Odin fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Odin Elküldve: 2012-05-16 18:22 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

320DE46 írta: Ja es 1 forintrol indul, nincs minimal ár.


A vaterán látom inaktív vagy úgy, hogy itt kérdezek. Ehhez igaz a rövidebb kutyacsont kell???
Ha licitálok rá a vaterán akkor van esély rá, hogy megszerezzem?(az állapotodat figyelembe véve)
Mennyi lenne az az összeg amiért hamarabb lezárnád az aukciót????

Odin Elküldve: 2011-10-05 09:31 E46 Kormánymű

ervin35 írta: csao.irtam privátot is olvasd el. 105e ft vol ugy hogy leadtam a régi kormánymüvet.


és ez új kormánymű, vagy felújított?

Odin Elküldve: 2011-10-04 21:26 E46 Kormánymű

ervin35 írta: csao. szerintem beszélj egy bmw szervizzel és ott megtudják mondani milyen kormánymüvel van szerelve. én nyár közepén cseréltem e46 320d 1998 07 havi az autom. mondtak nekemis sokfélét hogy az e46 ba mindbe egyféle kormánymü van meg stb. felhivtam egy bmw szervizt ott mondták hogy a facelift elötiekbe kb 4-5 féle kormánymüvel szerelték. az enyém 98.07.ei auto,98.09 szerelték azzal a zf parts kormánymüvel amit vettem hozzá.


És mennyibe fájt??? Mert csak az a s*ar, hogy mindig a legjobbkor esik be a baj.
Várok még hátha volt már más is így aztán tud mondani valami biztatót.

Odin Elküldve: 2011-10-04 20:21 E46 Kormánymű

Sziasztok!
Bocs ha rossz helyre írok de nem találtam, hasonló fórum témát.

Ma elvittem a kocsit a szakihoz mert érdekesen cikázott az úton(olyan volt mintha a segge meg akarná előzni az elejét)
Elmentem érte és azt mondta, hogy szar a kormánymű és nézzek kormánymű után. nézegettem neten 2-3 kiló között mozognak a kormányművek.(mindenki fizetésből él, csak nem mindegy mennyiből)
Aztán felhívtam egyik havert(ugyan olyan típusú kocsija van) ő azt mondja, hogy neki e36-os kormánymű van alatta és nézzek olyat.
Na már most az lenne a kérdésem, hogy valóban alá lehet tenni, és ha igen akkor mindegy, hogy milyen e36 (benzin/dízel/évjárat/motor stb..)????
köszi a válaszokat

Odin Elküldve: 2011-03-31 17:14 Valaki segítsen

Bero írta:
Odin írta:
Bero írta:
Odin írta: sziasztok!
Már megint gond van, kezdem megutálni a bmw-t.
Most az van, hogy benyomom a kuplungot és annyira (ráz) legalábbis a lábamat, szóval úgy remeg a jobb lábam mikor benyomom mint a kivégzésre váróknak(ha jár a motor ha nem). Hátrameneti sebességgel próbáltam kiállni a garázsból de olyan volt mintha a bal hátsó kerék alatt lett volna egy kitámasztó ék.
Mi lehet a gond, szétszakadt volna a kuplungom?
segítsetek! köszi.


Te a jobb lábaddal kuplungolsz? Nice

Sorry igazad van de azzal is próbáltam.
Most, hogy jobban megnéztem szerintem a hátsó fék van beragadva, de, hogy miért rázott a kuplung azt még mindig nem értem.



A kuplung nem tudom miért rázott(Nagyon TALÁN: kinyomócsapágy) ,de a hátsó féked azért van beragadva mert 1: Elkopott a fékbetéted és hozzáér a tárcsához (nekem ez volt a baj) 2: Berohadt a fék munkahengered! Remélem tudtam kicsit segíteni


Megnézettem szakival elvileg, a tárcsa van szarrá kopva, a kuplung pedig az abs-miatt remegett.

Odin Elküldve: 2011-03-31 15:16 Valaki segítsen

Bero írta:
Odin írta: sziasztok!
Már megint gond van, kezdem megutálni a bmw-t.
Most az van, hogy benyomom a kuplungot és annyira (ráz) legalábbis a lábamat, szóval úgy remeg a jobb lábam mikor benyomom mint a kivégzésre váróknak(ha jár a motor ha nem). Hátrameneti sebességgel próbáltam kiállni a garázsból de olyan volt mintha a bal hátsó kerék alatt lett volna egy kitámasztó ék.
Mi lehet a gond, szétszakadt volna a kuplungom?
segítsetek! köszi.


Te a jobb lábaddal kuplungolsz? Nice

Sorry igazad van de azzal is próbáltam.
Most, hogy jobban megnéztem szerintem a hátsó fék van beragadva, de, hogy miért rázott a kuplung azt még mindig nem értem.

Odin Elküldve: 2011-03-31 14:15 Valaki segítsen

sziasztok!
Már megint gond van, kezdem megutálni a bmw-t.
Most az van, hogy benyomom a kuplungot és annyira (ráz) legalábbis a lábamat, szóval úgy remeg a jobb lábam mikor benyomom mint a kivégzésre váróknak(ha jár a motor ha nem). Hátrameneti sebességgel próbáltam kiállni a garázsból de olyan volt mintha a bal hátsó kerék alatt lett volna egy kitámasztó ék.
Mi lehet a gond, szétszakadt volna a kuplungom?
segítsetek! köszi.

Odin Elküldve: 2011-03-23 15:42 Kopog az eleje!!

Bero írta:
hil írta:
Odin írta: Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, az lenne a gondom, hogy mostanában hirtelen gázadásnál
1,2, és 3-ban furcsa morgó hangot hallok a kocsi elejéből, de mintha meg is torpanna 1 pillanatra.Régebben is csinálta de akkor csak kitekert kormánynál pl: kereszteződésben egyesben hirtelen indulva. Nemrégen cseréltem ki a két első lengőkar szilentet remélve, hogy ez majd megoldja a problémát de sajnos nem. A szaki sem tudja, hogy mi lehet csak találgat (hardy) de feleslegesen nem akarok semmit cserélni. Ha tudtok segítsetek!
köszi.


Szia! Már megbocsáss, de ha elölről hallod a hangot, akkor annak mi köze lehet a Hardyhoz? Gondolom, egyenesben nem hallod, de ha kanyarodsz balra vagy jobbra nagy ívben, akkor változik valami. Ha igen, akkor kerékcsapágy is lehet akár, de az tuti, hogy szilenthez nincs köze. Vagy: emeld meg az elejét és kézzel forgasd meg a kereket és figyeld, mit tapasztalsz. Ritkán van, hogy egyszerre megy tönkre mindkét kerékcsapágy, így a két oldalt össze tudod hasonlítani. Bár ez annyira kézenfekvő, hogy a szerelődnek észre kellett volna vennie.



Jó kis szaki lehet...


Csak hirtelen gázadásnál (egyenesben is) csinálja, ha szépen tatásan adom neki akkor nem hallani.
A másik dolog meg, az előző kocsim egy 156-os alfa volt, ott pl. a hátsó stabilizátor gubmibakja volt kikopva és mégis a kaszni elejétől hallottam a kopogást.(állítólag a kaszni vitte a hangot.)

Odin Elküldve: 2011-03-22 01:33 Kopog az eleje!!

Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, az lenne a gondom, hogy mostanában hirtelen gázadásnál
1,2, és 3-ban furcsa morgó hangot hallok a kocsi elejéből, de mintha meg is torpanna 1 pillanatra.Régebben is csinálta de akkor csak kitekert kormánynál pl: kereszteződésben egyesben hirtelen indulva. Nemrégen cseréltem ki a két első lengőkar szilentet remélve, hogy ez majd megoldja a problémát de sajnos nem. A szaki sem tudja, hogy mi lehet csak találgat (hardy) de feleslegesen nem akarok semmit cserélni. Ha tudtok segítsetek!
köszi.

Odin Elküldve: 2011-02-19 10:05 meg akar halni a bmw :|

Na megoldódott a probléma.
Az volt a gond,(vagyis ezt vettem ki) hogy az adagoló túl sok anyagot adott a porlasztóknak és nem bírták elégetni. 25.000 pénz.
Megkönnyebbülés

Odin Elküldve: 2011-02-17 11:36 meg akar halni a bmw :|

Na tegnap késő délután elvitték a kocsit.Még az udvaron ment a kísérletezgetés, és megfigyeltem valami érdekeset.
Mégpedig mikor gázt adtak neki olyan 2.500-3.000-ig mintha alábbhagyott volna a zörgés.

Odin Elküldve: 2011-02-15 14:57 meg akar halni a bmw :|

Amúgy a kettős tömegű lendkerék adhat ki ilyen traktor hangot???Mert utánaolvastam és azt írták, hogy az utastérbe áramló zajszintet hivatott szolgálni, most akkor mivan????

Odin Elküldve: 2011-02-15 14:37 meg akar halni a bmw :|

anubisz írta:
Odin írta:
anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.



Ekkora összegnél már el gondolkodnék nem e éri meg egy bontott motort tenni bele,Németországba annyi van belőle mint a szemét.És akkor még nem találtak más hibát mellé.Sajnos a komolyabb motor felújítás soha nem a 100 ezres tételbe tartozott. Jobb ha több helyen körülnézel árajánlat ügyben,akik erre szakosodtak,mert akár 100 ezres eltérés is lehet,és ennyi pénzért már vállaljanak garanciát is az elvégzett munkáért. Főtengely köszörülés stb. Nagyon nézd meg hova rakod be a kocsit, mert aztán összerakják neked úgy hogy utána még ugyanennyit ráköltesz, mire egybe áll az egész.
Persze az alap hogy értsen ehhez a típushoz,különben szart se ér az egész.


Hát ha azt mondja, hogy 3,4,500 ezer akkor lehet az lesz, hogy kap egy másik motort.
Akkor már csak az lesz a kérdés, hogy németországban vagy akár kis hazánkban vásárolt bontott motort, hivatalosan, hogyan lehet majd beépíteni.

Odin Elküldve: 2011-02-15 14:13 meg akar halni a bmw :|

anubisz írta: Addig ne is kezdj neki,ha nincs egy kis plusz tőkéd. Amikor meg bontanak egy 8,10 éves kocsit akkor derül ki hogy még ezt is ki kel cserélni,az is elvan kopva,itt is szivárog,az is repedt, nekem mikor hozzá nyúltak mindig tuti vagy 150 000 el többe került mint a tervezett. Csak egy példa,nyikorgott a hátsó toronycsapács,jól van ki cseréltetem,hát kiderült mindkét rugóm törött volt,nem látszott mert egész felül, csak mikor megbontották.
Csak egy példa,sorolhatnám estig. Motornál meg főleg,ha már bontatnám,én tuti ki cserélnék minden szimeringet, stb ami olyan egy kalap alatt. Persze össze is lehet rakatni,aztán kitudja,1-2 hónap múlva megint lehet szét szedni,mert mondjuk akkor nem cseréltél ki valamit,ami már szar állapotba volt. Főleg szivárgási gondoknál,minden tömítést,szimeringet ki kell akkor már cserélni. És ez halál komoly. Bármikor belenyúltak a kocsiba mindig volt amit még cserélni kellett,és nem lehúzás mikor mutatják,hűtőrendszer csövek,az halál.Ha még nem voltak cserélve soha,hallod mállik szét mint a homok egyik 8,másik 15 3,7 ezergumicsövek dettó,szétrepedt a légtelenítő tartályom, csere,kiderült szarok voltak a csövek,műanyagok,csere,mivel ott meg bontották,1 hónapra rá eresztett a hűtőm,mert megrepedt a csonk a tetején amire megy rá a gumicső,meg kapargattam mállott szét belül mint a homok,csere egész hűtő, stb, amíg nem volt megbontva semmi gond nemvolt vele,ezeket jobb ha bele kalkulálod,persze lehet hogy szerencséd lesz,de készülj fel, persze ha trehány a szerelő össze dobja,aztán vissza járhatsz vele hónapokig.8-10 éves kocsinál sajnos ritkán vannak csodák


Sajnos ez igaz tapasztaltam már a régebbi kocsiaimnál is,hogy ez így működik.
De az a baj, hogy ebben a mai világban már nem nagyon lehet meglenni kocsi nélkül.
Most megint van új fejlemény már állítólag vagy előreláthatólag valami kettős tömegű lendkerék a bűnös, ami kb200.000 ha nem kell a főtengelyt csiszolni meg stb.. ha kell akkor 500 azt hittem az agyam eldobom......pont most hihetetlen.

Odin Elküldve: 2011-02-15 13:25 meg akar halni a bmw :|

m_attila írta: Jajjj, ez megint kezd hasonlítani az értelmetlen kísérletezgetéshez.

Főtengely szimmering hiba nem ad hangot max okádja az olajat.

m_attila



Odin írta:
hancurozo írta:
Odin írta:
hancurozo írta: Nézd meg a szíj feszítőd. Ha leveszed a motorburkolatot, akkor indítás után látni fogod, hogy az mennyire rezonál be. Hasonló hangja volt az én autómnak is, mert elszált a feszítő lengécsillapító.

Kössz szépen a tanácsokat, de ma már nem fogok bele a szerelőm se jött, holnap meg egész nap meló, esetleg kedden. A motor burkolthoz meg(ahogy én figyeltem) valami speciális imbusz kulcs kell,olyanom meg sajna nincs.
Amúgy ez a szíj mit működtet?
Fogalmatlan vagyok a témában
amúgy ahogy az én szerencsémet ismerem nem hiszem, hogy megúszom valami piti gonddal.



generátor, szervó, vízpumpa.
Sima imbusz kell. Nem piti az sem, mert húzós az ára.


Na ma meghallgatta egy szakavatott fül, azt mondta, hogy valami a főtengelynél/ vagy főtengely vagy főtengely szimmering vagy valami hasonló de azt mondta hogy biztosat csak akkor ha megbontja.De most ő ezt nem tudja bevállalni ezért átirányított egy másik szakemberhez.
Ha most megbontják akkor ez(ha a fent leírtak közül van probléma)egy plusz olajcsere???
Mennyi pénz ez kb.(legrosszabb esetben)???





Az a baj, hogy nem értek hozzá, ezért kénytelen vagyok arra hagyatkozni amit más/mások mondanak, ezért könnyen be is tudnak húzni(sajnos).

« előző12következő »