Phonixboy fórum hozzászólásai

Phonixboy Elküldve: 2017-12-25 23:29 M43TU motor

Pocses írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.



"1.6-os motorjával szaggatja az utat" ezen besírtam!
Boldog karácsonyt!
Nagyon jól tudjuk, ezeknek a motoroknak jól lepadlózzuk és az ég világon nem történik semmi, mondom semmi! Ettől független nagyon szeressem az öreg 105 lovas 8 szelepest és nem ütöm vágom, tudtam mit veszek anno.

Fele annyiért vettem mint a tiéd. Több mint 3 hónapig kerestem Facelift előttit Touringban ami nincs le lakva szét hajtva. Hiba oka ki derült és javítva lett. Hiba előtt és után is úgy húzott ahogy kell. 1500km alatt nem vettem észre hogy fogyna a víz meg az olaj. Motor csere csak hirtelen felindulásból jutott eszembe mert úgy hallottam hogy megbízhatóbb motor, most jön hogy miért nem e36-ot vettem mert azzal gyártották egyszerűen nem tetszik. Eladni nem fogom ha veszek másikat meg tartom úgy mint most az Opelt(enni nem kér). Mondjuk a 2 éves tervben benne van e38 vagy e39 8hengerrel

Phonixboy Elküldve: 2017-12-20 18:30 M43TU motor

Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra

Phonixboy Elküldve: 2017-12-07 17:14 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Phonixboy írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Disa szelepet nem tudtam ki szedni mert útban van az abs vezérlő egység, elég redvásan néz ki. Abs vezérlő egységet 1db 10es csavar fogja hiába tekertem ki nem tudom ki szedni. Hogyan tudnám ki szedni a disa szelepet. Légtömegmérőt le húztam mentem vele 1 kört és alapjáraton piros lámpánál vissza esett a fordulat 500 körülire


Sikerült ki szedni a disa szelepet ki takarítottam KB fél milliméteres kotyogása van. Légtömegmérő bosh márkájú. Kíváncsiságból szét szedett állapotban rá adtam a gyújtást és azt vettem észre hogy nem zár be kábelt vissza dugtam. El indítani így nem mertem nehogy valami bajt csináljak.

Phonixboy Elküldve: 2017-12-05 08:53 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Disa szelepet nem tudtam ki szedni mert útban van az abs vezérlő egység, elég redvásan néz ki. Abs vezérlő egységet 1db 10es csavar fogja hiába tekertem ki nem tudom ki szedni. Hogyan tudnám ki szedni a disa szelepet. Légtömegmérőt le húztam mentem vele 1 kört és alapjáraton piros lámpánál vissza esett a fordulat 500 körülire

Phonixboy Elküldve: 2017-12-02 15:13 BMW318i E46

Üdv mindenkinek nem akarja a disa szelep hogy ki szedjem akár hogy tekergetem nem jön ki

Phonixboy Elküldve: 2017-12-01 18:39 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.
Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?
Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.



Hát ez így most fogós kérdés most nem tudom meg nézni a márkát

Phonixboy Elküldve: 2017-12-01 18:27 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Bitu79 írta:
Phonixboy írta:
Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.

Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.

Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?

Phonixboy Elküldve: 2017-12-01 18:19 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.


Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó

Phonixboy Elküldve: 2017-12-01 17:10 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Üdvözlet most vettem 2 hete a kocsit minden rendben van vele egyszer csak ki gyulladt a sárga hiba jelző scannerre rá dugtuk 171 hiba kódot írt Check fuel supply system ki töröltük nagy boldogság ki aludt a hibajelző. Ma mentem tankolni és KB 5km után megint ki gyulladt ugyan ezzel a hibával. Nem rángat nem dadog semmi tünet hogy gond lenne. Kérdésem mit kell ellenőrizni ilyenkor kezdjem benzin szűrő cserével, olyat is mondtak hogy tanksapka mehetett tönkre, mennyire megy tönkre ha nem találjuk meg a hiba okát?
Köszönöm

Phonixboy Elküldve: 2017-11-30 17:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


nem fogja törölni. esetleg INPA-ban lehetne egy DTC törlést csinálni, de az sem garancia. nem aktuális hiba.



Oké akkor meg nyugodtam köszi INPA még nincs de majd beszerzek azt is

Phonixboy Elküldve: 2017-11-30 17:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.