autója adatai
				
					- Széria:
- 5
- Típus:
- E60
- Kivitel:
- Sedan
- Modell:
- 530d
- Évjárat:
- 2005
 
		
			Elismertség:
			20% (662 pont)
			
			
				Tartózkodási hely:
				Budapest
				
			
			
				Foglalkozás:
				Szoftverfejlesztő
				
			
			
				Saját weboldal:
				
				
			
			
				Msn cím:
				
				
			
			
				Bemutatkozás/Autó bemutatása:
				E60, 530 DA 2014 - 
2014
-  Végre ótómataaa, és izmos autó..  
 
E46, 320 D 2008 - 
2014
-  ///M-es tetőkárpit. Már csak a kormány hiányzik, és fullos az M-Packett. De nekem nem kell, kényelmesebb a négyágú  
 
-  Megadtam magam. ///M-es kormány is bekerült. Hiányzik a bal alsó ága a régi kormányomnak.
 
-  Androidos érintőképernyős fejegység.
 
2013
-  Gyári rugók, mostmár abszolút a kényelem az első
 
-  Dension gateway - MP3 a CD-tár helyére
 
-  Hátsó katalizátor kiürítve, betét helyére cső hegesztve
 
2012
-  Félbőr fűthető, deréktámaszos, elektromos, memóriás sportülések
 
-  Facelift hátsó lámpák
 
-  35/35 Koni rugók (Öregszem, egy centit emelni kellett  ) )
 
2011
-  Újra styling 135 M felnik
 
-  Bekerült a tolatóradar
 
-  Kisnavit kidobtuk, raktunk be 16:9 nagynavit TV modullal
 
-  Xenon lámpához lámpamosó és automata fényszóró emelő
 
-  2 elektromos ablakból 4 elektromos ablak lett
 
-  Manuális klíma upgrade digitklímára
 
-  Alkottunk gyári lábtér világítást
 
-  Fényre sötétedő tükör a nyugodtabb éjszakákért  
 
-  Ez a kocsi lett az ország második DSC-s 136 lovas E46-osa!  
 
-  Lecserélődtek a féltengelyek is faceliftesre
 
2010
-  Sytlning 135 M felni utódja a Keskin KT4 lett 8,5x19" méretben. Az ültetés miatt ez nem annyira fért el, így a hátsó sárvédőből a peremek ki lettek vágva, és meg lett ráncigálva az ív, hogy elférjenek a kerekek.
 
-  2010 végére csak sikerült hozzá lőni a futóművet is  
 
-  Chiptuning bedobva a kesztyűtartóba, frissített optimalizált gyári szoftver feltöltve
 
-  Illendő volt már az M-Pakett, így rádobtuk a kocsira az M-es első-hátsó lökösöket és a küszöb szpojlert.
 
-  Gyárilag beszerelt foncsoros lámpa lecserélődött gyári xenonra
 
-  M-es taposó és váltógomb berakva
 
-  díszlécek és kilincsek színre fújva
 
-  végre multikormány, tempomat rlz  
 
2009
-  M5 replikát lelopták, elindult valami: 18" Styling 135 M felni, aztán 45mm ültetés.
 
-  Felkerült ACS szárny a hátsó szélvédőre, karbon vesék, sötétített indexek előlre, ledes lámpák hátra sötétre lakkozva
 
-  ATC chiptuning 168LE 384Nm
 
-  Hamann kipufogó végek megérkeztek, ha már kettő volt a kipuf kikerült jobb oldalra is, így két oldalt füstölög a kicsike
 
2008
-  alap facelift előtti (2000.08 ) verda, 17" M5 replika felnikkel
 
-  gagyixenon bekerült
 
-  20-as fóliával körberakva
 
				
			
			Regisztráció időpontja:
			2008. július 17. csütörtök, 00:00
			
			Utolsó belépés időpontja:
			2018. február 28. szerda, 06:19
			
			Hozzászólások száma:
			
		 
		
		
			 offline
 offline