Doen fórum hozzászólásai

Doen Elküldve: 2007-07-25 13:52 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

OdaB...!
Nagyon ott van!

Doen Elküldve: 2007-07-23 21:49 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Attila írta: A DIESEL JOBBAN MEGY!!


Igen lehet! Csak nem akartam kihúzni a gyufát a "benzin fanoknál"!

Doen Elküldve: 2007-07-23 21:28 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Én is olvastam egy BMW mérnök nyilatkozatát, miszerint vannak akik a dízel kegyegését ugye nem szeretik, nem tûrik!
De azért gyártják mégiscsak így õket, mert ugye teljesítményben már nem jobbak a benzinesek, fogyasztásban légyegesen jobbak a dízelek, és ha a hangjukat is javítanák(nem fogják), senki nem venne benzinest!

Doen Elküldve: 2007-07-20 12:14 Füstprobléma!

singletrack írta: Na még egy utolsó kérdés ebben a hülye füsttémában...

A korábbi fehér füst dolog szerencsére megszûnt, de most meg nagyobb gázadásnál ad ki magából tükörbõl látható mennyiségû sötétebb füstöt. Sajnos egyszer kénytelen voltam 1L Mol olajat belerakni,és ezt kb. 6-7000 km alatt nagyjából meg is zabálta. Jövõ hétre tervezek amúgy is olaj és szûrõcserét, de azért megkérdezném, hogy ez másoknál mennyire jelentkezik... Vagy csak nekem túl sok az elvárásom egy dízeltõl??

Elõre is köszönöm a válaszokat!


Normális a füst(sajnos).
Az E90-E91-esek már koromszûrõsek(legalábbis rendelhetõ), ott már nincsenek ilyen esztétikai problémák.

Doen Elküldve: 2007-07-20 11:55 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

alfatone írta:
Doen írta:
Handras írta:
Doen írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!


Hany 335i van az ismerettsegi korodben? En utananeztem kulfoldi forumokon, csupa jot irnak az autorol. Ket kicsi ikerturbo van, nem kell foglalkozni a hutessel, es egyebkent se 260-al szoktam bevagodni a benzinkutakhoz.

Tisztaban vagyok vele, hogy 10-20 liter lesz a fogyasztas laballastol fuggoen, de nem igazan erdekel. Egyreszt mert amikor lenyomom a gazpedalt nem azzal fogok foglalkozni, hogy most 1 vagy 2 decivel tobb omlott bele a hengerekbe, hanem vigyorogva hallgatom majd a hangjat, es a tukorben nezem, hogy az E46 M3 lemarad
Masreszt lizingre veszem, mert el tudom koltsegelni, ahogyan a benzinszamlakat is elkoltsegelhetem.

Ez az autot abszolute erzelmi alapon valasztottam,. 2.5-ost akartam, de az csak oktoberben lett volna meg, 0 kedvezmeny, ez meg ott allt a szalonban full extraasan, mondtak ra egy jo arat, en meg ugy ereztem ez kell nekem, ez almaim autoja.




335i egy sincs az ismerettségi körömben. Amikor a turbo benzines autóról írok, egy TT Roadster 220Le-s változatra gondoltam.

Ja, ilyen volkswagen származékokhoz ne hasonlítsuk már a bajor remekmûveket.


Teljesen mindegy, a koncepció ugyanaz. Csak a "bajor remekmû" még bonyolultabb a dupla feltõltése miatt!

Doen Elküldve: 2007-07-19 21:24 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Handras írta:
Doen írta:
Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!


Hany 335i van az ismerettsegi korodben? En utananeztem kulfoldi forumokon, csupa jot irnak az autorol. Ket kicsi ikerturbo van, nem kell foglalkozni a hutessel, es egyebkent se 260-al szoktam bevagodni a benzinkutakhoz.

Tisztaban vagyok vele, hogy 10-20 liter lesz a fogyasztas laballastol fuggoen, de nem igazan erdekel. Egyreszt mert amikor lenyomom a gazpedalt nem azzal fogok foglalkozni, hogy most 1 vagy 2 decivel tobb omlott bele a hengerekbe, hanem vigyorogva hallgatom majd a hangjat, es a tukorben nezem, hogy az E46 M3 lemarad
Masreszt lizingre veszem, mert el tudom koltsegelni, ahogyan a benzinszamlakat is elkoltsegelhetem.

Ez az autot abszolute erzelmi alapon valasztottam,. 2.5-ost akartam, de az csak oktoberben lett volna meg, 0 kedvezmeny, ez meg ott allt a szalonban full extraasan, mondtak ra egy jo arat, en meg ugy ereztem ez kell nekem, ez almaim autoja.




335i egy sincs az ismerettségi körömben. Amikor a turbo benzines autóról írok, egy TT Roadster 220Le-s változatra gondoltam.

Doen Elküldve: 2007-07-18 20:55 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Handras írta: En a heten vagy a jovo heten ulhetek bele a 335i kupeba. Tudom rohadjak meg

Szoval azert lesz a benzines, es nem a 335D, mert a d ugyanugy benyeli a 14 litert, es nem is megy ugy mint a 335i, emellett nincs szep hangja, es alapjaraton is hallani a ketyegest. A 335i-rol gondolom nem kell mondanom mennyire istenkiraly hangja van, es mennyire megy..


Gratula!

Hát nem tudom, én biztosan máshogy döntöttem volna, de most nem én vagyok a lényeg!
A fogyasztásban viszont nagy valószínûséggel csalódni fogsz!
És egy benzines motort fogsz járatni mikor turbot hûtesz? Meg mikor "elõmelegíted"?
Bocs a véleményemért, csak van ismerettségi körömben turbo benzines autó, hát nem igen dicsekszik a fogyasztásával! Minden macera megvan vele, úgy mint egy turbo D-vel, teljesítményben, annyival nemtud többet, mint amennyivel többe kerûl a fenntartása! Így összességében teljesen ellehetetlenûl a piacon véleményem szerint!

Doen Elküldve: 2007-07-15 00:08 Business rádió kérdés

Helló Mindenki!

Csak egyenlõre érdeklõdnék, hogy nem tud-e valaki eladó(jól mûködõ) kisnavis rádiósmagnót eladót? Az enyémmel valami bibi van, és a városban, még senki nem tudta megmondani mi a baja, nemhogy megcsinálni.
Se rádió, se magnó, se navi része nem mûködik! A vezetékekkel minden rendben az autóban, azt mondták a szakik, a fejegység a rossz!
Esetleg valaki eladót tud-e? Mennyit ér egy ilyen készülék?
Köszönöm!

Doen Elküldve: 2007-05-11 14:10 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

alfatone, én sem!
De ezt mondták a szervízben, hogy konstrukciós hiba! Lehet egyedi, bár ezt nem hinném.
Mindegy, nem vitatkoztam velük, lényeg, hogy megcsinálták, és jól mûködik azóta, nincs hiba vele! Ez a lényeg számomra!

Doen Elküldve: 2007-05-10 22:58 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Sajnos nem azt a világot éljük, amiben bárkinek bármiért kéne tartani a hátát!

Doen Elküldve: 2007-05-10 10:31 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Helló!

A mi autónkon is égett a légzsáklámpa mikor vettük, pontosabban nem,mivel a légzsákbiztosítéka nem volt bent a biztitáblában.
C-mobil csinálta meg bruttó 28.000-ért, úgy, hogy lekellett szedni a kormányt, és valami ilyesmi volt a szervízlapon, hogy a kormány mozgása közben elfaragta a légzsákvezetéket -> konstrukcióshiba -ezt állapították meg.
Azóta nincs semmi baj, kiküszöbölték.
Szerintem vidd be márkaszervízbe, ott nem lesz nekik ismeretlen a hiba.

Doen Elküldve: 2007-03-25 18:05 talalkozo

Most akkor meglesz hírdetve másik oldalakon is?
Pl. BMW-power, e39? Többet én nem ismerek!
De jó lenne ha minél többen lennénk! Én maximum 5000Ft-ot tudok rászánni, mert még el is kell menni!

Doen Elküldve: 2007-03-24 17:00 BMW 320i vásárlás elõtt

Szerintem a fogyasztás több lesz! Ez minden autónál így van! A gyári adat az a lehetõ legkevesebb amit fogyasztani tud a motor, amit igen speciális körülmények között szoktak tesztelni! Gyakorlatban lehetetlen hozni!
A motor, szerintem örök élet, és egy nap! Sima szívómotor, nem lesz vele gondod!
Saját tapasztalatom nincs a motorról, nekünk 320D-nk van!
Értéktartás? Nahát az ami nincs a prémiumkategóriában!

Doen Elküldve: 2007-03-08 22:31 Hideg gondok

collins írta: Sziasztok!

Még csak nemrég lettem E46-os, de elõtte kaptam egy jó barátomtól, egy szerelõtõl azt az infot, hogy nem tesz jot a motornak ha üresben melegítik be. ezalatt értem, hogy mondjuk beindítom, hadd melegedjen hidegbe, és közbe várok, nem indulok.

ebbe lehet valami?

(sajnos azt elfelejtettem, hogy milyen alkatrészek károsodhatnak ettõl)

ui. ha vki lehülyézne az tartsa meg magának. köszike



Helló!

Tényleg nem kell percekig melegíteni, egy keveset, amíg becsukod a garázsajtót, aztán elkell vele indulni, 2000rpm alatti fordulaton haladva.

Doen Elküldve: 2007-03-08 21:59 TURBÓ - Érdekes jelenség

collins írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ti mennyi ideig szoktátok a turbot leállás elõtt hûteni? (20d)

köszi.


Helló!

Én olvastam errõl, és 50sec-120sec között van meghatározva hajtástól függõen.