N3mus fórum hozzászólásai

N3mus Elküldve: 2017-02-02 14:26 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


az a probléma, hogy amit ráköltesz, senki nem fogja kifizetni. mert az olcsó sz@rokkal fognak példálozni. és meg fogod unni, majd odaadod bagóért, vagy inkább el sem akarod adni. annak nincs értelme, hogy ráköltesz egy vagyont, azért, hogy tökéletes vagy közel tökéletes autót eladj. ezek pont abban a korban vannak, amikor pont nem éri meg. egy 10 év múlva már igen, mert talán egy jó példány értéke emelkedni fog. de most nem térül meg. hogy megérje eladni, ahhoz drága lenne és inkább megveszik a lelakott E9x szériát. vagy fele annyiért a roncs E46-okat.
én ezt így látom. sajnos ez a helyzet.


Igazad van! Ezzel tisztában is vagyok. Nyilván nem célom tökéletes autót eladni bagóért. Csak annyiról van szó, hogy nem egy lepusztult szart akarok árulni, főleg hogy még pár hónapig használni fogom.
Azért írtam mert a fenti példából okulhatok, hogy mik azok a dolgok amik a vásárlót elriasztják Az enyém azér nem olyan állapotba van mint a fent leírt... folyamatosan szervízelem és karban tartom... ha nem egy kis 318 lenne hanem 6 henger akkor talán el sem adnám
Mindenesetre kíváncsi vagyok mi volt az a sok gond a linkelt autóval


Hát én már elég régóta keresgélek de mivel csak bezinest nézek eléggé limitált a választék. Sajna anno még gyerekkoromba szerelembe estem az M-pack 2 megjelenésével és már 5 éve arra gyűjtők csak 318-320-vagy felette de eddig rosszakat fogtam. Holnap megyünk félegyházára nézni egyet pont ugyan ilyen csak 2013.12 havi és fekete de minden már paraméter egyezik ( reméljük a hibák nem ).

N3mus Elküldve: 2017-02-02 13:48 Autóvásárlás

Gabesz1701 írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )


Szia!
Csak kíváncsiságból mik voltak vele a gondok?
Nagy vonalakban?
Nekem is egy 318i-m van de az facelift előtti, majd kb fél év múlva el akarom adni, addig is rakatom rendbe (ahogy eddig) amit tudok rajta, mert nem akarom kevés pénzért elpazarolni... sokat költöttem már rá.

Hátha tanulok belőle, hogy te mibe futottál bele
Köszi


Hát hol is kezdjem amik nagyon nagy gondok voltak :
Fékek mind a 4 tárcsa + pofa + kézi fék pofák cseréje. Behúzott kéziféknél forgott a kerék a padon...
Kisebb rozsda volt a két küszöb alatt meg a jobboldali íven. ( Ez normálisnak könyvelem el nem mai autó )
Gumik kukák rajta téli/nyári ( a nyári szerintem csoda hogy nem durrant ki )
Motornál középen erőteljes olaj folyás. Álló helyben szépen csöpögött belőle az olaj.
Diagnosztikán több hiba is volt ( lopás gátló és hasonlók nem mentek )
Bütykös tengely hibát is dobott.
Két hátsó fékvezeték szakadt elsők repedtek.

Szóval jah lett volna mit javítani/cserélni

N3mus Elküldve: 2017-02-02 11:54 Autóvásárlás

YELLOW írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.


jó vétel szerintem, így képekről. gyári M-pack. ettől olcsóbban csak sz@rt lehet venni.



Sajnos csak kívülről volt szép. Bevizsgáltuk de annyi mindent kellene javítani cserélni hogy nem ő lesz az igazi . ( Egy 600000 árajánlatot kaptam a rá és ebben még nincs benne a motornál található olajfolyás )

N3mus Elküldve: 2017-01-31 13:27 Autóvásárlás

Sziasztok!

Segítséget / véleményt kérnék vele kapcsolatban :

318i

Ami nincs a hirdetésben :
- Németből jött ( az árban benne van a regadó + forgalmoba helyezés. )
- téli gumi felniken.
- A fékek biztos cserések mert teljesen elvannak kopva a tárcsák és a pofák .

Elég régóta vágyam már egy e46 de eddig mindig közbejött valami de most talán sikerül ( persze még egy szerelő kell neki ) viszont nem vagyok benne biztos hogy az ár érték aránya jó.

N3mus Elküldve: 2016-10-26 00:33 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
viktor írta:
Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


ha már megemlítesz, akkor helyesen írd le a user nevem, másképp ez hasonló esetben támadásnak minősül és bunkóság is.
bocs, de nem tudom levetkőzni amilyen vagyok. általában aki ismer, az nem veszi fel ezeket. te valamiért túl magadra vetted a dolgokat. miért?
kutasok nem szeretnek, mert magamnak tankolok és nem kapnak borravalót. igazából ha nem menném azokat a plusz km-ket, akkor évi szinten 2500km-t menne az autó
viszont neked sem ártana egy kis fejleszteni való. van kerékpár is, nem is egy. hidd el nekem, azzal még régebb óta foglalkozom, legalább dupla annyi ideje, hanem több. egy jó kerékpár sem olcsó, és annak a karbantartása sem. bár én megoldom magamnak. a jó alkatrészek drágák. csak a laikusok hiszik azt, hogy a teszkógazdaságos kerékpár sosem kopik el stb. meg jó az. hát ez igénytől is függ.

régebben, mikor fiatalabb voltam, valahogy hasonlóképpen gondolkoztam. nem tudom milyen idős vagy. sőt most is vágyam egy nagyobb, erősebb motoros BMW. de nem azért.
számomra, józan gondolkozásban mi értelme erős autónak városban? mi értelme egy dízel dinamikának, ha 1-3km-t megy vele, naponta 3x? autópályán vagy egy max limit, amit elérni, nem nagy kunszt gyengébb autóval sem. vagy épp benzinessel.
ebben az országban, de akár külföldön is mit számít a dinamika? semmit. persze meg elhet magyarázni, hogy gyorsabban végre hajtható egy előzés. de szerintem ne ezen múljon már. legyen az ember türelmes. mondom ezt úgy, hogy én is bele esek hibákba.
mondjuk a heti 2-3x-i 300+km autópálya azért már indokolja esetleg a dízelt, üzemanyag fogyasztási szempontból. de baxus én benyásat sem mernék már venni, nem hogy dízelt. biztos elvétve kivétel, mert van. de egy autóval egy év alatt is sok minden történhet, nem hogy 10 év alatt. meg mennyi tulajon mennek át. költeni egyik sem költ rá, csak amint észre evszi a hibát adja tovább, persze nagy szerviz után mindet. kint sem rózsás a helyzet, a sok arab, török, román kereskedővel az élen, de a nagy számok alapján nagyobb az esély jobbat kifogni.
ha magát a hirdetést nézem, én azt saccolom, hogy 1,3 misi lehet a keret. én enniyért nem mernék E46-ot venni, max 98-as körül. de azok is már túl öregek meg kitudja.
nekem mindegy mit vesz, én is csak egy véleményt mondtam el. ha jó a dízel, van benne kiegészítő fűtés ami működik is, vagy állófűtés, akkor érdemes meggondolni.
de bárki autóvásárlásra szánja rá a fejét, nincs könnyű helyzetben. főleg ha ért is hozzá egy picit.


Keret az 1.2-ről indult most már 1.7-nél tart. Mint mondtam ne ma kezdtem el nézni már őket és ahogy mind 2 írtátok elég sok a lehasznált darab amihez gyönyörű ódák készülnek hogy ilyen olyan jók. De semmi gond keresek tovább annyi, hogy pár ismerőssel beszéltem akik 320 at és 330 használnak és az ő tanácsukra nem is néztem 320 alattit mert hogy annyi erő kell ehhez az autóhoz/kasznihoz. Szervíztől annyira nem félek mert ezzel a vectrával nagyon megszívtam olcsó volt túl olcsó ... azóta az elmúlt 2 év alatt eddig kb 400000 ba fájt, a kocsi nem volt ennyi .. ( teljes váltó + futómű / fékek + kaszni hibák amik kijöttek stb .. ) Ennél azért már egy bmw se kerülhet nagyon többen évente ..

N3mus Elküldve: 2016-10-25 14:17 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.




A városi táv minimális 1-5km maximum 2-3 indítás/ leállás / nap ( szóval elég rövid táv ) . Ezért is akartam kerülni a dízelt de ahogy kiválasztom hogy benzines pl használtautón a találati lista hirtelen 1/10-re csökken.
Már lassan 1,5 vadászok rá de sajnos vagy lecsúsztam róla vagy túlment a felső határon az ár ( ez főleg a mobile.de találtakra igaz )



N3mus Elküldve: 2016-10-24 16:18 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.