Kabi fórum hozzászólásai

Kabi Elküldve: 2016-02-03 18:31 kettõstömegü lendkerék

lantika írta:
Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:

Ok, kösz. A gondom csak az, hogy most húsvétig nem megyek haza, így lehet itt németben kellene kicseréltetnem. nem akarok így elindulni a kocsival 800km-re. Megvehetőek ezek az alkatrészek ebay-ről, vagy menjek be szervizbe és cseréltessem ki úgy, hogy ők szerzik be a szükséges dolgokat. Igaz gondolom ebben az esetben nem lenne olcsó a csere.


Nem hinném, hogy akkora probléma lenne azzal a lendkerékkel. Egy kis remegés az indulásnál még nem akkora baj. De nyilván a Te döntésed és a pénztárcád.
Én megnézetném egy szakértő szerelővel, mielőtt a cseréről döntök.


szerintem lesz ott már gond, mert pl ha kuplung pedálra kicsit rálépek, akkor rázza a lábam, ami meg a kinyomócsapágy hibája, ha jól tudom. de persze, megnézetem szerelővel, majd mondanak rá valamit.


Arra azert keszülj fel,hogy ha nem märkaszervizbe akarod magyarföldön vinni a kocsit,hanem Toth Jänos maszek mühelyebe,akkor a rendszämod lättän 2-3-szoros lesz a szorzo a munkadilyon. Ez tapasztalat.


München környékén lakok, találtam már itt pár jónak mondott műhelyt, várok ajánlatokra, hogy mennyiért csinálnák meg. Ahogy írtam is, nem akarok így hazamenni vele, ki fogom "németföldön" cseréltetni Egyébként fura, mert ma pl egyáltalán nem csinálta ezt a rángatós mókát. De nem lepődök meg, hogy ki kell cserélni, amikor megvettem a kocsit, már akkor is sejtettem, hogy ez elő fog jönni.

Kabi Elküldve: 2016-02-02 15:28 kettõstömegü lendkerék

b_imi írta:
Kabi írta:

Ok, kösz. A gondom csak az, hogy most húsvétig nem megyek haza, így lehet itt németben kellene kicseréltetnem. nem akarok így elindulni a kocsival 800km-re. Megvehetőek ezek az alkatrészek ebay-ről, vagy menjek be szervizbe és cseréltessem ki úgy, hogy ők szerzik be a szükséges dolgokat. Igaz gondolom ebben az esetben nem lenne olcsó a csere.


Nem hinném, hogy akkora probléma lenne azzal a lendkerékkel. Egy kis remegés az indulásnál még nem akkora baj. De nyilván a Te döntésed és a pénztárcád.
Én megnézetném egy szakértő szerelővel, mielőtt a cseréről döntök.


szerintem lesz ott már gond, mert pl ha kuplung pedálra kicsit rálépek, akkor rázza a lábam, ami meg a kinyomócsapágy hibája, ha jól tudom. de persze, megnézetem szerelővel, majd mondanak rá valamit.

Kabi Elküldve: 2016-02-02 14:40 kettõstömegü lendkerék

b_imi írta:
Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:
csavargo írta:
Kabi írta: úgy tűnik nálam is kettős tömegű és kuplung cserét kell hamarosan alkalmazni. A napokban észleltem, hogy elindulásnál remeg az autó.
Nézegettem, hol mennyibe kerül. Németországban vagyok, így ebay.de-t kattintgatva lényegesen olcsóbban találok Luk és Sachs szetteket, mint otthon. Valaki felvilágosíthatna, hogy ez minek köszönhető? Vagy kerüljem el messze az ebay-es vásárlást?


Hali 35-45 ezer között újítanak,új tárcsa meg szerkezet mellè ès ha ott szerelteted ahol újítják akkor ugyanúgy 1 èv gari van rá mint az utángyártottra


most ezt nem igazán értem...új tárcsa meg új szerkezet....akkor mit is újítanak fel? Egyébként nem terveztem ilyet, hogy a most használt tárcsát és szerkezetet újítanám fel, cserélném mind a kettőt, kinyomóval, csavarokkal, minden.
a kérdésem továbbra is adott, hogy mi ez a nagy árkülönbség az otthoni és az itt németben lévő alkatrészek között?


Mennyiért nézted a LUK szettet?


kuplung 180€ http://www.ebay.de/itm/1x-ORIG...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item5d4fd55504:g:~bgAAOSwf-VWVJx7
lendkerék 285€ http://www.ebay.de/itm/ORIGINA...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item43e70de235:g:AggAAOSwHPlWb44P
vagy teljes 500€ http://www.ebay.de/itm/LUK-Kup...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item5d57e07e0e:g:~VgAAOSwqu9VNmS0

pl unix oldalán majd kétszer ennyibe kerülne.


Én 160E-ért vettem a komplett szettet itthon számlával.


ha jól látom neked E46 van, nekem E90. egyezik a kettőben?


A LUK listában mindkét típus szerepel.


Ok, kösz. A gondom csak az, hogy most húsvétig nem megyek haza, így lehet itt németben kellene kicseréltetnem. nem akarok így elindulni a kocsival 800km-re. Megvehetőek ezek az alkatrészek ebay-ről, vagy menjek be szervizbe és cseréltessem ki úgy, hogy ők szerzik be a szükséges dolgokat. Igaz gondolom ebben az esetben nem lenne olcsó a csere.

Kabi Elküldve: 2016-02-02 14:21 kettõstömegü lendkerék

b_imi írta:
Kabi írta:
b_imi írta:
Kabi írta:
csavargo írta:
Kabi írta: úgy tűnik nálam is kettős tömegű és kuplung cserét kell hamarosan alkalmazni. A napokban észleltem, hogy elindulásnál remeg az autó.
Nézegettem, hol mennyibe kerül. Németországban vagyok, így ebay.de-t kattintgatva lényegesen olcsóbban találok Luk és Sachs szetteket, mint otthon. Valaki felvilágosíthatna, hogy ez minek köszönhető? Vagy kerüljem el messze az ebay-es vásárlást?


Hali 35-45 ezer között újítanak,új tárcsa meg szerkezet mellè ès ha ott szerelteted ahol újítják akkor ugyanúgy 1 èv gari van rá mint az utángyártottra


most ezt nem igazán értem...új tárcsa meg új szerkezet....akkor mit is újítanak fel? Egyébként nem terveztem ilyet, hogy a most használt tárcsát és szerkezetet újítanám fel, cserélném mind a kettőt, kinyomóval, csavarokkal, minden.
a kérdésem továbbra is adott, hogy mi ez a nagy árkülönbség az otthoni és az itt németben lévő alkatrészek között?


Mennyiért nézted a LUK szettet?


kuplung 180€ http://www.ebay.de/itm/1x-ORIG...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item5d4fd55504:g:~bgAAOSwf-VWVJx7
lendkerék 285€ http://www.ebay.de/itm/ORIGINA...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item43e70de235:g:AggAAOSwHPlWb44P
vagy teljes 500€ http://www.ebay.de/itm/LUK-Kup...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item5d57e07e0e:g:~VgAAOSwqu9VNmS0

pl unix oldalán majd kétszer ennyibe kerülne.


Én 160E-ért vettem a komplett szettet itthon számlával.


ha jól látom neked E46 van, nekem E90. egyezik a kettőben?

Kabi Elküldve: 2016-02-02 13:53 kettõstömegü lendkerék

b_imi írta:
Kabi írta:
csavargo írta:
Kabi írta: úgy tűnik nálam is kettős tömegű és kuplung cserét kell hamarosan alkalmazni. A napokban észleltem, hogy elindulásnál remeg az autó.
Nézegettem, hol mennyibe kerül. Németországban vagyok, így ebay.de-t kattintgatva lényegesen olcsóbban találok Luk és Sachs szetteket, mint otthon. Valaki felvilágosíthatna, hogy ez minek köszönhető? Vagy kerüljem el messze az ebay-es vásárlást?


Hali 35-45 ezer között újítanak,új tárcsa meg szerkezet mellè ès ha ott szerelteted ahol újítják akkor ugyanúgy 1 èv gari van rá mint az utángyártottra


most ezt nem igazán értem...új tárcsa meg új szerkezet....akkor mit is újítanak fel? Egyébként nem terveztem ilyet, hogy a most használt tárcsát és szerkezetet újítanám fel, cserélném mind a kettőt, kinyomóval, csavarokkal, minden.
a kérdésem továbbra is adott, hogy mi ez a nagy árkülönbség az otthoni és az itt németben lévő alkatrészek között?


Mennyiért nézted a LUK szettet?


kuplung 180€ http://www.ebay.de/itm/1x-ORIG...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item5d4fd55504:g:~bgAAOSwf-VWVJx7
lendkerék 285€ http://www.ebay.de/itm/ORIGINA...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item43e70de235:g:AggAAOSwHPlWb44P
vagy teljes 500€ http://www.ebay.de/itm/LUK-Kup...Make%3ABMW|Platform%3AE90&hash=item5d57e07e0e:g:~VgAAOSwqu9VNmS0

pl unix oldalán majd kétszer ennyibe kerülne.

Kabi Elküldve: 2016-02-02 13:03 kettõstömegü lendkerék

csavargo írta:
Kabi írta: úgy tűnik nálam is kettős tömegű és kuplung cserét kell hamarosan alkalmazni. A napokban észleltem, hogy elindulásnál remeg az autó.
Nézegettem, hol mennyibe kerül. Németországban vagyok, így ebay.de-t kattintgatva lényegesen olcsóbban találok Luk és Sachs szetteket, mint otthon. Valaki felvilágosíthatna, hogy ez minek köszönhető? Vagy kerüljem el messze az ebay-es vásárlást?


Hali 35-45 ezer között újítanak,új tárcsa meg szerkezet mellè ès ha ott szerelteted ahol újítják akkor ugyanúgy 1 èv gari van rá mint az utángyártottra


most ezt nem igazán értem...új tárcsa meg új szerkezet....akkor mit is újítanak fel? Egyébként nem terveztem ilyet, hogy a most használt tárcsát és szerkezetet újítanám fel, cserélném mind a kettőt, kinyomóval, csavarokkal, minden.
a kérdésem továbbra is adott, hogy mi ez a nagy árkülönbség az otthoni és az itt németben lévő alkatrészek között?

Kabi Elküldve: 2016-02-02 11:46 kettõstömegü lendkerék

úgy tűnik nálam is kettős tömegű és kuplung cserét kell hamarosan alkalmazni. A napokban észleltem, hogy elindulásnál remeg az autó.
Nézegettem, hol mennyibe kerül. Németországban vagyok, így ebay.de-t kattintgatva lényegesen olcsóbban találok Luk és Sachs szetteket, mint otthon. Valaki felvilágosíthatna, hogy ez minek köszönhető? Vagy kerüljem el messze az ebay-es vásárlást?

Kabi Elküldve: 2016-02-02 10:38 Autóvásárlás

rviky írta: Sziasztok,

autóvásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem, hátha tudtok segíteni.


1.) Az autónak a sebváltója nagyon szét van kopva,pedig elvileg csak 120.000 kmvan benne, több autót megnéztem ebből a szériából, azok nem voltak, de azért rákérdezek, találkoztatok ilyennel? Nyilván használatfüggő, mit gondoltok mennyinél tud teljesen szétkopni? Lehet ez szériahiba?
3.) Az autó forgalmijában 2006 van, de az alvázszám alapján 2005-ös, ez mitől lehet?

Előre is köszönöm

Viki


a második kérdést inkább megtartottad magadnak?
a harmadikra pedig egyszerű a válasz, az én autóm gyártási ideje is 2005, de az első forgalomba helyezés 2006-ban történt, ez szerepel a forgalmiban.

Kabi Elküldve: 2016-01-28 20:18 Társalgó

sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta: Üdv,
egy olyan kérdésem lenne, hogy hepup999kek ez a fagyálló jó e BMW-be?
Köszönöm
P.S. a negyedik oldalon lévő


valószínű igen. de ez annyira olcsó? ott a BMW ajánlás amúgy. Castrol AntiFreeze NF biztos jó. olcsóbb attól?

ez 2000 ft 1,5l liter, a Castrol nem tudom mennyi



Ha jól tudom az AntiFreeze NF már a Radicool NF néven fut, én kedvezménnyel vettem december elején 3000/liter.

Kabi Elküldve: 2016-01-18 17:10 Csomagtartó nyitás

YELLOW írta:
Kabi írta: sziasztok,
van arra ötlete/tapasztalata valakinek, hogy lehet-e utólagosan beszerelni csomagtérnyitó gombot az autómba? A helye gyárilag megtalálható az obd csatlakozó fölött, de le van vakolva, a kapcsoló nincs ott. A dolog azért merült fel, mert ha benn ülök a kocsiban és jár a motor, a csomagtartó nem nyitható kívülről. Olvastam hogy ez valami security, de elég zavaró. Ha utasok akarnak csomagot kiszedni, nekem is ki kell szállni. Gondolom ha lenne gomb, nem kellene kiugrálni...


és az utas nem tudja kintről kinyitni?
vagy taxizol?


"ha benn ülök a kocsiban és jár a motor, a csomagtartó nem nyitható kívülről. Olvastam hogy ez valami security"

valami külföldi fórumon olvastam erről, hogy van talán valami érzékelő az sofőr ülésben, és az nem engedi nyitni a csomagtartót, ha jár a motor és benn ülök a volán mögött...ezért gondoltam, hogy szerelek be kapcsolót, ha már ott van a helye. Amúgy nem, nem taxizok de családot kell furikázni általában.

Kabi Elküldve: 2016-01-18 16:55 Csomagtartó nyitás

sziasztok,
van arra ötlete/tapasztalata valakinek, hogy lehet-e utólagosan beszerelni csomagtérnyitó gombot az autómba? A helye gyárilag megtalálható az obd csatlakozó fölött, de le van vakolva, a kapcsoló nincs ott. A dolog azért merült fel, mert ha benn ülök a kocsiban és jár a motor, a csomagtartó nem nyitható kívülről. Olvastam hogy ez valami security, de elég zavaró. Ha utasok akarnak csomagot kiszedni, nekem is ki kell szállni. Gondolom ha lenne gomb, nem kellene kiugrálni...

Kabi Elküldve: 2016-01-16 12:43 kormány

sziasztok,

az alábbi linken látható 3-as számú borítást akarom fóliázni. Kérdésem az lenne, hogy a légzsákmodult hogyan tudom kiszerelni?
A link neve

Kabi Elküldve: 2016-01-09 12:15 alapjárat leesik, ingadozik

Idézet:

Tessék,egy kis okosítás:

https://www.youtube.com/watch?v=1ARgcqVRZaI

Sztem meg egy szívósor tisztítás után megszűnik neki ez.



ezeket a videókat elnézve felmerül bennem, hogy hogyan voltak ezek a kocsik használva és milyen üzemanyag volt bele töltve. A napokban pont a pillangószelepek miatt szedtem le a szívósort, és kicsit meglepődtem mennyire kevés korom van benne az óra szerinti 220e km után. Ennek ellenére a következő levegőszűrő cserénél ha már meg kell bontanom én is le fogom dugózni a pillangók helyét.

Kabi Elküldve: 2016-01-07 16:28 izzítógyertya

Tano írta:
Kabi írta: sziasztok,
a múltkor volt a kocsi diagra kötve, akkor láttunk pár hibát az izzítással kapcsolatban is. Töröltük persze, mert nem vettem észre semmi hibát az indításnál így nem is foglalkoztam ezzel. Az autó garázsban áll, de egyik nap reggeltől estig kinn állt (-8 volt tartósan), és a délutáni indításkor meglehetősen furán járt indítás után pár mp-ig. Elkezdtem nézelődni neten izzítógyertya és vezérlő után is. Gyertya gyári az világos, azonban a vezérlőt is keresgettem és ebay-en pl csak a 150 lovas motorhoz van írva mind, a 163-as ami nekem van, nincs feltüntetve, mint hozzá tartozó alkatrész.
Most akkor ezt nem értem, ebben nincs v másfajta ez a vezérlő vagy mindenhol hibásan van feltüntetve?


No para, ugyanaz a vezérlő való mindkettőbe.


kértem árajánlatot egyik boltból, a következőket kaptam:
12217801200 izzításvezérlő Gyári / BERU GSE101 30000/18000
12237786869 izzítógyertya 4 db Gyári / BERU GE102 22000/14000

szerintetek jó a BERU vagy vegyem a gyárit?

Kabi Elküldve: 2016-01-06 22:53 izzítógyertya

sziasztok,
a múltkor volt a kocsi diagra kötve, akkor láttunk pár hibát az izzítással kapcsolatban is. Töröltük persze, mert nem vettem észre semmi hibát az indításnál így nem is foglalkoztam ezzel. Az autó garázsban áll, de egyik nap reggeltől estig kinn állt (-8 volt tartósan), és a délutáni indításkor meglehetősen furán járt indítás után pár mp-ig. Elkezdtem nézelődni neten izzítógyertya és vezérlő után is. Gyertya gyári az világos, azonban a vezérlőt is keresgettem és ebay-en pl csak a 150 lovas motorhoz van írva mind, a 163-as ami nekem van, nincs feltüntetve, mint hozzá tartozó alkatrész.
Most akkor ezt nem értem, ebben nincs v másfajta ez a vezérlő vagy mindenhol hibásan van feltüntetve?