E30Andras fórum hozzászólásai

E30Andras Elküldve: 2013-07-17 17:38 Motortartó gumibak

Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis tanacsra lenne szuksegem... Ritkan hasznalom az autot mostansag, tegnap vettem elo eloszor ebben a nagy melegben, azt vettem eszre, hogy nagyon eros az alapjarati rezonanciam, olyannyira, hogy amikor gurulas kozben kiveszem uresbe, hallhatoan a kipuff veg (ami nem gyari) hozzaer a hatso lokoshoz.

Na most, akkor volt ilyen tunet egyuttes, amikor bakot kellett cserelni kb masfel eve, 25e km-rel ezelott, igy eros ketsegeim vannak, hogy megint a bakok mentek tonkre. Vagy megis? Vagy mi okozhatja az alapjarati remeges erosodeset meg?


Nekem a múlt héten szakadt szét a jobboldali(fogkő, vesekő,epekő leszedésre ajánlom), mindkettőt kicseréltetem, 6000.-kesh volt anyagmunkadíjcakk-pakk.

E30Andras Elküldve: 2013-06-14 21:29 Tali

InsectKiller írta:
hil írta:
hancurozo írta:

Ha sikerül én is átugrok, de a gumifüstölés stb. nem az én stílusom (azt kihagyom) Jobban szeretem a családias, beszélgetős/nézelődős találkozót. (mindíg találok ötletes egyedi megoldásokat)
Hil. A suzuki motorja valóban nem rosz, de a felhasznált anyagok (kopogós műanyagok), az összeszerelés minősége, a futómű zajcsillapítása nem az igazi (ok. valóban olcsóbb mint egy jó anyagokból, jól összerakott autó)


Szia! Ültem már Passatban, Audiban, Mazda 6-ban, Oktáviában, azok műanyagjai semmivel nem jobbak mint a Suzié. De lehet, hogy csak én látom rosszul. Nekünk volt Suzink, vagy 4 évig, használtan lett véve és benzinen, olajon kívül semmit nem kellett rá költeni, ráadásul a nejem használta.....


Hát jah! A suzi erre való. Használni! Aki egy igénytelen autót akar, a szó legjobb értelmében, az azt vegyen. Az minden nap ott fog állni a 10emeletes panel előtt startra készen, elvisz a melóhelyre akárhova. Olaj legyen, ha cserélve nincs annak az se baj, menni fog. Családba (nagy autósmúltú) vettek suzit, többek közt az én javaslatomra, és 2éve tünetmentesen csak megy. Minden áldott nap.
A BMW-kkel törődni kell, gondozni kell, igénylik az odafigyelést, ha csörög, zörög benne valami egyből kicseréled, mivel E46okról van szó általába, 10éves kocsik, elkoptak a dolgok, elöregedtek már dolgok, és a motortérben sok minden ki volt téve a motorhő káros hatásának. Sok benne az elektronika, el tud romlani. És ha elromlik, mi BMW fanatikusok mindent kicserélünk. De ez pont ezért szép és ezért vesz valaki Suzit, míg más (mi) BMW-t.

Sziasztok!

Nekem kb 6 évig volt stiftem semmi baj nem volt vele aztán elérte a 12 éves kort és szét eset.
Január: a két első trapéz kompletten(jó tanács a két csavart ami az alvázhoz rögzíti csak melegítve szedjétek ki mert különben cigi).
Február: kipufogó a katalizátor előtt eltört.
Március: váltó fütyül(másik autó keresése megkezdődik).
Április: és a pont az i re, először csak halk kopogással kezdődött aztán egyre hangosabb lett aztán okádta a füstöt és finis ( ja és a kipufogó újra eltört). A halk résznél szelep gyanú, vizsgálat eredménye: negatív, mi a franc lehet ez hiszen ez egy suzi csak megy, olaj és benzin kell neki(olaj Mobil 1 10w40 elejétől kezdve, mást nem is látott, benzin AGIP 98 as). Szóval hogy mindenki okuljon 98 és 2000 közt gyártott suzik közt van egy sor gyári hibás ami abból áll hogy a dugattyú szoknya letörik, a többit már tudjátok. Ja és kaszni rohadás sebessége kb. a fénysebességével vetekszik, gyakorlatilag két év alatt porrá vált az egész alja.
Május: E30 vásárlás elégedett
Kösz hogy elolvastátok.