Reeckatee fórum hozzászólásai

Reeckatee Elküldve: 2016-03-31 08:20 CD tár probléma, telefon probléma

Pipa85 írta: Sziasztok!

Segítségetek kérném a telefon összekötés ügyében.
Valamiért nem jövök rá hogy kell és magyar könyvet még nem találtam béndzsó vok.

Szóval van egy e91-esem. 2007 es navis gyári multikormányos, telefonos lehetőséggel mert a navi feladja.

És itt kezdődik a gond. Amikor belemegyek a menüpontba BMW szervízbe küld.. csak nemtudom minek. Van erre vonatkozó ötlete bárkinek?

Köszönettel:
Pipa


Elso probalkozaskent kellene egy teljes hibatarolo torles. Nekem is volt egy mechanikus elakadasrol szolo hibakod, amint az torlesre kerult utana siman beolvasta a cd-ket.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-30 14:39 klíma tisztítás

YELLOW írta:
ha valóban van dzsuva a hőcserélőn, azt sajnos az ózon sem fogja eltávolítani, és mivel az fizikális cucc rajta, idővel újra telepszik rajta minden.
ha rendszeresen volt cserélve pollenszűrő, akkor nem kellene, hogy dzsuvás legyen.
viszont habbal dolgozni csak úgy érdemes, hogy konkrétan a hőcserélőre fújni, hagyni hatni, aztán deszt vízzel lemosni (spriccolóval), ami persze folyjon is le a lefolyón.
ha ez megvan utána elég évente egy ózonos kezelés, persze normális szűrőt hazsnálva és cserélve. na meg persze klímát kiszárítani használat után, ha van rá mód. pl. hosszabb táv esetén leállítás előtt már lekapcsolni a klímát és külső meleg levegőt átereszteni a rendszeresen. én néha még a belső keringetést is kapcsolom, mert a hőcserélő egy jó ideig még hideg és azt vettem észre, hogy belső keringetésnél még jó darabig adja a hideget.


Igazabol nem tudom mennyire lehet dzsuvas a venti mert az auto kozel 1 eve van nalam es meg mindenre nekem sem volt idom. Bogaras ember vagyok, pl nyugtat ha tudom a klima sem kerulte el a figyelmem, nem beszelve az egeszsegre karos hatasairol ha elhanyagolodik. Elozo tulaja mindent megadott az autonak, efelol semmi ketsegem, viszont 100% sem ideje sem turelme nem volt szetszedni, csak azert h megtisztitsa a venti meg a hocserelo reszeit. Ami engem illet, mindig MANN szuroket kapott es kap az auto, mindig kiszaritom a klimat hasznalat utan stb stb...szoval ezekre a dolgokra figyelek. 3 napja ugy alszom el, h minden masodik gondolatom az, h a klimat ki kene tisztitani egeszen
Nos ezert is lenne szuksegem egy csinald magad-ra vagy legalabb 1 pontos kepre, ahol meg tudnam nezni mit es hogyan csinaljak a legjobb eredmeny erdekeben.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-30 10:02 klíma tisztítás

elgeri írta:

Abszolút laikusként, de én úgy gondolom, hogy a lerakodott "iszapot" 100%-osan csak szakember által szétszereléssel / kiszereléssel lehet eltávolítani... akármint mondanak a fél szakemberek

Ha már cseréltél pollenszűrőt, akkor minél hamarabb kellene az ózonos tisztítást is megcsinálni, mert tényleg nem akkora összeg, fertőtleníteni tuti fertőtlenít, és azt csak tiszta pollenszűrővel ajánlott.


Nalam inkabb a szakember hiany okoz gondot, legalabbis helyileg. A lerakodott dzsuvat meg mindenkepp szeretnem 100%-an megtisztitani. Nem baj ha szet kell dobni az egesz cuccot, ekkora beavatkozast min. 1-2 evente meg kellene ejteni amugy is.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-30 09:37 320d Motor

Nocsi20d írta: Sziasztok.
Kérdésem lenne e46 320d 136le adagolós át lehet e alakitani magas nyomásura?Vagy esetleg valaki csinált e már ilyet.Előre is köszönöm.


Attol fugg mi lenne a cel. Elvileg az adagolo is magasnyomasu es ha tuning a cel, meg lehet hegyezni egy jo adagolos szaki segitsegevel. Atalakitani szerintem nagyobb macera mint ahogy Tano cartars is irta.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-30 08:58 Radio navi csereje nagy kepernyösre

csatis1 írta:
rece65 írta:
lantika írta:
rece65 írta:
lantika írta:
rece65 írta: Hi!

Ilyet vagy hasonlótnem tud vki olcsóbban,esetleg eu-ból vagy bárhonnan?
Ha ennyi lenne még elmenne de rájön az áfa,vám stb. és akkor már nem ennyire szép az ára!



A link neve

Köszi,de ez is csak "alig" olcsóbbak!



Akkor keress nem androidosat. Egyforma xar mind a 2.


Hmm,sokan azt mondják hogy sokkal jobb mint a 8-15 éves gyári navi...
Nekem nem volt egyik sem,nincs tapasztalatom róluk!





Naná hogy jobb! Rádió kivételével mindenben jobbak a gyárinál, azt nem tudták még űberelni, de azért hallgatható ezeken is. HK-al összeköthető, szépen szólnak.
De ha valakinek a gyári kell, van eladó szettem monitor nélkül, inkább kínait rakok...


Szemely szerint meg pont a kinai sz@roktol tartok, 4-500 euros fejegysegek 2-3 honap utan kezdtek vacakolni az olvasassal, lejatszassal. Lehet csak oregszem de vmiert kezdek csak a gyari cuccok fele hajlani

Reeckatee Elküldve: 2016-03-30 08:36 Fékjavítás

SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


136 lovasnak kisebbek a fekjei. Volt egy rend 15" felnim es nem ment fel ra, mondjuk ET 42 volt, de alapjaban a nyereg merete jelentette a problemat. Nem tudom MO-n hogy van, de nalunk csak es kizarolag gyarilag felujitott feknyergeket lehet kapni (hatul), cserebe adod a regit. Elol cserelheto a munkahenger es a garnitura, itt mar van utangyartott is. Erdemes parban cserelni, 2-3 het kulonbseggel mind2 kezdett szorulni es melegedni. A bontott meg ugyanugy szivathat rovid idon belul......es ne szidjatok a 20D-ket




Reeckatee Elküldve: 2016-03-30 08:30 klíma tisztítás

elgeri írta:

Szia

Habot sose mernék használni, sok rémhír kering

Én ózonost csináltattam anno (évente illene). Nem nagy összeg, Bp-n, akcióban 4-5e Ft-ért megcsinálják fél óra alatt + utána szellőztetés (nem kevesebb, mert az meg megint spórolós megoldás). Én ott álltam közben a kocsi közelében, szóval láttam, hogy nem sprayt, hanem a generátort dolgoztatták

A lelkemnek jót tett, de pont a szagot nem biztos, hogy el fogja tüntetni. Ugyanis ez ugyan megöli a bacikat (minden élőlényt, mert elvonja az oxigént), de maga az iszapos, lecsapódott trutyi ott marad a rendszerben... mocsárszaga továbbra is lehet.


Pont ettol tartok, h foloslegesen csinalnam az egeszet. Egyelore vettem egy sprayt es uj pollenszurot, de a lerakodott dzsuva ami aggaszt a legjobban. Amig azt le nem takaritom sztem nem fogok kielegito eredmenyt kapni.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 15:34 Chip tuning

YELLOW írta:
már a TC is eladta magát... mindneki szentírásnak veszi őket, bármit is írnak. többször tapasztaltam már. pedig sokszor mást sem csinálnak, ha van kérdés feléjük, ugyanúgy googlizni kezdenek, aztán lehet pont erről a fórumról merítenek. de a kérdező csak nekik hiszi el. erre is olt példa, hogy kérdezett itt valaki, aztán pár nap múlva a TC oldalán szerpelt a kérést, amire ugynaazt a választ kapta mint itt.
így már érdemes velük reklámoztatni, hisz mindenki valósnak veszi, amit írnak. olyan ez mint egy bizonyos nagyáruház több évig olcsó árakkal etette az embereket, már majdnem a legdrágábbak, a saját márkás sz@raikkal együtt, de pl. apám is már semmi más boltról nem akar hallani. hát vannak ilyen hülyék. itt ugyanerről van szó.
szóval a TC kezd elbulvárosodni.


Ahogy az ADAC eladta magat a VAG-nak, ugy nincs amin csodalkozni manapsag. Epp a multkoriban olvastam a cikket mivel en is a softolas hivoje vagyok. Hiszem h egy eroforras biztonsagosan hegyezheto megfelelo szakertelemmel. Altalaban mik a tapasztalatok, mennyire szeretik a bombik a chipelest hosszu tavon?
Az enyem is megvan, a hollandok irtak at,jol sikerult mert nem fustol de megy mint allat

Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 15:05 klíma tisztítás

YELLOW írta:
látogass meg (ha erre jársz)
csak van a környéken, azért a 25ezer nem annyira kis város. esetleg klíma és hűtőgép szervizeket lehet megkérdezni.


Van egy jo hutos szakemberem viszont fertotlenitessel, tisztitassal nem foglalkozik.
Szervizekkel meg az a szitu, h nem fogok X osszeget kicsengetni h ott is csak egy sprayt tegyenek az ules moge es gyakorlatilag ugyanazt csinaljak mint en otthon, viszont joval dragabban
Amugy is szeretek matatni az autoval, szivesen megcsinalom de addig nem akarok nekifogni amig nem tiszta a kep.

Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 14:51 klíma tisztítás

Robin68 írta:
A habbal csak az a baj, hogy tud kellemetlen problémákat okozni ha véletlen jut belőle elektronikai alkatrészre is. Én az ózonos tisztítással próbálkoznék, az nem okoz kárt és nem csak a klímát de az utasteret is fertőtleníti. Ha jól tudom.....


25 ezres varoska a mienk, itt a lehetosegek nem epp korlatlanok

Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 13:04 klíma tisztítás

E91 klima fertotleniteshez kernek segitseget. Vegig olvastam az egesz topicot, azt mar tudom h egyik eljaras sem 100% es kinek ez kinek az volt a hatasosabb. Szemelyes tapasztalatom csak a spray-el van amit keringetni kell 15p full sebesseggel, oszinten nem az igazi. Per pillanat kellemes illat van az autoban aztan 2-3 nap es az allott szag ismet elobukkan. Teljes karpit tisztitas megvolt, nem elviselhetetlenul budos csak egy BMW-tol kellemesebb, lagyabb illatot varok el. Arra gondoltam megprobalnam a habos modszert is, ehhez kernem a cartarsak segitseget. Esetleg ha van valakinek foto, robbantott rajz, barmilyen leiras vagy forras ahol megnezhetnem mely takarolemezt kell levennem a jobb eredmeny erdekeben es hova juttassam a habot, annak nagyon megkoszonnem. Koszi

Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 12:54 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
sajnos ez ilyen... oylan mint a baleset. senki nem számít rá, nem feltétlen van előjele.
előfordulhat, hogy aki eladta, nála valóban semmi gond nem volt, és lehet ha nála marad, ugyanúgy előjön a hiba. ezt sajnos biztosra megmondani nem lehet.
ezért nem az E46 típus a felelős... amikor az E90 20d-30d láncai szakadnak el és a lánc a tűzfal felől van, motort ki kell bontani a helyéről... az sem egy kellemes dolog.


Most ugy vagyok vele, hogy nem is akarok tipushibakra meg hasonlokra gondolni. Tavaly juliusban tortent a valtas, azota csak olajat, szuroket (a kartert is) es 2 kutyacsontot csereltem. A tobbit a fennvalora es a szerencsemre bizom, egyebkent a varosunk egyik legjobb szereloje volt a tulaja igy hat ha merget nem is vennek ra de nemi remenyt ad.
Talan most en is meg tudom mit jelent BMW-vel boldogan es magabiztosan jarni


Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 12:38 Most vettem BMW-t

Szoval...a motor az M47N, 150 lovas CR eroforras volt.
Az 1. henger ragadt meg, minden cserelve lett ami erintett volt a meghibasodas kapcsan. (Annak ellenere, hogy en sem asom a penzt es ez karacsony elott 3 nappal tortent, megis arra dontottunk minden ami esedekes cserelodjon a kesobbi felhotlen boldogsag remenyeben) Zsir uj fotengely es csapagyak kerultek bele, (egyenesen a BMW gyarbol) hajtokar, vezerles, az osszes tomites, szelepszar szimm. , izzito gyertyak, porlasztok, vakum csovek, egy szett uj gyurut is kapott stb stb....jobb ha bele sem gondolok....
A motor atomjaira lett szedve, az olajpumpa nem hogy jelet nem adta a gyengelkedesnek de meg egy karcolas vagy bemarodas sem latszott rajta. Elvileg minden ugy volt mint a mesekben.....elvileg. Az elso 3000 km 2x csereltem olajat es szuroket, nem nyomtam 2500-3000 fole egyaltalan, bemelegitettem, visszahutottem, mindent megtettem amit ember megtehet egy rohadt autoert. Teltek a honapok, az auto nem akart ugy menni ahogy kellett volna, kicsereltuk az intercoolert, az uzemanyag szivattyut, ujra lett minden programozva, majd a legtomegmero programozasa es a "pressure converter" szurojenek a tisztitasa utan az auto megindult....egeszen 2 napig. Az elso komolyabb probauton, 160 km/h-nal es kb 4000 fordulatnal egyet bolintott, majd a mutatok szepen elfekudtek es tobbet a motor nem moccant meg benne. Annyira megszorult h egy erokarral is alig-alig sikerult atforditani. Ekkor jott az a pillanat amikor azt kivantam barcsak ne keltem volna fel aznap, vagy amikor megvettem. Szerelo pajti nagyon jofej volt, hajlando lett volna megteriteni a kart, viszont amikor szetdobtuk a motort masodszor, az olajpumpa ropsulyos resze total kesz volt. Mostani tulaja egy autoszerelo baratom aki rendbe vagta es azota a gephaztetot fel sem nyitotta...En a tandijat megfizettem es vszinu h E46-ot tobbet a budos eletben nem szeretnek latni...nem beszelve arrol, h az autot 3-an neztuk meg a vasarlaskor es tenyleg minden annyira jonak tunt.



Reeckatee Elküldve: 2016-03-29 09:34 Most vettem BMW-t

Udv mindenkinek!

Vegul nem sikerult osszebaratkozni az E46-al, mivel az uj motor 9000 km utan megint megragadt...mint utolag kiderult az olajpumpa volt a hibas. Sok sok penz es megannyi almatlan ejszaka utan szelnek eresztettem a vasat es egy E91 kerult a helyebe amit igencsak szeretek.
Nagyon remelem ez visszahozza a bajor markaba fektetett hitem.
Szep napot Cartarasak!

Reeckatee Elküldve: 2015-03-07 13:56 Most vettem BMW-t

Először is üdvözlök mindenkit!
Biró Tibor-Barna a nevem és Csíkszeredában születtem/élek. Úgy hozta a sors, hogy ősszel megvettem életem első BMW-ét. A sok sztereotípia ellenére úgy gondolom, hogy annyi ember nem tévedhet és tényleg jól választottam. Autóm egy E46-os touring, M47N olajkályha, 2001 évvégi.
Egy megdarált hajtókar-csapágy miatt vatta új motor van az autóban, ezt követte az új futómű és pár elektromos kütyü. Picit még el vagyok vegyülve az oldalon de igyekszem figyelmesebbnek lenni és nem OFF-olni mindenfelé.
Dióhélyban ennyi! Köszönöm, hogy itt lehetek
Szép napot!