Csabi056 fórum hozzászólásai

Csabi056 Elküldve: 2017-12-22 17:50 Hibakód

Sziasztok,
kis segítségre volna szükségem, autózás közbene gyszercsak elgyengült az autó, minden előjel nélkül, egy 320d 150le ről beszélünk.
Kiolvastam Delfivel a hibakódot:
1, 4191
2, 41a2
sajnos más hibakódkiolvasót így ünnepek elött nem tudtam szerezni, tudom, hogy a turbo elektronikájával vagy valami szeleppel lesz a gond. De valami közelebbit tud valaki mondani? Hol keressem a hibát? Honnan férek hozzá?
Egyzser szervizböl kijövet ez vol a hibajalenség, akkor csak egy csatlakozót felejtettek el visszadugn a szakik, ezt egy barátom orvosolta...de a vezetéket se csatit se látom elsőkörben.
Válaszokat köszönöm előre is!!!

Csabi056 Elküldve: 2017-05-02 12:59 angel eye

jeas írta:
Gabi írta:
Csabika136 írta:
jeas írta:
Csabika136 írta: Urak!

Olyan rég tervezem, hogy felpolírozom a kocsim lámpáit és le is lakkozom. De ki fogom venni a búrákat és úgy. Akkor már tennék bele angel eye karikákat is.
Légyszi segítsetek!

E46 320d Touring 2001-es vasam van. 136 lovas, tehát nem a húzott lámpás. H7-es normál lámpáim vannak. Nem tudnátok véletlenül hogy mekkora karikák kellene ebbe? Csak hogy ne kelljen kétszer szétszednem.

Köszönöm!


FL előtti, nem projektorosba, azaz a tiédbe 2x131mm & 2x146mm méretű angel kell


Nagyon köszönöm!

Bocs hogy be arcátlankodom, de ez engem is érdekelne csak nekem FL-es normál lámpásom van.Abba mekkora karikák kellenek??



Hali!

Ugyanaz neked is, azaz 2x131mm & 2x146mm méretű angel
Sedan-touring-nál csak az változtat az angel méretén, hogy projektoros(xenon), avagy sem


SZerbusztok, lehetne nekem is egy kérdésem? Jelenleg FL utáni nem xenonos lámpám van AE szerelve, amiket elöregedés miatt cserélni szeretnék, viszont csere során szeretném lámpámat átalakítani projektorosra ( hasaonlót nézek hozzá: A link neveha ezt beszerelem akkor már nekem is az azonos mértü karikák lesznek a jók? avagy hogyan tovább? (xenon nélkül fogom használni csak magát a projektort egyenlöre)
Csinált már valaki hasonlót? Tapasztalatok?
Válaszokat elöre is köszi!!!!

Csabi056 Elküldve: 2015-11-13 11:22 E46 M futómû

Tomi88 írta:
PociPz írta:
YELLOW írta:
PociPz írta:
Csabi056 írta: Sziasztok,
Szeretnék csinosítani a kocsimon, szédülök a magasban
2004es gyári M-es futóművel szerelt 20D kombim van, ültetőrugót keresek/keresnék.
A kérdés:
-nem jó bele a nem M-es futóművekhez gyártott ültetőrugó? (gondolom, h nem)
-hol találok M-eshez rugót?
-milyen mértékü rugóot kell vennem, ahhoz, hogy elöl 3cm hátul 2cm ert tudjak ültetni a mostani állapothoz képest? Az a baj, hogy nem tudom M-es mennyivel alacsonyabb a gyáritól?
Remélem tudtok segíteni!
Esetleg valakinek van képe?


Szerintem jó bele a sima ültetőrugó, mert a lengéscsillapító ha jól tudom egyforma kialakítású csak az M-esé rövidebb meg keményebb. A rugók szintén. A rugótányérokat kell ellenőrízni. Nekem van kiszerelve M-es gátlóm, ha gondolod megméregetem neked. De majd a jobban hozzáértők pontosítanak.
Ez engem is érdekelne egyébként, jobban mondva, hogy a gyári e46 M-es futóművel hogy mutat egy 18-as vagy 19-es kerék. Van valakinek ilyen? Vagy fotó?


szerintem nem erre célzott. hanem hogy neki van bent gyári M-tech ültetőrugó. lentebb szeretné rakni, de nemt udja gyárilag mennyire ültet és ezek alapján milyen ültetőt vegyen.
a gyári M-tech 15-20mm-t ültet. ilyeneket szoktak mondani.
valószínű árulnak úgy ültetőt, hogy M-tech futóműhöz, feltételezem, hogy az ahhoz képest ültet xy mm-t. viszont biztosra nem venném. így simán adoot motorhoz tartozó ültetőt vennék. tehát ha még 20mm-t szeretnél lentebb, akkor 40mm-es ültetőt vegyél. stb. ha 20mm-est veszel, akkor kb ugyanott leszel, sőt mivel új a rugó talán még magasabb is lesz. legalábbis szoktak panaszkodni, hogy az ültető nem ültet, hanem emel.
viszont egy rövidített gátló szár esetében az gáz lehet ha től kemény a rugó és elnyomja a kasztnit (emel), mert feszülve lesz a gátló, ami nagyon nem jó.


Igen, értem. Minden esetre fura, hogy nincs sehol kerek-perec leírva hogy az M-es mennyivel van lejjebb.
Részemről viszont ha valakinek van fotója gyári M-es futóművel 18 vagy 19-es kerékkel lökje már be. 17-es van most rajta, de tervezem tavasszal a nagyobb cserét, de nem tudom, hogy állna neki, nem e lenne túl magas nekem is.


Szia!
Én úgy tudom, hogy 3 centit ültet az M futómű.
Viszont az eleje így is idétlenül magasabban van, ott még mehetne lentebb 1-2 centit.
Itt egy kép 18-as felnikkel. Ahogy már írták előttem, nem lesz magasabb a kocsi, mivel a kerék átmérője megegyezik a kisebb felnis kerekekével.





Köszönöm a rengeteg választ, én is furcsáltam, h kimondottan nincsen M-eshez ültetörugó,ami még urcsa, hogy Deviltuningon az ültetörugók között (elvi sima széria rugó) van ahol fel van tüntetve hogy "Kivéve M technik és X Modellek" azért gyanakodtam arra, hogy nem egyformák a rugók!
Nyári kerékszettem x5 19" hátul teljesen jól mutat 255/35 el, elöl kell ültetnem, hogy az is mutasson valahogy.
Tavasszal próbálkozom! Mégegyszer köszi a válaszokat!

Csabi056 Elküldve: 2015-11-06 20:32 E46 M futómû

Sziasztok,
Szeretnék csinosítani a kocsimon, szédülök a magasban
2004es gyári M-es futóművel szerelt 20D kombim van, ültetőrugót keresek/keresnék.
A kérdés:
-nem jó bele a nem M-es futóművekhez gyártott ültetőrugó? (gondolom, h nem)
-hol találok M-eshez rugót?
-milyen mértékü rugóot kell vennem, ahhoz, hogy elöl 3cm hátul 2cm ert tudjak ültetni a mostani állapothoz képest? Az a baj, hogy nem tudom M-es mennyivel alacsonyabb a gyáritól?
Remélem tudtok segíteni!
Esetleg valakinek van képe?

Csabi056 Elküldve: 2014-02-17 14:12 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
compact írta:
MattM325 írta:
viktor írta:
compact írta:

Nem szeretnék semmilyen vitába szállni, főleg nem olyanba ami a benzinről szól, csak megjegyzem, hogy ismert japán márka bizonyos motorjai ami érzékenyek az üzemanyagminőségre az a lukoilos benzintől és egyéb "olcsó" kút anyagát tankolva betárolja a "szegény üzemanyag keverék" című hibakódot és érezhetően szarabbul megy.
Az egy dolog, hogy seggre ném érzünk minden autónál különbséget, de a technika érzi és nem egy-két itt-ott tankolásnál fog kiderülni, hanem hosszútávon.
Dízelnél pl nem mindegy, hogy 100 vagy 300e km után kell a befecskendezőkhöz nyúlni sztem, amit nagyban befolyásol az üzemanyag minősége és itt nem a fizikai szennyeződésekről van szó amit meg lehet szűrni....



"Ismert japán márka" Mi ez kereskedelmi tv, hogy nem mered ideírni? Egyébként biztos van ilyen.


Nekem van egy tippem Szerintem Honda, ha abból indulok ki, hogy vvt-tekk megoldással eléggé fel van húzva a motor egy turmixgéphez képest.



Toyota yaris és evo9 ami saját tapasztalat alapján észreveszi a trágya minőségű üzemanyagot, de másnál is hallottam már róla, de én már régen csak abban bízok és hiszek amit én is tapasztalok.
Nagy a lépcső a két autó között de a yarisé nem egy agyonhúzott motor gyárilag.
Amúgy a vti-t pedig sztem annyira nem illik szidni, mert 300e km-t is el tud menni megbontás nélkül ha normális olajat kap+ 100Le/L teljesítményt tudtak már 15 évvel ezelőtt...
De nem kell félreevezni a lényeg, hogy elég nagy minőségi különbségek vannak a benzinkutak között az már egy másik kérdés, hogy ki és melyik autó veszi ezt észre.
Ez is egy olyan téma amin nagyon sokáig lehetne itt vitatkozni meg beszélgetni, de én túl sok időt nem szeretnék ilyenekre fordítani, mindenki ott tankol ahol akar sztem ha vki megszállot lukoilos és véletlenül egyszer omv-n tankol akkor sem biztos, hogy bevallja, hogy tényleg sokkal jobb az omv ráadásul nem is biztos, hogy 1 tankolásnál észrevehető a különbség, főleg akik 3.000-ért tankolnak...



Nem kell ahoz japan auto, mert mar az enyemen is erezni, hogy szar benya van benne, vagy jobb, de hat ezt a kopogas-szenzor intezi. 91-98 oktant tud kezelni. Ezert fogom beszerelni a vizbefecskendezest ebbe az automba is.
Viszont megjegyzem, hogy 500ml kek Spurit elhasznaltam es ez a naftalin szagu adalek kurva kurva jo.


Nekem volt vti-m kicsit megpiszkálva, szerintem az a motor mindenre érzékeny, olajat jóformán 4000km enkét cserélnem kellett,mert hibakódot dobott, pedig a szint nem volt alacsny!
ùgyanígy érzékeny volt az üzemanyagra is, ha kapott ritkán olcsót akkor hajlamos volt bedadogni alacsonyabb fordulaton, ahol a AGIPossal semmi gond nem volt. Jó konstrukció amúgy, örülök, hogy nem mindenki szídja ezeket a motorokat!

Csabi056 Elküldve: 2014-02-14 06:52 Tetöcsomagtartó_

Sziasztok,
Sajna az én autóm sincs gyárilag felszerelve tetösinnel, pedig szerintem egy kombin ez kötelezö tartozék
Elolvastam az összes hozzászólást, nem tünik bonyolultnak a felszerelése, belevágok.
A kérdésem csak az, hogy kb mennyi a reális egy szettnek használtban? (2 sín, a 6db tatrófül, és nemtudom mennyi csavar.... más nem kell tudomásom szerint)
Esetleg valakinek van eladó?

Csabi056 Elküldve: 2014-02-12 07:51 Turbo

A kis csö az egr szelepet a vezérli, ha a szelep kinyit akkor a kipufogóból visszaáramoltat némi kupufogógázt (környezetvédelmi szempontok miatt, ill olyat is olvastam, hogy hamarabbb melegedjen a kocsi... ) Vannak tipusok ahol 70%nál nagyobb gázadásra a szelepet már nem vezérli, azaz nem jön vissza kipu gáz, bmw-nél nem tudom, hogy van.
èn a müködését tudom csak azt is hiányosan, de majd jönnek a szakik és elmondják mitöl van ez a jelenség.


huner írta: Sziasztok
A képen piros nyillal jelölt kis csövet ha lehúzom a helyéről akkor a turbo szépen egyenletesen fütyül, ha rajta hagyom idegesítően variál a hangja, alapjáraton és menet közben is... Tudja-e valaki mire szolgál a kis cső és maga az alkatrész amire csatlakozik és milyen hibára utalhat a változó hang?

Előre is köszönöm a segítséget



Csabi056 Elküldve: 2014-01-31 21:32 Egr szelep

ember84 írta:
Csabi056 írta:
vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!


Ne szüntesd meg!Mert szinte mindenki visszacsinálta,mert úgy jobb,erre tervezték a mérnökök,nem véletlen,olvass vissza végig,hogy miért!!


Köszi a választ, beszéltem szerelőmmel aki nagy tuningos, de a bmw-nél ő is ezt javasolta!

Csabi056 Elküldve: 2014-01-31 08:06 Egr szelep

vidarene1991 írta: Hali!

Hogy tudnám az EGR szelepet ki le dugozni hogy ne menjen vissza a motorba a füst...ja és hogy ne jelezze a gép a hibát hogy le van húzva a vákumcsö...


Ez engem is érdekelne, az egr nél kis lemezzel ki tudom takarni a "rossz" levegö útját, de nem tudom, okozna e hibakódot, vagy bármimást a kocsin, fogasztástöblet, egyenletlenebb járást??? 320d 150le az autóm.
Válaszokat elöre is köszi!

Csabi056 Elküldve: 2014-01-31 07:52 Motorolaj

Sziasztok,
most vásároltam egy 320d 150le bmw-t és szeretném leszervizelni, szerelöm van, de az alkatrészeket magam fogom megrendelni (van sok kedvezményem)
Milyen olajat érdemes belerakni? 5w30 ról beszélnek sokan, de volt aki 5w40et emítette...
200e km van a kocsiban plusz infóként.
Régebbi autómnál (nem bmw) 5w40ról áttértem 10w40re mert halkabb volt, kevésbé ette.
illetve márk´ban idáig a Mobile 1 et használtam most is jó lesz? 10km enként le fogom cserélni, nem hiszek a 15e periódusokban.
Köszi az infókat!
Üdv

Csabi056 Elküldve: 2014-01-19 18:50 Autóvásárlás

Sziasztok,
320d-t szeretnék vásárolni, kinéztem pár darabot itthon, érdekelne a véleményetek, hátha valaki már megleste az egyiket, v épp ismeri:
Linkek:
ami a legjobban tetszik, csak a chiptuning var.
A link neve

2. :
A link neve

3.
A link neve

Vélemények??

Csabi056 Elküldve: 2013-12-12 21:20 330d motor

compact írta:
BarG írta:
ZoleeSRB írta:
Csabi056 írta:
Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?


Ez hülyeség nincs horror árban,hacsak nem akarsz újat venni belőlük,simán jó a felújított vagy gyári használt!Sőt néha azt nézem,hogy olcsóbb a 330d-hez egy alkatrész mint 320d-hez!Szóval no para!
Itt vagy a http://www.powerfanatics.com be tudsz szerezni mindent!


Hááááát,
Én városban 10-12 litert fogyasztok, országúton 6-7 táján. Pályán inkább 7,5-et írnék, mert úgyse állod meg, hogy ne menj vele, ha meg igen, akkor minek a 3d?
Tök mindegy, hogy mennyit ment eddig az autó, az a lényeg, hogy milyen gazdája volt. Ezt viszont úgyse tudod meg, mert nem látod, hogy hagyan bántak vele. A legjobb, hogy legyen zsé amiből a felmerülő dolgokat megoldod. Véletlenül se menj ilyen idős autóval márkaszervízbe, mert mindent duplán számolnak. Kell keresni egy számodra szimpatikus szerelőt/szerelőgárdát, mert szükséged lesz rá. Ha eddig nem cserélgettek rajta sokmindent, akkor majd Te fogsz. De ha cserélgettek, akkor is. A bmw-k alkatrész igényes gépek, mégha egyesek már a Jupitert is megjárták vele kizárólag a fékbetéteket cserélve. Én 287e km alatt cseréltem már turbót, kéttömegű lendkereket kuplunggal, összes szilentet, első lengőkarokat többször, főtengely ékszíjtárcsát, önindítót újíttattam, összes lengéscsillapítót újíttattam, vízpumpát , interqlert, viszkót cseréltem. Ja és hogy el ne feledkezzek róla, 2 éve újra lett gyűrűzve a motor, összes csapágy, összes tömítés cserével egyetemben. Gyűrű anyaghiba miatt. Szóval tartalékolj. Olyan 3-400e Ft legyen zsebben a felmerülő nagyobb dolgokra.


Gyakorlatilag minden lényegeset leírtál, amit én a kérdezőnek javasolnék, hogy ha már alapból ilyen problémák előtt áll, hogy ne egyen 8-nál többet, ne kelljen költeni rá, hibátlan legyen és még olcsó is akkor neked nem BMW-t kell nézegetni, mert olyat keresel ami csak a mesében létezik! /más márkában sem fogsz ilyet találni/




Félreértesz!
Az, hogy ne egyen sokat relatív, 10L nem szeretnék a 8 az tökéletes! Elsösorban szeretném megtudni, mely jelekre érdemes figyelni, hogy a lehetö legkevesebb szervizköltségem legyen egyböl!
Ez lenne a 6. autóm, mindegyiket szépítgettem, ha valami rossz benne megcsinálom/megcsináltatom. Ha beesik egy hiba hirtelen 100e ft van rá, de 500e hibával nehezen kezdenék valamit...
Beleszerettem a kasztniba, és nem szeretem a gyenge autókat... azért is nézegetem ezt a motrot,tudom, hogy a lovakat etetni kell, és ha rugom neki biztosan megeszi a 15öt!
De munkába pl nem teligázon szoktam közekedni, ezután sem szeretnék. Ezért kérdeztem, hogy mi a reális fogyasztása.

Csabi056 Elküldve: 2013-12-12 18:26 330d motor

Dog írta:
Csabi056 írta: Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!


Kb 7,5-8város, pályán 6ha nem kergeted. A futómű ne zörögjön a probauton.Amugy érdemes átvizsgáltatnod ha már tutira belezugtál, az a pár ezres nem vág földhöz. Sok sikert a vásárláshoz


Köszönöm a választ!
A baj az, hogy valószínüleg külföldröl hozom majd, így kint nehézkes az átvizsgálás!
Ennek a fogyasztásnak nagyon örülök, ez belefér a tervezettekbe, így nem kell megelégednem a 320d vel,-keveslem a teljesítményét.
Akkor a futómü a legkritikusabb pont, amit nem szeretnék felújítani?? Gondolom nem az olcsó kategóriába tartozik. Bár én jobban félek a turbó cseréjétöl, porlasztóktól és a lendkeréktöl.... Ezek azok amik horror áron mozognak, nem?

Csabi056 Elküldve: 2013-12-11 21:00 330d motor

Sziasztok, autóvásárlás elött állok és nagyon kacsingatok a e46 330d felé 204LE nem hangzik rosszul.
Aki ilyet használ az elmondaná kb mennyit fogyaszt neki az autója városban, ill autópályán?
Sokat olvastam, tudom, hogy kartergázszüröt kell cserélni, ill szívósorban a lapátokat ellenörizni, ezenkívül mik azok amik nagyobb gondot okozhatnak? Amikre oda kellene figyelni, ilyen tipushibafélék?
Válaszokat elöre is köszönöm!