E46tohi fórum hozzászólásai

E46tohi Elküldve: 2015-05-19 13:51 320d turbó hiba

SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?


Felújítani akkor kéne, hogyha a tengelynek már nagy a lógása, vagy koszt szívott és szétmentek a lapát élek. Elméletileg neked elég egy tisztítás is, azt meg lehet akár otthon "házilag" is:
http://www.audi-sport.net/xf/t...st.149599/

(Én mondjuk turbóshoz vinném, ha már ki van szedve nézzék át alaposan.)

Ha leragadt, akkor elméletileg a mozgató rudazatnak se szabadna mozdulnia nem?


A tengelyemnek csak oldalirányú minimális lógása van ami ugye abból ered, hogy álló motornál nincs olajfilm a siklócsapágynál, elméletileg semmit nem jelent, hogy mozog a kar, pedig én is azt hittem, hogy akkor az is megáll, az a baj, hogy terhelésfüggő a geometria szabályzása, és azt nem látni, hogy pl kis fordulaton mennyire húz be.... :/

E46tohi Elküldve: 2015-05-19 09:20 320d turbó hiba

SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...



Az fasza. Nem lehet, hogy nem is a mocival van gond, hanem a váltó haldoklik és nem viszi át a teljesítmény rendesen a hajtásláncra???


Hála istennek nem. A turbó geometria lapátok leragadtak, találkoztatok már ilyennel? Megoldás lehet a tisztítása vagy fel kell újítanom ?

E46tohi Elküldve: 2015-05-14 17:59 320d turbó hiba

SP_323i írta:
E46tohi írta:
SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett


Őszig az enyém is euro3-as automata volt (most már kézi) én is ledugóztam az EGR-t nyáron és utána pályán azt vettem észre, hogy alig akar haladni az autó. Városba még csak el-el poroszkált, de amikor kellett volna a teljesítmény pályán ...
Egy próbát megér, hogy visszahelyezed üzembe az EGR-t, hogyha dugózva van. Utána észhez kell, hogy térjen a motorvezérlés. Ha nem, akkor tényleg nem arról a jelenségről van szó, amit írtam.


Kipróbáltam és sajnos nem segít sőt...:/ Gondoltam még arra, hogy a légtömegmérőm szar de nem dobta ki egyik diag sem pedig 4 félét próbáltunk meg :/ ráadásul már cseréltem igaz bontottra de csak nem szopat így az élet...

E46tohi Elküldve: 2015-05-12 10:11 320d turbó hiba

SP_323i írta:
E46tohi írta:
AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja


Pont azért csinálja! Dugd vissza és üttesd ki az EGR hibakódot a hibatárolóból.
Lehúzott EGR-el a'02-es kevesebb üzemanyagot adagol, mert a légmennyiség mérő többlet levegőt mér... (tom, mert én is kipróbáltam, kb 100 pacis lett a vas tőle )
Ha minden áron EGR nélkül akarod használni azt csak szoftveresen fogod tudni kiiktatni.



Ez automata euro 3 szóval az egrt nem dobja be hibának. Szerintem neked nyitvatart az egred nem lehet? Mert mondom nekem mar 1eve le van kotve az egr es a hiba csak 2 hete jelentkezett

E46tohi Elküldve: 2015-05-12 08:21 320d turbó hiba

AteszE46 írta:
E46tohi írta: Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is


Szia!

Nekem ugyan ez volt a tünet. Én ha lehúzom az egr szelepről a vákumcsövet, minden rendbe jött. 1900-tól húz. Így használom egy éve, azóta is faxa Egy próbát megér!




Az egr nekem is le van kötve és így is csinálja

E46tohi Elküldve: 2015-05-11 17:16 320d turbó hiba

Sziasztok!

E46 150 lovas 320d-ről lenne szó. A probléma a következő: 3000-től indul meg az autó addig olyan mint egy szívó, de van hogy 3000től sem akar tulzottan csak ha elkezdem szenvedtetni akkor nagynehezen elkapja és utána jó. Találkoztatok már ilyennel? Légtömegmérő, és mind 2 nyomásszelep cserélve. Leragadt geora tippelek de a labda jár szépen, illetve, ha leragad az ugyanott maradna végig, vagy nem?!

köszi előre is

E46tohi Elküldve: 2014-12-10 22:36 320d Motor

E46tohi írta:
szotakdavid írta:
E46tohi írta:

Ha ez segít felvettem videóra hogy milyen is ez a hang. nem tudom mihez hasonlítani. Minden szerelő el küld hogy nem tudja mi adhatja... a video (a süvítés a videó közepén a fűtőventi)



Helyileg merre vagy,hátha tudunk mondani valakit akihez elviheted.


Fejér megye. Elvittem régebben egy szervizbe (régen csak szakaszosan jött elő a hang nem mindig és mikor odavittem nem produkálta éppen) rögtön rámondták hogy turbó mikor éppen nem is szólt semmi a motorba, nem szeretném hogy szétkapják 100ezrekért a turbót mikor nem is az vonyít benne :S







Remélem valaki figyel még itt vannak fejleményeim de érdekesek. Eddig az egr-emről lehúztam a vákumcsövet, hogy ne nyissson. Nem dobott be hibát semmi baj nem volt, de amint az előzőekben irtam visitott az autó ha a kék mezőt elhagyta a vizhőmérő. Visszakötöttem ma a vákumot az egr-re és a visítás elmúlt. Valaki tud erre valami okosat mondani? Józan paraszti ésszel annyit tudok leszűrni, hogy a kipufogógáz nyomása éppenhogy kinyitotta az egrt és kis résen felgyorsult gáz hangját hallhattam, de nem tudom mi lehet. Aki tudja és elmondja nagyon megköszönöm, ha fehérvári vagy közeli még egy sörre is a vendégem

E46tohi Elküldve: 2014-11-30 22:16 320d Motor

szotakdavid írta:
E46tohi írta:

Ha ez segít felvettem videóra hogy milyen is ez a hang. nem tudom mihez hasonlítani. Minden szerelő el küld hogy nem tudja mi adhatja... a video (a süvítés a videó közepén a fűtőventi)



Helyileg merre vagy,hátha tudunk mondani valakit akihez elviheted.


Fejér megye. Elvittem régebben egy szervizbe (régen csak szakaszosan jött elő a hang nem mindig és mikor odavittem nem produkálta éppen) rögtön rámondták hogy turbó mikor éppen nem is szólt semmi a motorba, nem szeretném hogy szétkapják 100ezrekért a turbót mikor nem is az vonyít benne :S





E46tohi Elküldve: 2014-11-30 20:34 320d Motor

E46tohi írta:
Thomasito írta:
E46tohi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.

Üdv



Főtengely szíjtárcsa mikor volt cserélve? Az típushiba sajnos...



Nemtudom sajnos,hogy mikor, hallottam róla hogy az elég sokszor meghal, de szerintem nem az, mert ugye az hidegen is és alapjáraton is szólna ráadásul az biztos hogy nem régen cserélték nagyon jó állapotúnak tűnik



Ha ez segít felvettem videóra hogy milyen is ez a hang. nem tudom mihez hasonlítani. Minden szerelő el küld hogy nem tudja mi adhatja... a video (a süvítés a videó közepén a fűtőventi):
YouTube videó

E46tohi Elküldve: 2014-11-29 17:00 320d Motor

Thomasito írta:
E46tohi írta: Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.

Üdv



Főtengely szíjtárcsa mikor volt cserélve? Az típushiba sajnos...



Nemtudom sajnos,hogy mikor, hallottam róla hogy az elég sokszor meghal, de szerintem nem az, mert ugye az hidegen is és alapjáraton is szólna ráadásul az biztos hogy nem régen cserélték nagyon jó állapotúnak tűnik

E46tohi Elküldve: 2014-11-29 15:17 320d Motor

Sziasztok!
Remélem jó helyre írom.
Szeretnék segítséget kérni egy 2002es e46 320d-m van 310000 km-et futott a cr adagolós változat. A probléma a következő lenne: Az autó amikor kicsit bemelegszik (a vízhőfök jelző elhagyja a kék sávot) akkor 1200 és 2200 as fordulatszám tartományban erős nyiszorgó, visító hangot hallok a motorból. (kicsit hasonlít a szíjcsúszáshoz). Tudni kell még, hogy mikor egy helyben állok az autóval és N-ben van a váltó (igen automata ) és felpörgetem a motort, akkor ebben a tartományban lassabban pörög fel a motor ugyanolyan gázállásnál mint amikor elhagyja a 2200at. Hangsúlyozom csak akkor jön a hang ha már a kék sávot elhagyta a vízhőfök jelző, és csak 2200as fordulatig probdukálja, a mentetteljesítményt nem befolyásolja de mocskosul idegesítő a hang, mások észre sem veszik de én ki tudnék futni a világból tőle. A viszkó kuplungra vagy valamelyik szíjfeszítőre gondoltam de fogalmam sincs mi lehet ez....
Amit még elmondhatok a kocsiról:
Olajcsere most volt 1 hete de előtte is csinálta (összes szűrővel+katergázszűrővel együtt lett cserélve)
Egr Szelepről vákumcső lehúzva és eltömítve.
szivósor kitakarítva flepszek kiszedve.
Szerintem a termosztát is szar (ha fűtök leesik a vizhő plusz nehezen melegszik be)

Köszi előre is a segítséget.


Üdv