LAnti fórum hozzászólásai
« előző12következő »

LAnti Elküldve: 2013-08-29 18:35 Könyöktámasz

Sziasztok! E36 sedan-ba boxxal együtt hol célszerű keresni? Akár plüss is érdekel.

LAnti Elküldve: 2013-03-12 19:43 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta:
LAnti írta: Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

szia !
Szerintem húzd le te is a légtömegmérő csatiját és nézd meg úgy mit produkál de mindenképpen ki kéne olvastatni ajánlani nem tudok senkit erre mert nekem is 5 helyen is voltam hibakód kiolvasáson végül magam olvastam ki.
méress rajta levegő szállítást valami g/s minimum 160 kell legyen padlógaznál vagy több és alapjáratnál nem inoghat vagy vákuum ellenőrzés sprayével (féktisztító) és programmal olyan 21 kell legyen a vákuum ha össze vissza mozog és nem szivárog levegő a csöveknél akkor minden képen diagra kell tenni.



Lehet annak köze hozzá, hogy széttört a katalizátorom és a dobot kivágva ki lett kaparva, majd visszaheggesztve a dob amíg nem lesz új? ÉS most ott van egy légüres tér. Áramláshoz visszavezethető gond esetleg?

LAnti Elküldve: 2013-03-10 14:33 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

LAnti Elküldve: 2013-02-25 19:09 M3-as elsõ lökhárító 3-as bmw-re

Sziasztok!

E36-ra hol érdemes vásárolni M-es lökhárítót, annak felfogatóját, illetve küszöb spoilert?

LAnti Elküldve: 2012-11-20 22:25 316i leáll menet közben!

Sziasztok! Ma kicserélték a főtengely jeladót, elautókáztam 120 km-t és semmi baja

LAnti Elküldve: 2012-11-19 19:00 316i leáll menet közben!

Sziasztok. Üzemanyag 3/4-ig volt amikor jelentkezett a probléma, most 1/4-en van és ugyan úgy csinálja. Kopp üres volt majdnem amikor megvettem, én tankoltam tele.

Coyote: Az enyém nem 316, hanem 320, de ide illett a legjobban.

A helyzet az, hogy beszéltem ma pár autószerelő ismerősömmel, illetve egy olyan emberrel aki sokat mahinált ilyen és más típusú Bömbiket. Mindegyikük azt mondta, hogy főtengely jeladó.

Elvittem délután szervizbe hibakód olvasásra, melynek eredménye: "Főtengely holtponti jeladó" Nos, 15 e a csere. Annyiért, ha ez a gond nem vinném vissza. Szerintetek meg fog javulni?

Ragaszkodom ehhez az autóhoz, ugyanis ezen kívül teljesen rendbe van, 1-2 kisebb elhasználódásból adódó hibát nem nézve.

LAnti Elküldve: 2012-11-18 20:34 316i leáll menet közben!

jrtom írta: Szerintem vidd vissza a kocsit, mert ezt nem most kezdte csinálni.
Elhallgatták előled a hibáját!

LAnti írta: Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\




Persze, hogy nem most kezdte csinálni, de ha valami "filléres" gond, akkor nem vinném vissza!

LAnti Elküldve: 2012-11-18 19:31 316i leáll menet közben!

Sziasztok. Szombaton vásároltam egy 1997-es évjáratú 320i E36-ot, manuális váltó. Vannak hibái az autónak, de kora miatt azokkal nincs gond, kopó alkatrészek...

Viszont van egy oltári nagy hibajelenségem. Lementem ma 300 km-t és vagy 15-20szor csinált olyat az autó, gyakorlatilag tempó, fordulatszám és sebességi fokozat mindegyikében, hogy egy 1mp-re leállt a motor (fordulatszám és fogyasztásmérő 0-ra, lámpák nem világítanak), de mivel sebességben gurulok 100-al, be is indul rögtön a leállás után, mint ha gyakorlatilag betolnánk... Ebben a pillanatban ránt egy hatalmasat vagy épp kisebbet és megy tovább.

Szóval van még 2 napom, hogy visszavigyem. Tudtok valami megoldást a problémára vagy jobban teszem, ha elállok tőle? :\

LAnti Elküldve: 2012-10-22 20:11 e36 vásárlás

Sziasztok!

e36 verzióban a 2000-es és 2500-as motor fogyasztása között mennyi a különbség?

LAnti Elküldve: 2012-10-17 20:23 Megvegyem? Vegyek ilyet?

anubisz írta:
LAnti írta: És mennyire jók ezek a motorok? Mind a Vanos nélküli, a Vanos-os és a Dupla Vanos-os? Élettartam, megbízhatóság? Melyik ajánlott?


6 hengeres sorosak nagyon jók. Ha mindig kaptak rendesen olajat. Enyémbe már van vagy 350000 óra szerint, ( meg amennyit bele csaltak ) Minden hengerbe 12 felett van a kompresszió, és egyenletesen, szinte egyformán.


És Neked milyen fajta a moci?

Engem az érdekel igazán, hogy kell-e zavartatnom magam azon, ha olyan autót sikerül találnom, amely M50 motorral van szerelve vagy ha olyat ami M52 motorral van szerelve?!

Rendben, valaki a duplát választaná. De nem olyan egyszerű ez minden esetben.

LAnti Elküldve: 2012-10-17 20:14 Megvegyem? Vegyek ilyet?

És mennyire jók ezek a motorok? Mind a Vanos nélküli, a Vanos-os és a Dupla Vanos-os? Élettartam, megbízhatóság? Melyik ajánlott?

LAnti Elküldve: 2012-10-17 20:02 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Akkor ismerem a dolgot. Csak a "Vanos"-t nem tudtam mit is jelképez igazán.
Az M50 (azt írja a leírás) sima Vanos. Az M52 dupla Vanos.
Nekem most egy Toyota van tulajdonomban VVTi motorral. Ami a sima vanosnak felel meg, asszem. Míg a VVTLi a dupla Vanos-osnak.

Noh mindegy. Akkor köszönöm ismét

LAnti Elküldve: 2012-10-17 19:38 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
LAnti írta: Viszont akkor hogyan is vannak ezek a motorok?


máá eccer leírtam, de akkor még1x

hengerenkénti a befecskendezés. a dupla Vanos a kipuff oldali szelepeket is vezérli. én a duplát választanám.

nekem mintha úgy rémlene, hogy az M50 az Vanos nélküli, az M52 a sima Vanos, és az M54 a dupla Vanos.
az M50TU volt sima Vanos, az M52TU dupla Vanos. talán így helyesebb. M54-et E36-ba úgy tudom nem szereltek, csak E39, E46-ba és felfelé


Ez rendben van. Kérdezem úgy, hogy a Vanos nélküli és a sima Vanos közt mi a különbség? MEnnyire befolyásol és mit, hogy van-e benne Vanos?!

LAnti Elküldve: 2012-10-16 20:20 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Viszont akkor hogyan is vannak ezek a motorok?

LAnti Elküldve: 2012-10-15 20:30 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Köszönöm szépen a kommenteket és segítséget
« előző12következő »