MPowerph fórum hozzászólásai

MPowerph Elküldve: 2012-08-19 22:07 M3 vásárlás

YELLOW írta:
MPowerph írta: Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.


nincs hidrotőke???
nekem ez most új.... milyen motor ez?


Nem rég találtam valahol egy hsz-t, én sem értem, hogy gondolja. A lényege azt hiszem az volt, hogy a szelepeket folyamat állíttatni kell. Nem találom a fórumot, ahol ezt olvastam...
Akkor jól olvastam, köszönöm az információt. Egyébként ez mit takar, mi a hátránya?(előnyét leírtad)


MPowerph Elküldve: 2012-08-19 21:54 M3 vásárlás

Sziasztok!
E46 M3-as vásárlásában gondolkodok, nem itthon, hanem kint Angliában. Annyira nem vagyok tisztában az M motorok/autók fenntartási költségeivel, igazából ez érdekelne. Fogyasztás nem lényeges, tudom mire számíthatok. Hallottam rémmeséket, hogy a Vanos elég gyenge, hajlamos megadni magát. Na meg a blokkot elég gyakran újra kell csapágyaztatni. Hallottam olyat is, hogy nincs benne hidrotőke, így 20k km-enként e miatt is komolyabban hozzá kell nyúlni.
Mondjuk egy nagy szerviz mennyiből jön ki, mi az amire oda kell figyelni/mit kell cserélni? Olajcsere logikusan 8-10k km-enként kötelező, egyébként többet nem is szeretnék vele menni 1 évben. Futóműalkatrészek áraival tisztában vagyok, elfogadható szinten vannak.