Gyula74 fórum hozzászólásai

Gyula74 Elküldve: 2016-09-13 22:30 Mi lehet a baj?

Bero írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?


Móron lakom, és Sz.fehérvàron van szervizben azautó.

Gyula74 Elküldve: 2016-09-13 22:28 Mi lehet a baj?

Bero írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?


Móron lakom, és Sz.fehérvàron van szervizben azautó.

Gyula74 Elküldve: 2016-09-13 07:19 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?

Gyula74 Elküldve: 2016-09-12 22:03 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!

Gyula74 Elküldve: 2016-09-12 22:01 Mi lehet a baj?







Gyula74 Elküldve: 2016-09-12 19:10 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!

Gyula74 Elküldve: 2015-08-24 21:49 Mi lehet a baj?

Gyula74 írta:
Pitykoo írta:
toki24 írta:
BoryG írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
Egy hete vettem az autót és a következőt tapasztalom: El indulásnál akár óvatosan vagy tök normál indulással és tolatásnál ahogy rá engedem a kuplungot a hátsó részről hatalmas akadozó ütő hangok jönnek amíg el nem indulok vele és utána nem szól. 318 a gépem. Difi vagy féltengely vagy kardán,ki tudja mi lehet a baj??



Hello Gyula74!
Én is ezt tapasztalom, hidegen indítok berakom 1-be egy élesebb ütőhang, a többi fokozatban csend van. Ha felmelegszik a motor akkor 1-esbe sem csinálja. 6 hónapja járok vele így, a szerelőm semmit nem mondott hogy hibás lenne. De érdekelne engem is hogy mi lehet ez....
Ha megtudsz valamit írj....
Üdv
Gery
Szia Gery,ok ha tudok valamit meg írom!

Sok minden lehet sajnos ott hátul, de én pl kardánfelfüggesztőre tippelnék,de elég sok minden van ott szóval..



Én már mindent kicseréltem amit lehetett és még mindig csinálja.
Szerelőm azt mondta a difi lesz a szar de ha nem idegesít nagyon nincs értelme foglalkozni vele mert a gatyámat is rá lehetne költeni...
Pedig egyszer rá fogom mert zavar...



Sziasztok! Köszi a válaszokat,szerintem is difi lesz ami egy vagyonba kerül a munka díjjal együtt majd..


Gyula74 Elküldve: 2015-08-24 21:38 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
toki24 írta:
BoryG írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
Egy hete vettem az autót és a következőt tapasztalom: El indulásnál akár óvatosan vagy tök normál indulással és tolatásnál ahogy rá engedem a kuplungot a hátsó részről hatalmas akadozó ütő hangok jönnek amíg el nem indulok vele és utána nem szól. 318 a gépem. Difi vagy féltengely vagy kardán,ki tudja mi lehet a baj??



Hello Gyula74!
Én is ezt tapasztalom, hidegen indítok berakom 1-be egy élesebb ütőhang, a többi fokozatban csend van. Ha felmelegszik a motor akkor 1-esbe sem csinálja. 6 hónapja járok vele így, a szerelőm semmit nem mondott hogy hibás lenne. De érdekelne engem is hogy mi lehet ez....
Ha megtudsz valamit írj....
Üdv
Gery


Sok minden lehet sajnos ott hátul, de én pl kardánfelfüggesztőre tippelnék,de elég sok minden van ott szóval..



Én már mindent kicseréltem amit lehetett és még mindig csinálja.
Szerelőm azt mondta a difi lesz a szar de ha nem idegesít nagyon nincs értelme foglalkozni vele mert a gatyámat is rá lehetne költeni...
Pedig egyszer rá fogom mert zavar...



Sziasztok! Köszi a válaszokat,szerintem is difi lesz ami egy vagyonba kerül a munka díjjal együtt majd..

Gyula74 Elküldve: 2015-08-22 21:15 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Egy hete vettem az autót és a következőt tapasztalom: El indulásnál akár óvatosan vagy tök normál indulással és tolatásnál ahogy rá engedem a kuplungot a hátsó részről hatalmas akadozó ütő hangok jönnek amíg el nem indulok vele és utána nem szól. 318 a gépem. Difi vagy féltengely vagy kardán,ki tudja mi lehet a baj??