Dan fórum hozzászólásai

Dan Elküldve: 2013-12-11 15:02 316 i Kartelgázmembrán

Pocses írta:
medveborke írta:
Plk89 írta:
Zolee írta:
mokussska írta: Szevasztok.Bár nem teljesen ide tartozik,de a múltkori alapjárat leesős dolog mint ma kiderült a menbrán dugulása miatt volt... a csöveket és a menbránt lecserélve minden tökéletesen működik.az olajbetöltőt levéve láttam,hogy eléggé dzsuvás bent a történet,eléggé sok olajsár van bent.. a szelepfedelet levéve hogyan tudnám ezt megtisztítani?

Brigéciolt neki!


hello.hat de h volt ki is volt gyulladva a motor chek?vagy csak siman ingadozot az alapjarat,m nekem is hasonlo problemaim vannak


Engem is érdekelne a pontos megoldás, mert cseréltem légtömegmérőt, de ugyan úgy ingadozik nekem is...néha igen, néha nem...néha melegen, néha hidegen... megőrjít, hogy nem tudom mi okozza ...


Nekem mielőtt ki lett cserélve a légmennyiségmérőm, abszolút nem ingadozott az alapjárat. (szerény volt a keverék)
De anno cserélve lett a kartergázmembrán szelep is, de akkor sem ingadozott. Pedig fals levegőt szívott.


Nekem a következő hibákat produkálta míg a kartergáz szűrő ki nem lett cserélve:
-Check lámpa ég.
-Meleg motornál ingadozó alapjárat.
-Fékezéskor a fordulatom le esett 500-ra és remegett a blokk.

Csere után mindez megszűnt és hideg motornál sem produkálta ha a következő hibáid vannak és a nívó pálcát kihúzod járó motornál és vakum van a motorba akkor tuti ez lesz a baj.

Dan Elküldve: 2013-12-09 12:54 Egyenetlen alapjárat

hancurozo írta:
anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.

Érdemes itt szemezgetni, mielőtt ráköltesz fél milliót.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

Én még hozzá tenném, hogy ellenőrizd nem szív-e fals levegőt. (mivel azt írtad, hogy fékezésnél esik az amúgy sem magas alapjárat. márpedig akkor a fékrásegítő dobjából plusz levegőt kap, ami szegényíti a keveréket) A túl alacsony alapjárat adódhat a nem a légtömegmérőn keresztül kapott levegő miatt is (mivel a levegőhöz számolja az üzemanyagot)


Sziasztok

Ma voltam a BMW-be és volt diagnosztika minden azt mondták hogy a karter gáz szűrő lesz a baja így ki is cserélték valamivel tényleg jobb de még fékezésnél azért van hogy még mindig vissza esik a fordulat 600 körülire hát amíg a check lámpa nem gyúlad ki addig nem viszem vissza meglátjuk

Dan Elküldve: 2013-12-09 12:49 316 i Kartelgázmembrán

Plk89 írta:
anubisz írta:
Plk89 írta:
anubisz írta:
Plk89 írta: a kartergazszuro hibaja miatt kigyulladhat a motor ego????


Az milyen? a Kartergáz szűrő. Kérlek mutasd meg nekem a szűrőt benne, én nem látom.
http://www.abload.de/image.php...3020j1.jpg


ne haragudj roszul tudtam de eppen erre gondoltam.szoval akk ennek a hibajatol kigyullad a motor ego?es okozhat alapjarat ingadozast meleg motornal??m hidegen soha nem csinalja.


Gondolom kigyulladt a lámpa, akkor ki kéne előbb olvasni, hogy mi a hibakód.
A másik, hogy a karter.szellőztető, szelep ha hibás elég összetett hibajenséget tud produkálni,és ebbe szinte minden beletartozik ami rossz. Nem véletlen, hogy minden mágus BMW szerelő,egyből ezt akarja cseréltetni, ha kell, ha nem. Erre mindent rá lehet fogni


csak azert gondolom m nemreg lett cserelve,de csak bontottat tettekbe,elotte volt ugy h anyira ingadozot az alapjarat h le is allt neha,miutan kicsereltek a hasznaltra mar nem all le de meg mindeg ingadozik melegen.azert gondolom h lehet amit berakot az sem volt jo


Sziasztok

Nekem is pont ez volt a hiba jelenség meleg motornál ingadozó alapjára fékezésnél kb 500-ra le esett az alapjárat utána úgy tornászta magát vissza.
Ma voltam a BMW-be és nekem is ezt a gáz szűrőt cserélték ki volt diganosztikai is és szerintük ez volt a baj hát remélem nem használtam még sokat de azért fékeznék még most is 6-700-ra le esik a fordulat hát amíg a check lámpa nem gyúlad ki megint addig nem viszem vissza.

Dan Elküldve: 2013-11-26 09:23 Egyenetlen alapjárat

Pocses írta:
Dan írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.


Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes


http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1157501567

Tessék itt ennyiért kapni.



Köszönöm

Dan Elküldve: 2013-11-26 08:56 Egyenetlen alapjárat

hancurozo írta:
BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.


Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes

Dan Elküldve: 2013-11-23 08:07 Egyenetlen alapjárat



Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is

Dan Elküldve: 2013-11-22 22:18 Egyenetlen alapjárat

Sziasztok

Bocs hogy így ismeretlenül írok és egyből a próblémámal kezdem, de sajnos nem igazán tudok rá jönni a hibára és eddig két szerelőnél voltam és ők sem tudták igazán pontos diagnózist adni be fogom vinni a BMW-be is de addig hátha be tudnánk lőni a hibát.
Az autó egy E46-os 2000-res évjárat 318I, motorkód M43B19. A műszerfalon végig kint van a motorkód hiba jelzés, számítógépre tettük az első szerelő azt mondta, hogy kipufogó rendszer lamda szonda stb.. Ki tisztították a kipufogót de a hiba még mindig fenn állt elvittem egy másikhoz ő meg a szívó oldali lamdára gyanakodott ki vette és ki tisztította a koksztól, mondta hogy computer alapján működik csak kicsit lusta, de a hiba még mindig fenn áll. Az autó azt produkálja, hogy az alapjáratom kb. 500 nagyon alacsony mikor fékezem akkor kb. még alacsonyabb is aztán vissza tornázza magát kb. 800-ra de akkor is ugrál.
A második szerelő még azt is mondta, hogy a 3-4-es hengerembe több benzin levegő keverék jut mint a többibe, hogy lehet hogy az injektor „pisil” vettem injektor tisztítót de jobb nem lett.
A vizet nem eszi nem fűstől húzni is úgy húzz, mint rég nem dadog nem add ki furcsa hangot semmi csak épp a motor vissza jelző egyfolytában ég és az alapjáratom is ugrál.
Tudom hogy távgyógyítás nincs de valakinek esetleg lenne v mi ötlete vagy találkozott már hasonlóval válaszokat előre is köszi

Dan Elküldve: 2013-04-14 19:24 Vonóhorog

Sziasztok

Lenne egy kis problémám a gyári levehető horoggal és mégpedig az,hogy is kell le venni mert szépen be kattant de a levételhez kéne valami kis kulcs vagy mi mert én akárhogy fogatom nem kattan ki de viszont ilyen kis kulcsot nem kaptam hozzá.
van valakinek ötlete vagy valaki használ ilyet?
Válaszotokat előre is köszönöm




A link neve