Miscrew fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Miscrew Elküldve: 2013-04-03 12:31 Mi lehet a baj?

matug írta: Sziasztok!
Kb 2-3 hete van tulajdonomban egy 2002 e46 320d.
Van egy kis gondom vele...a kocsi teljesen normálisan indul, semmi baj vele, csak azt vettem észre h időnként elmegy a rádió adás, aztán szép lassan rájöttem h nem antenna probléma, m a cd is elmegy,majd észrevettem h az összes lámpám/világításom(xenon helyzetjelző, fék,tolató,belső világítás még a digitális kijelző a műszerfalon is) vibrál ahogy jár a kocsi...
néha kikapcsol a navi képernyője is és nagyritkán nullázódik a komputer is, meg abs lámpa is egy pillanatra felvillan menet közben.
Akksi saru nem laza, azt néztem
Vmi töltés problémára gyanakszom, mint laikus!generátor, fesz szabályzó
holnap megyek vele villamossági szerelőhöz,
volt vkinek hasonló???hátha nem kell napokig keresgélni a hibát

Köszi előre is!


Nem pont BMW-nél jártam hasonlóan és az aksim haldoklott és minden hülyéskedett, de jobb ha egy korrekt nem lehúzós szakemberhez viszed mert ott kimérnek mindent és biztosat mondanak..

Miscrew Elküldve: 2013-04-03 11:42 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
anubisz írta:
Miscrew írta:
YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...


nekem is ujjak a gyertyák, trafók meg jók, mert a cserélgetéses mutatványt rég eljátszottam, amúgy se mindig a 6 hengert írja be, és már vagy másfél éve így használom,ugyanis, ha elindulok vele egyből semmi baja, utána se amíg nem hűl annyira le a motor, hogy ismét 1000 ről kezdje az alapjárat fordulatot. Csak addig áll fent a hiba amíg 1000 ről csökken a fordulat úgy 600,700 ig az üzemi alapjáratra. Nyáron azért szinte elő se jön, télen csinálja sűrűn, mert akkor hamarabb kihűl a motor.
Mocskos egy hiba. Már akkor se csinálja ha megemelem a fordulatot, amíg nem áll alapjáratra reggel hidegen,csak kicsit a gázon tartom a lábam és 1000 ren tartom a fordulatot, kb 2 percig, utána már semmi gond vele. De amíg csont hideg addig az első 2 percbe nagyon szarúl jár a motor. Ugye erről már csináltam videót is, mert utána már a 100ft os is megáll élével a motor borításon. Mivel más hibát nem produkál nem érdekel egyenlőre, reggel nem járatom 2 percig hidegen, hanem kíméletesen elindulok vele egyből, és semmi gond.

Csak azért nem vittem el az injektor.hu hoz amit neked mondtam, mert ugye én Győrben lakom, és az Érden van.Kocsit meg ott kell hagyni, hogy reggelig hüljön,és úgy kössenek rá műszert, kimérni mindent, amíg hidegen produkálja, mert utána minden érték normális. Lehet ezt több napig el kel játszani. Injektorokat tisztították ki nekem ott, azt megvártam, de ott is minden érték egyforma volt, 1 nél volt egy nagyon pici eltérés, ami bőven a tűréshatáron belül volt.
Én úgy sejtem, ugye nem vagyok szerelő, de szerintem hidegen, mikor beindítom valami miatt rosszul dúsít a rendszer, vagy túl sovány, vagy túl dús a keverék, és ez miatt szar az égés néha valamelyik hengerbe. Hidegen a lambda se szabályoz. Mocskos kis sunyi,dugi hiba lehet, amit ha elviszel márkaszervizbe, 100 ezerért csak masszírozzák a kocsit, és hápognak, mert melegen hiába mentem oda, gépre rakva minden tökéletes.
Ide ilyen műhely kell,ahol kimérnek mindent, nem a fél motort akarják kicseréltetni.
BMW szervizbe mondták, lehet végig kéne nézni az összes vákuum csövet, na köszi, vagy 30 ezerért, aztán lehet nem is az a gond. Kompresszióm is atom egyforma, minden hengerbe 12,6 Ha lesz cserekocsim, leviszem és otthagyom pár napra, találják meg a hibát.
Márkaszervizbe rákötik a gépet, ha minden normális,utána egyből kezdődik a hápogás, és a csontokból,belekből való jóslás súlyos ezrekért.


Szakszervizbe én sem viszem többet mert egy normál isnpekciónál még az olajat sem cserélték le, nem belevaló gyertyát kapott és még sorolhatnám mindezt 120.000-ért....most érden lakom így nekem pont jó lehet a hely jövő héten lesz időm és felveszem velük a kontaktot! köszi a segítséget!

Miscrew Elküldve: 2013-04-03 08:56 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
Miscrew írta:
anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...


na jó de repedt vákuumcső miatt miért ír be égéskimaradást? az akkor van, ha nem robban be az anyag, azaz nincs szikra, tehát gyertya vagy trafó. jó az égéhez kell ugye az éghető anyag meg a levegő. de egy vákuumcső miatt én nem értem, attől miért maradna el az égés???


Trafót és gyertyát már cseréltem rajta...szóval az nem lehet sajna...

Miscrew Elküldve: 2013-04-03 08:55 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Miscrew írta: Sziasztok!

Haveromnak van egy 318I gépe és nem kapcsol be a ventilátor, addig eljutottam, hogy direktbe megnéztem, hogy működik e...és az rendben is van, jeladóra gyanakodtam még, de hoztam másikat és azzal sem indul el...van valami javaslatotok, hogy merre nézzem tovább?


a direktbe alatt mit értesz? közvetlen a venti motorjára löttél ampert, vagy a csatijába? mert akkor a biztiket is át lehet nézni. a venti amúgy kb olyan 108-114 fok körül kapcsol be. én sokáig vagy 2 évig nem is hallottam, hogy megy az enyémbe, már majdnem azt hittem rossz, aztán egyszercsak. pedig azóta is hasonló stílusban vezetgetek...


A csatijába kötöttem be és 120 foknál sem indult a dolog...tartály csere volt mert azt szétküldte sajnos...meglesem a biztiket...gondolom csak a kesztyűtartóban lesz hozzá mindegyik.

Miscrew Elküldve: 2013-04-03 08:08 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Haveromnak van egy 318I gépe és nem kapcsol be a ventilátor, addig eljutottam, hogy direktbe megnéztem, hogy működik e...és az rendben is van, jeladóra gyanakodtam még, de hoztam másikat és azzal sem indul el...van valami javaslatotok, hogy merre nézzem tovább?

Miscrew Elküldve: 2013-04-03 08:01 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta: Amúgy nekem is lehet még valami gond, egyszer át kell nézetnem az összes vákuum csövet, mert ha reggel elindítom a kocsit, és úgy járatom hidegen elég zavarosan jár, majd beír égéskimaradást, most utólag a 6 hengerbe, ha viszont indítás után elindulok egyből, akkor soha.Nekem is gond lehet még ott valamivel, lehet lukas valami gumicső.
Hidegen 2,3 percig áll fent a hiba,de csak ha nem indulok el,csak egy helybe járatom.
Utána már simán jár. Indulni pöccre indul -10 ben is.


Akkor gyanús, hogy pont ugyanaz a hiba...90%-ban nekem is a 6-os hengerre írja a gyújtáskimaradást. Kb egy percig ingadozik és érezni remegést majd egy fura hang után teljesen kisimul minden. De ezt csak egy nap egyszer adja elő, utána szépen indul.
Lehet még a vákuum rendszert átfutom egyszer...

Miscrew Elküldve: 2013-04-02 17:25 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta:
Bero írta: Nagyjából ide vág az én esetem. Nekem konkrétan nem volt alapjáratom. kanyarba lefulladtam,üresbe is. Büdös is volt a kocsiban. Megnéztük géppel,nem írt ki semmi hibát. http://sdrv.ms/ZNyQfe Annyi volt a furcsa,hogy a katalizátor előtti lambda furcsa értéket mutatott,de semmi más. Alapjárati motorom okés,AC pumpa okés,megpróbáltuk lehúzni a légtömegmérőt akkor a fordulatszámom nem eset le,végig 1200-1300 fordulaton volt. Elvittem egy másik BMW szerelőhöz,rátette gépre,semmi újat nem mondott,mert a gép szerint semmi hibája a kocsinak... Hátranéztünk a kartergázcső felé,hát be se volt kötve!!! Sőt,nem is volt ott a cső! A szívósornál hátul nem volt rácsatlakoztatva,a kartergázszűrőhöz meg ami megy cső az teljesen szét volt "málva",nem is érintkezett,teljesen szétment és levegőt szívott. (olyan volt mintha valaki direkt szétvágta volna!!!,pedig rajtam kívül senki nem nyúlt a kocsimba)Bedugtam egy kicsit a lyukat az ujjammal és lám,rendbe jött az alapjárat és rendesen dolgozott a gép. Ma megrendeltem az új gyári csövet,holnapra meg is jön,remélem be tudom szerelni a csövet Gondoltam megosztom a tapasztalataim veletek.


Csak, az a furcsa eddig miért volt jó a kocsi, ha rá se volt dugva, gondolom nem húzta le valaki a napokba.



330CI-nél úgy jártam, hogy sajna hengerfejes lett és még pár extra...sikerült 3 kilóért megcsináltatni...visszahozták a kocsit és annyi füst jött az utastérbe mikor nyomattam a levegőt, hogy majd meghaltunk...a poén az egészben, hogy a kartergáz szűrő után a szívósorba visszavezető cső el volt vágva...a szívósor pedig ledugózva...sajnos a szerelőnek nem fért bele annyi, hogy szóljon, hogy ez kicsi kókány...de hát nem kell mindig jól járni...

Miscrew Elküldve: 2013-04-02 16:32 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta: Ez már így szívás, nekem sincs ötletem, ha minden cserélve lett. El kel vinned egy normális diagnosztikushoz. Ugyanis, ha nem ír más hibát, és minden adat normális, a BMW szervizbe is csak tátogni fognak.
Vidd el ide, itt már sok komoly rejtett problémát megoldottak. http://injektor.hu/
Hallgass rám, különben még fél évig masszírozzák majd mindenhol a kocsit, hol ennyiért, hol annyiért.
Még a motor vákuumot érdemes megnézni, nem e a kartergáz szellőztető szelep, az még szokása ilyet csinálni, ha megadta magát, de puszira kicserélni, nem olcsó,a csövekkel együtt, és szar meló is. De simán lehet valami vákuum cső is lyukas, abból meg van bőven, mire mindet leellenőrzöd megőszülsz, hogy nem e lyukas valahol, és szív falsot.



Hello!

Úgy látom, hogy helyben is van...elviszem oda mert már megőszültem :d kartel gáz szűrőt és csöveket cseréltem már múlt évben...a másik kocsimon ( jó móka volt). szívósor hossz állítóm már adta meg magát, de azt cseréltem...valami szétrágott belül a kocsin télen pár apróságot a tűzfalnál így nem kizárt, hogy a vákuum csőhöz is megjött az étvágya...
köszönöm a segítséget!

Miscrew Elküldve: 2013-04-02 15:27 Autóvásárlás

kroenen85 írta:
Nova4 írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
Beszarás h már ennek sincsen ára


Hát jah, a szarnak tényleg nincs ára. Ami jó meg nem ebben a kategóriában van.



Ebben igazad van,de én arra gondoltam h már ennyiért kapsz e90-t az más kérdés h utána még mennyit költesz rá.Ahogy nézegettem már az e60-al is ez a helyzet.


Az e60 esetében, meg az a legnagyobb probléma hogy imád szervizbe lenni.



Elképzelhető, hogy kicsit hazabeszélek, ( ) de lehet, hogy ilyen áron inkább egy 2005 végi e46ot nézegetnék. Nem-e?[/quote]

Köszönöm a válaszokat! Nekem most mindenképpen Touring kell (bővült a család)
mivel nem ismerem annyira a BMW-ket, ezért csak mások infóira tudok támaszkodni,
azt tudom, hogy a dízelmotorja az E90-nek talán valamivel jobb mint az E46.
A kinézet is elég fontos szempont nálam, amiben azért az E90 sokkal modernebb.
Nekem hiányzik az elősnél az idrive-os navi, de én is manuális váltóval szeretném,
bár lehet h csak az autómata is csak megszokás kérdése. Fogyasztásban nem hiszem hogy nagy eltérés lehet a kettő között.

Ezekről mi a vélemény?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...dc-6569425
http://www.hasznaltauto.hu/aut...up-6356142
http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-6273309

Mire kellene a leginkább odafigyelni amikor kipróbálom?
Köszönöm!
[/quote]

Hello!

Volt E60-am, de sajnos imádta service módot inkább nem írom le milyen hibák voltak mert minden héten jutott valami meglepi....utána e46 lett és benzines....ég és föld!!! Sajnos az E61-et lehet szeretni mert sok előnye van...lehet még én is visszatérek mert a család miatt kell...de félek kicsit!

Miscrew Elküldve: 2013-04-02 11:58 Egyenetlen alapjárat

Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?


Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.



Holnap nekimegyek a dolognak, ha nem fagyok meg és jelzek! Köszönöm a segítséget!


Hello!

Kicseréltem a pumpát, a nyomást nem engedi el, hibának mindig más hengereket dob ki gyújtáskimaradás hibával...valami más ötlet még, mert tényleg kifogytam

Miscrew Elküldve: 2013-03-24 17:55 Fék

330I Fék mérete azt hiszem 325. Arra nem megy rá a 16-os felni mert próbáltuk amikor a tél bejött!

Miscrew Elküldve: 2013-03-24 10:47 Klímavezérlõ hiba

csbalu írta: Szevasztok!

Nem megy sajnos a ventillátorom.... A csappantyúk amik terelik a levegőt azokat tudom vezérelni, de a ventilátor nem kapcsol be, hiába nyomkodom a ventilátor erősségét, semmi. Múlt héten 1x jelentkezett ez a hiba de másnapra elmúlt, most ismét visszatért és nem javult meg. Tegnap mivel úgyis szétszedtem a rádiónál a műszerfalat kivettem a klímavezérlőt. Lehet azzal van a baj? Diagot nem néztem, nincs most feltéve a gépemre, de lehet ránézek.
Ha cserélni kell a vezérlőt nem nagy baj, olcsó dolog és amúgy is kopott az enyém, de azért feleslegesen nem vennék 1-et.

Előre is köszi az ötleteket.


Ha a diag. nem hoz semmit van egy klímavezérlőm...ha gondolod akkor kipróbálhatjuk azzal, így feleslegesen nem kell venned!

Miscrew Elküldve: 2013-03-24 09:57 Rugócsere

anubisz írta: Már megint ver az isten. Ma megyek hallom, mi a franc nyüszög minden út hibára, a legkisebb mozdulásra. Frászt kapok tőle. Megnyomkodtam állva a hátulját, az nyüszög, mikor lenyomom. Oszt akkor mind a 2 oldalon, még eldönteni se lehet melyik oldal, mert ugye hiába nyomom bal oldalon, egyszerre mozdul lefelé a hátulja. Nem torony csapágy, az már volt cserélve. A csillapíttók felől jön. Karvára örülök.....megint hintó lett a kocsiból, 1 nap alatt.


Együtt érzek sajna...ősszel volt rugó és gátló cserém...két napja játszottam vele és megint nyikorog valami hátul nekem is...

Miscrew Elküldve: 2013-03-23 15:40 Egyenetlen alapjárat

jrtom írta:
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?


Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.



Holnap nekimegyek a dolognak, ha nem fagyok meg és jelzek! Köszönöm a segítséget!

Miscrew Elküldve: 2013-03-23 15:29 Egyenetlen alapjárat

jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?
« előző12következő »