Nekem8 fórum hozzászólásai

Nekem8 Elküldve: 2016-12-22 00:09 E90 vásárlás

hil írta:
lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.


Nekem az M47TU2-es motorral van E90, ez talán megbízhatóbb mint a későbbi N47. Olaj és szűrőkön kívül, első lengőkar szilenteket vettem bele, a bluetott modul haldoklott (tipikus E9x betegség) így belekerült az újabb verziós MULF2, amivel már van USB is az autóban, így a prof navi mp3at is játszik és vezérelhető az iDrive-ról. Mindkét thermosztátot is cseréltem nemrég. Most a részecskeszűrőt kell kitisztíttatnom, mert valószínűleg el van dugulva, így most kicsit gyengébbnek tűnik az autó (bár az is lehet csak megszoktam a 163Le-t). Kiszereltem a bajos pillangószelepeket is egy éve. Ezeken kívül semmire nem kellett költeni. Nincs gondom vele. Nekem igen is jobban tetszik ez az E90 mint az E46. Nagy navi, félbőr sportülésel, gyári sportfutómű. igaz 230e km van most benne, de még egy ideig biztosan megtartom. jövőre lehet kettőstömegűt is cserélek, bár még nem csattog.


Ha körültekintöen veszel autot nem lehet bajod a 320d-vel. Nekem 12 eve csak dizelem van. 1.8 TDCi ford,utäna 320d E90,aztän 320d e46,most meg GLC 350d. Soha semmi komolyabb bajom nem volt dizellel. Lengescsillapito,illetve generätor csere volt a legnagyobb tetel. Igen szivhatsz egy 320d-vel,ha meg akarod venni a legolcsobbat 12 elözö gazdäval külföldröl behozottan visszatekerve. Ha a szervizköltsegeket figyelembe veve akarsz autot,akkor p126,vagy s601,ezekhez kapsz egy kosär uj alkatreszt 3000 ft-ert. Ha meg olyan autot akarsz amibe szivesen bele ülsz akkor ne a szervizköltsegekkel foglalkozz. Ha megteheted,hogy egy magasnyomäsu szivattyuert hirtelen kiadsz 1-2000 eurot akkor meg föleg mindegy. Összegezve egy eleted van,neked kell eldönteni,hogy elni vagy lakni jöttel a földre.

Passatot meg alapbol nem vennek,volt szerencsem 2 db-hoz.

Szia,
Tuti bennem van a hiba, de nekem az e9x belső része nagyon nem tetszik, valahogy olyan tucattermék benyomását kelti (ismétlem: bennem)a műszerfala és azt kéne látnom naponta... Nem is értem, miért kellett azon annyit változtatni az e46-hoz képest. Az a vezető felé fordított középső rész nagyon ütős (számomra)



Pont ez miatt adtam el az e90-em. Egyszerüen nem jött be a müszerfala.

Jó hír számomra: nem csak én vagyok konzervatív (esetleg ízlés ficamos)!!!!
Köszi!




Ami nálam leginkább játszik, újabb és modern. Igaz,hogy a legrégebbi e90/91-es is már 10 éves,de talán a műszerfal közepe tetszik,de igazából az egész. Valahol vissza köszön ez az 1-esben is.
Az e46-nak az eleje tetszik..
Ha tehetném a legújabb modellt venném. Ebben nem játszana az f30,viszont a 3Gt igen. A 4-es, 5-ös,6-os és az x sorozat közül valogatnék..
Valamelyiknap is láttam egy x3-ast fehér volt és az a hidegfehér led világítás,nagyon tetszett.. Annak ellenére,hogy a fekete autók tetszenek, el tudtam volna képzelni magamnak azt a fehéret.

A használtak közül ami még úgy ahogy újabbnak mondható az az e90 e60 a többi meg mellék ágazatok,mint coupe,cabrio.
E90 vagy91 320d-ből sok van a 163Le meg bőven elég. Viszont automatában gondolkodom,ez mennyire jó választás?
Ennél a modellnél mi az,ami talán a legnagyobb kiadás,eserleg az olyan alkatrész,ami mindenképpen javitandó különben nem megy a kocsi? Nagyon úgy érzem,hogy kell nekem ez a kocsi. Jobban,mint bármi más. Amikor oda jutok,hogy lebeszélem magam erről,pár napon belül vissza jutok ugyan úgy erre.

Nekem8 Elküldve: 2016-12-21 10:58 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?

Nekem8 Elküldve: 2016-12-21 08:29 E90 vásárlás

Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.

Nekem8 Elküldve: 2016-12-20 08:34 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Nekem8 írta: Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?


hát a passat belső ocsmány lesz ah kopik. és ha a 140 lovas PDTDI-t nézted, az sem egy túl jó. bár lehet már cserélték a PD elemeket. akkor már inkább egy CR TDI-t kell venni belőle.
én akkor már inkább egy Skoda SuperB kombinét néznék.
E46-hoz képest csak akkor kellene E9x széria, ha nagyon-nagyon olcsón találnék egy nagyon nagyon jó állapotút. ilyen meg úgy sem létezik. újabb forma, de nem előrelépés az E46-hoz képest. én így érzem.


Eleinte az e46-ot nézegettem,de aztán jobban megtetszett az e91. A belső ami igazán tetszik. Az e46-nak meg régies.. Válasszam inkább az e46-ot?

Nekem8 Elküldve: 2016-12-20 07:41 E90 vásárlás

Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?

Nekem8 Elküldve: 2016-12-11 13:32 E90 vásárlás

Akinek e90 vagy 91-es Bmw-je van az havi szinten mennyit költ rá tankolás nélkül, esetleg mióta megvette, mennyit költött rá? Nem tudom,hogy belevágjak e.. a nagyobb kiadasok miatt aggódom.

Nekem8 Elküldve: 2016-11-20 07:05 E90 vásárlás

Sziasztok!
Autót szeretnék venni és az e91-re esett a választás! Megéri megvenni egy ilyen,8-10 éves modellt? Mindenképpen automatát akarok, 320d-t. Mi az alsó határ'aminél már elmondható,hogy meglehet venni? Alkatrész árak milyenek, milyen összegkörül szervizeltek,ha úgy van? Nem volt még Bmw-m, nem tudom,hogy mivel szamoljak .