Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2019-05-08 06:58 Társalgó

Gebrosz írta: Sziasztok ne haragudjatok nem találtam az oldallal kapcsolatos hiba bejelentő részt.
Nos a következő a gondom hogy nem tudok képet feltenni a galériában folyamatosan valami szervert ír ki. Hozzá tenném hogy nagyméretű a kép formátum.


Szia!
1024 pixel x... ennél nagyobb képet ne tegyél fel mert nem lesz látható az oldalon.

Pocses Elküldve: 2019-03-30 20:21 Rohadás

Gebrosz írta: Üdv most vettem észre hogy
felőlem az ajtó alatt és a hátsó ajtó alatt az ajtó szegély megvan rozsdásodva
Kérdezném hogy azzal mit lehet tenni?
úgy értem csere komplett ajtó
vagy megoldható alul egy kis csiszolással és festéssel.
Továbbá eddig nem foglalkoztam a difivel és a bölcsővel eléggé rozsdás így lett behozva kintről ezen felül szép az alja csak ott rozsdás.
Mivel vagy mien szerekkel orovsolható úgy hogy ne keljen kivenni?


Csere komplett ajtó? Milyenre bontottra?
Fújasd ki a belsejét is rozsdaátalakítóval, majd alvázvédővel lakatos szépen lejavítja, fényező megfújja, és pár év múlva kezded előröl. Sajna ez van ha egyszer megállt a víz az ajtóban belül mert ugye amikor esik az eső akkor az üvegről belül folyik el az esővíz egy része. Alul nézd meg a kifolyókat nincsenek esetleg eldugulva?
Nekem a vezető felőli ajtóm ilyen, az összes többi gyári fényezésű még és egy pörsenés sincs rajtuk. Azokban nem állt meg még a víz.
Alját is rozsdaátalakítóval kezeltesd, majd mehet rá telibe az üregvédelem. Nézd meg a képeim között milyen állapotú az öreg náci bárkánk alja. Ezt nyugodtan emelheted az emelési pontokon.

Pocses Elküldve: 2019-03-21 12:36 Gumiabroncs

Ígértem írok majd a csájna gumikról...
Nankang Ultra Sport NS-2 gumikat vettem előre, száraz úton csendes, jól tapad körforgóban nem alul kormányzott, sőt tapad mint légypapír! Esőben még nem volt használva, ha lesz írok majd arról is, hogy viselkedik.

Pocses Elküldve: 2019-03-19 11:57 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

csatis1 írta:
Pocses írta: Bocs, hogy ide írok a "lámpa" totyik nem működik!

A coupe hátsólámpa egyforma a 4-ajtós sedanéval? Mert kellene cserélnem hátsólámpát mert eltörött.


Nem ugyanaz. Más a formája, még ha csak egy kicsit is és szemmel nem is látszik elsőre.


Igen közben rájöttem én is. Találtam Bontópláza oldalán lámpafoglalattal együtt 7.700-ért holnapra érkezik.








Pocses Elküldve: 2019-03-18 08:46 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Bocs, hogy ide írok a "lámpa" totyik nem működik!

A coupe hátsólámpa egyforma a 4-ajtós sedanéval? Mert kellene cserélnem hátsólámpát mert eltörött.

Pocses Elküldve: 2019-03-14 19:58 Gyújtógyertya.

Na meglett a hiba 1.5 hétig ott állt szerelőnél az autó volt fontosabb melója. Ez meg gondolom ráért mert gyújtókábel csere kellett az 1-es hengernél de akkor már mind a négy cserélve lett újra (NGK).

Pocses Elküldve: 2019-03-03 13:13 Gyújtógyertya.

Adamyno írta:
Pocses írta:
hil írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Szia! A pipába raktunk plusz gyertyát a régiből így néztük meg és van szikra az egyes hengernél is.


Meg kéne nézni egy komolyabb diaggal, hogy van-e mellette más hiba is. Nekem is csinált ilyet gyertyacsere után, 2-3 henger nem ment de minden indítás után más. Olyan hangja volt egyszer mint egy kapálógépnek, akkor nagyon megijedtem. Pár indítás után már mindegyik hengerre írt gyújtáskimaradást és igen, a vezérlő lekapcsolja azt a hengert amelyikben nincs gyújtás, így már el sem indul csak ha leveszed a gyújtást és vissza. Gyertyacsere után csináltam egy adaptációtörlést (lehet nem kellett volna), utána csinálta ezt kb 150-200 km-ig. Valahol olvastam, hogy kb. 10-15 másodpercig ki kell forgatni leszabályzásig és utána megtanul valamit. Próba szerencse alapon egy hosszú egyenesben nyomtam neki harmadikban kb. 13 mp-ig. Utána hazamentem, töröltem a hibakódokat és úgy tűnik jó lett. Előtte a fogyasztás is durva volt, most kezd normális lenni. Alapjáraton volt remegés, az is elmúlt.
Azt mondod van szikra ha kiveszed a gyertyát, akkor a trafó jó. Esetleg meg lehetne próbálni, hogy megcseréled azt a gyertyát egy másikkal (ha még nem próbáltad) vagy esetleg a trafót. De egyszerre ne, hogy tudd követni mit csináltál. Szerintem ott más gond lesz ha száraz is a gyertya akkor üzemanyagra gondolok. Azzal viszont nem vagyok tisztában, hogy hengerenkénti vezérlésű az injektor vagy "központi". Mert ha utóbbi, akkor akár kosz is lehet benne, nagyobb az esély rá. Elvileg lehet tisztítani, de elég macerás. Első körre egy normális diagot javasolnék mondjuk Rheingold-dal mert annak van automatikus hibakereső része is, ami különböző teszteket futtat és írja, hogy mit csinálj (angolul vagy németül).



Holnap reggel viszem szerelőmhöz Attilához gyári programokat használ évtizedek óta csakis bájerrel foglalkozik. Remélem valamelyik nap neki tud állni azt majd kiderül mi a sz@r ez. Mindenképpen megírom majd mi volt a gebasz.

Pocses Elküldve: 2019-03-02 20:47 Gyújtógyertya.

hil írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Szia! Úgy tudom, ha égéskimaradás van a hengerben, akkor azt az injektort lekapcsolja a vezérlő, tehát ezért volt száraz a gyertya. Azt hogyan nézted meg, hogy volt gyújtás? Szerintem ez inkább trafó hiba. Nálad a 4 trafó egyben van, nem külön cserélhető.


Szia! A pipába raktunk plusz gyertyát a régiből így néztük meg és van szikra az egyes hengernél is.

Pocses Elküldve: 2019-03-02 14:54 Mi lehet a baj?

komaromi33 írta: Sziasztok!
Talán tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan kezeljük az autó problémáját.
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9 benzin
Évjárat: 2000
2500 - as fordulatnál csörgő hangot ad a motor. Alapjáraton és 2500 alatti fordulaton viszont nem jelentkezik a probléma. Vezérlés a gond, vagy valami más. 245000 km van benne
Válaszokat előre is köszi! És ha vezérlés, akkor mennyire fáj anyagilag.


Szia!
Nem hinném, hogy a vez.lánc lenne anno gyári futásnak 400ezret adott meg a gyár, (ekkor még nem fogott a piros ceruza)de szerelőm szerint a dupláját is elfutja különösebb gond nélkül. Az enyémbe 263ezer van és csendes. Amúgy a lánc nem drága, a munkadíj meg kb 100ezer ilyenkor. 2500-felett is hallani a hangot amúgy?

Pocses Elküldve: 2019-03-02 08:13 Gyújtógyertya.

YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...


nézd meg a gyertyán rajta van-e rendesen a kupak. nekem az új NGK nyírta ki anno a z egyik trafót, sőt jött volna sorba valószínű. erős, új gyertya, gyenge trafó, ez a vége.


Köszi megnéztük. Régi és az új gyertyával is van gyújtás, de járatva a motort majd kivéve a gyertyát, teljesen száraz nem benzines. 100 méter ha mentem már dobta is a hibát közben még villogott is a kicsi sárga tengeralattjáró. Max még törölhetem a hibát (univerzális hibakód olvasóval) azt úgy próba de nem fűzök hozzá nagy reményt.

Pocses Elküldve: 2019-03-02 07:55 Gyújtógyertya.

Hy!
Tegnap gyújtógyertyákat cseréltem Bosch kétpólusú volt benne eléggé viseltesek voltak már. NGK-t kapott eddig oké. Azóta három hengerez az 1-es hengerben száraz a gyertya.
Gyújtás van mert a régi gyertyával ki lett próbálva miközben járt a motor van szikra.
A bika ilyet nem b@szott, hogy most ellett meg az injektor... zasszony meg tombol, hogy minek nyúlok ahhoz amihez nem értek. (gyertyacsere)
Hétfőn vihetem szerelőhöz azt talán valamelyik nap neki tud állni...

Pocses Elküldve: 2019-02-28 20:29 Gumiabroncs

hil írta:
Pocses írta:





Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen gumival? Előre vettem őket, a hátsók még idén elfutnak 5mm '2012-esek, alig kopottak nem macskásak (Goodride márka ez is csájna) aztán jövő tavasszal veszek még egy párat hátra is.


Szia,
valahol azt olvastam, hogy ez a mintázat meglehetősen zajos. Én nem próbáltam, nem tudom, csak leírtam azt, amit olvastam
Bye: hil



Hy hil!
Ha a téli guminál nem hangosabb akkor jó lesz. Asszony nem tiporja, de ha majd én megyek próbára teszem rendesen azt megírom milyen. Csak ugye bejön lassan a motoros szezon azt nem nagyon ülök már a náci bárkába, inkább mindig motorra. De véleményezni mindenképpen fogom. Már nejem mondta mért nem vettem egyszerre 4db-ot belőle, hogy egyforma legyen. Mondtam neki ha ramaty lesz veszek másik 4-et valami prémiumot, csak ilyenkor elgondolkozok, kell ez nekünk... amire mi használjuk, én sem nyomom ki a szemét nem még az asszonykám az öreg NYÓC szelepesnek.

Pocses Elküldve: 2019-02-28 14:51 Gumiabroncs

YELLOW írta: én is agyalok már megint. az egyik fele a másiknak. de az eddigit 11 év alatt nem tudtam felére koptatni, így van értelme drágább gumit venni? hamarabb megöregszik, mint elkopik.
viszont a kanyartapadás meg fontos, nagyon fontos, esőben is.
az is durva, hogy külföldön olyan márkákat feltesznek, amiken mi magyar húzgáljuk a szánkat. mégis elvannak vele kint is.

Hankook Ventus V12 Evo2 K120 XL


Achilles ATR Sport 2 XL



Télibe Hankook van nekem is nagyon jól tapad de ha jön a melegebb idő akkor ugye már takonyban a hurkapálca. Pont ezért gondoltam veszek csájnát de akkor abból már a legrégebb óta gumigyártótól láttam a kársztájlingon is a hsz-ket ott sem kapott nagyon sok hideget, meg a gumiteszt.com-on is kapott 4 csillagot. Nem megyünk évente 10ezret ugye váltott gumigarnitúrával nyári/téli. Lesz tapasztalat mindenképp leírom...

Pocses Elküldve: 2019-02-28 14:28 Gumiabroncs







Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen gumival? Előre vettem őket, a hátsók még idén elfutnak 5mm '2012-esek, alig kopottak nem macskásak (Goodride márka ez is csájna) aztán jövő tavasszal veszek még egy párat hátra is.

Pocses Elküldve: 2019-01-27 18:18 légzsak_

Adamyno írta:
Pocses írta:
Adamyno írta: Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem )

Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.


Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".


Gondolkodtam rajta, de vajon én ezt honnan fogom megtudni? Scannerrel látom a légzsák modult, mindenféle sorozatszámokat meg ilyeneket. Abból vajon lehet tudni, hogy cserés volt-e? Gondolom nem igazán örülnének nekem a márkaszervizben ha csak emiatt odamennék.


De. Odamész beviszed a kulcsot abból kiolvassák volt modulcsere vagy sem, ha nem volt kapsz időpontot a díjmentes cserére ennyi.