Pintyi86 fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Pintyi86 Elküldve: 2014-10-15 20:24 Akkumulátor

botthedoctor írta:
YELLOW írta:
botthedoctor írta:
YELLOW írta:
botthedoctor írta: Sziasztok ,

320 D 2003 -as evjaratu bomosom van , a problemam az lenne hogy egyik pillanatrol a masikra aram nelkul marad az auto. A tunetek , legeloszor egy hosszu ut utan megalltam par orara , az ajtot meg kinyitota de utanna aramnelkul maradt ,csomagtarto akkumlator vedofedel levettem es ahogy hozza ertem a saru pozitiz felihez vissza jot az aram. Utanna huzzogatam a csavarokat , ez aprilisban tortent . Ket hete megint jelentkezett a problema es volt hogy mar menet kozben is aram nelkul maradt . Elege tanacstalan vagyok erdeklodtem de nem igazan meggyozo megoldasokkal szolgaltak .Lehet hogy a biztonsagi elektronikaval lenne a baj ami a pozitiv szalhoz csatlakozik , ami megszakitja az aramot baleset eseten?

Megkoszonom elore is mindenkinek a hozza szolasat ,segitseget .


igen nagy valószínűséggel azzal van gond.


Es mit javasolnal , az a biztonsagi cuc cserelheto vajon , vagy az egesz pozitiv kabelt kell cserelni , ha lehet , mert szerintem nem kicsi munka kicserelni. Vagy esetleg ha tudsz olyan helyet ahol esetleg utanna lehet nezzni olvasgatni.


volt ez téma az oldalon. bontósok szokták árulni, poz. kábellel együtt. vannak bmw spec- alkatrészt áruló odlalak, de nem akarom reklámozni (privátban sem), majd megteszi ha akarja. igazából van, aki kiszedte belőle, de talán diagolni is kell. várjunk hátha hozzászól más is.


Igazad van ,koszonom , varjunk azoknak a alaszara akik sajnos talalkoztak ezzel a hibaval.


Sziasztok !

Nekem Lemerült az akkum és ahogy kiszedtem az akuut kiszakadt tövétől a saru mellet a áramtalanító kis kábel a sarun.

10h töltés után akku be nem indul csak ha meg tolom 1h kocsikázás után hiába tölt rá a generátor nem indul ujra be csak ha be tölóm, hívtam a jó öreg Wallis-t azt mondták ki kel cserélni a pozitív kábel elő csatlakozóját kompletten sarustól mert a kis áramtalanító kábelét nem lehet cserélni külön.

1db: Kérdésem van...

1: Olvastam , hogy ki lehet iktatni ezt hogy kell ?

Előre is köszönöm a Válaszokat.

Pintyi86 Elküldve: 2014-03-25 14:16 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Totyasrac írta:
Pintyi86 írta:
Köszönöm a Hozászolásokat De meg oldodott a probléma a kulcshibát irt EWS kitörölték a hibakodot és pöcre indult !


Publikus, hogy hol/mennyiért törölték a hibát? Hátha jól jön az információ másnak is...


Sziasztok !

5.000ft volt de sima nem gyári programmal !

Pintyi86 Elküldve: 2014-03-19 13:55 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pintyi86 írta: Sziasztok !

Olyan probléma akadt a kocsimmal Bmw E46 316i 2001 M43, hogy le áltam a bolt parkolojába és nem idult el ugy kellet haza huzni csak tekert és nem indult be se bikára se tolásra se huzásra aksi persze le is merült, valami kattogot a kesztyütartoban azt mondta a haver valami AC realy lehet.

Aztán haza jöttem aksit feltöltöttem és a másik kulcsal inditottam be mert azt mondt a haver lehet le tiltot a kulcsban a immobilizer láss csodát elindult utánna vissza a régi kulcs azzal semmi csak gyujtás vagyis hol gyujtás hol néha rá teker de nem inditt el utánna lemerül az aksi, igy azt nem is használtam.

4db gyári kulcs van hozzá 2db távirányitós 1db szürke meg 1db müanyag fekete kicsi kulcs.

Igy hát csak a szürke kulcsal jártam kb 4 napig (és a amivel nem inditt be azzaz a lehetséges rossz kulcsal) azzal csak a központi zárt nyitottam zártam. és a szürkével inditottam.

Ma beindult és szépen lassan le állt a fordulat szám mérő szépen le csorog ujbol inditozztam aztán megint be indult és szépen lassan le állt aztán
kezdödött elöröl inditás a kesztyütartoban kattogás. minden inditás után katoggás a kesztyűtartoban 3x inditozás le is merül az aksi.

Újbol feltöltöttem az aksimat ma és ugyan az csak tekeri de semmi közben kattog a kesztyűtartoban valami.

Ma még megnéztem a injektort ott van egy szelepsapka azt le tekertem és a szelepet be nyomtam nem spricelt belöle semmi azaz csont száraz arra rájöttünk már valami blokkolja az üzemanyag áramlást a motorba.

-Lehet azért kattog a Ac Realy mert valami blokkolja pl: (Immo) vagy azért mert be szart ?
-De lehet a Computer vezérlés szált el ?

-Mi lehet a hiba, tud valaki megoldást vagy segitséget ?

Elöre is köszönöm !

Üdv: Pintyi86


Köszönöm a Hozászolásokat De meg oldodott a probléma a kulcshibát irt EWS kitörölték a hibakodot és pöcre indult !

Pintyi86 Elküldve: 2014-03-15 18:56 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Sziasztok !

Olyan probléma akadt a kocsimmal Bmw E46 316i 2001 M43, hogy le áltam a bolt parkolojába és nem idult el ugy kellet haza huzni csak tekert és nem indult be se bikára se tolásra se huzásra aksi persze le is merült, valami kattogot a kesztyütartoban azt mondta a haver valami AC realy lehet.

Aztán haza jöttem aksit feltöltöttem és a másik kulcsal inditottam be mert azt mondt a haver lehet le tiltot a kulcsban a immobilizer láss csodát elindult utánna vissza a régi kulcs azzal semmi csak gyujtás vagyis hol gyujtás hol néha rá teker de nem inditt el utánna lemerül az aksi, igy azt nem is használtam.

4db gyári kulcs van hozzá 2db távirányitós 1db szürke meg 1db müanyag fekete kicsi kulcs.

Igy hát csak a szürke kulcsal jártam kb 4 napig (és a amivel nem inditt be azzaz a lehetséges rossz kulcsal) azzal csak a központi zárt nyitottam zártam. és a szürkével inditottam.

Ma beindult és szépen lassan le állt a fordulat szám mérő szépen le csorog ujbol inditozztam aztán megint be indult és szépen lassan le állt aztán
kezdödött elöröl inditás a kesztyütartoban kattogás. minden inditás után katoggás a kesztyűtartoban 3x inditozás le is merül az aksi.

Újbol feltöltöttem az aksimat ma és ugyan az csak tekeri de semmi közben kattog a kesztyűtartoban valami.

Ma még megnéztem a injektort ott van egy szelepsapka azt le tekertem és a szelepet be nyomtam nem spricelt belöle semmi azaz csont száraz arra rájöttünk már valami blokkolja az üzemanyag áramlást a motorba.

-Lehet azért kattog a Ac Realy mert valami blokkolja pl: (Immo) vagy azért mert be szart ?
-De lehet a Computer vezérlés szált el ?

-Mi lehet a hiba, tud valaki megoldást vagy segitséget ?

Elöre is köszönöm !

Üdv: Pintyi86

Pintyi86 Elküldve: 2013-11-07 21:22 Bmw e46 316i olajteknő tömöntés csere

Neo954 írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?


Szia!
Hűtőtömítőről halottam már, de olajtömítőről még nem.
Nem tudom milyen motorod van N40 vagy N42 de a nívópálca bevezetésénél is van O-gyűrű ami szivároghat. A helyedben letakarítanám a motor alját, aztán kicsi menetel után megkeresném a folyást.
Illetve még annyi, hogy próbáld meg utána húzni az olajteknőcsavarokon hátha.
Sajna nemtudom a lehúzási nyomatékot azt még ki kell derítened.

Üdv.:Neo


Szia !

M43 motor van benne , itt egy link az olaj tömítőről http://autoolajshop.hu/index.p...0ml-detail

Amúgy a nívópálcán nincs szivárgás talán a szelepfedél tömöntésnél, de nem vészes itt sem és a teknőnél sem kb olyan 3 havonta töltök utána olajat 2-3 decit.

a szerelő szerint az orrán száján jön az olaj mert jön a difiből is és a váltóból is ezen a héten jött meg a 2db váltó szimering egy kicsi meg egy nagy azt cseréli ki jövőhetén.

Pintyi86 Elküldve: 2013-11-07 21:09 Bmw e46 316i olajteknő tömöntés csere

hil írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?

Szia!
Az olajszint érzékelő tömítés nem egy sima "o" gyűrű. Persze lehet próbálkozni.... Az, hogy indítás után egy percig sárga kanna van, az nagy valószínűséggel jeladó hibáját is jelentheti, amiből ha veszel, csak Hella gyártmányút érdemes, igaz nem olcsó, de többi pénzkidobás. (én kétszer estem ebbe a hibába, tehát ez saját tapasztalatom)
hil



Szia !

Ha rossz lesz vagy már most az, akkor én is a Hellát venném 33.000 körül van. de azon is gondolkodtam nem-e az olaj ette meg a csatlakozót a sok olaj ami ki folyt mert ha tényleg az olajteknőből jön az olaj ?

Te cseréltél már ilyen tömítést ? tényleg ki kell emelni hozzá a motort ? vagy kompletten ki szedni ? pedig ott van az alján !
tudom én is hasonlóhibába estem a légtómegmerővel amit én is 2x vettem mert csak a Bosch lett jó bele.

Pintyi86 Elküldve: 2013-11-07 19:48 Bmw e46 316i olajteknő tömöntés csere

Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.

legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.

Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.

nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?

Pintyi86 Elküldve: 2013-04-20 18:58 Utánagyártott Sárvédő !

Sziasztok !

Megtörtek oldalról vettem egy klokkerholm utánagyártott jobb első sárvédőt azt szeretném megtudni menyire pontos a gyárihoz képest be lehet-e állítani a hézagokat szépen és a vonalakat passzol-e rendesen ?

Ha tudtok jobb első facelit előttit sárvédőt sötétkék színben (nézd meg a profilom) az irjon privátban.

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-25 21:01 E46 Hangszóró

YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !

Azt szeretném meg tudni milyen gyári hangszóró van az e46 316i-be ?
Leszeretném cserélni, nézegettem fórumot ott valami olyant ír 165mm-es kerek közép mély de nem tudom pontosan.
Gyári adatokat szeretnék mert nem akarom barkácsolni a kárpitot pontosan olyan méretbe és típusba pl : magas,közép mély ,utas szeretném bele venni ami bele való és belefér.
6 hangszóróm van gyárilag benne és mind egyforma 2-elöl 2 hátul + 2 csipogó.


figyumár Pintyi...
ezért komolyan újat kellett nyitnod? legalább 10 másik helyen kérdezhetetd volna meg, akár a tásralgóban is. semmi köze hogy milyen motor van az autódba, hogy miylen benne a hangszóró. számos hifis, multimédiás topic van.


Szia !

Bocsi de nem találtam esküszöm elküldöd a linket ?

igen elég köszi


kereső dísznek van?

ennyi elég lesz?

http://www.bmwfanatics.hu/forum-lista/hifi.html


lécci önszántadból kérvényezd Robinson mestertől, hogy ezt meg törölje! köszi!


Pintyi86 Elküldve: 2013-03-25 20:55 E46 Hangszóró

YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !

Azt szeretném meg tudni milyen gyári hangszóró van az e46 316i-be ?
Leszeretném cserélni, nézegettem fórumot ott valami olyant ír 165mm-es kerek közép mély de nem tudom pontosan.
Gyári adatokat szeretnék mert nem akarom barkácsolni a kárpitot pontosan olyan méretbe és típusba pl : magas,közép mély ,utas szeretném bele venni ami bele való és belefér.
6 hangszóróm van gyárilag benne és mind egyforma 2-elöl 2 hátul + 2 csipogó.


figyumár Pintyi...
ezért komolyan újat kellett nyitnod? legalább 10 másik helyen kérdezhetetd volna meg, akár a tásralgóban is. semmi köze hogy milyen motor van az autódba, hogy miylen benne a hangszóró. számos hifis, multimédiás topic van.


Szia !

Bocsi de nem találtam esküszöm elküldöd a linket ?

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-25 20:49 E46 Hangszóró

Sziasztok !

Azt szeretném meg tudni milyen gyári hangszóró van az e46 316i-be ?
Leszeretném cserélni, nézegettem fórumot ott valami olyant ír 165mm-es kerek közép mély de nem tudom pontosan.
Gyári adatokat szeretnék mert nem akarom barkácsolni a kárpitot pontosan olyan méretbe és típusba pl : magas,közép mély ,utas szeretném bele venni ami bele való és belefér.
6 hangszóróm van gyárilag benne és mind egyforma 2-elöl 2 hátul + 2 csipogó.

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-10 21:18 Nem tudom mi a baja az autómnak

LAnti írta: Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

szia !
Szerintem húzd le te is a légtömegmérő csatiját és nézd meg úgy mit produkál de mindenképpen ki kéne olvastatni ajánlani nem tudok senkit erre mert nekem is 5 helyen is voltam hibakód kiolvasáson végül magam olvastam ki.
méress rajta levegő szállítást valami g/s minimum 160 kell legyen padlógaznál vagy több és alapjáratnál nem inoghat vagy vákuum ellenőrzés sprayével (féktisztító) és programmal olyan 21 kell legyen a vákuum ha össze vissza mozog és nem szivárog levegő a csöveknél akkor minden képen diagra kell tenni.

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-09 17:51 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.


értelem szerűen többet fog fogyasztani, hisz minden fordulaton középértékkel számol, annyira jól még nem is fog menni minden esetben, hisz középértékkel számol. ha megszűnt a hiba, és kisimult a fordulat, akkor ez lesz a ludas.
még esetleg ha tovább boncolgatnám a dolgot, akár lehetne üzemanyag is, hosz mondjuk jól mér a légtömegmérő, de az injektor nem tud hozzá adni annyi anyagot, amit a computer szerint kéne. de ez már csak ilyen belemászás.
javaslom, ha tudsz szerezz egyet kölcsönbe próbaképp, vagy ezt ami benen van tisztítsd meg, pl a boltban vehető féktisztító spray-vel nem kell kefélni meg ilyenek. előtte esetleg kúton fújasd ki levegővel, aztán a spray. száradjon ki, mehet vissza. ha ez nem segít, akkor új tömegmérő.


szia !

így ha lehúztam akkor is leáll de legalább húz az autó rendesen pl: piros lámpánál pumpálni kell a gázt ez azért van mert le van húzva a légtömegmérő és be áll vészüzembe ?
vagy nem áthalna le ? mit kell produkáljon ha le van húzva a légtömeg mérő ? 5-6 gáz fröccs után be áll az alapjárat 700 körül és nem mozog. ha vissza rakom akkor meg 4000-fölé nem lehet elpörgetni és nem húz az autó meg ugrál az alapjárat.
ezt azért kérdem mert nem írja sehol egy hibakód kiolvasnál sem hibaként, hogy rossz lenne a légtömegmérő.

Még egy kérdés megbeszéltük a családdal lecserélem e kocsit nem akarok már annyit költeni rá vegyek hozzá útángyártótat 13K a vevőkódommal vagy bontott gyárit.

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-05 11:35 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-03 22:27 Nem tudom mi a baja az autómnak

Szia !
a légtömeg mérő csatit lehúztam a múltkor és sokkal rosszabb volt le akart állni jobban és egyből bedobta hibaokodnak de ugyan az volt az eredmény igaz csak alapjáraton huzam le de nem változott ugyan úgy ingott az alapjárat.
Igen írtad már de hogy nézzem meg a trafót ?
a p0170 hibaokod üzemanyag keverési rendellenesség 1 henger sor vagy valami ilyesmi.
ja előbb kihagytam a szerelőm azt mondta megnyúlhatott a vezérmű lánc és ezért elszállt a vezérlésem de nem szívesen cserélnék láncot és vezérlést állítani ha nem az a baja.
már a ac pumpán is gondolkoztam de a szerelő le sem méri a bárt azt mondja felesleges ha nem lenne jó nem indulna be a wallis azt mondja nem dobja be a hibakódnak.
pedig azt hittem meg javul ettől a disa szeleptől és nagyon örültem hogy jó lett de csak kb 1 hétig volt jó.
ja amúgy egy másik Bmw-s is a disa szelepet mondta.
volt olyan szerelő aki ki akarta herélni a katalizátort azt mondta azért durrog de a wallis ba a szerelő azt mondta semmi baja meg ütögette és semmi nincs össze törve benne mert akkor zörögnie kellene.
szerdán megyek egy újabb bmw-s hez állítólag 7 évig dolgozott Németországban a Bmw szervizbe. de aki tud valamit azért írjon.
Lassan újra építem a kocsit



YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?


húzd le a légtömegmérő csatit. ha akkor nem csinálja, akkor az a rossz. ha nem változik akkor más. de ami jelenségeket leírtál, nekem nagyon szétmentnek tűnik a dolog.a durrogásből nekem gyújtás probléma jön le. lehet cserélni kéne a gyertyákat. vagy megnézni a tfafókat, de ezeket már talán írtam egyszer.


« előző123következő »