YELLOW írta:
minek ahhoz motorerõ? ha egy kanyarban mész 100-al, az 1.8 is 100 meg 3.2 M3-al is... megforgatni nem is akarom nyári gumival, mivel eleve széles, és jobban terhelném a futómûvet csak... forgatás csakis 195-ös télivel
azt nem sajnálom... igen favorizálom, de nem azt mondtam, hogy mindenki vegyen ilyet, sõt le is írtam, hogy mindenki vegyen amilyet akar, majd megtapasztalja... csak ne kínai legyen
nekem nem csúszott még meg soha, pedig barátnõm bizonyítja kanyarokba hogy megyek bele... nekem bevált, mint mondottam, ha most kéne gumit vennem Dunlop-ot vennék, mivel most olcsóbb mint a BF és attól jobb gumi...
a másik a sport contact 2-3 nem esõ gumi, szárazon klafa, de a vizet nem vezeti sehova, ugye a mintából következik...
Egyenletes tempónál nekem se csúszkál ezzel a proli gumival se.
Mentem vele a hungaroringen 100 felett kanyarokban, sikítottak a gumik de nem csúsztak.
Csúszást kigyorsításnál tapasztalok a traktorosok biztos tudják mirõl beszélek, mikor a 20ason pihen a mutató és kanyarodok

.
DE az is lehet csak vezetéstechnikára kéne mennem, hogy mikor illik gyorsítani és mikor kanyarodni

Amúgy ezt nem kell felvenni/megsértõdni aki benzines akár kisebb motorral van, nem egyformán vezetünk és igények is mások.
Saját sztory: új 1-eseket teszteltem mielõtt vettem eme régi 3asom: 116i és 118d. Elõbbinél gondba voltam nem éreztem semmit nyomogattam pedált aztán lassan megyegetett, átültem a 118d-be és tudtam h traktoros leszek.
Persze ez itt megint nem valami klikkesedést jelent, csupán h én milyen szívû gépet szeretek vezetni.
A conti premiumcontact2-es lesz a választásom egyébként úgy határoztam.
1-2 hónap múlva megírom milyen
