Sziasztok.
Új vagyok a csoportban,gondoltam megosztom veletek kis történetem.
Az adott példány egy e92 325i lci 2010 140e km. 8 hónapja van nálam az autó.
Krakkói kiruccanás 500 km hiba nélkül plusz ottani kis barangolások +300 km szintén hiba nélkül.
Péntek reggel haza indulás-nyitom az autót semmi gond viszont amikor csuknám magamra az ablak láttam hogy fent maradt és szorul a díszléchez (tehát nyitásnál nem húzta le automatikusan azt a kb 1cm-t). Kulcsot bedugom-hát semmi...se gyújtás se belső világítások stb. Gondoltam ez van lemerült az aksi-bikakábel másik autóról...semmi. Az autó nem vett fel egy csepp áramot sem! Remek-Krakkói autómentő hívás! Legközelebbi BMW szervíz-átvizsgálás 2.5 óra után kitalálták hogy főkábel "no coonnection" 3 nap alatt megcsinálják (ez egy pénteki nap volt hétfő délutánra kész "is") Ebből köszönöm nem kértem,majd kiállítottak egy számlát 900zlotyról (kb 65e Ft) a 2.5 órás munkadíjra-átvizsgálásra.Náluk nem órára van megadva a munkadíj hanem 5perc/36Zlotyi-2500FT. Egyébként kb 1.5 órát töltöttek azzal hogy a pajzs védelemre gyanakodtak hogy az tiltja le az autó elektronikáját.Kértem nézzék át az autó biztosítékait és kábeleit és lám ott volt valami kontakt hiba.Amit természetesen nem tudnak azonnal megjavítani.
Budapestről indítottak értünk egy autómentőt és haza hoztuk az autót.
Ami plusz érdekesség hogy miközben haza fele jöttünk elkezdtek az elektromos dolgok visszajönni a kocsiba (nyilván a rázkódástól) láttam az autómentőből hogy világít a pajzs ledje,megálltunk tudtam-nyitni,kormányzárat ki tudtam oldani stb...stb
Mikor haza értünk már az ablakok is működtek le-fel
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet ez az egész és hogy vajon mi okozhatta mindenféle előjel nélkül?!
Köszi előre is az infókat.