John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2020-01-13 17:27 Kipufogo füst!

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Télen benzinesnél ez mit jelent? https://youtu.be/ITzbUEY6Sb4


azt, hogy hideg van.
a kipufogó rendszer is tele van vízzel ilyenkor.
szerintem ne parázz... ha mész az utcán minden autó előtted így füstöl. még majdnem melegen is.

Köszönöm.

John Elküldve: 2020-01-13 15:20 Kipufogo füst!

Sziasztok.Télen benzinesnél ez mit jelent? https://youtu.be/ITzbUEY6Sb4

John Elküldve: 2020-01-07 19:37 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316


az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A

Köszönöm.az M43tub16 az EU2 vagy EU3? (Pedig tanultam Gki-vizsgán de ott csak Eu4-től oktattak sanjos )

John Elküldve: 2020-01-07 17:58 M43TU motor

Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316

John Elküldve: 2019-12-19 09:26 N46 és N42 motorok

Bocsánat Yellow nem Trollkodom és nem rossz indulatból írom de ezt a videót ne hagyd szó nélkül mert az N42(b20a tudom a tiéd N42b18a de mégis!)a motort szapulja a szakértő 5:28-nál,valamit írj már rá nem hiszem hogy ennyire egy kalap alá kéne venniük ezeket a motorokat! https://www.youtube.com/watch?v=CVUgjmMv7JM

John Elküldve: 2019-12-10 19:47 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)


az a baj, nem lehet ezzel mit csinálni. tudom felénk is van problémája ezzel sokaknak.
venni kell egy mobilgarázst, vagy tákolni egyet. mondjuk van egy kissé flúgos ürge, az egy régi E28-at évekig tárolt leponyvázva, de nagyon idétlenül nézett ki. többet ártott a fényezésnek, mintha le sem takarta volna. oda volt madzagozva, gumipókozva.

Igen,volt most egy sátor"garázs"-om de az első havas eső alatt be rogyott a teteje,mázli hogy nem szakadt a kocsira.... Akkor egyelőre marad így és tavasszal fix fedett helyet kell építenem,köszi a tippet

John Elküldve: 2019-12-10 16:46 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)


én hanyagolnám. sajnos por lesz a kasznin, felteszed és már is karcol. A jó minőségű (tizenezer Ft-os) is inkább bentre jó, tiszta autóra, amit elraksz télen. kintre nincs értelme a ponyvának. rögzítése, fel-le rakosgatás. szívás. szerintem.

Rendben,meg győztél,köszi. (Zárójelben még egy kérdés.Ha megnézted a videóm,az alapján te hogy tolerálnád a szomszédodnak aki Méheket tenyészt? Mellesleg nem ez a megélhetősége hanem Biztonsgágvédelmi kamerarendszereket telepít,jól menő vállalkozó,ez csak hobbi neki...)

John Elküldve: 2019-12-10 15:46 Társalgó

Sziasztok,kerestem de nem találtam takaróponyva érvek ellenérvek topikot.Olyan kérdésem lenne hogy takaróponyva nem-e dörzsölné ki a fényezést ahogy a szél mozgatja(Itt keleten egy deka hegy sincs viszont jó nagy szelek...)illetve mi igaz abból hogy rohadni fog a kasztni tőle és többet ártunk mint gondolnánk vele? Illetve ha kell meg varrnám magamnak ha tudnátok tippet adni mi az az anyag amiből készíthetném ami nem engedi át a vizet,nem csikarja össze ha teszem azt műszálas anyagból készülne? Például barkácsboltokban kapható takaróponyva milyen választás lenne? (Nem beszélve arról ha jön a Tavasz és mivel a kedves szomszédom Méheket is termeszt megint tele lesz virágpor szarral ami csak körömmel jön le https://www.youtube.com/watch?v=EszcpJhWubg)

John Elküldve: 2019-11-07 20:26 Csomagtérajtó nem nyílik

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Nekem pont az ellenkezője bosszant hogy úgy kell csapni a csomagtérajtót hogy az utastér bele remeg.Mi a trükk?


én imádom a csomi ajtót az autómban. gyári gázrugók vannak bent, sőt sokat is nyitogatom azért. de ha kinyitom, akkor kb 5-10cm-re felnyitva is megtartja magát, hidegben is, aztán ha picit megpöttyintem is simán lezár.
neked vagy nem gyári a gázrugó, vagy inkább gázteleszkóp, azaz erősebb, vagy a zárrésznél nem jó az illesztés, esetleg van 2 gumibak az ajtó élénél, azok nagyin kiállnak, és kitartanak lezárásnál.

Nekem is jók a gázrugóim szintén 5-10 centire nyitva is megtartja magát maga a záródás nem megy könnyen, szó szerint oda kell lendíteni lefelé hogy csapódjon mint a disznó ól ajtaját Gumibakon gondolkodtam már de mintha próbáltam volna anno beljebb tekerni de semmi na még próbálkozni fogok

John Elküldve: 2019-11-07 17:49 Csomagtérajtó nem nyílik

Sziasztok.Nekem pont az ellenkezője bosszant hogy úgy kell csapni a csomagtérajtót hogy az utastér bele remeg.Mi a trükk?

John Elküldve: 2019-10-07 22:25 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.

Igen ezt a kérdést tényleg ki kéne deríteni hogy vajon azon kívül hogy a munkahengerben a dugattyúkat megmozgatja konkrétan mire jó ez a funkció

John Elküldve: 2019-10-07 18:14 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)

John Elküldve: 2019-10-06 17:01 Társalgó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? )

John Elküldve: 2019-10-06 15:29 Társalgó

Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at )

John Elküldve: 2019-09-27 14:20 hangos a motor

YELLOW írta:
John írta:
Nekem meg pont fordítva sajnos,te szerencsés vagy mert egy nap egyszer van ilyen hangja,nekem hidegen nem, csak meleg motornál (Úgy mondanám hogy kb 60 fok-tól felfelé) https://www.youtube.com/watch?v=QUUOwDSM4DI mintha a váltóból jönne de remélem nem kettőstömegű,jól tudom hogy enyémben is van? Pedig 1.6 Benzines minek bele


na itt a másik inkább nem hallgatózzatok. semmi baja nincs.
hogy van-e benne kettőstömegű az jó kérdés.
kettőstömegűd van. de én inkább max nyelescsapágy hangot hallok vagy kinyomóperselyt.
amúgy semmi para, az enyémnek melegen sokkal rosszabb hangja van d epont olyan, mint 60ezer km-rel ezelőtt, amikor is 62ezer volt benne.

Igazad lehet. (Enyémbe már 236250 Km-van pedig 3-éve amikor meg vettem 195500 volt benne.Sokat tettem bele így is?)Viszont nyelescsapágy el halkulna ha kinyomom a kuplungot,ha kinyomó persely akkor meg csak akkor zakatolna ha kinyomom de se ki nyomva sem nem kinyomott kuplungnál sem változik viszont ezt is észre vettem hogy ha kissé emelem a fordulatot el csitul és hidegen meg halk mint egy Swift.