülések vannak. A motor csak extra akkuval indul, felmelegedés után enyhe kopogó hangot lehetett hallani, ami követte a fordulatszámot. Az autó órájában 156000 km van, de úgy le van lakva, hogy a 300000 is reálisnak tűnik. A vezetőülés deréktámaszos, de nem működik gombnyomásra - és olyan pozícióban van, mintha egy kosárlabda lenne mögötted.Felejtős! Alvázszámom van, ha valakit érdekel szóljon.

A következőért kár volt kikecmeregni Békásmegyerre. Ismét cigó kereskedő, az autó a Horváth Aszfalt BP. Kft nevén van - a papírok se teljesen korrektek, nem hogy a kocsi. Rommá használt gép, retkes csomagtartóval, kétes múlttal (azt sem tudja megmondani honnan hozták be), orrcsavaró bűzzel. Legalább az utasülések dönthetők Alvázszámom ehhez is van, de részemről alapból felejtős.

A többit meg sem említem, mert hányadék volt mind. Azt sajnálom, hogy ladada kolléga kék gépjére nem maradt időm, az biztosan felüdülés lett volna a sok leharcolt példány és gusztustalan eladó között.

Ellenben megemlíteném a tegnapi nap nagy nyertesét. Az autóban 276000 km van, ennek megfelelően használt, de úgy tűnt vigyáztak rá. A tulajdonosa korrekt(nek tűnik), 2006-ig vezetett szervízkönyv (67000 km), 2006-tól ő a tulajdonos, és számlákkal, részletes leírásokkal dokumentált szervízmúlt van, dátummal, km-rel, árakkal. Az autóban a legtöbb "hibalehetőség" javítva, leginkább cserélve lett. Az M felszereltség miatt rögtön beleszerettem - bár azért a használat meglátszik rajta. Az automata váltótól félek, mint a tűztől, mindig arra gondolok, hogy ha lerobbanik akkor csak a trailer segít. Mivel gyakran járok külföldön, ez elég komoly gond lehet. Szerintetek ennek ellenére megéri ezt választanom? Ti mernétek 2003-as, 276000 km-es automata váltóst venni? (Kipróbáltuk, és a motor, a futómű (M-es), és a váltó is úgy működik, ahogy annak kell, semmi zörgés-csörgés, nagyon egyben van)
Alvázszám: WBAAS71050CJ35136

Mit szóltok?

A korábban említett bordót ma nézem meg, szerintem az lesz a nagy riválisa ennek az ezüstnek

Coyote Elküldve: 2011-04-30 23:41 Autóvásárlás

lalada írta: Sziasztok!
Bocs hogy kicsit szaggatom a témát.
úgy alakult hogy az én járgányom is eladó, családi okok miatt.(bővül!)
A link neve
RACK megmondja a kilométert ott is voltam vele.
Akit érdekelne esetleg, szóljon, elsősorban fanatikusnak adnám el mint Ti itt
szép napot.



Nem gondolod, hogy beszélnünk kellene? Épp szép állapotú E46 320D-re vadászok!

Coyote Elküldve: 2011-04-28 20:05 Autóvásárlás

Burns írta:
atidesign írta:
BarG írta:
Coyote írta:
atidesign írta:

Ez érdekes...
2003 gyárt, és J..-... rendszámmal...?
Miért cserélnek rendszámot...
Még valami! 2005 évjárat alatt nem találsz 200e km. alatti eladó kocsit magarországon tuti!


Nekem ez logikusnak tűnik: az mostani autóm is 2003-as és ITP a rendszáma. Tehát 2003 végén/2004 elején már simán jöhetett a J..
Amúgy a gyártási dátum meg a forgalombahelyezés dátuma között eltelhet pár hét vagy akár hónap is...


2004 májusban JD-vel jöttek az első uniós rendszámok, nekem is ilyen van. JA már tudtommal 2003 végén kijött, JC-vel áprilisban zártak az utolsó magyar zászlós rendszámok.

Kedves előttem szólók:
TI gerjesztitek az óra visszatekerősdit a hozzáállásotokkal!!!


Nem! Nem "mi" gerjesszük az óra visszatekerősdit a hozzáállásunkal, hanem ilyen a magyar mentalitás ilyen a magyar vér!!!
Ha csak 1000 ft. al többet kap érte a paraszt akkor már megérte neki átbasznia valakit!
Made In Hungary


Ma már inkább azért tekerik vissza, hogy legyen rá egy vevő...


Ez szerintem is így van. Ha jól szedtem össze az infóimat, az autó 2010 elejétől kereskedésben van, majd egy másikba vándorolt - valószínűleg közben reppentek vissza a kilométerek, a nepper meg feltételezte,hogy aki Ajkán látta talán Sárváron nem lesz ott...

Coyote Elküldve: 2011-04-28 19:05 Autóvásárlás

atidesign írta:
Mivel látom hogy közeli vagy ezért ha erre fele nézel kocsit szívesen átnézem ha gondolod...
eredetiségvizsgáló - műszaki szakértő vagyok

Na, az ilyenek miatt vesz az ember BMW-t Köszi!

Coyote Elküldve: 2011-04-28 18:56 Autóvásárlás

csakfan írta:

Bocsánat a tutira ,nem eskü alap.Informálódni természetesen ,nem kevés a lóvé amit ki ad az ember. Tetszik figyelemre méltó az infó csere.De egy kérdés.Az a tag aki árulja az nem BMW-s?És vajon miért akarja át dobni a tagokat, fanokat.Vagy a saját érdekem mindent űberel.max tisztelet a fórumnak és tagjainak.


Nem ő nem BMW-s ő egy független kereskedő. Vagy hívjuk inkább neppernek.

Egyébként az ezüst is "megkerült", újra élesítették a hirdetést: íme (a kilométer nem változott ) Holnap reggel adnak hozzá alvázszámot.

Coyote Elküldve: 2011-04-28 18:17 Autóvásárlás

atidesign írta:

Ez érdekes...
2003 gyárt, és J..-... rendszámmal...?
Miért cserélnek rendszámot...
Még valami! 2005 évjárat alatt nem találsz 200e km. alatti eladó kocsit magarországon tuti!


Nekem ez logikusnak tűnik: az mostani autóm is 2003-as és ITP a rendszáma. Tehát 2003 végén/2004 elején már simán jöhetett a J..
Amúgy a gyártási dátum meg a forgalombahelyezés dátuma között eltelhet pár hét vagy akár hónap is...

Coyote Elküldve: 2011-04-28 15:52 Autóvásárlás

kempelen írta:
Coyote írta:
Király. Magyarországi autó, most kérdeztem le az alvázszámot: WBAAS71030FY33274

Tippetek van, hogy hol tudok telefonon érdeklődni a múltja felől? Utolsó szervíz dátuma, stb?


Nos elöljáróban az alábbi adatoktól eltekintve még lehet jó autó, de azért mégis lehet kesernyés szájíze az embernek ha másképpen hírdetik most.

Forgalmi rendszám: Jxx-119
Gyártási idő: 2003 október 17
Az utolsó szervíz időpontja: 2009. október 16.
Utolsó ismert km óra állás: 244272

A szín és a kárpit stimmel a fényképek alapján (Chiarettorot metallic/Chameleonscwarz leder)




b.sszameg. Ezek szerint idősebb, és 244272 km volt benne 2009 októberben!!! áááááá basszus. Felejtős, ebbe így már nem merek belevágni.

Kempelen, köszi a felbecsülhetetlen értékű segítséged.

Coyote Elküldve: 2011-04-28 14:13 Autóvásárlás

kempelen írta:
Coyote írta:

A bordó nekem is nagyon tetszik, nagyon jól áll neki. Az ezüst remélem visszakerül még ha nem, akkor ezt buktam... Vajon tempomat van a bordóban?



Tempomat van.



Király. Magyarországi autó, most kérdeztem le az alvázszámot: WBAAS71030FY33274

Tippetek van, hogy hol tudok telefonon érdeklődni a múltja felől? Utolsó szervíz dátuma, stb?

Coyote Elküldve: 2011-04-28 13:01 Autóvásárlás

kempelen írta: Szép Napot!

Az ezüst valamilyen oknál fogva eltűnt, talán mert megvette valaki. Csak nem te voltál Coyote ilyen hírtelen?

A bordó az egyik legszebb szín, amit valaha e46-ra fröcsköltek és előben is nagyon jól mutat nem csak a képeken, így szégyenkeznivalóra nem lenne okod a sok fekete-ezüst autó között. Azonban ez a kifejezett példány már egy éve áll az autókereskedésben. Egy hónapja még Ajkán volt, most látom átvitték Sárvárra. De a leírással ellenben esőszenzor ebben nincs.

De ez ne riasszon vissza, csak a számat járatom, nem vagyok etalon, tehát járj utána és tapasztald meg, mert a színe nagyon is szép. Ha neked tetszik és szimpatikus, akkor érdemes elmenni érte oda is.
Ha esetleg telefonon érdeklődsz, nyugodtan kérdezz rá, nem láthattad e egy hónapja ugyanezt az autót Ajkán?

Sajnos az ezüsttel nem tudom összehasonlítani, mert mint mondottam nincs fent már.


A bordó nekem is nagyon tetszik, nagyon jól áll neki. Az ezüst remélem visszakerül még ha nem, akkor ezt buktam... Vajon tempomat van a bordóban?

Coyote Elküldve: 2011-04-28 10:38 Autóvásárlás

Eldőlt: BMW-s leszek

Beszéltem a siófoki BMW-guruval (Tóth Zoli), az ő tanácsa alapján a fapados E90 helyett a fullos E46-ot választom. Nagyjából elmondta, hogy milyen hibákra lehet számítani (turbo, porlasztócsúcsok), és mint kiderült a 180k km nem tragédia még egy BMW-nél (megfelelő karbantartás esetén).

Ezek alapján őket szemeltem ki, ti mit szóltok hozzá, melyiket választanátok?
Ezüst automata vagy bordó manuál ?

Coyote Elküldve: 2011-04-20 22:11 Autóvásárlás

csak hogy eloszlassam a vitát, jobban átgondolva, lehet hogy telefon-kihangosító antenna volt. A mikrofon és a telefontartó csonkja még ott volt az autóban (érthetetlen: valaki nem hagyja benne a tartót de minden mást igen?).

De az antenna legyen a legnagyobb baja

Coyote Elküldve: 2011-04-20 19:22 Autóvásárlás

kempelen írta:
Coyote írta: Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne.


Nem akarlak én rábeszélni a kékre!

Nézdd meg minkettőt és csukd be a szemed hogy ne lásd a felszereltséget és úgy dönts.

Amúgy a felni a legkevesebb és a tempomatot sem te installálnád fel elsőként utólag.


Nagyon köszönöm a segítséget, főleg a listát amit küldtél! Annyit megjegyeznék, hogy ez a fórum és közösség egyre inkább megerősít abban, hogy BMW-t válasszak. A mazdások és toyotások példát vehetnének rólatok
Délután megnéztem a gépet, a gyári felszereltség stimmel, az autó Észak-Olaszországból származik. Az élek párhuzamosak és egyformák, az autó vagy valóban sérülésmentes, vagy nagyon jó munkát végeztek rajta. A kereskedő válltig állítja, hogy a km óra nincs tekergetve, leellenőrízhető a BMW-nél, és elvihetjük bármelyik szervízbe átnézésre. 6 hónap garanciát kapnék a motorra, váltóra, rejtett hibák esetére. Ez mind szép, ami viszont nem tetszett:
- több, mint 1 éve van náluk az autó, rommá szívta a nap. Vajon miért nem tudják eladni?
- az első lámpabúrák mattok (bár a kereskedő felajánlotta, hogy polírozzák ha kérem)
- a kézifék előtt a kardánbox meg van kopva, a kézifék mellett a tárolórekeszekről lekopott/lenyúzták a műanyagborítást. Ez valóban 120e km-re utalna?
- az első szélvédő előtti gumit repedezettre szívta a nap.
- szervízkönyv természetesen nincs, hátsó antenna hiányzik.

Eléggé "nepperautó" szaga van, kicsit kiábrándultam. De sebaj, a határidő június, addig kell találnom megfelelő jelöltet.

Az amúgy alap, hogy a sedanokban a hátsó ülés nem dönthető? Emiatt nem szeretnék Touringot választani, de hasznos lenne a több hely.

@hil, si3rrabravo: igen, jobb lenne 150 LE mint 116, a jelenlegi autómhoz képest nem lenne akkora visszalépés. Ha viszont tényleg károsítja a motort, akkor hagyom a francba - de akkor a chiptuninggal együtt a 318D-t is elfelejtem.



Coyote Elküldve: 2011-04-20 13:25 Autóvásárlás

jons írta: Kicsit én is belevau ha nem baj

Állapotot kell nézni szerintem, nem felszereltséget vagy motort. A felszereltségen könnyen lehet segíteni, a motor meg kb mindegy, mert mindegyik jól megy, olyan forgalmi helyzetet meg nem tudok elképzelni, amihez kell több mint egy 20d.
Nekem csak 2 ablakemelőm, meg cd-s fejegységem van ami extra lehet, aztán kész. Viszont a kasztni és az általános műszaki állapot igen jónak tűnik így fél év távlatából. (az óracsoport cserétől eltekintve persze)

A dízel egyébként is nagy lutri, főleg automataváltó kombinációval. Kényelmes dolgok ezek csak a fenntartásra lehet nem jut a végén.
kempelennel értek egyet nagyon. A navi buta közelébe sem érhet egy IGO8-nak pl, felnit olyat veszel amit akarsz, tempomat könnyen megoldható, a BC is. stb.

Szóval állapotot vegyél, ne felszereltséget.

Robin
A hitelt azért vette fel a tulaj, mert nem volt pénze. Fenntartásra sem biztos, hogy jutott ha kikövetkezteted.


Logikus a következtetés, egyet kell értsek. Ugyanakkor az autó felszereltsége nekem nagyon fontos szempont. Úgy döntöttem megnézem a kéket ma.
- 318D-vel együtt tudnék élni, úgy nézem 100k körül lehet chiptuningolni, ha mégsem lenne elég.
- TEMPOMAT KELL - ebből nem tudok engedni, és a multikormány is jó lenne. Ezek beszerzésében illetve beszereltetésében tudtok esetleg segíteni?
- a felnit kibírom, bízok benne hogy előbb-utóbb találok valami szépet.

Részemről biztos vagyok benne, hogy lesz elég lóvé a fenntartásra és szépítgetésre, de olyan autót szeretnék, ami azért "egyben van". Az extrák meg azért kellenének, mert a mostani autóm (2003-as Celica) elég jól el van látva, és "nehommá" egy BMW puritánabb legyen

Coyote Elküldve: 2011-04-19 20:53 Autóvásárlás

Köszi! De jó, hogy vagytok, így holnap nem megyek el megnézni

Ez inkább esélyes, ha a hitelátvállalást meg lehet oldani pl. 2 hónapra csökkentett futamidővel: http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-4296612

Ebben úgy nézem van minden (még gusztustalan fabetét is, amit tutira lefóliáztatnék Itt persze a km a gyanús, no meg a szervízkönyv hiánya...

Coyote Elküldve: 2011-04-19 20:42 Autóvásárlás

kempelen írta: Annyit még hozzátennék:

A hírdetés leírása elég pongyola.

Azért sokminden nem igaz abból amit a hírdetés állít, például:

- automatikusan sötétedő belső tükör
- esőszenzor
- fedélzeti komputer
- hátsó oldal légzsák
- hűthető kesztyűtartó
- kikapcsolható légzsák
- könnyűfém felni
- középső kartámasz
- plüss kárpit
- tempomat

A fent felsoroltak tuti nincsenek most benne.
De ezekből jópár utólag megoldható

Huh, köszi mindkettőtöknek! Arra rájöttem, hogy 318D-ről beszélünk, de ez a lista már kiábrándító volt.
Persze a 121000 km-t meg kell becsülni, és az automata váltót is díjazom.
Utólag lehet beépíteni multikormányt? A tempomathoz azért több cucc kell, nem?
A fedélzeti komputer hiánya is gáz, így egyértelműen fapadosabb az autó, mint a mostani gépem A felnikről nem is beszélve.