Gabesz1701 fórum hozzászólásai
« előző12345következő »

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-04 13:57 Megvegyem? Vegyek ilyet?

trafordo27 írta:
notoriusbg írta:
MattM325 írta:
notoriusbg írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.




Csak megerősítésképpen - az én autómban lévő motorban most elvileg kb. 130e km van (ebből az utsó 30e-et tettem bele én) és két olajcsere között (8-10e km) max 1 deci olaj ha elfogy belőle, de inkább semmi. Van ilyen is. De nyilván az a lényeg, hogy jól karbantartott példány legyen. Én amúgy 231 lovas 30i-re gyúrnék a helyedben, ahhoz a kasztnihoz kell az a plusz nyomaték a 25i-hez képest, de szerintem a 258 lóhoz képest hiányzó teljesítményt bőven kompenzálja, hogy ez elvileg kevésbé problémás motor. Azt persze nem tudom, hogy a motoron kívül van-e más előnye esetleg a facelift-es modellnek a 2004 körülihez képest...


N-es motorról volt szó. A tiéd tényleg egyedi eset, az M54-ek kivétel nélkül olajzabálós motorok.



Akkor ezek szerint mégsem teljesen kivétel nélkül... M54-ről is volt ám itt szó, de fogtam, te N-esről beszéltél - így viszont akkor nem tudlak megerősíteni


Nekem volt szerencsém ismerősök 330i ill. 530i autóiban is utazni, de messze jobban ment a 330i. Az 5-ösnek nagy a kasznija és dögnehéz.



Én is egyre jobban az E90 330i felé hajlok.. remélhetőleg fogok találni valami szép állapotban lévőt. Egyébként az az érdekes, hogy az E60-nak elvileg 1500 kg körül van a saját tömege, az E90-nek pedig 1525 kg. Azt hittem nagyobb a különbség.

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-03 12:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

MattM325 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.



A fő különbség mégis a fogyasztásban van. A 30i-nél módosították a dugattyúgyűrűket, ezáltal már nem zabálja az olajat ész nélkül. Automata váltó is vállalható, nekem nem ez lenne a fő szempont a vásárlásnál, ezeknél a motoroknál bőven élvezhető kategória ez is.



Köszi!
Igazából úgy látom a fő szempont az az, hogy a 25i-ből vagy a 30i-ből lehet ennyi pénzért szebbet/jobb állapotút találni.

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-03 08:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Livaj írta:
ogre320 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.



A 170/192/231 lovas E60-ak még M54 motorosak, a 258 lovas N52 már valvetronic vezérlésű, a 2007 utáni N53 meg már közvetlen befecskendezésű.

Nekem most M54B22 motoros e46-om van, tökéletesen elégedett vagyok vele, utódja lehet, hogy egy szintén M54 motoros E60 lesz, sok rosszat mondanak a valvetronicról és a közvetlen befecskendezés miatt kokszolódó szívószelep problémákról, de tapasztalatom nincs vele, viszont az M54-ről a szokásos olajfogyasztáson meg szivárgáson kívül talán a DISA szelep hibát szokták említeni, de ez kb semmi... Az enyém szerencsére nem fogyasztja jelentősen, viszont szivárog egy picit valahol(nem a szelepfedélnél), de ez legyen a legnagyobb bajom vele...


Helló,

Én is M54b30-as e46-ot használok (autópályán, városban, napi szinten, jó sokat, persze most ebben a dzsuvás időben alszik :roll. Én is nagyon imádom ezt a motort. Eddig nekem sem volt bajom bele. Persze szelepfedéltömítés cserélve lett, hűtőrendszer átmosva, vezérlés cserélve, illetve az olajat is eszegeti kicsit, de ez már csak így van.
Fogyasztása szerintem nem sok egyáltalán, bár ez nekem sem szempont.
Szervizköltség szinten nincsen nagy különbség 25i és 30i között (ismerősnek M54b25 e46 van).
A 30i nyomatékosabb, én biztosan maradok a 30i-nél. (persze a meglévő mellé)
Enyém 6-os manuális, így aut-ról nem tudok nyilatkozni.

üdv.



Köszi az eddigi infókat Akkor itt fordítva van mint a dízelnél, mert 530d-nél pont azt olvastam, hogy a 218 lovasat nem szabad megvenni, a facelift utáni 231, és 235 lovasak már jók. Akkor a benzinesből a facelift előtti a kevésbé nyűgös?! :
Közbe jöhetnek a javaslatok is, hogy ki mit venne 3M - 3,5M környékén. E90 330i-ből például jelnleg elég szegényes a választék.. kb 2 db-ot láttam amit egyáltalán megnéznék ha most akarnék venni.

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-02 13:51 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.


Igazad van! Ezzel tisztában is vagyok. Nyilván nem célom tökéletes autót eladni bagóért. Csak annyiról van szó, hogy nem egy lepusztult szart akarok árulni, főleg hogy még pár hónapig használni fogom.
Azért írtam mert a fenti példából okulhatok, hogy mik azok a dolgok amik a vásárlót elriasztják Az enyém azér nem olyan állapotba van mint a fent leírt... folyamatosan szervízelem és karban tartom... ha nem egy kis 318 lenne hanem 6 henger akkor talán el sem adnám
Mindenesetre kíváncsi vagyok mi volt az a sok gond a linkelt autóval

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-02 12:12 Autóvásárlás

N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi

Gabesz1701 Elküldve: 2017-02-02 09:45 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Még nem írtam a fórumba de szoktam olvasgatni.
Most viszont egy kis segítséget szeretnék kérni, mert pár hónap múlva le szeretném cserélni az autót.
A rászánt keret az 3M - 3.5M FT
E90 330i, esetleg 325i jöhet szóba.
Illetve nagyon tetszik az E60, ott is 530i vagy 525i.
Az E60-ból mennyire jó 530-nek a facelift előtti változata? Ami még a 231 lovas motorral van szerelve (tehát ilyen 2004 körüli)? Vagy inkább a 258 lovasat éri meg megvenni ami 2006-2007-es?
Illetve az 525 az mennyire dinamikus ahhoz a nagy kasztnihoz.
Dízel nem jön szóba, pedig szemezgettem vele, de reggelente keveset megyek.
Kb 5 percre van a meló, és szerintem az nem szeretné, hogy mindig hidegen van járatva.



Régen egy E36 325i-m volt, most pedig egy E46 318i.
Valami tanácsotok van esetleg, hogy a fenti keretösszegben merre induljak el?
Inkább 30i-t szertnék mint 25-öst, de attól függ melyikből lehet szépet kapni.
A fogyasztás nem számít.. nem azért veszem.
Bár a szervizköltség azért fontos szempont.

Jah és manuál vagy autómata? Én manuál párti voltam, de meggyőzhető vagyok

Előre is köszi, ha segítetek.

Gabesz1701 Elküldve: 2013-06-09 19:30 Kasza mester 0670-5799225

Üdv!
Érdeklődnék, hogy egy 2000-es évjáratú (facelift előtti) E46 sedan-hoz, van-e króm ajtókeret mind2 oldalra, illetve belülre faberakás vagyis fa színű díszlécek (a 4 ajtóra, a műszerfalra és a sebváltó körül lévő keret helyére - ami csak elől elektromos ablakos)
Ha igen egy árat itt vagy e-mailben had kérjek már ha van rá lehetőség.
Előre is köszönöm!

Gabesz1701 Elküldve: 2013-03-23 11:41 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

csatis1 írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, kezdő bmw-s vagyok
Illetve korábban volt már egy E36 325i-m, de el kellett adnom, és most sikerült egy E46 318i-be visszaülni. (2000-es facelift előtti)

A lényeg:
Jelenleg gyári acélfelni van alatta 195/65R15 gumival.
Kinéztem egy alufelnit, de az az E90 felnije, 205/55r16 illetve ET34.
Nem tudom felmegy-e ez E46-ra mert ha jól tudom ez ET43, de lehet tévedek, világosítson fel kérem aki tud.
Elég messziről rendelem és nem lenne jó ha nem illene az autóra.

Előre is köszi a segítséget!

A felni:
http://racing-bazar.hu/alkatre...kkal_elado


Jó lesz rá.


Köszi!
Tehermentesítőre van-e szükség szerintetek, vagy ezeknek a 3-asoknak ugyanaz a mérete?

Gabesz1701 Elküldve: 2013-03-23 10:38 alufelni

Sziasztok!

Nem tudom ide tartozik-e de keresnék, bmw felni kupakokat. Mindenképpen Debrecen közeléből!
Most vettem gyári E90 felniket és néztünk hozzá egy utángyártott kupakot. Azonban lötyögött benne, pedig a srác szerint 68 mm-es szabvány és jó szokott lenni ezekbe.
Szóval így már nem merek rendelni, csak olyat keresek amit bele tudok próbálni mielőtt megveszem
Köszi a segítséget!

Gabesz1701 Elküldve: 2013-03-14 08:17 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

kempelen írta:
Gabesz1701 írta:
kempelen írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok, bocsi ha off, de az előttem szólókhoz hasonlóan nekem is az a probléma, hogy a külső tükrök behajtás után... amikor kifelé hajlanak nem állnak meg normál helyzetben, hanem teljesen előrefordul. (E46)

Nekem a szerelő ismerősöm megnézte, de nem tudta megmondani, hogy mechanikusan rossz a tükör, vagy pedig a vezérlőjével van a gond. (Sajna bontottat nem talált eddig)

Valakinek volt már valami eredmény erről a problémáról végül?
Előre is köszi!


Egy fém gyűrű van rápréselve a tengelyre és ennek van két bütyke mindkét irányban. Vagy ezzel a gyűrűvel van gond vagy a tükörház alu borításáról törött le az a ki pöcök.
Esetleg csak meglazult a tengely és továbbforog a tükör, bár erre kicsi az esély, mert egy rugó is van a tengelyen, amely előfeszíti azt...



Köszi szépen!
Tehát van esély a javításra, vagy inkább a tükör csere a sanszos?


Nincs mit!

Elsőnek nézzétek meg hol és mi miatt megy tovább. De sajnos, ha törött valami, akkor nem sok esély van a javításra, mert az a tengely mely körül elfordul a tükör, össze van préselve. Azt sajnos nem lehet szétszedni, azaz csak egyszer, de össze már senki sem préseli. (hacsak valami csavaros megoldást ki nem eszeltek rá)





Nem tudná valaki megmondani, hogy honnan tudnék behajló + elektromosan állítható bontott tükröt szerezni esetleg, ha mégis a csere lesz a megoldás? (E46 sedan, 2000) Neten nem nagyon találtam.
Köszi

Gabesz1701 Elküldve: 2013-03-13 20:41 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

kempelen írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok, bocsi ha off, de az előttem szólókhoz hasonlóan nekem is az a probléma, hogy a külső tükrök behajtás után... amikor kifelé hajlanak nem állnak meg normál helyzetben, hanem teljesen előrefordul. (E46)

Nekem a szerelő ismerősöm megnézte, de nem tudta megmondani, hogy mechanikusan rossz a tükör, vagy pedig a vezérlőjével van a gond. (Sajna bontottat nem talált eddig)

Valakinek volt már valami eredmény erről a problémáról végül?
Előre is köszi!


Egy fém gyűrű van rápréselve a tengelyre és ennek van két bütyke mindkét irányban. Vagy ezzel a gyűrűvel van gond vagy a tükörház alu borításáról törött le az a ki pöcök.
Esetleg csak meglazult a tengely és továbbforog a tükör, bár erre kicsi az esély, mert egy rugó is van a tengelyen, amely előfeszíti azt...



Köszi szépen!
Tehát van esély a javításra, vagy inkább a tükör csere a sanszos?

Gabesz1701 Elküldve: 2013-03-13 20:06 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Sziasztok, bocsi ha off, de az előttem szólókhoz hasonlóan nekem is az a probléma, hogy a külső tükrök behajtás után... amikor kifelé hajlanak nem állnak meg normál helyzetben, hanem teljesen előrefordul. (E46)

Nekem a szerelő ismerősöm megnézte, de nem tudta megmondani, hogy mechanikusan rossz a tükör, vagy pedig a vezérlőjével van a gond. (Sajna bontottat nem talált eddig)

Valakinek volt már valami eredmény erről a problémáról végül?
Előre is köszi!

Gabesz1701 Elküldve: 2013-03-13 18:44 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, kezdő bmw-s vagyok
Illetve korábban volt már egy E36 325i-m, de el kellett adnom, és most sikerült egy E46 318i-be visszaülni. (2000-es facelift előtti)

A lényeg:
Jelenleg gyári acélfelni van alatta 195/65R15 gumival.
Kinéztem egy alufelnit, de az az E90 felnije, 205/55r16 illetve ET34.
Nem tudom felmegy-e ez E46-ra mert ha jól tudom ez ET43, de lehet tévedek, világosítson fel kérem aki tud.
Elég messziről rendelem és nem lenne jó ha nem illene az autóra.

Előre is köszi a segítséget!

A felni:
http://racing-bazar.hu/alkatre...kkal_elado
« előző12345következő »