ute107 írta:
Most hogy már lökhárítókról és károkról beszélünk.
Kicsit nem értek valamit.
Nálam is volt kárszakértő a kátyú miatt és azt mondta, hogy csináltassam meg az autót számlásan, majd megállapítják a kárt és úgy utalnak.
Majd hozzátette halkan, hogy a lökhárítómat szét kell vágni és leamortizálni... na de miért is?! Az a lökös az enyém ha törött ha nem. Vagy rosszul gondolom.
Ma bent voltam az adott biztosítónál érdeklődni, de az irodista kis ... alkalmazottnak fogalma sem volt az eljárásról, illetve a kezembe nyomott egy névjegykártyát, hogy ez jó ismerősének a műhelye és ők megcsinálják fizetés nélkül a kocsit, majd nekik kell odaadnom a később kapott pénzt.
Szerintetek ennek így kell működnie?
Ki mondhatom, hogy félig ebben dolgozom, de most újat mondtak....
Igen valóban vannak olyan műhelyek, akik megcsinálják anélkül, hogy Te valóban fizetnél valamit nekik, mert ők majd kiszámlázzák a biztosítónak a kárt! Ez azért jó nekik, mert pl. a 20 ezres kárra ráírnak vagy 120 ezret! Persze ebből Te pénzt nem látsz, csak nekik jó, vagyis láthatsz ha normális a műhely! Barátom nekem is így csinálja, de ő a megmaradt kis pénzt le szokta fiftizni a károsulttal!
Amúgy meg nekem is volt egy kátyú károm, nagy lett az anyagi kár, futómű oda stb. elkezdtek vele foglalkozni rá 1 hónapra, addig rendbe raktam a gépet, jött a kárszakértő ki volt már minden cserélve illetve a régi alkatrészek fele nem volt meg, majd közli hogy ezért a biztosító nem fog fizetni! Küldték fél év után a javítási számlán szereplő összeg felét, majd bepereltem őket és most küldik a másik felét is!
Persze ha nem hasonló dologgal foglalkoznék akkor nyilván elhittem volna neki, hogy ha nincs régi alkatrész akkor nincs lé!