Hectorr fórum hozzászólásai

Hectorr Elküldve: 2018-10-03 10:55 Motor hibajel(sarga)

adams22 írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 318I/2000es kocsi. A szívás márciusban kezdődött és még most is tart. A hiba jelenség, gyújtás kimaradás a kettes hengerben. ELső indításnál jó, kb 15-20 percig megy rendesen minden jó aztán beremeg az autó motor lámpa felvillan henger leáll, és randomra visz magával még egy hengert is néha..Amik cserélve lettek : gyertyák, trafók, légtömegmérő, AC pumpa. Injektorok ellenőrizve lettek, Az utolsó "szerelő" (ó igen volt egy pár..) a motort is szétkapta, de semmi eltérést nem talált , hengerek rendben stb... Végül annyiba maradtunk hogy "mechanikailag" rendben, elektronika probléma lesz. A kérdésem/kérésem hozzátok az lenne hogy tudnátok-e Hatvan 100km-es körzetében ajánlani egy tisztességes szerelőt aki ért az elektronikához, akár a Bmw-hz is, és szereti a kihívásokat..


milyen márkájú trafó lett belerakva, mindig ugyanoda írja, ugyanabba a hengerbe. összes trafó cserélve lett, vagy csak a hibásnak vélt?
a kopogásérzékelő nem lazult fel?


Valvetronic lett ellenőrizve? Tengely, villanymotor, szenzor.. ha már szét bontotta.
CSak mert nekem is ugyan ez volt és én is kicseréltem a világon mindent rajta, aztán most kiderült, hogy megkopott az excenter tengelyem és a tűgörgős csapágyazása is megszorult..így a villanymotor hiába állított volna a tengely nem vagy csak nehezen fordult el..(csoda hogy kibírta az a kis villanymotor )
Mondjuk nekem a 2-es, 4-es hengerre írta a kimaradást, de az teljesen mindegy.




Mind a négy trafó gyertya cserélve lett, nem mindig a kettes henger áll le, volt hogy a négyes, de jellemzően a kettes adja meg magát, Márkákat sajnos nem tudom, Kopogás érzékelőt szerintem nem nézték. Elvileg vanos alatt, szét tört egy görgő az cserélve lett (nézzétek el kérlek nem értek hozzá). Tegnap több szerelőt hívtam, de már motor vezérlőt emlegetik meg a márka szervizt

Hectorr Elküldve: 2018-10-01 15:50 Motor hibajel(sarga)

Sziasztok!

Adott egy 2005-ös 318I/2000es kocsi. A szívás márciusban kezdődött és még most is tart. A hiba jelenség, gyújtás kimaradás a kettes hengerben. ELső indításnál jó, kb 15-20 percig megy rendesen minden jó aztán beremeg az autó motor lámpa felvillan henger leáll, és randomra visz magával még egy hengert is néha..Amik cserélve lettek : gyertyák, trafók, légtömegmérő, AC pumpa. Injektorok ellenőrizve lettek, Az utolsó "szerelő" (ó igen volt egy pár..) a motort is szétkapta, de semmi eltérést nem talált , hengerek rendben stb... Végül annyiba maradtunk hogy "mechanikailag" rendben, elektronika probléma lesz. A kérdésem/kérésem hozzátok az lenne hogy tudnátok-e Hatvan 100km-es körzetében ajánlani egy tisztességes szerelőt aki ért az elektronikához, akár a Bmw-hz is, és szereti a kihívásokat..

Hectorr Elküldve: 2018-07-14 08:43 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
Hectorr írta:
adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.


Kíváncsian várom, hogy mit mondanak neked.. majd írd le.
Hova viszed az autót?


Teljes pofára esés. Kiderült hogy az előző "szak emberek" kompressziót sem tudtak mérni. Rossz a 3 as 4 es henger. Beszélt nekem mindent, szét égett közte a tömítés stb.. Motor javítással ők nem foglalkoznak, de mondta a gondolkodjak el komplett motor cserén az valószínűleg olcsóbb lesz..

Hectorr Elküldve: 2018-07-11 18:05 Mi lehet a baj?

adams22 írta:
Hectorr írta:
Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)


Szia!
Én is ugyan ebben a cipőben járok már egy ideje..és nincs jó hírem sajnos (persze ha tényleg az a baj mint nekem). A leírtak alapján 100%-ban ugyan ez a panaszom és ugyan ezeket cseréltem ki mint te. Mostanában sikerült rájönni hogy a vanossal és a valvetronic-al van a baj. Először is nekem tavaly szét tört a láncvezető sinem és nem volt megfelelő a feszítés sem ezért elment a vezérlés is. Másodszor úgy fest a kipuf. oldali vanos kerekem is rossz ki kell cserélni. Harmadszor nekem olyat is produkál, hogy ha letaposom rángat, torpan és gyújtáskimaradást jelez. Itt két lehetőség lenne...az egyik az hogy az elment vezérlés és amiatt borul fel a gyújtási sorrend. A másik pedig az hogy megkopott az excentertengely és/vagy a köztes karok közötti kapcsolat illetve a valvetronic motor és a tengely fogai közti kapcsolat is elromolhat (eldarálja). Sajnos ezt bontás nélkül nem lehet előre megmondani melyik hiba áll fenn de azt jó tudni, hogy bármelyik is elég zsebbenyúlós a történet. Én Borsodi vagyok van itt Vattán egy BMW spec. hozzá vittem el ránézett géppel és elsősorban ezeket mondta amit leírtam, de még nekem sem lett szétszedve így nem vagyok okosabb.

Az excenter t. általában az alacsony olaj szint/nyomás miatt kophat meg (nekem volt ilyen nyomás probléma sajnos ezért is gyanakszom erre).

A vezérlés meg a szét hullott lánc vezető sín és laza lánc miatt ugye elmehet.
Főleg ha még a gyári láncfeszítő patronod van. Már a 3. verzió van abból is én most rendeltem meg ezt 22 ezer Ft a gyári. Mert hogy ezekből csak a gyári!

Én is mondtam a szerelőnek, hogy miért csak a 4-es hengerre írja a kimaradást?
és azt válaszolta erre hogy az összes henger sz*rul jár nem csak a 4-es (gépen neki ezt mutatta). Az egy dolog hogy mindig csak azt írja be a hibatárolóba. Na mondom király.

Ha lehúzod a légtömegmérő csatiját akkor azért jár szebben mert át áll ugye valvetronic üzemmódból normál fojtószelepes vezérlésre. Én is így járok vele most bár nekem az excenter-tengely szenzora van lehúzva, mert így legalább nem rángat és habár lomha mint az állat és kicsivel többet is eszik de lehet vele közlekedni, mert már amúgy nem lehetett.

Próbáld ki,hogy neked hogyan viselkedik úgy ha lehúzod az excenter szenzort (kis kör alakú csati az olajbetöltő mögött). Legalább is nekem az N42-nél így van nem tudom neked milyen motorú...


Szia, köszönöm szépen a tanácsot, igen részletes volt A motor tipusunk egyezik, 1 éve henger fejes volt a verda aztán máshol adta meg magát a tömítés, tehát az alacsony olaj nyomás itt jelen volt alkalmanként. Pénteken viszem egy komolyabb szerelő brigádhoz mindenképpen elmondom amiket leirtal nekem.

Hectorr Elküldve: 2018-07-07 21:50 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.



Hát sajnos Győr nekem nagyon vészes távolság (Heves, Hatvan)

Hectorr Elküldve: 2018-07-07 04:15 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja

Hectorr Elküldve: 2018-03-27 09:46 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem. A következő történt felvillant a műszerfalon EML jelzés. (E46, 318I) az autó elkezdett remegni, 1 henger leállt. Sajnos ezek után használtam még 3-400km-t mire eljutottam vele szerelőhöz. Diagra rá, hiba a 3-4 hengernél. Gyertyák, trafók csere. Szikra van de a 4-es henger továbbra sem akar működni.Ötletek esetleg ?
Azóta ac pumpa ellenőrizve nyomás rendben, befecskendezes ellenőrizve.. Motor vezérlő?

Hectorr Elküldve: 2016-05-19 10:33 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Sziasztok!
Adott a következő probléma. Üresben az autóm, nem tartja meg azt a 8-900 as fordulatszámot, van hogy leesik 500 alá beremeg a kocsi, majd vissza megy 8-900 ra, vagy egyszerűen lemegy 0 ra a fordulatszám és leáll az autó, ha 100km el megyek és kirakom üresbe akkor is leáll vagy egy piroslámpánál, de mondjuk 10 alkalomból 2 szer. Szívosor takarítás lenne a megoldás?

Hectorr Elküldve: 2015-05-25 14:26 Díszlécek

Sziasztok, előre is bocsánat hogy ha rossz helyre teszem fel a kérdésem... sikerült ki esnie menet közben.. tudnátok ötletet adni honnan szerezhetnék be másikat ?!

Hectorr Elküldve: 2015-04-10 16:16 angel eye

Sziasztok, multicoloros angel eyest, mire kellene rákötni ? Ha a helyzetjelzőre, kötöm, akkor a műszerfalon megjelenik a kiégett izzó jelecske, mivel megváltozott ugye az ellenállás értéke, olyan fogyasztóra kellene rákötnöm ami gyújtásra indul el. Segítségeteket megköszönné

Hectorr Elküldve: 2015-03-31 11:19 Szélvédõ

Sziasztok, nem rég cseréltettem szélvédőt, eső szenzoros (előző is az volt) viszont tegnap esőben vezettem és nem működött.. esetleg nekem kellene valami beállítást elvégezni vagy valami ?

Hectorr Elküldve: 2015-02-20 18:28 Motorolaj

YELLOW írta:
Hectorr írta:
YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok, 2000-es 318i-m van, nem rég vettem az autót. Első olajacseréhez segítséget kértem egy ismerőstől. Erdeti SAE5W-30 Quality-Longlife-04 (ACEA C3) olajból vett 5litert. Illetve cserélte a olajszűrőt-pollen-levegő szűrőt (márkát nem tudok mondani). 30.000 forintot kért a cuccokra. (munka díj nélkül) eléggé sokallom át lettem verve ?


ha durván számolom, egy Mobil 1 olaj 5 liter, megvan 11ezerből ahonnan én venném. a márkás mahle szűrők, 2500 az olaj, 3500 a lég, és 7ezer az aktívszenes pollen a forrásomtól. ez 24ezer. szóval elfogadhatónak mondható, mert lehet nem tudta jó helyről beszerezni a cuccokat.


Köszönöm így már értem, nem gondoltam volna hogy a pollen szűrő 7ezer körül mozog. Akkor így okés


van 12ezerért is. én olyan árakar írtam, amennyiért nekem adja egy kereskedő mondjuk úgy baráti alapon. a valós ár duplája kb, bár nem minden esetben. nézd megaz unix-on. sokan onnan vesnek, ha van 40% kedvezménye, megveszi rárak egy 10%-ot, hogy legyen hazsna, akkor simán ott van a 30ezer.


Igen onnan vettük ( csak nem mentem be vele) , tehát akkor mind2 en jól jártunk. Az így teljesen korrekt akkor.

Hectorr Elküldve: 2015-02-20 18:21 Motorolaj

YELLOW írta:
Hectorr írta: Sziasztok, 2000-es 318i-m van, nem rég vettem az autót. Első olajacseréhez segítséget kértem egy ismerőstől. Erdeti SAE5W-30 Quality-Longlife-04 (ACEA C3) olajból vett 5litert. Illetve cserélte a olajszűrőt-pollen-levegő szűrőt (márkát nem tudok mondani). 30.000 forintot kért a cuccokra. (munka díj nélkül) eléggé sokallom át lettem verve ?


ha durván számolom, egy Mobil 1 olaj 5 liter, megvan 11ezerből ahonnan én venném. a márkás mahle szűrők, 2500 az olaj, 3500 a lég, és 7ezer az aktívszenes pollen a forrásomtól. ez 24ezer. szóval elfogadhatónak mondható, mert lehet nem tudta jó helyről beszerezni a cuccokat.


Köszönöm így már értem, nem gondoltam volna hogy a pollen szűrő 7ezer körül mozog. Akkor így okés

Hectorr Elküldve: 2015-02-20 18:16 Motorolaj

elgeri írta:
Hectorr írta: Sziasztok, 2000-es 318i-m van, nem rég vettem az autót. Első olajacseréhez segítséget kértem egy ismerőstől. Erdeti SAE5W-30 Quality-Longlife-04 (ACEA C3) olajból vett 5litert. Illetve cserélte a olajszűrőt-pollen-levegő szűrőt (márkát nem tudok mondani). 30.000 forintot kért a cuccokra. (munka díj nélkül) eléggé sokallom át lettem verve ?


Ha eredetik az alkatrészek, akkor át lettél verve, mert ilyen olcsón nem kaptad volna meg
Nekem Wallisban csak az olajat 30e Ft-ért számolták, plusz az egyéb kellékek, szűrők, munkadíj. (Idén meg is vettem magamnak az olajat fele ennyiért )


Bocsi, de nem értem, rákerestem erre a motor olajra, literje 3000ft az akkor 15 ezer, a szürők kerültek akkor még 15 be ?


Hectorr Elküldve: 2015-02-20 18:03 Motorolaj

Sziasztok, 2000-es 318i-m van, nem rég vettem az autót. Első olajacseréhez segítséget kértem egy ismerőstől. Erdeti SAE5W-30 Quality-Longlife-04 (ACEA C3) olajból vett 5litert. Illetve cserélte a olajszűrőt-pollen-levegő szűrőt (márkát nem tudok mondani). 30.000 forintot kért a cuccokra. (munka díj nélkül) eléggé sokallom át lettem verve ?