Pistamann fórum hozzászólásai

Pistamann Elküldve: 2017-06-28 00:12 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pistamann írta:
Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?


pl, lehet a váltóra jött ki valami javítás. lehet, hogy ez előfordul mindegyikkel és pont erre csináltak valami javítást.
de az is lehet, hogy ugyanazt a progit kell újra feltölteni, mert valami összeakadt a rendszerben.
de én még most is azt mondom, hogy sima állásban vezess nyugisan, szerintem pár km-en keresztül lehet visszaáll. ne gyorsulj intenzíven annyiszor, ritkábban használd a féket, minél több motorfék. aztán rátanul arra a vezetési stílusra.
ha meg sportosan akarsz venni, akkor csak egy klatty oszt lehet neki nyomni.


Na, úgy néz ki a dolog egyszerűbb volt. A kompjuter diagnosztika korábbi hibát tárolt, a motorvezérlés és a váltó között megszakadt valamikor a kapcsolat. Ezt törölték, majd félórás vezetés után nem jött vissza és a hibajelenség is megszűnt. Most tesztelem. De a váltáskori rángatás és az erőteljes motorfákezés megszűnt. Számomra érthetetlen, de pár ezer a diagra jobban hangzik mint pár százezer a váltófelújításra (Már arra is készültem, legjobb ajánlat 800ezer Ft volt)

Pistamann Elküldve: 2017-06-20 13:46 Motor-váltó

Bitu79 írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...



Ez üzemanyag megtakarítás miatt van kitalálva,sztem sem gond.Érezni kell a kocsit.Jól írja Yellow.Neten találni róla sok infót.
Pl itt: http://www.bimmerfest.com/foru...90937.html
Sokan panaszkodnak hasonlóra,de gyanítom,hogy ezek az autók ilyenek.Meg kell tanulni kiismerni a váltót.Tudni kell,mikor kell leszállni a gázról.

Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?





Pistamann Elküldve: 2017-06-20 10:46 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...

Pistamann Elküldve: 2017-06-20 10:12 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"

Pistamann Elküldve: 2017-06-20 00:44 Motor-váltó

Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.

Pistamann Elküldve: 2016-03-16 20:36 Futómû és hibái

Pitykoo írta:
Pistamann írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....


Bevizsgálva...az is...


Hmm.... ez ismerős!
Nekem hátul zörgött, bevizsgáltattam, azt mondták tökéletes!
Csak zörgött továbbra is...
Kiszedtem a teleszkópokat ill. a toronycsapágyat.
A teleszkóp szárat ha kihúztam magától visszaesett ill. a toronycsapágyak ki voltak szakadva, el volt érve a gumi.
Kicseréltem őket és azóta semmi hang!!
Ezzel csak arra célzok, hogy ez a bevizsgálás sajna elég lutri, legalább is az én tapasztalataimmal....

Lengéscsillapító felújítva

Egyébként neked milyen hangot adott ki? Nekem felemelték, mozgatták és semmi....lehet hogy tényleg csak terhelés alatt hallatszik a toronyszilent?


Nekem kopogott, zörgött. Pont úgy mint amikor elöl rossz a stabpálca...
Van rá esély hisz azért az autó súlya elég sokat számít...


Még arra is esküsznek, hogy a szilent sosem szarik be...mondjuk a lengéscsillapító is határeset volt....ha tekerted a kormányt, akkor volt még vmi más hang is? Azt mondják, akkor van. Mondjuk hátsó csapágynál nem.

Pistamann Elküldve: 2016-03-16 19:12 Futómû és hibái

Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....


Bevizsgálva...az is...


Hmm.... ez ismerős!
Nekem hátul zörgött, bevizsgáltattam, azt mondták tökéletes!
Csak zörgött továbbra is...
Kiszedtem a teleszkópokat ill. a toronycsapágyat.
A teleszkóp szárat ha kihúztam magától visszaesett ill. a toronycsapágyak ki voltak szakadva, el volt érve a gumi.
Kicseréltem őket és azóta semmi hang!!
Ezzel csak arra célzok, hogy ez a bevizsgálás sajna elég lutri, legalább is az én tapasztalataimmal....

Lengéscsillapító felújítva

Egyébként neked milyen hangot adott ki? Nekem felemelték, mozgatták és semmi....lehet hogy tényleg csak terhelés alatt hallatszik a toronyszilent? Egyébként olyan tompa puffanás a szar úton, macskaköves úton pedig tompa kotyogás...


Pistamann Elküldve: 2016-03-16 19:06 Futómû és hibái

Pitykoo írta:
Pistamann írta:
Pitykoo írta:
Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....


Bevizsgálva...az is...


Hmm.... ez ismerős!
Nekem hátul zörgött, bevizsgáltattam, azt mondták tökéletes!
Csak zörgött továbbra is...
Kiszedtem a teleszkópokat ill. a toronycsapágyat.
A teleszkóp szárat ha kihúztam magától visszaesett ill. a toronycsapágyak ki voltak szakadva, el volt érve a gumi.
Kicseréltem őket és azóta semmi hang!!
Ezzel csak arra célzok, hogy ez a bevizsgálás sajna elég lutri, legalább is az én tapasztalataimmal....


Itt elől sima gumi szilent van, kiszedték, a lengéscsillapítót felújitattam...mégis...

Pistamann Elküldve: 2016-03-16 16:53 Futómû és hibái

Pitykoo írta:
Pistamann írta: Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.


A teleszkóp ill. a toronycsapágy is tud zörögni rendesen....


Bevizsgálva...az is...

Pistamann Elküldve: 2016-03-16 15:18 Futómû és hibái

Kellene egy jó futóműves Budapesten vagy környékén.

Sajnos az első futóműben vmi úgy kopog mint a stabpálca, de csere után sem lett jobb..Az összes lengőkar szinte új. A szerelők arra hivatkoznak, hogy ha felemelik akkor súly nélkül nehéz meghatározni...Sokan meg azt mondják szimplán csak hangosítsam fel a zenét. Nekem olyan kell aki megoldja a problémát. F11-es.

Pistamann Elküldve: 2016-03-16 13:08 Külsõ tükörlap

Sziasztok

Tegnap este lelopták a külső tükörlapjaimat... és a barom tolvaj tőből csipte le a fűtés vezetékeket. Viszont 4 eres kábel van, kék, piros, fekete és barna....melyiket kössem a tükörlaphoz? Miért van 4?

SOS kérem válaszotokat. Ja igen F11-esről van szó

Pistamann Elküldve: 2015-03-25 12:14 Kormánymű BMW F11

YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta: na ezt a topic nyitást oszt végképp nem értem.
a topic nyitó azt a címet adta, hogy Kormánymű BMW F11, erre E60-ról kérdez, miközben az adatlapján E91 van. na ezt adja össze valaki (=160, bár ha hexának vesszük a betűket, akkor nem ez az eredmény).


LEhetne a lényeggel foglalkozni? Miért kell kekeckedni? Azért kérdezem az E60-ast(eléggé gyakori autó) mert hasonlít az F11-hez. És igen! volt szerencsém az E91-t lecserélni F11-re, csak éppen nem volt időm a profilképet és a többi módosítani, mert van egy problémám és AZZAL FOGLALKOZOM, ehhez jóindulatú emberek segítségét kérem. ITT. Van még valami?


miért én rossz indulatból írtam, azt gondolod? csak nem állt össze a kép. és azért mert az E60 hasonlít (BMW mindkettő valóban) az F11-re még lehet totál más az egész.
csupán ezt a magyarázatot vártam, mert lehet aki tudna segíteni, és látja ezt, nem tudja mi van. erre próbáltam rávilágítani.


Rendben. Oké...jó lenne ha tudna valaki segíteni, mert 10 szerelőből 10 mást mond...Legtöbben az elektromos kormányműre esküsznek, de nincs a fogasléc meggörgülve és az elektronika sem jelez hibát......persze én a futóműre esküszöm, de elfoglult vagyok, mert az az olcsóbb megoldás...

Szóval most már konkrétan érzem mikor csinálja, ha mindig ütközésig tekerem a kormányt és utána kezd el rosszalkodni.....





Pistamann Elküldve: 2015-03-25 11:21 Kormánymű BMW F11

YELLOW írta: na ezt a topic nyitást oszt végképp nem értem.
a topic nyitó azt a címet adta, hogy Kormánymű BMW F11, erre E60-ról kérdez, miközben az adatlapján E91 van. na ezt adja össze valaki (=160, bár ha hexának vesszük a betűket, akkor nem ez az eredmény).


LEhetne a lényeggel foglalkozni? Miért kell kekeckedni? Azért kérdezem az E60-ast(eléggé gyakori autó) mert hasonlít az F11-hez. És igen! volt szerencsém az E91-t lecserélni F11-re, csak éppen nem volt időm a profilképet és a többi módosítani, mert van egy problémám és AZZAL FOGLALKOZOM, ehhez jóindulatú emberek segítségét kérem. ITT. Van még valami?

Pistamann Elküldve: 2015-03-24 23:58 Kormánymű BMW F11

bmw320d4 írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Itt is rákérdezek, esetleg találkozott valaki ilyen problémával az E60-asoknális.
Szóval a kormányszervó(full elektromos) hülyéskedik, ha nyugodtan vezetek, akkor szinte soha nem okozza a problémát, de ha kicsit sportosabban veszem be a kanyart, vagy minusz hideg volt éjszaka, akkor a szervó kis időkre bekeményedik vagy akadozik, akár álló helyzetben is. Számítógép semmilyen elektromos hibát nem jelez, a kormánymű nem kopog, a fogaslécnek elvileg semmi baja, hiszen van amikor napokig nem csinálja. Ha éjszaka hideg volt akkor reggeliindításkor garantáltan kemény a szervó pár másodpercre, vagy akadozik. Azt mondták DSC hiba, mert sportos vezetéskor jön elő, de a kompjuter nem ír hibát, van aki a kormányműre esküdött, de akkor miért jó napokig? Némi kopogást hallok a lengéscsillapító felöl, de a lengéscsillapítók mérve voltak. Toronycsapágy szorul esetleg? Hideg időben az feszül, aztán jobb lesz? terheléskor feszül? Aksit is cseréltünk, mert már gyenge volt a gyári, de nem változott a dolog. Tud valaki mondani valamit?


Akkor van hasonló, ha nincs felszabadítva szoftverfrissítés után a kormánymű (EPS) FSC-vel.

Ha nem volt frissítve, akkor meg lehet próbálni, sokat változtatnak a karakterisztikán.


Tudsz vkit, aki tud ilyet?

Pistamann Elküldve: 2015-03-24 19:41 Kormánymű BMW F11

Sziasztok!

Itt is rákérdezek, esetleg találkozott valaki ilyen problémával az E60-asoknális.
Szóval a kormányszervó(full elektromos) hülyéskedik, ha nyugodtan vezetek, akkor szinte soha nem okozza a problémát, de ha kicsit sportosabban veszem be a kanyart, vagy minusz hideg volt éjszaka, akkor a szervó kis időkre bekeményedik vagy akadozik, akár álló helyzetben is. Számítógép semmilyen elektromos hibát nem jelez, a kormánymű nem kopog, a fogaslécnek elvileg semmi baja, hiszen van amikor napokig nem csinálja. Ha éjszaka hideg volt akkor reggeliindításkor garantáltan kemény a szervó pár másodpercre, vagy akadozik. Azt mondták DSC hiba, mert sportos vezetéskor jön elő, de a kompjuter nem ír hibát, van aki a kormányműre esküdött, de akkor miért jó napokig? Némi kopogást hallok a lengéscsillapító felöl, de a lengéscsillapítók mérve voltak. Toronycsapágy szorul esetleg? Hideg időben az feszül, aztán jobb lesz? terheléskor feszül? Aksit is cseréltünk, mert már gyenge volt a gyári, de nem változott a dolog. Tud valaki mondani valamit?