John fórum hozzászólásai

John Elküldve: 2017-02-22 18:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta: Sziasztok.Igaz hogy a termosztátom már valószínűleg csereérett és nem gyári szondát kaptam a Bárdiban és be is ad olyat a diagom hogy fűtőszálszakadás de visszavinni nemtudom mert még ősszel vettem és azt is mondták ha már beépítettem eleve vissza se veszik de nem ez a lényeg.Kérdésem lényege hogy a hengereknél feketébe leng az 1-3 és kissé a 4-es hengerem,az injektorok kukák és azért magas a Co-m vagy kopott a henger? mit olvastok ki a diagomból? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933ECD4 https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933549D https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5940F7F8 Vízet 97 fokra "melegítettem" pedig.... Melyik a Co? A load mg/as/zyl 90? Injektorhiba vajon?

(Lemaradt:M43b16)

John Elküldve: 2017-02-22 18:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.Igaz hogy a termosztátom már valószínűleg csereérett és nem gyári szondát kaptam a Bárdiban és be is ad olyat a diagom hogy fűtőszálszakadás de visszavinni nemtudom mert még ősszel vettem és azt is mondták ha már beépítettem eleve vissza se veszik de nem ez a lényeg.Kérdésem lényege hogy a hengereknél feketébe leng az 1-3 és kissé a 4-es hengerem,az injektorok kukák és azért magas a Co-m vagy kopott a henger? mit olvastok ki a diagomból? https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933ECD4 https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5933549D https://scontent-vie1-1.xx.fbc...e=5940F7F8 Vízet 97 fokra "melegítettem" pedig.... Melyik a Co? A load mg/as/zyl 90? Injektorhiba vajon?

John Elküldve: 2017-02-22 18:02 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?


odarakod a pucut, aztán húzod fel az ablakot, ha odacsípi, akkor nincs
ha NCS Expertben a megfelelő résznél Aktiv van beállítva, akkor van benne.
de amúgy tegyél oda egy erősebb szivacsot összetekerve és húzd fel az ablakot, 2 kattintás-ra hogy ne kelljen a gombot tartani, aztán amikor szorul a hurok, akkor elvileg megindul vissza lefelé. ha nem állna , meg akkor biztonság kedvéért legyen a gombon az ujjad, hogy meg tudd indítani visszafelé.
Parás de kipróbálom

John Elküldve: 2017-02-22 09:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?


olyat nem lehet.
ugye van becsípődésgátló (legalábbis nekem). bezárod, elkezdi felhúzni az ablakaot, oda megy "attila" nedug egy karót és máris megindul vissza le az ablak, az autó nyitva marad az ablakon keresztül.
így pedig, hogy nyomva kell tartanod, addig ott vagy az autó mellett jobb esetben, vagy az ablakból figyelsz.
Köszönöm.Honnan tudom lecsekkolni hogy van-e becsípődésgátlóm?

John Elküldve: 2017-02-22 00:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.Dummy-ba hol keressem (Azon belül hogy Gm5 )azt a funkciót hogy ha le illetve fel akarom húzni az ablakokat a távkulcsal ne kelljen nyomva tartanom a kulcs gombját hanem csak egyszer megpöccinteni?

John Elküldve: 2017-02-20 18:38 Termosztát

John írta: Sziasztok.Nekem is max 80 fokig melegszik be plusz 2 fokban,kérdésem,nekem csak 1 termosztátom van és nincs az egr-nek igaz? 4-km alatt csak 60 ig megy fel (olyankor még hideg a termosztát vízcsöve) és 9 km-után áll be középre de max 80 ig (kb 70 körül már langyosodik a termosz vízcső)Ez hideg időben normális vagy mennyinek kéne minimum lennie 2 fokban? Légtelenítés-t csak egyszer kell vagy mi a trükk? (állítólag többször is kell..) Kéziváltós M43b16
Szóval jó ez így vagy csereérett a termosztátom?

John Elküldve: 2017-02-20 15:32 Termosztát

Sziasztok.Nekem is max 80 fokig melegszik be plusz 2 fokban,kérdésem,nekem csak 1 termosztátom van és nincs az egr-nek igaz? 4-km alatt csak 60 ig megy fel (olyankor még hideg a termosztát vízcsöve) és 9 km-után áll be középre de max 80 ig (kb 70 körül már langyosodik a termosz vízcső)Ez hideg időben normális vagy mennyinek kéne minimum lennie 2 fokban? Légtelenítés-t csak egyszer kell vagy mi a trükk? (állítólag többször is kell..) Kéziváltós M43b16

John Elküldve: 2017-02-19 17:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.Apró de néha jóljöhet kérdésem lenne hogy az időbeállító pöcköm az óracsoportnál csak balra reagál jobbra nem,létezik más módja az órabeállításnak?

John Elküldve: 2017-02-13 19:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Valaki tud linkelni Dis progit?

John Elküldve: 2017-02-12 11:17 Motor-váltó

John írta:
Tano írta:
John írta: Sziasztok,nyár végén tervezek vezérléscserét.Tud valaki vezérlésbeállítás rajzot leírással mutatni? M43b16 Köszi


A TIS-ben megtalálod a gyári leírást.
Köszönöm szépen

Az első himbának balra kell állnia amikor a felső holtponton van az 1-es dugó? A Tdsnél miért jobbra kell állnia,a hathenger miatt?

John Elküldve: 2017-02-12 11:14 Motor-váltó

Tano írta:
John írta: Sziasztok,nyár végén tervezek vezérléscserét.Tud valaki vezérlésbeállítás rajzot leírással mutatni? M43b16 Köszi


A TIS-ben megtalálod a gyári leírást.
Köszönöm szépen

John Elküldve: 2017-02-11 23:48 Motor-váltó

Sziasztok,nyár végén tervezek vezérléscserét.Tud valaki vezérlésbeállítás rajzot leírással mutatni? M43b16 Köszi

John Elküldve: 2017-02-06 15:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Laza írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?


Tiltásig kell forgatni, addig, amig minden hangja hallhatatlan nem lesz
Nem akarom,nincs másik motorom tartalékba Elég volt olyan 3000 ig kiforgatnom és kétnapja halk,lehet csak valamelyik tőkém ragadt le,még nem akarom elkiabálni ha gázvan írok

John Elküldve: 2017-02-06 12:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD

Fejlemény! (leszámítva hogy nemtudtam nyomásmérőt szerezni..)Feljebb tettem 950-re az alapjáratot és néha közepesen megforgattam és két napja tünetmentesek a tőkék,a forgatás vagy az alapjárat miatt lett jobb?

John Elküldve: 2017-02-03 20:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
John írta: de fosok mint állat


az a bibi, hogy nagyon sok BMW tulaj, amikor megveszi, azt hiszi valami különlegességet kap. úgy értem hiperszenzitív lesz. egy bogár koppan a szélvédőn és máris a fél autót cserélni akarja. pedig off márka esetén fel sem tűnne. ennek egyik oka az, hogy a BMW-hez drága az alkatrész, így rögtön aggódik mindenki, nehogy nagyobb baj legyen. pedig ez sem igaz. nyilván a hátsó futómű összetettebb mint sok off nép autónál, de kb ennyi. semmivel sem másabb, alkatrész árak sem. szóval kár rögtön ördögöt festeni a falra.
idős autók, ki tudja mennyi km-rel hány tulajjal a háta mögött. minden autó ilyen, nem csak a BMW. de sok esetben nem kell összetett hibákra gondolni, vagy nagy hibákra.
Igazad van,előttem csak két tulaja volt a legutóbbi meg 10 évig de nő... csak sajnos alapjáraton aggódós vagyok mert megmondom őszintén még csak féléve vettem (De ennél több volt mire összegyűjtöttem a pénzt hogy megvehessem az E34 helyett ) de amit kb egy hónap után vettem észre hogy a kartercső le volt kötve a szabadba (pollenszűrő alatt nem látszódott,takarta...) és elég büdös kartergáz jött belőle akkor a haver azt mondta hogy kopott a motor a tulajcsaj meg kiment németbe de telefonon meg azt mondta ő nemtudott róla hogy le van kötve (na persze...)cseréltem kartergázszűrőt és visszalehetett dugni a csövet a szűrőre mert előtte ugrált az alapjárat,abból kiindulva ragadt ez a bogár a fülembe hogy bármikor megvalósulhat hogy kopott motor (De csak 204000 van benne kb és a Tdsbe vagy 300 is volt hanem egy hold föld távolság és nem volt ekkora Co-ja Műszakin is lecsesztek :'( )és lehet befürdök vele és egyre inkább meleg mocinál sűrűbben jön elő a tőkehang,bánná a fene ha nehgerfejcsere csak csapágyas ne legyen,egyedül az olajlámpa nyugtat amíg nem villan fel de elvileg az csak 0.5 bár alatt jelezne ez igaz? Csak mert úgy tudom hogy a normál érték 2.5bár a mérnökök ekkora határt engedtek neki? A 0.5 mire elég? Az öngyújtómban van 1 bár... XD