Mikey1985 fórum hozzászólásai

Mikey1985 Elküldve: 2016-11-03 10:13 Hûtõvíz és vízpumpa

Sziasztok.Szerintetek mennyire normàlis egy minimàlis hűtőfolyadék fogyatkozàs? Júniusban min-max között, most kb fél évre rà jócskàn a tartàlyban az úszó (kb 2-3dl-) e92 25i. Kb 5000km ment bele azóta 80% vàros.Az autó hibàtlan nyomáspróbàn minden rendben.Előre is köszönöm az infókat.

Mikey1985 Elküldve: 2015-12-21 14:43 Motor-váltó

Sziasztok e92 325i Lci automata.
A problémám vele hogy hidegen kb 1200as fordulaton kisebb gázadásra az egész autó berezonál, miután egy kicsit bemelegedett a jelenség abba marad. Álló helyzetben P-be vagy N-be rakva ugyanezen a fordulaton nem jelentkezik a rezonálás csak haladva. Viszont szinte biztos hogy a motor felől jön a dolog (sem a váltó sem pedig a hajtás felől).
Szerdára kaptam időpontot a szervizbe addig szívesen venném az ötleteket hogy mivel lehet a gond.

Köszönettel

Mikey1985 Elküldve: 2015-11-29 16:40 Segítsetek!

lantika írta:
YELLOW írta:
Mikey1985 írta:
YELLOW írta:
Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.


merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.


Nem volt se eső se pára viszont kint állt a -5 ben egész este. Már azt sem tartom kizártnak hogy megpróbálták elvinni az éjszaka folyamán és tényleg a védelem tiltott le mindent.Holnap már okosabb leszek..köszönöm azért hogy időd szántál rá(M)



lehet más is ír majd még, nekem ennyi tippem van.
természetes, hogy segítek, segítünk, ha tudunk, és ha HAGYJÁK!


Lemgyelek szeretik lopni a premium märkät,föleg ha külföldi rendszäma van.


Ha ez a helyzet akkor jobb hogy így alakult és a pajzs megvédte az autót...

Mikey1985 Elküldve: 2015-11-29 13:12 Segítsetek!

YELLOW írta:
Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.


merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.


Nem volt se eső se pára viszont kint állt a -5 ben egész este. Már azt sem tartom kizártnak hogy megpróbálták elvinni az éjszaka folyamán és tényleg a védelem tiltott le mindent.Holnap már okosabb leszek..köszönöm azért hogy időd szántál rá(M)

Mikey1985 Elküldve: 2015-11-29 12:54 Segítsetek!

Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.


Mikey1985 Elküldve: 2015-11-29 11:58 Segítsetek!

Sziasztok.
Új vagyok a csoportban,gondoltam megosztom veletek kis történetem.
Az adott példány egy e92 325i lci 2010 140e km. 8 hónapja van nálam az autó.
Krakkói kiruccanás 500 km hiba nélkül plusz ottani kis barangolások +300 km szintén hiba nélkül.
Péntek reggel haza indulás-nyitom az autót semmi gond viszont amikor csuknám magamra az ablak láttam hogy fent maradt és szorul a díszléchez (tehát nyitásnál nem húzta le automatikusan azt a kb 1cm-t). Kulcsot bedugom-hát semmi...se gyújtás se belső világítások stb. Gondoltam ez van lemerült az aksi-bikakábel másik autóról...semmi. Az autó nem vett fel egy csepp áramot sem! Remek-Krakkói autómentő hívás! Legközelebbi BMW szervíz-átvizsgálás 2.5 óra után kitalálták hogy főkábel "no coonnection" 3 nap alatt megcsinálják (ez egy pénteki nap volt hétfő délutánra kész "is") Ebből köszönöm nem kértem,majd kiállítottak egy számlát 900zlotyról (kb 65e Ft) a 2.5 órás munkadíjra-átvizsgálásra.Náluk nem órára van megadva a munkadíj hanem 5perc/36Zlotyi-2500FT. Egyébként kb 1.5 órát töltöttek azzal hogy a pajzs védelemre gyanakodtak hogy az tiltja le az autó elektronikáját.Kértem nézzék át az autó biztosítékait és kábeleit és lám ott volt valami kontakt hiba.Amit természetesen nem tudnak azonnal megjavítani.
Budapestről indítottak értünk egy autómentőt és haza hoztuk az autót.
Ami plusz érdekesség hogy miközben haza fele jöttünk elkezdtek az elektromos dolgok visszajönni a kocsiba (nyilván a rázkódástól) láttam az autómentőből hogy világít a pajzs ledje,megálltunk tudtam-nyitni,kormányzárat ki tudtam oldani stb...stb
Mikor haza értünk már az ablakok is működtek le-fel

Valakinek valami ötlet hogy mi lehet ez az egész és hogy vajon mi okozhatta mindenféle előjel nélkül?!

Köszi előre is az infókat.