Redrocket fórum hozzászólásai

Redrocket Elküldve: 2015-11-03 09:32 Műszerfal kijelzés

szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
Redrocket írta: Sziasztok,

tegnap Pécs Budapest között félúton a csatolt képen lévő 2 sárga ikon jelent meg.
Találkoztatok már hasonlóval? Valaki Budaörs, Törökbálint, Szfehévár környékén ki tudja nekem olvasni mi lehet a hiba?
Nem az első, álltalában leállítás után ujraindításnál eltűnik. Köszi


Ha hosszan nyomod a gombot,akkor csinál így.
Nyomd meg a dsc gombot,ki kell akkor aludnia.
Ilyenkor van kikapcsolva a dsc,amikor így világít az a 2 ikon.
Ha magától gyulladt ki,akkor sztem mehetsz a szervízbe.

Interneten írják,hogy nagyrészt a rossz kerék fordulatszám érzékelő okozhat ilyet.

Igy cserélik:

https://www.youtube.com/watch?v=MKQ0Lm_jPu4

https://www.youtube.com/watch?v=T4-bopzGaUE

Nem nehéz kicserélni

De lehet elég elsőnek kipucolni őket:

http://www.bmwfanatics.hu/cikk...itasa.html

A közelben ő van:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/szotakdavid.html

Majd nyomj a köszire.



Semmi köze az Abs jeladónak ehhez a két lámpához

Hibát okozhatja kormányszög jeladó,Dsc szenzor és még ezer dolog!

Dunakeszin tudok benne segíteni.



Először is mindenkinek köszönöm
A kormányszög jeladóra gyanakszom én is. Egy olyan laikus okból gondolok erre, hogy egy "szuper" futóművesnél jártam és beállítás után hosszútávon lett feltűnő, hogy a kormányt keresztbe kell tartanom hogy egyenesen menjen a gép. Ez adhatott neki egy pofont? Persze ez csak feltételezés és inkább tutira mennék.

Dunakeszire szívesen elmennék hozzád, de sajnos nekem csak a késő délutánok vagy a hétvégék lennének megoldhatóak mert nagyon kiesik az útvonalamból.
A hibakód akkor is kiolvasható, ha éppen nem világít az órám mint a karácsonyfa?

Redrocket Elküldve: 2015-11-02 13:23 Műszerfal kijelzés

Sziasztok,

tegnap Pécs Budapest között félúton a csatolt képen lévő 2 sárga ikon jelent meg.
Találkoztatok már hasonlóval? Valaki Budaörs, Törökbálint, Szfehévár környékén ki tudja nekem olvasni mi lehet a hiba?
Nem az első, álltalában leállítás után ujraindításnál eltűnik. Köszi

Redrocket Elküldve: 2015-07-30 16:07 Felni csere

YELLOW írta:
laleeboy írta:
Redrocket írta: sziasztok srácok,

elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.

Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:

Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:


Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5

Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.

Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.

Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.




Az ET20 az az 5-ös mérete

Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.

Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )


ha az ET20, akkor az agy átmérő biztos nem 72,5... az eladó vagy meg akar vezetni, vagy nem ért hozzá. ez E60 felni, amire az ET20 utal is, de az agy átmérő annak nem ilyen.


nem az eladó , hanem én nem értek hozzá

Redrocket Elküldve: 2015-07-30 14:19 Felni csere

laleeboy írta:
Redrocket írta: sziasztok srácok,

elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.

Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:

Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:


Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5

Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.

Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.

Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.




Az ET20 az az 5-ös mérete

Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.

Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )


Szia,

most ilyenek vannak: (remélem sikerül képet csatolnom )


És mind a 4-et cserélném.

Redrocket Elküldve: 2015-07-30 13:54 Felni csere

sziasztok srácok,

elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.

Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:

Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:


Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5

Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.

Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.

Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.


Redrocket Elküldve: 2015-07-01 08:51 angel eye

helló márkatársak,
szeretett autóm lámpabúrái csúnyák, bemattultak, közelről mintha a műanyag már repedezett is lenne ezért úgy gondoltam hogy lecserélném újra. Ha már ebbe belevágnék és úgyis szét kell kapnom ezért egyúttal szerelnék bele belépő szintű karikákat. Elsőre 264SMD LED-re gondoltam. Milyen szettet ajánlanátok, amit a be tudok kötni a belső világításta is? Van olyan hely Budapest, Budaörs környékén ahol esetleg a búrát is be tudom egyben szerezni? Örülnék ha már hétvégén tudnék vele bohóckodni.Az érintett kincs egy E46 Faceliftes nem projektoros.
Előre is köszönöm

Redrocket Elküldve: 2015-05-13 07:51 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
Redrocket írta: Sziasztok, utastérben ha hűtök-fűtök, akkor a ventillátor normál hangon dolgozik még magas fordulaton is. Ellenben, ha az ablak "pára lefújatót" bekapcsolom, akkor a bal szellőzőrács felől elég zakatoló hangot hallok. Olyan, mintha valami beleérne ott egy ventillátorba. Van ott egyáltalán pörgentyű? Hogyan tudom szétszedni?


valószínű az egyik "csappantyú" el van szabadulva és a levegő áramlás mozgatja. úgy értem ki van akadva és nem működteti a szervo motor. szétszedni? az egész műszerfalat le kell bontani.


Ha kell lebontom, csak tudni szeretném hogyan. Baromira idegesít így hétvégén elpötsölnék vele egy pár hideg sör társaságában.

Redrocket Elküldve: 2015-05-12 07:49 Fûtés - Klíma

Sziasztok, utastérben ha hűtök-fűtök, akkor a ventillátor normál hangon dolgozik még magas fordulaton is. Ellenben, ha az ablak "pára lefújatót" bekapcsolom, akkor a bal szellőzőrács felől elég zakatoló hangot hallok. Olyan, mintha valami beleérne ott egy ventillátorba. Van ott egyáltalán pörgentyű? Hogyan tudom szétszedni?

Redrocket Elküldve: 2015-05-12 07:37 Intenziv Kormolás

rece65 írta:
kecsurobi írta:
Redrocket írta:
kecsurobi írta:

Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.


Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.



Köszönöm a válaszokat, vettem egy fél liter löttlyöt. Eddig 1 tank ment el vele és a tapasztalataim kedvezőek. Füstölés múlik, már csak hirtelen gázra megy egy kis pamacs, de a jövő hónapban viszem szerelőhöz átnézetni a szívóoldalt. Fogyasztásom is csökkent. most 60 km-el többet mentem ugyanannyi nyállal.


Igen ,nekem meg jobban is megy dinamikusaban.egrt meg a szìvó reszt müanyagot tiszticsàtok ki.én a kartergàz szűrőt is kicserélem holnap megjön és megmondom milyen lett.[/quote]

Ez a "nagyobb" flakon ami a képen van és ebből egy egységet ajánlanak 50 literhez ha jól emlékszem.Kicsit még nem láttam az mennyibe kerül?A nagy 3000 körül volt tavaly ha nem tévedek...

Hmm miért nem teszi külön hsz-be a hozzászólásomat?




[/quote]

elkezdtem használni a javaslatokra a spuri adalékanyagot. A kezdeti pozitív tapasztalatok ellenére azt kell mondanom nem javított a hibán. Hétvégén szétszedtem és kitakarítottam a szívósort(a pillangókat bent hagytam, remek állapotban vannak.) és az EGR-t. Rosszabbra számítottam, nem volt komoly lerakódás rajtuk. Tegnap elkezdtem nézegetni a turbó csöveket és az egyiken találtam egy szakadást.Minimális repedés, nehezen vettem észre, de elkaptam. Cseréltem a csövet ééééééés tárááááám ! Zéró füst!

Redrocket Elküldve: 2015-05-12 07:28 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok, örülnék ha lenne valamelyikőtöknek ötlete, tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy adott egy e46 320d touring FL, melynél a jobb egyes ajtó központival nem nyílik, csak zár. Lehet hogy nincs összefüggés, de télen a zárás sem ment. Ha manual belülről nyitom akkor minden okés. Mit kellene szétütnöm?

Redrocket Elküldve: 2015-02-25 19:04 Intenziv Kormolás

kecsurobi írta:

Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.[/quote]

Üzemanyag adalék 60literhez egy flakonnal(a kisebbikből) Piros és kék színben.Nekem a piros vált be.

[/quote]

Köszönöm a válaszokat, vettem egy fél liter löttlyöt. Eddig 1 tank ment el vele és a tapasztalataim kedvezőek. Füstölés múlik, már csak hirtelen gázra megy egy kis pamacs, de a jövő hónapban viszem szerelőhöz átnézetni a szívóoldalt. Fogyasztásom is csökkent. most 60 km-el többet mentem ugyanannyi nyállal.

Redrocket Elküldve: 2015-02-19 20:27 Intenziv Kormolás

kecsurobi írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta:
SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre , de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.


Gép előtt nehéz tanácsot adni így csak tapasztalatot tud átadni az ember:
- randa kormolás nekem akkor volt, amikor a csőszakadás miatt elment a turbónyomás;
- hidegindítási problémám meg akkor, amikor az egyik adagoló felső tömítése engedte el az üzemanyag nyomást;
- ettől függetlenül szánj rá időt és egy kis zsét a szívóoldalt takarítására és cseréld élből a kartergáz szűrőt!

Jók ezek a cumók, de egy csomó minden van, ami hibát okozhat és nem lesz benne a hibatárolóban...
Pl az adagalókról is csak kompenzációs értékeket fogsz látni, ami az egymáshoz viszonyított arányt fogja mutatni, de arról, hogy egy sz@r vagy jó adagolóhoz kompenzál a vezérlő egy szó se lesz benne. Az csak akkor derül ki, hogyha ki vannak véve és látszik padon milyen a porlasztási kép stb.


Üdv nekem is kormolt bár az enyém 136 lovas de egy oszták út és spuri rendbe rakta.


Sziasztok, ez a spuri valami adalékanyag? Nem ismerem. Ha jók a tapasztalatok akkor első körben próbaképpen megkockáztatnám a használatát.

Redrocket Elküldve: 2015-02-17 18:53 Intenziv Kormolás

SP_323i írta:
Redrocket írta: Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm


"Pár hónapja vettem"
Szóval nem sokat tudunk az előéletéről
A kormolós okés, de nem ilyen mértékben és állandó jelleggel. Általában a városi araszolás nyomait tolja ki magából a vas intenzív gyorsításkor. Ha ez a kormolás állandósul akkor jöhet a para.
A leírásod szerint én mennék egy kört, rendszeres erős gyorsítgatásokkal, hogy tisztul e a rednszer. Nem ártana egy jó tempós meghajtás sem 3000 feletti pályás terhelés pár km-en hogy aminek ki kell égnie az kiégjen.
Ha ezek után is marad az erős kormolás meg kell nézni az intercollert és a csöveit, hogy nem engednek e aztán az adagolókat és elkezdeném kipucoltatni a szívójáratokat.


Az autót 90 %-ban pályán használom munkába járáshoz, ez napi 80 km 120-140-es tempóban.
Sajnos tényleg semmi infóm nincs az előéletéről, egy turbo cseréről tudok csupán.
Meg szeretném nézetni egy hozzáértő szakival, de nem tudok a környéken senkit akire nyugodt szívvel rá merném bízni. Még az INPA-t is felraktam a gépemre , de sajnos nem tudtam használni, mert nem ismerte fel a bluetooth-os OBD2-es eszközt. Bár ha felismerte volna valszeg akkor is kínai lett volna számomra.

Redrocket Elküldve: 2015-02-16 21:45 Intenziv Kormolás

Sziasztok, általában csak megfigyelőként vagyok jelen az oldalon, de mai este kicsit megijedtem. Hazafelé feleségem vezette hazafelé 320d -met én mögötte mentem egy másik kocsival. Amikor intenzíven gyorsított akkora fekete füstfelhő jött ki a BMW-ből, hogy bele kellett fékeznem mert konkrétan nem láttam semmit tőle. Alapból is füstöl a gép de azt betudtam annak hogy diesel. Most belegondolva több probléma is fennáll és meg szeretném tudni, hogy lehet-e összefüggés. Hidegen nagyon hidegben nehezen indul, volt hogy bikával ment csak, amúgy pöcc. Fordulatszám esetenként (hidegen, melegen is) minimálisan mozog. Olaj, víz nem fogy. Szerintem a kelleténél jobban remeg alapjáraton a kasztni. Pár hónapja vettem és imádom, nem akarom kinyírni. Valaki segítsen. Hová vigyem? Hová vihetem? Mi lehet a para? Előre is köszönöm