Dutch fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Dutch Elküldve: 2017-04-28 16:59 Navi frissítés

Gabesz1701 írta:
Kabi írta:
Gabesz1701 írta:
Dutch írta:
Kabi írta:
Gabesz1701 írta:
Kabi írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Nem tudom ebbe a topic-ba írjam-e de nekem csak annyi kérdésem lenne, hogy honnan tudok a Navigációhoz cd-t szerezni? Csak a BMW-től? Most vettem az autót aztán kipróbálnám milyen a navi benne. Bár azt hallottam a telefonon jobb még mindig a navigáció


nyilván a telefonos navigációk lényegesen előrébb járnak már tudásban, mint a CCC navi az E90-ben. ettől függetlenül én előszeretettel használom a beépített Prof navit az autómban. Mivel átestem egy CCC hibán, így ahol javították onnan kaptam eredeti 2017 navi dvd-ket, amiket egyébként ebay-ről pl simán be lehet szerezni. Magyar oldalakon nem kerestem, de biztosan meg lehet találni otthon is a lemezeket.


Köszi megnézem eBay-en!
Tudnál tippet adni pontosan hogyan keressem?


bmw road map europe 2017 CCC, business vagy professional attől függően milyen navi van az autódban. pl a Profhoz


Elérhető nCore-on is de természetesen ez elítélendő, és illegális!!

+R-es DVD re írva a legegészségesebb,lassan, és mondjuk Verbatim, persze én is csak hallottam.


Köszi a segítséget
Természetesen én is elítélem az nCore-os cuccot.
Ezért csak letöltöm kipróbálom és ha tetszik majd megveszem
Jah egyébként melyik a buisness és melyik a prof. ?
Nekem nagy navi van... az a professional nem? a kicsi meg a buisness? Vagy rosszul gondolom

Köszi mégegyszer


persze én is próbálkoztam ncore-os letöltéssel, még korábbi verzióval. működött az is, csak meglehetősen lassú volt. plusz sokat olvastam arról (itt is) hogy kínlódás megtalálni a megfelelő lemezt, hogy menjen rendesen. amikor meg a CCC-t javították, akkor kaptam ajándékba hozzá a lemezeket (persze gondolom szépen belekalkulálták az árba, mert nem volt olcsó a navi javítása)
egyébként rá van írva a középkonzolra, ahol dugod be a navi dvd-t, hogy milyen típusú.


Abban nincs tapasztalod, hogy ha letöltöttem ncore-ról, akkor ott 3 db .iso fájl van.
Melyiket kell kiírni dvd-re? Vagy hogy van ez?
Nem tudom amúgy a gyári dvd mennyibe kerülhet de azért úgy tippelem nem olcsó .)
Köszi


Nagykijelző a prof. kicsi a business navi, siman megy ha verbatim-ra irod elvileg, mondjuk a nekem a "kedvencek gombos" prof. navim van , nincs vele bajom, simán olvassa.

Dutch Elküldve: 2017-04-27 14:38 Navi frissítés

Kabi írta:
Gabesz1701 írta:
Kabi írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Nem tudom ebbe a topic-ba írjam-e de nekem csak annyi kérdésem lenne, hogy honnan tudok a Navigációhoz cd-t szerezni? Csak a BMW-től? Most vettem az autót aztán kipróbálnám milyen a navi benne. Bár azt hallottam a telefonon jobb még mindig a navigáció


nyilván a telefonos navigációk lényegesen előrébb járnak már tudásban, mint a CCC navi az E90-ben. ettől függetlenül én előszeretettel használom a beépített Prof navit az autómban. Mivel átestem egy CCC hibán, így ahol javították onnan kaptam eredeti 2017 navi dvd-ket, amiket egyébként ebay-ről pl simán be lehet szerezni. Magyar oldalakon nem kerestem, de biztosan meg lehet találni otthon is a lemezeket.


Köszi megnézem eBay-en!
Tudnál tippet adni pontosan hogyan keressem?


bmw road map europe 2017 CCC, business vagy professional attől függően milyen navi van az autódban. pl a Profhoz


Elérhető nCore-on is de természetesen ez elítélendő, és illegális!!

+R-es DVD re írva a legegészségesebb,lassan, és mondjuk Verbatim, persze én is csak hallottam.

Dutch Elküldve: 2017-04-04 16:56 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Gabesz1701 írta:
lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k



Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket kuplungkészlet 60e. és ehhez semmi nem kell csak egy email cím

Dutch Elküldve: 2017-03-21 09:55 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot


igen az lenne az igazi az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, szerintem E9x-s árat kapna érte Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet


nem keeeel kombi!!!


A BMW touringot gyárt nem kombit!!!

Dutch Elküldve: 2017-03-21 09:45 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye


én inkább vennék egy kiváló E9x kasztnit (motor nem érdekelne mi van benne), aztán addig járnék utána, amíg be nem építhetnék egy M54B30 blokkot


igen az lenne az igazi az tuti jó blokk egy barátomnak E46ban van manuál 6-os, szerintem E9x-s árat kapna érte Egyébként anno egy évig keresgettem mire megtaláltam az enyémet, mivel felszereltséget is szerettem volna (M-pakett, kéziváltó, prof.navi, panorámatető stb stb) így azt tudom javasolni, hogy külföldön is nézz szét, a választék lehet nagyobb. De jó pénzért eladom az enyémet

Dutch Elküldve: 2017-03-21 09:26 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban


szövegértési problémákat vélek felfedezni.
attól, hogy te nem tapasztalsz gondot az N52-vel, attól még problémásabb, mint egy N53. összetettebb a motor is. ezért írtam azt, hogy a legtöbb motornál függ a használó és tulaj felhasználási, karbantartási hozzáállása.
azért nincs problémád vele, mert te vagy az előző tulaj/ok normális emberek voltak, odafigyeltek rá, karbantartották.
de hidd el az N52-t javítani motorikusan komolyabb és drágább is. hogy jó a fogyasztása, de ha kell tud menni, az köszönhető a Vanos-Valvetronic párosításnak. de ezek plusz alkatrészek, plusz hibaforrások. ezen nem fogunk vitatkozni, mert így van.
N53 hátránya, hogy használattól függően, de kb 100ezrenként érdemes áttisztítani az egészet a szívó részen. és ez nem bonyolultabb, mint az N52.


Szerintem attól hogy elhagyták a valvetronicot az N53nál nem tartom az N52-t komplikáltnak. Sőt mivel az N53-ban vannak olyan szenzorok ami az N52 ben nincs (nem olcsók) + nagynyomású rendszer szerintem az a komplikáltabb. És ez a nagynyomású rendszernek is van nyűgje, van az ismeretségi körben N53as motor.Ha számszerűsíteni kellene bekerülési költségekkel több a hibaforrás az N53-nál. Szerintem. De kinek mi a véleménye

Dutch Elküldve: 2017-03-21 08:46 E90 vásárlás

YELLOW írta:
lalada írta:
Johnnie84 írta: Sziasztok!

Visszaolvasgattam a fórumot és most nem tudom, hogy jól értettem, de E9x-ből egyáltalán ne vegyek benzinest? 325i-ben gondolkodom, de jót senki nem mond róla, mert hogy N-es motorkód stb. Van itt olyan akinek tartós ideje van ilyen benzines? Mik voltak a problémák vele? Akár a 330i is érdekelhet. Mennyi a fenntartása éves szinten egy ilyennek? Mindenki lebeszél róla. Tudom, hogy ez attól függ kitől milyen állapotban vettük, de mégis. A jelenlegi kocsimra 5 év alatt közel 1 milla ment el minden szervizt beleértve + tankolás. Ennél is többre számoljak éves szinten? A kocsival több évet tervezek. E46 nem játszik nálam..


Az N5x-ek közül még az N52 a legjobb mert nem direkt befecskendezős. Szerintem itt kevés embernek van ilyen kocsija, ha megvan, lehet nem mondja meg Olvasgass sok fórumot, tele van az internet az N motorokkal én is ilyet akartam, de miközben megbízhatatlan többet is eszik mint egy dízel.. akkor meg minek, a hangjáért? Ha kabrióm lenne vagy roadster, abba talán bevállalnám, mondjuk egy Z4 25i vagy 30i formájában, de talán a nagyobbat akkor.


lehet nem direkt befecskendezéses, de ott a dupla Vanos + a Valvetronic. ezek jó dolgok, de ha baj van, akkor drágább. míg a direkt befecsis motorknál, max tisztítani kell dolgokat, mert kokszolódik
a lényeg, hogy az összes N motorkódos motor már nem arra vannak gyártva, hogy sok 100ezret elmenjenek. aki oafigyel, és félidőkben cserél olajat, szűrőt, annak viszont sokáig gond nélkül elmehetnek. a legtöbb esetben a felhazsnálón dől el a dolog. sajnos ezek már kényes motorok. ezt kell elfogadni és odafigyelni alapvető dolgokra.


Az N53ban nincs vanos és valvetronic? Nekem is N52B25 van én sem panaszkodom rá, nem értem mitől megbízhatatlan??? Itt nem kokszolodik semmi, motortól függően pár ezer km után kell egy liter olaj, Nekem 7ezrenként. Az N53 ban van egy nagynyomású pumpa + piezo befecskendezők. Próbáltam anno nem egyet. Jol fogyasztanak de több a hibalehetőség. Vezérműlánc lehet nem olyan "vastag " mint egy E39-ben de szerintem az ujabb dizelekkel is ugyanigy van. Sőt ott szakadnak is bizonyos típusokban

Dutch Elküldve: 2016-03-09 08:20 E90 vásárlás

lalada írta:
lalada írta:
Idézet:

A 2,5 vagy a 3 literesnek?


A következő kocsik voltak érintettek 2008. nov 31-gyel bezárólag: E82, E83, E88, E85, E86, E60, E61, E70, E90, E91, E92, E93 N51/ N52/N52K motorral.


itt bővebben vannak infók (eng):
http://www.rtsauto.com/bmw-e90...ticknoise/



Ha jól gondolom a linken szereplő videóban N53-as motor szerepel. Teljesen más motor az N53 mint az N52. Az N53 az E60 facelift-el érkezett 2007 tavaszán. Az N52 az E90-el jelent meg 2005-ben. Az N53-ban nagynyomású üzemanyagpumpa van, közvetlen benzinbefecskendezéses(piezzo befecskendezők azt hiszem) Az a hang egyébként sok N53-nál megfigyelhető, talán a befecskendezők? úgy tudom a nagynyomású pumpával voltak gondok a gyártás elején.

Dutch Elküldve: 2012-01-16 12:47 Társalgó

Coyote írta:
Dutch írta:
Nem sajnálok annyit dehogy, egyáltalán nem. nem tudom , hogy rossz-e csak sajnos pesszimista vagyok és a legrosszabbol indulok ki, 2.2-em van rá. 2 környékéért adnák ide...


Átírással, és alapvető dolgok (folyadékok, esetleg gumik, stb) cseréje esetén pikk-pakk elszáll 200.000 Ft - és ez bármelyik használt autónál ugyanígy lenne.
Az átnézetést (turbo diagnosztikát, hibaolvasást, futómű-ellenőrzést, stb.) csináltasd meg, illetve hozzáértő emberkék füleljenek a lendkerékre is. A barátoddal beszéld meg, hogy az eredmény alapján veszed meg az autót - ha megsértődik rajta, hogy nem bízol benne, vagy nem tetszik neki, hogy átnézeted, akkor hagyd a francba az egészet, nem szabad megvenni azt az autót. Jobb a békesség


Én is így gondoltam egyébként teljesen igazad van

Dutch Elküldve: 2012-01-16 11:43 Társalgó

Coyote írta:
Dutch írta: 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni




Figyu, ha 8000 Ft-ot sajnálsz az átnézetésre, akkor javaslom (sőt, kérem) hogy ne vegyél BMW-t. Ha mindenképp BMW, akkor egy jó benyás E36, aminek legalább olcsóbbak a lehetséges bajai.

Az 5-6kiló azért elég erős, ha tényleg minden ilyen rossz az autón, és valóban rá kell költeni, akkor azt nem is szabad megvenni 1 millió fölött.

Csak jót szeretnék neked, nem szabad ezt elsietni - és ha jó drágán veszel egy romot, amit nem győzöl majd javíttatni, azt nagyon meg fogod bánni.

[/quote]

Nem sajnálok annyit dehogy, egyáltalán nem. nem tudom , hogy rossz-e csak sajnos pesszimista vagyok és a legrosszabbol indulok ki, 2.2-em van rá. 2 környékéért adnák ide...

Dutch Elküldve: 2012-01-16 11:21 Társalgó

YELLOW írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


én azt javaslom neked, hogy ah ismered a tulajt, akkor megvétel előtt vidd el bmw320d4 kollégához nyíregyházára!!! hidd el, ha biztos akarsz menni, ő meg fogja mondani, hogy mi van.


mindenképp elfogom valahova vinni megnézetni mert nem olyan mint annak idején a jo kis ezeröcsi vásárlásnál, hogy nem füstöl jó az, meg ha igen 30e egy motor bele ..... nyíregyháza meg itt van közel.

Dutch Elküldve: 2012-01-16 10:58 Társalgó

RePTaiL írta:
Dutch írta:
YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni


Azért nem kell megijedni a dieseltől az egyik legmegbízhatóbb motort hozta össze a BMW én véleményem szerint több a jó dolog a dieselben mint a benzinben (de ezt csak halkan mondtam) és ha az ember rendeltetésszerűen használja, odafigyel a diesel nyűgére, értem itt, hogy mikor meghajtja az autót akkor nem azonnal állítja le, akkor nem kell félni! De a zászló mindig fent áll természetesen



tudom, hogy jó vezettem már, csak utána vezettem 325i-t is és az se kutya csak ami aránylag felszerelt 2,5 milkótol indulnak itthon.... meg azért sztem bontóba is van cucc ezekhez a 320d-hez bár ha tehetem nem feltétlen vennék ott dolgokat, a turbot lehet vhogy ellenőrizni?, a lendkereket igy értem hogy hogyan jelentkezik de mi van a turboval? vagy a nagynyomású üzemanyagszivattyúval, porlasztokkal? meg ugy általában le le lhete ellenőrizni a CR rendszer elemeit? ugy nagy valószínűséggel??

Dutch Elküldve: 2012-01-16 10:48 Társalgó

YELLOW írta:
Dutch írta: Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!


igazából picit ment csak rossz helyre
ha mindenből gyárit akarsz, akkor ez jó 500ezer Ft-os költég. ha ahsznált, akkor egy 100-as a turbó, kuplunk újonnan olyan 45-80ezer között található, kettőstömegű 90-től 250ezerig.
kettőstömegű akkor kezd rossz lenni, ha pl leállításnál, indításnál csörög. nehéz meghatározni. remeg a váltó az autó, gázadásoknál sebességben is lehet érezni.


nem akartam dizelt eddig de elég gyengécske a felhozatal a benzinesekből ami meg van nekem drága sajna és mivel az euro is "jo" áron van kintről nem nagyon éri meg most, egyébként 240e km van benne igazoltam ismerős a tulaj. 8 ezer mátyásért nézik meg itt debrecenben, csak nem tudom hogy megtudják-e mondani ezeket a "bajokat" nem akarok 5-6 kilot most ráverni inkább várok egy benzinesre akkor.... csak már nagyon nagyon szeretnék venni

Dutch Elküldve: 2012-01-16 10:11 Társalgó

Ha valamit rosszul csináltam elnézést!

Azt szeretném kérdezni, hogy mennyibe kerül kb egy 2004-es évjáratú 320d-hez a kettőstömegű lendkerék kuplungszerkezettel és a turbó, miből lehet megállapítani hogy rossz-e a lendkerék vagy turbo? 240e kmtert futott kocsiról van szó.

Köszi!

Dutch Elküldve: 2011-11-08 15:05 Társalgó

YELLOW írta:
Robinson írta:
Dutch írta: Sziasztok!

Szeretnék valamitmit kérdezni Tőletek, ha naiv a kérdés vagy alapból hülyeség bocsi

Ha egy BMW M-es az mit takar? Mi az M-es?
1. a futómű
2. "beltér" elemei
3. Lökhárítók, küszöbök

Mi az amit lehagytam esetleg a felsorolásból, és azt szeretném még kérdezni hogy olyan van-e gyárilag hogy a "beltér" és a "külcsín" M-es, de a futómű az nem? Lehetett ez variálni?



Leírtad a három összetevőt, ami ///M-essé teszi a kocsi. Hogy variálni lehetett-e, azt nem tudom. Elvileg ezt úgy kérheted, hogy M-Pakett, ami egy komplett csomag.
Mondjuk ez még nem zárja ki, hogy válogathatsz. Sokat segítettem mi?


én úgy tudom lehetett válogatni. kinti autót láttam full M-es belül, kívül nem. jah és nem volt törött. vagy épp a fordítottját. futóművet is lehetett kérni külön ha jól tudom.


csak azért kérdeztem, mert szeretnék venni BMW-t régóta, nézegetem is, és sokat segítettetek Ti is ebben, de nem nagyon ragaszkodnék az M-es futóműhöz mert sztem az alap is elég sportos, meg lehet hogy az M-es futóműelemek drágábbak is, sőt biztos, ami a "jó" magyar utaknak hála pláne itt Debrecen környékén hamar tönkremehet. De a belső meg külső az elég kalácsul néz ki igy nagyon kéne kategória lenne egy olyan BMW.
« előző12következő »