MillionUSDSmile fórum hozzászólásai

MillionUSDSmile Elküldve: 2015-01-31 17:21 316i leáll menet közben!

anubisz írta:
MillionUSDSmile írta:
anubisz írta: Ez pedig vezérműtengely jeladó lesz. 90% ban. Nekem is ugyan ezt csinálta. Szerintem nyugodtan kicserélheted, csak tudni kellene melyik a hibás a kettőből. Nekem menet közben kanyarodáskor leállt. Nem 1x,nem 2x.
Ha főtengely jeladó a hibás akkor többnyire melegen nem indul, ha lehűl akkor igen.
Ha kell egy hely ahol tényleg diagnosztikával foglalkoznak,írj és megadom, vagy veszel 2 jeladót és berakod,aztán le lesz róluk a gond egy darabig megint.
Attól még lehet egy harmadik hiba,ami ezt a kettőt generálja.de ott a jeladók körül lesz a gond. Ha rossz a jeladó akkor úgy áll le ahogy írod, meg úgy is leáll,ha lámpánál állsz járó motorral, és zöld lesz és indulnál,rálépsz a gázra és leáll. Újra indítasz és megy mintha semmi nem történt volna. Aztán kiszámíthatatlan mikor áll le megint.

Szia Anubisz!

A két VT jeladó teljesen egyforma ? Én is arra gondoltam, hogy lecserélem mindkettőt, az a biztosabb. Ha utána is jelentkezik a hiba, legalább lesz kiindulási pont.
Egyébként erre volt szükségem, hogy valaki megerősítést adjon akinek már volt ezzel a problémával tapasztalata. Köszönöm a válaszod!



Nem egyforma, az enyémbe biztos nem,a tiedbe mindjárt megnézem, de szerintem ott se.

ez milyen motor? mert 1.6 ból van több fajta.

Nekem már mind a kettő lett cserélve, külön,külön. Ugyan azt csinálta mind a kettő, mikor beszart. Gondolt egyet és leállt a kocsi menet közben,vagy induláskor, volt hogy 2 hétig se,volt hogy naponta többször is. Majdnem összetörtem miatta a kocsit, mert egyszer pont kanyarba állt le. Elment szervó minden.Alig tudtam fogni a kocsit.

a tiedbe egyforma, ha N42 motor.
http://bmwfans.info/parts-cata..._on_parts/

a Febi 15000 a Bárdiba. ha van kedvezménye valakinek akit ismersz 40,50% akkor fillérekért megveszed a kettőt. Talán 15 ből ki is jön a kettő.


Enyém az 316i 1796 cm3 (85 KW), a motorkód N42B18A

Én is ezt néztem, szerinted ez megfelelő ?
http://www.bardiauto.hu/websho...ont-jelado

MillionUSDSmile Elküldve: 2015-01-31 16:46 316i leáll menet közben!

anubisz írta: Ez pedig vezérműtengely jeladó lesz. 90% ban. Nekem is ugyan ezt csinálta. Szerintem nyugodtan kicserélheted, csak tudni kellene melyik a hibás a kettőből. Nekem menet közben kanyarodáskor leállt. Nem 1x,nem 2x.
Ha főtengely jeladó a hibás akkor többnyire melegen nem indul, ha lehűl akkor igen.
Ha kell egy hely ahol tényleg diagnosztikával foglalkoznak,írj és megadom, vagy veszel 2 jeladót és berakod,aztán le lesz róluk a gond egy darabig megint.
Attól még lehet egy harmadik hiba,ami ezt a kettőt generálja.de ott a jeladók körül lesz a gond. Ha rossz a jeladó akkor úgy áll le ahogy írod, meg úgy is leáll,ha lámpánál állsz járó motorral, és zöld lesz és indulnál,rálépsz a gázra és leáll. Újra indítasz és megy mintha semmi nem történt volna. Aztán kiszámíthatatlan mikor áll le megint.

Szia Anubisz!

A két VT jeladó teljesen egyforma ? Én is arra gondoltam, hogy lecserélem mindkettőt, az a biztosabb. Ha utána is jelentkezik a hiba, legalább lesz kiindulási pont.
Egyébként erre volt szükségem, hogy valaki megerősítést adjon akinek már volt ezzel a problémával tapasztalata. Köszönöm a válaszod!

MillionUSDSmile Elküldve: 2015-01-31 13:24 316i leáll menet közben!

Pocses írta:
MillionUSDSmile írta: Sziasztok!


Már több fórumon is találtam ugyanezzel a hibával rendelkező E46-osokat de mint az a legtöbb esetben szokott lenni a hibafelvetést követő egy-két jó tanács után a témában elmaradt a visszacsatolás. A konkrét megoldásra már sajnos nem derült fény.

Az autóm típusa: 2002 E46 316i 1796 cm3 (85 KW) N42B18A

Első hallásra talán nem is tűnik komolynak, de annál bosszantóbb és sok esetben annál balesetveszélyesebb hibajelenségről beszélünk. Az autó motorja menet közben teljesen rendszertelenül „beránt” vagy leáll, lefullad.

„A” eset: Menet közben egy rándítást érzel (mintha egy pillanatra lefulladna a motor) a töltésjel felvillanásának kíséretében majd az autó mintha mi sem történt volna megy tovább. Ez kb 1-2 másodpercig tart van, hogy alig érezni és csinálta már hideg, meleg motornál. Volt, hogy leteszteltem hidegindítás után alapjáraton csinálja-e. Körülbelül 10 perc után jelentkezett a hiba.

„B” eset: Menet közben az autó motorja minden előjel nélkül leáll. Az autó nem erőtlen, ugyanúgy húz és emellett semmi előzetes vagy utólagos hiba nem jelentkezik. Valljuk hát be, ez irgalmatlan kellemetlen tud lenni Budapest belvárosában csúcsforgalomban a belső sávban vagy egy országúton előzés közben. Inkább bele sem gondolok. Miután félrehúzódom a következő két eset lehetséges. Megpróbálom azonnal újraindítani a motort. Ekkor van, hogy elsőre beindul. Van, hogy nem. Másik opció, hogy kb 2 perc várakozás után „pöccre” indul a szekér.

Fentebb említettem, hogy „rendszertelenül” jelentkezik a hiba. Ezt a szó legszorosabb értelmében kell érteni, ugyanis volt hogy közel egy hónapon keresztül nem tapasztaltam a hibát, pedig az autó napi használatban van. Majd egyszer csak újra előjött.

A hibajelenség már közel fél éve kínoz. Elvittem a környék „BMW specialistájához” aki a motordiagnosztika után sorolta a hibakódokat: vezérműtengely jeladó, fordulatszám jeladó, főtengely holtpont jeladó (*megjegyzés: ezeket egyébként más fórumokon is írták). Első lépésként kitörölte a hibákat, és abban maradtunk, ha újra jelentkezik a probléma, vigyem vissza egy újabb beolvasásra. Pár nap után megvolt az első aktus. Vissza a kompira. Eredmény a fentiekben leírt jeladókból kettő hibakódja. Állítása szerint ezt eljátszotta még egy párszor (a baj, hogy én saját szememmel nem láttam) és érdekes volt, hogy mindig más variációban adta ki a jeladók hibáit. Azt mondta „olyan nem létezik, hogy minden jeladó hibás” ezért tüzetesebb sokkal mélyebb vizsgálatra van szükség. Én hülye végső elkeseredettségemben ott hagytam nála az autót. 2-3 héten keresztül hívogattam legalább kétnaponta sikerült-e feltárni a hibát. Mikor meguntam a macska egér játékot, és közöltem vele, hogy pénteken megyek az autóért, ha megnézi, ha nem. Hirtelen sikerült „invesztigálnia” a hibát. Állítása szerint valami „állító motor” a rossz benne a VANOS rendszerrel összefüggésben, de esküszöm hebegett habogott és úgy gondolom szándékosan nem mondta meg a konkrét alkatrész nevét, abban a reményben, hogy majd vele kicseréltetem. Az árat azt kristály tisztán és világosan tudta mondani újonnan 120,000 HUF-tól 150,000 HUF-ig, de ő lehet tud bele bontottan úgy 60-70 ezerért. Mondanom sem kell nem láttuk többet egymást. Alapvető problémát jelentett nálam, hogy a szaki a folyamatos beváltatlan ígéreteivel a hitelét vesztette. Olyan ez mint egy párkapcsolat. Szart sem ér bizalom nélkül.

Több esetben olvastam, hogy az autószerelők csak húzzák a szájukat a hiba hallatán és nem találnak megoldást. Ez nem létezik.
Ha valakinek esetleg van a fentiekkel kapcsolatban hasonló tapasztalata vagy ismerőse akivel ez a véget nem érő rémálom megtörtént akkor kérem ossza meg velem, hátha segítségemre lenne.

Továbbá, ha tudtok ajánlani megbízható helyet, ahol van sansz a valós hiba feltárására, azt is szívesen várom.

Imádom egyébként a kocsim, mert ezen kívül semmi más hibája nincs. Meg sem fordult a fejemben, hogy eladjam, viszont jó lenne szegényt meggyógyítani.

Előre is köszönöm a visszajelzéseket.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: MillionUSDSmile


Szia!

Adatlapodon elfeledted kitölteni, hogy helyileg merre laksz, így nehéz lesz hozzád lehetőleg a közeledben lakó jó szakit ajánlani. HA győri kell estleg, akkor én tudok 1et.

Üdv.: Pocses


Szia!

Hatvan, Budapest környéke még megfelelő. A legmegfelelőbb hely olyan lenne, ahová Szombaton is el lehetne vinni, és ott a helyszínen JIT megnéznék. Habár ez alaposabb kivizsgálásnál nehezen működne. De sajnos már elég nehéz megbízni bárkiben is. Mindenesetre köszönöm a hozzászólásod!

MillionUSDSmile Elküldve: 2015-01-31 12:31 316i leáll menet közben!

Sziasztok!


Már több fórumon is találtam ugyanezzel a hibával rendelkező E46-osokat de mint az a legtöbb esetben szokott lenni a hibafelvetést követő egy-két jó tanács után a témában elmaradt a visszacsatolás. A konkrét megoldásra már sajnos nem derült fény.

Az autóm típusa: 2002 E46 316i 1796 cm3 (85 KW) N42B18A

Első hallásra talán nem is tűnik komolynak, de annál bosszantóbb és sok esetben annál balesetveszélyesebb hibajelenségről beszélünk. Az autó motorja menet közben teljesen rendszertelenül „beránt” vagy leáll, lefullad.

„A” eset: Menet közben egy rándítást érzel (mintha egy pillanatra lefulladna a motor) a töltésjel felvillanásának kíséretében majd az autó mintha mi sem történt volna megy tovább. Ez kb 1-2 másodpercig tart van, hogy alig érezni és csinálta már hideg, meleg motornál. Volt, hogy leteszteltem hidegindítás után alapjáraton csinálja-e. Körülbelül 10 perc után jelentkezett a hiba.

„B” eset: Menet közben az autó motorja minden előjel nélkül leáll. Az autó nem erőtlen, ugyanúgy húz és emellett semmi előzetes vagy utólagos hiba nem jelentkezik. Valljuk hát be, ez irgalmatlan kellemetlen tud lenni Budapest belvárosában csúcsforgalomban a belső sávban vagy egy országúton előzés közben. Inkább bele sem gondolok. Miután félrehúzódom a következő két eset lehetséges. Megpróbálom azonnal újraindítani a motort. Ekkor van, hogy elsőre beindul. Van, hogy nem. Másik opció, hogy kb 2 perc várakozás után „pöccre” indul a szekér.

Fentebb említettem, hogy „rendszertelenül” jelentkezik a hiba. Ezt a szó legszorosabb értelmében kell érteni, ugyanis volt hogy közel egy hónapon keresztül nem tapasztaltam a hibát, pedig az autó napi használatban van. Majd egyszer csak újra előjött.

A hibajelenség már közel fél éve kínoz. Elvittem a környék „BMW specialistájához” aki a motordiagnosztika után sorolta a hibakódokat: vezérműtengely jeladó, fordulatszám jeladó, főtengely holtpont jeladó (*megjegyzés: ezeket egyébként más fórumokon is írták). Első lépésként kitörölte a hibákat, és abban maradtunk, ha újra jelentkezik a probléma, vigyem vissza egy újabb beolvasásra. Pár nap után megvolt az első aktus. Vissza a kompira. Eredmény a fentiekben leírt jeladókból kettő hibakódja. Állítása szerint ezt eljátszotta még egy párszor (a baj, hogy én saját szememmel nem láttam) és érdekes volt, hogy mindig más variációban adta ki a jeladók hibáit. Azt mondta „olyan nem létezik, hogy minden jeladó hibás” ezért tüzetesebb sokkal mélyebb vizsgálatra van szükség. Én hülye végső elkeseredettségemben ott hagytam nála az autót. 2-3 héten keresztül hívogattam legalább kétnaponta sikerült-e feltárni a hibát. Mikor meguntam a macska egér játékot, és közöltem vele, hogy pénteken megyek az autóért, ha megnézi, ha nem. Hirtelen sikerült „invesztigálnia” a hibát. Állítása szerint valami „állító motor” a rossz benne a VANOS rendszerrel összefüggésben, de esküszöm hebegett habogott és úgy gondolom szándékosan nem mondta meg a konkrét alkatrész nevét, abban a reményben, hogy majd vele kicseréltetem. Az árat azt kristály tisztán és világosan tudta mondani újonnan 120,000 HUF-tól 150,000 HUF-ig, de ő lehet tud bele bontottan úgy 60-70 ezerért. Mondanom sem kell nem láttuk többet egymást. Alapvető problémát jelentett nálam, hogy a szaki a folyamatos beváltatlan ígéreteivel a hitelét vesztette. Olyan ez mint egy párkapcsolat. Szart sem ér bizalom nélkül.

Több esetben olvastam, hogy az autószerelők csak húzzák a szájukat a hiba hallatán és nem találnak megoldást. Ez nem létezik.
Ha valakinek esetleg van a fentiekkel kapcsolatban hasonló tapasztalata vagy ismerőse akivel ez a véget nem érő rémálom megtörtént akkor kérem ossza meg velem, hátha segítségemre lenne.

Továbbá, ha tudtok ajánlani megbízható helyet, ahol van sansz a valós hiba feltárására, azt is szívesen várom.

Imádom egyébként a kocsim, mert ezen kívül semmi más hibája nincs. Meg sem fordult a fejemben, hogy eladjam, viszont jó lenne szegényt meggyógyítani.

Előre is köszönöm a visszajelzéseket.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: MillionUSDSmile