Ricsike1989 fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Ricsike1989 Elküldve: 2015-10-23 14:25 Klíma

Üdv mindenkinek. Bmw e46 20d 150le. Klíma kompressor szórja az olajat, már tiszta olajos a kormánymű is miatta. Még nem szedtem le. Hol szórhatja? Kinek mi a tapasztalata? Cső csatlakozásnál? Esetleg a kompressort is szét kell szedni mert ott?

Ricsike1989 Elküldve: 2015-07-02 16:16 Mi lehet a baj?

Apus írta: Köszönöm a válaszokat, sokat segített.
Megpróbáljam én otthon, hogy Kerék le, csavar meglazít és igazítsam a helyére ? Vagy hagyjam inkább meg a "hozzáértőnek" ?


Ha úgy érzed nem áll tőled messze az ilyen dolog, nyugodtan megpróbálhatod, elrontani nem tudsz semmit. Lazítsd fel, emelőt dobd a lengőkar alá és emeld fel hogy a rugó már össze legyen valamennyire nyomódva és feszítsd szét egy vésőve vagy bármivel amivel tudod ahol a csavar összeszorítja és ha nincs helyén akkor helyre kell ugorjon

Ricsike1989 Elküldve: 2015-07-02 15:22 Mi lehet a baj?

Apus írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Apus írta:

Sziasztok a képen látható bal és jobb első keréknél a lengéscsillapító aljánál a befogás alatt nem egyenlő a kinyúlás, mintha az egyiket nem jó helyre fogatták volna, ettől előfordulhat hogy ferde a kocsi picit ? ( mert ferde és nem tudom miért ) kb 1-1,2 cm a különbség.
Ha igen, ezt itthon aknából kocsit megemelve helyre tudnám pofozni ?


ugyanaz a márkájú és típusú gátló van a két oldalon? ne alul nézd meg a kilógást, hanema rugótányér aljától a csonkig, azaz a csonk feletti részt.
én úgy tudom, hogy a gátló ki van szélesítve direkt, hogy addig tudod belerakni a csonkállványba.


Igy van ahogy YELLOW irta. Ki van szelesitve es van rajta 2 kis pozicionälo pöcök,hogy ne lehessen mäshogy beletenni. Viszont az,hogy ki van szelesitve,hogy addig tudjad beletenni,az nem jelenti azt,hogy az addig bele is lett rakva 15-ös kepnel jelöli is ezt a pöcköt,illetve jol lätszik,hogy meddig van a kerekagyban a lengescsillapito.


Köszönöm a segítséget. Utánajárok a dolgoknak.


Én mikor cseréltem lengéscsillapítót, miután beraktam a gátlókat, meglazított csavarnál krokodil emelővel még felnyomtam a lengőkart és még a csavarnál szétfeszÍtettem kissé és akkor ugrott helyre szépen.

Ricsike1989 Elküldve: 2015-07-02 13:10 Izzítás vezérlõ

Ricsike1989 írta:
lantika írta:
Ricsike1989 írta:
bmw320d4 írta:
csbalu írta:
bmw320d4 írta:
csbalu írta:
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Ugye, nem akarod átkötni dróttal?


Tyúkbélre gondoltam Az jobb mint azúj...



Poroltót is tegyél mellé.


Nem véletlen van Fuse...



Gondolom poennak szänta. Mert ha egy Villamosmernök ilyen megoldäst välasztana az elegge csunya lenne

Igazából semmi extra nincs az izzítás vezérlőben! A hő miatt a forrasztások megolvadnak és elengedik az átkötést.. Lehet pótolni vagy visszaforrasztani és kész is a művelet. Zárlatra meg ha neadj isten probléma lenne ott a biztosíték.

Teljessen szakszerűen újra vissza lehet forrasztani.

Ricsike1989 Elküldve: 2015-07-02 13:07 Izzítás vezérlõ

lantika írta:
Ricsike1989 írta:
bmw320d4 írta:
csbalu írta:
bmw320d4 írta:
csbalu írta:
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Ugye, nem akarod átkötni dróttal?


Tyúkbélre gondoltam Az jobb mint azúj...



Poroltót is tegyél mellé.


Nem véletlen van Fuse...



Gondolom poennak szänta. Mert ha egy Villamosmernök ilyen megoldäst välasztana az elegge csunya lenne

Igazából semmi extra nincs az izzítás vezérlőben! A hő miatt a forrasztások megolvadnak és elengedik az átkötést.. Lehet pótolni vagy visszaforrasztani és kész is a művelet. Zárlatra meg ha neadj isten probléma lenne ott a biztosíték.

Ricsike1989 Elküldve: 2015-07-02 12:55 Izzítás vezérlõ

bmw320d4 írta:
csbalu írta:
bmw320d4 írta:
csbalu írta:
Meg lehet csinálni a gyári rosszat is.
Hamarosan megnézek egyet, megjavítom és teszteljük. Ha sikerrel jártunk majd írok


Ugye, nem akarod átkötni dróttal?


Tyúkbélre gondoltam Az jobb mint azúj...



Poroltót is tegyél mellé.


Nem véletlen van Fuse...

Ricsike1989 Elküldve: 2015-02-08 01:07 320d Motor

Sziasztok! Bmw e46 20d 150Le-s. 2002-es. Minden reggel, napi első indításnál egy picit becsörren a motor kb 1 másodpercre, mitől lehet? Indul pöccre, megy semmi baja csak a becsörrenés. Van valakinek tippje mi lehet. (Nem hidrotőkére gondolok, mert annak hangja nincs) Köszönöm előre is!

Ricsike1989 Elküldve: 2014-07-16 19:27 Manuális klíma - Digit klíma

Zoli200 írta:
Ricsike1989 írta: Sziasztok PLEASE HELP!! Észrevettem már egy ideje hogy nem csöpög a klímám, de sokat nem használtam eddig max 30 percet! Tegnap Viszont 5óra hosszát használtam! Jelenség: Víz saehol!! Anyós oldalon a szőnyeg szét ázott! Miután kikapcsoltam és csak sima levegőt fújattam be, akkor olyan párás levegőt fújt be hogy a kormányon meg mindenen lecsapódott a pára! Ma megkerestem a kivezető csövet, meg is lett a váltó felett 1db csonk! Járattam a klímát eközben, de víz sehol!! Valószínű hogy eldugult a kivezetés, de mitőőőlll? Ha a lukon benyomok egy valami szart az elég hogy járatot csináljak a víznek, vagy boritsam szét az egészet???


Próbáld meg hogy levegőt fújatsz bele.


Gondoltam rá. Az a pici kivezető csonk kb 4cm és 1.5 átmérőbe, eldugulva az biztos nincs, csak azt nem ertem hogy belül a talca és kivezető luk hogy tud eldugulni!! Mos feldugok valamit, vagy belefujok akkor lehet jó lessz, de mi van ha televan kosszal és ujra eldugul? Létezik hogy a tálcába sok kosz pl: Levél ijesmi menjen? Még nem szedtem szét nem látom át hogy hogy állhat az ott.

Ricsike1989 Elküldve: 2014-07-16 19:20 Klíma

Sziasztok PLEASE HELP!! Észrevettem már egy ideje hogy nem csöpög a klímám, de sokat nem használtam eddig max 30 percet! Tegnap Viszont 5óra hosszát használtam! Jelenség: Víz saehol!! Anyós oldalon a szőnyeg szét ázott! Miután kikapcsoltam és csak sima levegőt fújattam be, akkor olyan párás levegőt fújt be hogy a kormányon meg mindenen lecsapódott a pára! Ma megkerestem a kivezető csövet, meg is lett a váltó felett 1db csonk! Járattam a klímát eközben, de víz sehol!! Valószínű hogy eldugult a kivezetés, de mitőőőlll? Ha a lukon benyomok egy valami szart az elég hogy járatot csináljak a víznek, vagy boritsam szét az egészet???

Ricsike1989 Elküldve: 2014-07-16 19:19 Manuális klíma - Digit klíma

Sziasztok PLEASE HELP!! Észrevettem már egy ideje hogy nem csöpög a klímám, de sokat nem használtam eddig max 30 percet! Tegnap Viszont 5óra hosszát használtam! Jelenség: Víz saehol!! Anyós oldalon a szőnyeg szét ázott! Miután kikapcsoltam és csak sima levegőt fújattam be, akkor olyan párás levegőt fújt be hogy a kormányon meg mindenen lecsapódott a pára! Ma megkerestem a kivezető csövet, meg is lett a váltó felett 1db csonk! Járattam a klímát eközben, de víz sehol!! Valószínű hogy eldugult a kivezetés, de mitőőőlll? Ha a lukon benyomok egy valami szart az elég hogy járatot csináljak a víznek, vagy boritsam szét az egészet???

Ricsike1989 Elküldve: 2014-06-27 17:54 Bmw Mp3

Sziasztok. Kérdésem lenne.Van egy 2004-es Bmw e46 Professional Radio Cd54 lejátszóm, lejátsza az Mp3 cd-t?

Ricsike1989 Elküldve: 2014-06-23 16:11 Klíma

YELLOW írta:
Ricsike1989 írta:
Zoli200 írta:
Ricsike1989 írta: Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne annak aki ért hozzá Bmw e46 digitklímás. Bekapcsolom hogy fújja be a levegőt és igen erős AMPER-szagot fuj be. MInden bekapcsolásnál erősebb, aztán gyengébben érzem, de folyamatossan amperszagot nyomat nekem. Miért lehet?


Szia,szerintem ne kísérletezzünk vidd villamossági szerelőhöz mielőtt baj lesz,lehet csak kontakt,de lehet nagyobb gond is :S


Egy ideje már észre vettem, de minden teljessen frankón működik!Csak ez a büdös szag nem hagy nyugodni.. Valószínű hogy megnézem, vagy megnézetem. Poroltót bedobtam az autóba ha gond lenne


lehet sok a por a ventibe, annak van szaga, amperes. lehet csak ki kell fújni.


Köszönöm a segítséget. Megnézem a fűtőmotort és a sünit is. Nem e be van olvadva a csatlakozó valahol, vagy akár a por miatt. Valamennyi fogalmam van az autóhoz,csak nem tudtam elképzelni mire fel ez a szag. Első körben ennyitt megnézek. Ha nem megy akkor viszem szakikhoz. Köszi Nektek.

Ricsike1989 Elküldve: 2014-06-23 15:37 Klíma

Zoli200 írta:
Ricsike1989 írta: Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne annak aki ért hozzá Bmw e46 digitklímás. Bekapcsolom hogy fújja be a levegőt és igen erős AMPER-szagot fuj be. MInden bekapcsolásnál erősebb, aztán gyengébben érzem, de folyamatossan amperszagot nyomat nekem. Miért lehet?


Szia,szerintem ne kísérletezzünk vidd villamossági szerelőhöz mielőtt baj lesz,lehet csak kontakt,de lehet nagyobb gond is :S


Egy ideje már észre vettem, de minden teljessen frankón működik!Csak ez a büdös szag nem hagy nyugodni.. Valószínű hogy megnézem, vagy megnézetem. Poroltót bedobtam az autóba ha gond lenne

Ricsike1989 Elküldve: 2014-06-23 15:25 Klíma

Sziasztok. Egy egyszerű kérdésem lenne annak aki ért hozzá Bmw e46 digitklímás. Bekapcsolom hogy fújja be a levegőt és igen erős AMPER-szagot fuj be. MInden bekapcsolásnál erősebb, aztán gyengébben érzem, de folyamatossan amperszagot nyomat nekem. Miért lehet?

Ricsike1989 Elküldve: 2014-06-21 14:32 manuális váltó

Sziasztok! Egy kérdésem lenne. E46 150le 20d-nél ha a gyári 5sebeséges váltót kicserélem 6 sebeségesre, akkor rövidebbek lesznek a sebeségek, vagy nem változik és végre többett tud? Vagy rövidebbek lesznek a sebeségek valamennyivel de végre akkor is többet tud? Vagy nem változik semmit? Esetleg difivel 1ütt érdemes cserélni? Azt tudom ha gyárilag 5 sebeséges és ha 6-os ra van cserélve akkor a tempomat nem megy 6.-ik ba. Azért gondolkodom a cserén, mert a gyári 5-ös váltó már elfáradt, cserélni kéne benne az összes hejretoló stiftet rugostól, perselyestől. Ez annyiba kerül mint ha lecserélném szimplán 6-os váltóra. Nem tudom van e értelme.

« előző123következő »