Gabor1980 fórum hozzászólásai

Gabor1980 Elküldve: 2010-04-13 12:12 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
jencispy írta:
Tano írta:
Gabor1980 írta: Hy!

Fekbetet csere elott allok es azt szeretnem tudni hogy van e valami trukje vagy siman ki lehet e cserelni! ABS a kocsi ez szamit e vagy nem! Egyik haver mondta mivel ABS van benne csavaros a dugattyu tehat nem lehet siman visszanyomni! Ez valoban igy van? Ha legteleniteni kell akkor az ABS est is ugyan ugy mint a simat pumpa kinyit beesik elzar pumpa elven kell?
Lecci irjatok mert nem akarom elbaszni!

Koszi szepen!


Egyszerűen lehet cserélni, nincs benne semmi extra. Ha a kopásjelző még nem jelzett, akkor még azt is vissza tudod rakni. A dugattyút is vissza lehet nyomni. Ha fékolajat nem cserélsz le akkor még légteleníteni sem kell, mert nem lesz megbontva az a része.

ITT találsz ábrát hogy hogyan is épül fel a fék.
Leveszed a 7-es rögzítőt. Utána kicsavarod a hátsó csavarokat (2db) ami a 2-es számnál vannak, és akkor le tudod emelni a nyerget (1-es elem) a betétekkel dugattyúval együtt. Betét ki, némi tisztogatás és mehet vissza a helyére fordítva.


Hi!

Pont nekem is most kopott el. Pénteken néztem amikor cserélték a felniket h elég kopott, másnap be is jelzett...
Hogy szokták cserélni? Első-hátsót együtt vagy csak amelyik pár elkopott?


a hátsó betétek dupla addig szokták bírni, mint az elsők...
arra kell figyelni, hogy fékbetét csere nem volt, de fékolajcsere igen, és akkor tele lett töltve a tartály, mivel ez kopott betéteknél történt, így az új betétet beletéve a max szint felett lesz a fékolaj, erre oda kell figyelni, ugyanis a fékolajszint ha nincs szivárgás, akkor azért csökken, mert használódik a fékpofa, azaz közelebb keról a tárcsához, a munkahenger jobban kint van, ergó olajszint csökken... amikor majd egy fogóval visszanyomják a munkahengert, majd látni fogod a szint hogy változik



Koszonom a segitseget! Mostmar batrabban allok hozza!
Ha kesz vagyok referalok

Gabor1980 Elküldve: 2010-04-12 21:56 Féktárcsa és fékbetét

Hy!

Fekbetet csere elott allok es azt szeretnem tudni hogy van e valami trukje vagy siman ki lehet e cserelni! ABS a kocsi ez szamit e vagy nem! Egyik haver mondta mivel ABS van benne csavaros a dugattyu tehat nem lehet siman visszanyomni! Ez valoban igy van? Ha legteleniteni kell akkor az ABS est is ugyan ugy mint a simat pumpa kinyit beesik elzar pumpa elven kell?
Lecci irjatok mert nem akarom elbaszni!

Koszi szepen!

Gabor1980 Elküldve: 2010-04-11 13:18 Autómata váltó hibakód

szigiimi írta:
Gabor1980 írta: Udv Fanok!

Problemam van a valtoval automata es leptetos! A gond az amikor fekezek es visszadobja 3bol 2be akkor ut egyet! Csak ekko nem ertem! Kozrejatszhat az hogy a jobb hatso fek szorul? Szerdan megy szervizbe vele! Ha computerrel nezik akkor kidobhat hibakodot a valtora?

Koszi elore is!


ha a műszerfalon nem jelez /sárga fogaskerék/ akkor nincs a váltóban hibakód. Csak 2-3ba jelentkezik a hiba? A többi visszakapcsoláskor nem?


Sajnos van fogaskerek felkialto jellel a kozepen es piros! Azt hittem a feket jelzi! Mas sebessegben nem jelentkezik a problema!
Az autot 1 hete vettem szoval meg nem tudok rola semmit! En is a kezifekre csanakodok! Szerdan okosabb leszek ranez a szaki!

Ma tegnap megemeltem az elejet es megmozgattam a kerekeket kelet nyugati iranyba. Lattam a lengokart ami mozgott a szilentbe a vegen. Az akkor csereigenyes igaz? Vagy kis mozgas kell neki?

Gabor1980 Elküldve: 2010-04-10 15:17 Autómata váltó hibakód

Udv Fanok!

Problemam van a valtoval automata es leptetos! A gond az amikor fekezek es visszadobja 3bol 2be akkor ut egyet! Csak ekko nem ertem! Kozrejatszhat az hogy a jobb hatso fek szorul? Szerdan megy szervizbe vele! Ha computerrel nezik akkor kidobhat hibakodot a valtora?

Koszi elore is!