autója adatai
				
					- Széria:
 
					- 5
 
					- Típus:
 
					- E60
 
					- Kivitel:
 
					- Sedan
 
					- Modell:
 
					- 530d
 
					- Évjárat:
 
					- 2005
 
				
				
				
			
		 
		
			Elismertség:
			20% (662 pont)
			
			
				Tartózkodási hely:
				Budapest
				
			
			
				Foglalkozás:
				Szoftverfejlesztő
				
			
			
				Saját weboldal:
				
				
			
			
				Msn cím:
				
				
			
			
				Bemutatkozás/Autó bemutatása:
				E60, 530 DA 2014 - 
2014
-  Végre ótómataaa, és izmos autó.. 

 
E46, 320 D 2008 - 
2014
-  ///M-es tetőkárpit. Már csak a kormány hiányzik, és fullos az M-Packett. De nekem nem kell, kényelmesebb a négyágú 

 -  Megadtam magam. ///M-es kormány is bekerült. Hiányzik a bal alsó ága a régi kormányomnak.
 -  Androidos érintőképernyős fejegység.
 
2013
-  Gyári rugók, mostmár abszolút a kényelem az első
 -  Dension gateway - MP3 a CD-tár helyére
 -  Hátsó katalizátor kiürítve, betét helyére cső hegesztve
 
2012
-  Félbőr fűthető, deréktámaszos, elektromos, memóriás sportülések
 -  Facelift hátsó lámpák
 -  35/35 Koni rugók (Öregszem, egy centit emelni kellett 
)
 
2011
-  Újra styling 135 M felnik
 -  Bekerült a tolatóradar
 -  Kisnavit kidobtuk, raktunk be 16:9 nagynavit TV modullal
 -  Xenon lámpához lámpamosó és automata fényszóró emelő
 -  2 elektromos ablakból 4 elektromos ablak lett
 -  Manuális klíma upgrade digitklímára
 -  Alkottunk gyári lábtér világítást
 -  Fényre sötétedő tükör a nyugodtabb éjszakákért 

 -  Ez a kocsi lett az ország második DSC-s 136 lovas E46-osa! 

 -  Lecserélődtek a féltengelyek is faceliftesre
 
2010
-  Sytlning 135 M felni utódja a Keskin KT4 lett 8,5x19" méretben. Az ültetés miatt ez nem annyira fért el, így a hátsó sárvédőből a peremek ki lettek vágva, és meg lett ráncigálva az ív, hogy elférjenek a kerekek.
 -  2010 végére csak sikerült hozzá lőni a futóművet is 

 -  Chiptuning bedobva a kesztyűtartóba, frissített optimalizált gyári szoftver feltöltve
 -  Illendő volt már az M-Pakett, így rádobtuk a kocsira az M-es első-hátsó lökösöket és a küszöb szpojlert.
 -  Gyárilag beszerelt foncsoros lámpa lecserélődött gyári xenonra
 -  M-es taposó és váltógomb berakva
 -  díszlécek és kilincsek színre fújva
 -  végre multikormány, tempomat rlz 

 
2009
-  M5 replikát lelopták, elindult valami: 18" Styling 135 M felni, aztán 45mm ültetés.
 -  Felkerült ACS szárny a hátsó szélvédőre, karbon vesék, sötétített indexek előlre, ledes lámpák hátra sötétre lakkozva
 -  ATC chiptuning 168LE 384Nm
 -  Hamann kipufogó végek megérkeztek, ha már kettő volt a kipuf kikerült jobb oldalra is, így két oldalt füstölög a kicsike
 
2008
-  alap facelift előtti (2000.08 ) verda, 17" M5 replika felnikkel
 -  gagyixenon bekerült
 -  20-as fóliával körberakva
 
				
			
			Regisztráció időpontja:
			2008. július 17. csütörtök, 00:00
			
			Utolsó belépés időpontja:
			2018. február 28. szerda, 06:19
			
			Hozzászólások száma:
			
		 
		
		
			
 offline