Krapulax6 fórum hozzászólásai

Krapulax6 Elküldve: 2018-12-06 06:41 Mi lehet a baj?_

Zoli33 írta:
Tano írta:
Zoli33 írta: Sziasztok!
Van egy 2003-as 320d-m a 110kw-os. Évek óta semmi problémám nem volt vele, ma viszont egyszer csak leállt és azóta nem indul. :/ Pirosnál álltam szépen járt a motor, zöldnél indulnék de lefulladt. Azt hittem én bénáztam, inditózók, de csak teker teker de semmi. Inpara rádugtam, és a rail nyomásra panaszkodik (Raildruckregelventil
, Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt, Raildruckueberwachung bei Motorstart), van ötletetek mi lehet a baja?


A vezetőülés alatti részen hallatszik az üzaszivattyú gyújtáson?


Igen, le is szedtem nyomja az üzemanyagot, de valahogy mégsem olyan a hnagja mint szokott lenni. Valahogy nem olyan erőteljes.

Update:

Krapulax6 fórumtárs tippje bejött, az AC pumpa reléje adta meg magát. Csere után pöcre indult a kocsi.

Na ennek örülük



Krapulax6 Elküldve: 2018-12-05 11:14 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok.Uj kérdés..szerintetek ezt tudják javítani?Röviden annyi történt,hogy felugrott egy daewoo a motorháztetőmre ,mert nem adott elsőbbséget egy ducattonak .Többek között sérült a torony is.

http://kep-feltoltes.info/?pm=PQ9L
A futómű érzésre nem mászott el és nem kapott a toronycsapágy ..

Krapulax6 Elküldve: 2018-12-04 10:03 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Pocses írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Faceliftes e46 touringhoz keresek jó állapotú bal első sárvédőt.
Nos kb. kettő hete..Sajnos megannyi bontó facebookos csoportot keresve sem találok.Vagy rohad vagy face előtti vagy már eladta stb.
Kérdésem az,hogy melyik utángyártott márka áll a legközelebb méretpontosság terén a gyárihoz?Van egy utángyártott szarom de kb egy hét után leszedtem az autóról ,mert már annyira zavart az a tróger moslék pontatlansága.Hallottam ,hogy talán a Klokkerholm.
Szerintetek?
Vagy ha esetleg valakinek van az ne tartsa magában


Jó lesz vegyed! Less rá az autónkra ebből a márkából válogattunk elemeket mi is gyakorlatilag az eleje is új Klokkerholmból.




Koszonom.
Marad akkor az sajnos...

Krapulax6 Elküldve: 2018-12-03 20:11 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok.
Faceliftes e46 touringhoz keresek jó állapotú bal első sárvédőt.
Nos kb. kettő hete..Sajnos megannyi bontó facebookos csoportot keresve sem találok.Vagy rohad vagy face előtti vagy már eladta stb.
Kérdésem az,hogy melyik utángyártott márka áll a legközelebb méretpontosság terén a gyárihoz?Van egy utángyártott szarom de kb egy hét után leszedtem az autóról ,mert már annyira zavart az a tróger moslék pontatlansága.Hallottam ,hogy talán a Klokkerholm.
Szerintetek?
Vagy ha esetleg valakinek van az ne tartsa magában

Krapulax6 Elküldve: 2018-11-17 19:06 e46 első lökhárító tartozékok?

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Hasonlo a kerdesem csak forditva.
Facelift elotti e46-on talaltam csak bontott mtech2-es lokost ,fel tudom rakni a sajat facliftesemre amin szinten mtech2-es volt?
Olvastam ilyet is olyat is...


lehet rosszul mondtam neked múltkor.
külön kell venni. amit tudni kell, hogy a gyári nem M-pack lökös felfogatása az a pre-FL és FL E46-on más. FL-en keskenyebb a csuszka.
ha FL-re M-pack lököst veszel, akkor a csuszkát (tartót) cserélni kell, pre-FL-nél nem.
az a baj, ha használtat veszel, hogy tudni kellene pontosan mire és hogyan vették.
ugye van M-pack 1 és 2, az 1 pre-FL-re és a másik az FL-re. de M-pack kettő lökös létezik pre-FL-re is. de az full illeszkedik. viszont valakik úgy vesznek M-pack 2-es lököst, hogy az FL-re való, de ráfaragja pre-FL-re. mint mondtam kicsit más a mérete és az ívek találkozása.
én ezért mondtam, hogy nyugodtan meg lehet venni az után gyártottat, mert azt ha FL-re kéred, akkor jó lesz a méret, míg a bontóból vett ki tudja. anyagban alig van különbség, jó minőség. van ahol azt írják, hogy ABS műanyag, de az ugyanúgy PP, ami jó, mert rugalmasabb anyag.





Rendben,azert rakerdezek,hogy mire vette...

Krapulax6 Elküldve: 2018-11-16 22:06 e46 első lökhárító tartozékok?

Sziasztok.Hasonlo a kerdesem csak forditva.
Facelift elotti e46-on talaltam csak bontott mtech2-es lokost ,fel tudom rakni a sajat facliftesemre amin szinten mtech2-es volt?
Olvastam ilyet is olyat is...

Krapulax6 Elküldve: 2018-09-12 19:33 angel eye

tomeeeboy írta: Sziasztok!

Vettem egy SMD-s Angel eye-t, az alábbi linken lévőt (https://www.aliexpress.com/sna...5594480925) de akárhány videót megnézek, mindenhol csak a Piros-Sárga pöttyös vezetékre kötik a piros vezetéket. ezzel nekem az a gond, hogy nekem olyan színű vezetékem nincs az ECU mellett.

Az alábbi képen lévő ECU és kábelek valamit egyéb cuccok vannak az enyémben.



Segítsetek, melyik kábelre kössem azt a nyamvadt piros vezetéket?

Köszönöm!


Hallo.
Nekem es valoszinu a videokban is a gyujtasra van kotve.
Szoval ha van multimeterrd akkor merd ki melyik vezeteken van 12v amikor a gyujtas ra van adva.

Krapulax6 Elküldve: 2018-06-07 21:40 Klíma

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.


Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.


én elhiszem, csak egyelőre nem értem a logikáját, miért van ez.
mióta nálam van, bő 11 éve nem volt gáz nézve, se töltve, de nekem 1,5°C-ot fúj mindenhol. mivel 4,5 évesen vettem, szerintem ez még sosem volt töltve. én ráadásul alig használom, az utóbbi pár évben használom sűrűbben nyáron, mert érzékenyebb lettem a huzatra, meg egyre elviselhetetlenebb a meleg odakint.



En sem ertem,probaltam logikus magyarazatot talalni vagy keresni valamit de semmi.
Nincs lecsuszva/szetcsuszva semmi.
A kesztyutartot kiramoltam a motorokrol lehuztam egyesevel a csatit de es kapcsolgattam a lab/felsotestre es a szelvedore a fujast de dolgozik mindegyik motor...

Krapulax6 Elküldve: 2018-06-07 19:24 Klíma

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.


A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...


ez tanulságos, mert én sem gondoltam volna gázra. mert nem értem, hogy annak mi köze ahhoz, hogy egyik oldalra fúj csak hideget. eleve nem két zónás a klíma.a hőcserélő ugyabban a boxban van ott adja le a hideget és onnan osztódik szét.
szóval nekem ez nem annyira világos.



Most igy feltoltve 5 fokos levegot mertem mindket oldalon.

Krapulax6 Elküldve: 2018-06-07 07:30 Klíma

Pete78 írta:
konkolyd írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...


Nekem az a tapasztalatom, hogy ilyenkor már kevés a gáz a rendszerben. De természetesen lehet elektronikai meghibásodás is, a terelő lapkák állító motorja behalt, eltört stb. De egy klíma töltés egyszerűbb és 90% hogy az a baja.


Nekem mikor elment a gaz aprankent, mindenhol egyforma homersekletu levegot fujt be es fokozatosan melegebbet ahogy fogyott a gaz. Logikusan gondolkodva azt mondanam, hogy a terelokkel van gond. Miutan megcsinaltak a szivargast es ujratoltottek a rendszert, mindenhol ujra 4 fokos levegot fujt be.






A lapatokat,motorokat atvizsgaltam.
A megoldas a toltes volt.
240g gaz volt benne 680 helyett...

Krapulax6 Elküldve: 2018-05-31 20:01 Klíma

Sziasztok.
E46.. Ma figyeltem fel arra,hogy a vezeto oldali jobb es bal oldali rostelyokbol jon a hideg ahogyan kell,az anyos oldalinal jobb es a bal oldalinal csak a kinti homersekletu levegot fujja.
Valami eltort volna vagy kiakadt vagy valami?

Bekapcsolt klimanal...

Szoval multimeterrel viszonyitaskeppen a vezeto oldali levego homerseklete 7-8 celsius,az anyose kb 15 celsius...

Krapulax6 Elküldve: 2018-05-14 18:49 Autóvásárlás

mrdani írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia, SMG-ről én lebeszélnélek, mert szerintem csúnyán zsebbe nyúlós lehet, ha elromlik - bár saját tapasztalatom nincs -, akkor már inkább kézi váltós. Nekem sima automata van, számomra élvezhető, ugyanakkor nem vagyok keresztben közlekedős típus. Kézzel váltogatva teljesen jó. Nálam az automata mellett szólna, hogy valószínűleg megkíméltebb autó, persze ha gond van a váltóval magával, az drága lehet. Összkereket megint kilőném, csomó alkatrésze más...
A motornál nekem (M54B30) lambdaszonda volt eddig, trafókat szokták még mondani, meg az olajfogyasztást (jobb esetben szelepszárszimmeringek cseréje megoldja), nálam egy keveset futott bontott motor van benne - az eredetit hagyjuk -, ez max 1 decit kér 10e km-en (olajat ilyen periódusban érdemes cserélni), kb 150e km-es futásteljesítménnyel. Én egy lehetőleg keveset használt, 3. autónak tartott 30i felé terelnélek - fogyasztásban nem több annyival (Budapesten tötymörögve 13-14 liter, autópályán fix 150-nél 10,5 liter), de jól megy. A rozsda persze motortól függetlenül para, nálam többek között a hátsó lökös alatt a hátfal indult meg elég csúnyán. Alaposan át kell nézni.
Remélem, tudtam segíteni!


az SMG még mindig jobb választás (szerintem), mint az automata. jó az automata, ha valóban odafigyeltek rá és rendszeresen meg volt az olajcsere. de ha már sokat emnt, ott költségesebb a javítás.
az SMG pedig valójában egy manuális váltó, persze ott a kettőstömegű+kuplung, de annyi, hogy egy szerkezet kapcsolgat. tehát a váltókarok és a váltó között nincs mechanikus kapcsolat. szerintem egyszerűbb.
a manuális a biztos én azt mondom.


Nagyon köszönöm a válaszokat, és a véleményeket!

Automatám volt dieselbe, bejött meg tetszik is de a váltó javítása költsége kicsit feszélyez, függően hogy előtte miként bántak vele.
A mostaniba is 8e kilométerenként cserélem az olajat szűrővel gyertyával.
Keresztbe nem közlekedek gumit füstölni dettó nem szeretnék, hanem egy dinamikus autót.
A mostanival nincs gondom városba 9L télen 10-11L, bár széles papucsa van.
ebből kifolyólag ha még klímát is nyomok azt pl gyorsításnál megérzi az autó és én is mert kicsit lomha

Jelenleg ami így most tetszik az 3db autó:

A link neve

A link neve


https://www.hasznaltauto.hu/sz...l-12898383

Vélemények?

( igazából én a szememnek fülemnek az eddig tapasztalatoknak hiszek illetve amit olvasok tőled, függetlenűl hogy mi van kiírva a hirdetésbe )




Hallo.
En csak az arakat neztem es ennyiert inkabb szerintem egyiket sem...

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-18 14:29 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
tade írta: Sziasztok!
Autópályázáskor megállt a motor épp kanyarodtunk le a lehajtón. Úgy húztuk haza. Azóta csak tekeri az önindítót nem indul. Eddig mindig pöccre indult és semmi probléma nem volt vele. Műszerfal fények és úgy általában minden normálisan működik egyébként. A képen látható hibát írta ki. Viszem majd szerelőhöz de mire számítsak
Ötletek?
Itt olvasgass kicsit


Hallo.
Nekem is csak tekert az onindito bar nem allt le.
Egyszeruen nem indult.Igaz 20d de egy probat meger...
Ac pumpa rele:

https://youtu.be/tebbZOPxYAM

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-10 20:31 E46 Touring csomagtér ajtó üveg nem nyílík.

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Utolért engem is a probléma.
Kulccsal nyit szépen az ablak most is.Kezdődött azzal,hogy magától nyitotta az ablakot egyik reggel...ekkor még működött gombbal is.Most már a gombra nem reagál semmit,A mikrokapcsoló gumija el volt érve ezért szereztem másik komplett nyomógombot,beraktam ma és most sem nyitja csak a távirányítóval.A linkelt fotón a vékony vezetéket letestelve nyit,lehet,hogy az ablakon körbe futó szalagkábel sérült?

http://www.kepfeltoltes.eu/vie...G_1596.jpg



Nos a mai napon raszantam vagy 3 orat es kideritettem,hogy a kontakthiba a felnyitott uveg bal also sarkaban keresendo ahol az uvegre ragasztott szalagkabel ossze van kotve egy vizhatlan gumidarabkaban a vezetekekkel.
Mozgatva csodalatosan nyit/zar a gombbal.

Krapulax6 Elküldve: 2018-03-10 08:22 Inditozásra nem inditt a kocsi !

adams22 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Pitykoo írta:
pepermint írta:
X5elite írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.



Nekem volt x5 nél felkellet ujitani az öninditot
de az 7 egyere se indult


Hello, Hasonlo gondom van nekem is (e46 320D), A behuzo relet kicsereltem, szenkefek ujjak, a kulcsszekrenyre gyanakszom, Sikerult azota elharitani a problemat?


Hali!
Mos egyenlőre a másik kulccsal próbálom és eddig azzal mindig indult!
Lehet a régi kulcsban az immo része adja meg magát..
De még próbálgatom és majd kiderül...


Ha a kulcs lenne gatya akkor meg tekerne az onindito nem?


elvileg van neki reléje az önindítónak. de lehet a bendix nem húz be.


Szia! Lehet hogy tényleg kulcs vagy imo hiba nem tudom, de ha a starterrel lenne a gond akkor tudok segíteni benne. Minden ami generátor , starter. Lényeg ha nem is kattan a relé (behúzás) akkor nem hiszem hogy olyan rossz lenne, mert az azt jelentené hogy a behúzó tekercs leégett. Ahhoz elég kemény túlterhelésnek kell lennie. Inkább máshol keresném a problémát. Ha viszont behúz a relé (kattan), de nem indít akkor egyértelműen a starter a rossz. Mondjuk elkoptak vagy sz*rrá pasztásodtak a kefék...bár ahhoz erős olajos szennyeződésnek kell lennie és a bmw-ben nincs olyan helyen szerintem ahol kaphatna olajat, ráadásul sokat.




Nekem megoldodni latszik:a kulcsot leejtettem es bicskakulcsot hasznalok e46 -nal igy a tekercset ki kellett forrasztanom a panelrol ,mert messze volt gyujtaskapcsolotol.
Szoval az esest kovetoen elengedte a forrasztas a tekercset.
Ugy nez ki jo lett.