Lacci fórum hozzászólásai

Lacci Elküldve: 2015-04-13 12:39 Egyenetlen alapjárat

DeRosszi írta: Üdv!

Remélem jó helyre írok ! Új vagyok az oldalon és friss tulaj is vagyok, E46 323i 1999 Sedan. Abban kérném a segítségeteket, hogy a drágám hidegen patent módon indul és beáll az alapjárat, ha kapcsolok helyzetjelzőt, fűtést, meg rádiót pl akkor leesik a fordulat mejd vissza és ingázik 600-800 között 1-2 másodperces impulzusokban. illetve eddig csak melegen tapasztaltam és hosszú távon " " (1-2 óra kocsikázás városban 30-50 km után , de van hogy 1 hétig nem is csináljan van hogy 1 nap kétszer is ) megy z autó de nem húz úgy ahogy szokott csak 3500 ford. tól , és 15-2000 fordulaton mintha valami brutál V8-as lenne és morog illetve remeg is a kasztni ! Nem tudom konkrétan ilyen volt-e már valakinek de remélem tudtok segíteni.


Szia!
Nem vagyok szaki de nekem is ledobálja a 30i a fordulatot, még nincs meg a hiba de ha kiírtjuk beírom hátha segít. fűtés rádióval még nem kötöttem enyém össze tolatásnál pl többször jött nekem elő, de újabban kuplungoláskor előre gurulásnál is.
Mindenesetre egy hibakód olvasást csináltass, nem feltétlen a hibás alkatrészt dobja ki, de akkor már könnyebben illesztheted mások tapasztalatával.

Lacci Elküldve: 2015-04-13 12:32 Egyenetlen alapjárat

Gyimike írta:
p1tyeszka írta:
Blauer írta:
p1tyeszka írta: Üdv, sziasztok
az a problémám, hogy ha pl, a) tolatok és megállok, kuplung be, néha leáll b) kicsi gázzal gurulok be pl az udvarra, kuplung be néha leesik a fordulat és leáll. Ha kövér gázt adok semmi gond. Nem ingadozik egyébként az alapjárat, szépen jár. Légtömegmérőt ma kipucoltam unalmamban. Mi okozhatja még ezt?


Ez van nálam is, csak még nem áll le, csak a fordulatszám esik dadogásig egy pillanatra. Légtömegmérő tisztítás nem segített semmit. Szólj rám ha megvan a megoldás Köszi


Azóta nem produkálta ezt. Tegnap beszéltem a volt tulajjal és azt mondta lehet kevés gázt adok neki (dízelt hajtok nap mint nap ) és az alapjárat is le van tekerve 600 v 650-re. Volt gépen is tegnap előtt, hiba nincs. ( még )


Na szóval, azt tudom leírni, ami nálunk a megoldás volt. Ingadozó alapjárat: Főtengely jeladó cserélve lett, mert azt írta ki a gép, nem segített. Légtömegmérő kipucolva, pillangószelep is, semmi. Ugyanaz a hibajelenség. Légtömegmérő csatlakozója lehúzva, így sokkal jobb lett, de nem ez a megoldás, mert egyből 14literes lett a fogyasztás.
A megoldás: féktisztítóval befújtunk a vákumcsőhöz hátul a motornál, a pollenszűrű tálcája alatt jobb oldalt, eredmény: a motor felpörgött. Fals levegőt szívott a kirepedt gumi vákumcsövön keresztül, ami az évek során gyalázatosan elöregedett. A vákumcső cseréje oldotta meg a problémát. Most már akkor is szépen jár, ha visszadugtuk a légtömegmérőt, és a fogyasztás is visszaesett 7 lityire. Jó szerelést mindenkinek! sok sikert!



Ugyanez a probléma. (330ci) Megnézetem srácokkal, hogy a vákumcső-e a ludas, remélem.
Másnak is megoldódott már időközben? Ne fogjátok vissza írjátok le mi volt a nyerő

Lacci Elküldve: 2011-09-02 18:22 7. Nemzetközi BMW Találkozó Sopron - 2011.09.3-4.

Gyertek, szép idő van most Sopronban!
Talán az idei találkozós eső is kimarad!

Tiba is teker már lefelé hófehérkével, kis segítséggel belátta vasárnap délbe már nem lett volna jó

Lacci Elküldve: 2010-10-18 14:33 CarPC beszerelése E46-ba

Ma megjött egy múltheti ODBII (ELM327 Bluetooth ~10ezer pénz) egység rendelésem. (más célból rendeltem, mint amiről itt legútóbb szó volt)
15percem volt eddig vele, eddigi tapasztalatok:
Egyszerű instalálás + kocsi rádugás. 5perc telepítgetés után win7ből és PDA-ról WM5-ről is elértem a cuccot.
DIGIMOTO program egy régi verzióját indítottam:
Motorhibák kiolvasása: nem volt hiba.(sejtettem, de ha már lehet lekérdeztem)
Folyamatos adatmérés: RPM/sebesség/külső levegő/hűtő levegő/még valami adatok szépen jöttek. (rail nyomás-ra azt írta nem tudja leszedni)

Majd tesztelgetem még mit lehet vele kezdeni más programokkal is.

Lacci Elküldve: 2010-10-15 19:12 Hifi beszerelése e46-ba

Egyébként ez amit néztél a Hualingan verzió:
gyári oldala:
http://www.dvdplayer.com.cn/pr...hp?VID=375
Onnan kérsz mintát(sample) akkor gyanítom olcsóbban megkapod, hajlandók alacsonyabb árról számlát írni vámhoz, illetve kérheted DVBT mpeg4 tunerrel.(itthon működő digitális vevővel)

DE: lehet egyedi eset, de az én régebbi (más típus) egységem már hibákat produkált.
Macera kínába küldözgetni

Amúgy valahol láttam egy BMW-sebb tekerőgombos változatot, amibe 3g is kérhető volt.(internetezéshez)

Lacci Elküldve: 2010-10-15 18:55 Hifi beszerelése e46-ba

kchris írta: lehet volt már itt egy párszor de nekem a következő kérdésem lenne:
http://www.ctobay.com/car-dvd-...p5860.html
erre miért írja hogy nem kell semmit se kábelezni csak plug&play? ránézésre az egész pont eltakarja a légkondi/stb vezérlőpanelt, szóval hogy is van ez megoldva? beépítőszett és akkor légkondi/stb "egy sorral" lejjebb kerül?

Más: ...


Pont úgy. A gyári DSC gombok körüli keretedet(sebváltótól légkondid alatti rekeszig tartó elem) kell olyanra kicserélni amit gyári nagynavihoz gyárottak. Ez fogja megtartani a fiók helyére eggyel lentebb költöző klímavezérlőt.
A nem kell faragni, annyit jelent, hogy nem kell hozzá plussz keret(felülre) olyan a formája ami elvileg bepasszol, ill a klímadobozt sem kell darabolni, mint egy univerziális 2dines egységnél. (Hidd el az még sok macera és kiadás )

Rossz hír a vacak keret újan 20ezer (nettó) alatt talán sehol nincs.
Én használtba sokáig vadásztam, nagynehezen lett emberi áron.

Lacci Elküldve: 2010-10-15 15:32 CarPC beszerelése E46-ba

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: de egy ilyen fórumtól az ember nem ezt várja, hanem hogy segítsenek. és az ilyen hangnemű segítségeket, mégis hogy vegyem komolyan?


Látod itt van elbaszva a fél ország hozzáállása. Nem csak itt, minden fórumon.

Hisztiztek. Nem kértek, hanem fröcsögtök és hisztiztek. Nem tanácsot vártok el, hanem olyat ami a ti elképzeléseiteknek megfelel.

Ha nem azt kapjátok megsértődtök, bazdmegoltok és lehülyézitek aki megpróbált tanácsot adni.

A legfőbb ismérve az ilyennek, hogy saját döntést nem akar felvállani. Kihisztizi hogy valaki döntsön helyette. Ha a tanács bejön, akkor mi sem természetesebb hogy megkapta. Ha nem jön be akkor a lehülyébb fasz az aki adta.



ezt rosszul látod! értem mit mondasz, részben egyetértek. de szinte az elején, még nem a mai nap leírtam, hogy akárhol olvsaom, vannak fogalmak, amik ellentmondanak egymásnak. kérdeztem, de nem erre a kérdésemre kaptam sosem választ, hanem "jó az", "ezt vedd meg" stb. de engem érdekelt volna az a része, hogy MIÉRT! most ha venni akarok valamit, mindegy mit, és fogalmam nincs róla,én azért szeretném tudni, hogy is működik, mi micsoda, hogy az alapokkal tisztában legyek. ha valaki sosem használt még szappant, nem tudja mire való, akkor lehet ha odaadod neki, akkor meg fogja enni, max a rosszullétéből tanul, ha túléli. de ha megmutatják, és elmagyarázzák, mi az és mire való, mindjárt egyszerűbb a dolog.
én értettem, hogy az én pénztárcámat akartátok óvni, meg jóból mondtátok, de kérdeztem, hogy miért az a kábel. azzal is tanulok, mert neten túl sok minden nincs magyarul, ami van az is néha ellentmondásos.

mind1. max ha megveszem és nem jó, legalább felakaszthatom magam, így mindenkinek jobb lesz!



Ebben a témában is elég erősen előjön: Legtöbb emberkének nincs biztos tudása (ahogy nekem se), (leginkább) ezért nincs egy 10mondatos konkrét megfogalmazás.
Úszni kell a félinformációkban és kiszűrni a lényeget. Nagy szemétdomb az internet ügyesen kell halászni.

Fellelhető programok közül talán már minden elhangzott erre felé is, más fórumokon is leggyakrabban felugrók: CarSoft(6.5),INPA,BMWScanner(1.4,2.0), egyéb gyári csodák ...

Kábelügyben meg köszönet az én majd jobbat/bonyolultabbat/egyénit gyártok gyártói elgondolásnak, hiába az OBD csatlakozó a lábtérben, mint minden kocsiban kellene, a szabvány OBDII specifikációkkal csak nem lehet operálni.
(Mint mobilnál/kézi informatikai cuccoknál a 500.000 külöböző töltő, egy miniusbvel 90%-a mehetne és filléres tétel lenne)

Tehát amit én olvastam eddig: (márkafüggetlenül) ELM327(1.3a,1.4a,1.5a) OBDII szabványos alapadatokra (főként diag) ingyenes progik és fizetősek is
KK/L,K-line, ADS,duplaK-line(még ezer féleképpen láttam már leírva ugyanazokat is), vag ... kábelcsodák: a 16lábas OBD(talán más a csati neve) csatlakozó egyedi szabvány szerinti 'keresztbe kasul' kötögetése(esetleg szuper ic-kel kiegészítve), hogy csakazértis többféle legyen.

Elektromos autókkal csak kihal majd ez is(inkább csak átalakul) és usb(5.0)/bluetoothon/6G-n keresztül már kínából a netes kalózkodó kis srácok fogják átírni az ECU(motorvezérlő)-t, te meg csodálkozol majd, hogy nem előre hanem hátra megy a 200KWos villanyparipa.

Lacci Elküldve: 2010-10-15 13:21 bmw diagnosztika

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
akkor ehhez az 5ezres kábelhez melyik programot szerezzem majd meg?


[size=36]INPA[/size]



http://cardiag.ecudoctor.hu/35...20inpa.rar

Lacci Elküldve: 2010-10-12 22:03 Hungaroring nyíltnap Október 23.

Borzasztó tömeg volt a vasárnapi hungaroring napon.
Ízelítő:
cars and girls képek
Speedlight képek

A szombati 12óráson remekelő Wéber Gábor a 120d után beült az én 320d-mbe is, habár mindkét motor 2literes dízel, a versenygépet 250LE-re nyomták fel.
Nem csoda, hogy ezzel csak 2:29-es köridőre futotta a verseny legjob 2:02 helyett
Persze jópár száz kiló különbség is volt, meg én is nyomtam a jobb1-et.

Jöhet a fékbetét csere

Egy maserati kabrió csúnyán végezte az egész bal oldalát leamortizálta és belső sérülése is tuti volt, mert szállításra várt még este.


Lacci Elküldve: 2010-10-08 18:35 képek

davech írta:


Formás lökhárítók kicsit műanyagozva.

Bevállalós az asszonyka

Lacci Elküldve: 2010-10-08 16:35 Extra gyors találkozó!

Tiba írta: Opel corsával lehet menni?


Majd egy fallal odébb állsz meg

Lacci Elküldve: 2010-10-08 15:59 Extra gyors találkozó!

balesz írta: kár h ütközik az időpont a schönherz mártix-al


Ha időben kezdik, akkor 10előtt annak vége, a mag meg 11ig ott szokott lézengeni arénában.

Én is gondoltam ránézek mátrixra csak úgy megyek.

Lacci Elküldve: 2010-10-07 15:05 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

[quote="DzsanniE"]
YELLOW írta: hihi


YouTube videó

Aztaq!
ez nagyon beteg!


Miért ti nem így közlekedtek?

Lacci Elküldve: 2010-10-07 14:54 Hungaroring nyíltnap Október 23.

Sziasztok!

Idei utolsó nyíltnap a Hungaroringen: október 10. _vasárnap_.
Aki nem próbálta nem tudhatja

Nyújtom még a gumikat én is, mielőtt felkerül a téli.

Ui:
Tavalyi topickba írkálok, amilyen nagy az érdeklődés nem hozok létre minden alkalommal újat Robinson ha kérhetem a topic nevéből töröld a dátumot, kösz.

Lacci Elküldve: 2010-09-04 14:07 Vezessen Formula BMW-t a Hungaroringen!

És ha a BMWFanatics keresi meg a szervezőket, akkor mennyit engednek a feléből?
Amilyen fanatic vagyok még fontolgatom is.

Ui:Amúgymeg lekésted, mert hamarabb nyitottam neki topicot