Rodnanr1 fórum hozzászólásai

Rodnanr1 Elküldve: 2016-03-06 16:22 biztosítéktábla...

Sziasztok!

E92-es (2008-as) biztosítéktábláján melyik biztosítékkal tudom kiiktatni a xenon lámpamosóját?
A 43-as vagy a 39,59,63 valamelyikével, esetleg más módon? A kocsit mindig tisztán tartom ezért felesleges, de legalább jól összefröcsköli a motorháztetőt...
Köszönöm a segítségetek!

Rodnanr1 Elküldve: 2016-02-04 13:51 Elsõ lámpák

Pitykoo írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!
Gondolom volt már hasonló kérdés csak én nem találtam rá, ezért teszem fel (esetleg újra). Nemrég vettem egy 2008-as e92-es coupét és a bal első lámpa folyton párásodik. Pénteken kiszárították a márkaszervízben és nem találtak rajta hibát. Valószínüleg a motormosásnál nyomhattak bele egy kis vizet. Hétvégi eső után ismét tiszta pára. Addig oké, hogy újra ki lesz száritva, de az a kérdésem, hogy hol lehet/szokott tömítetlen lenni? Megoldásra van javaslatotok? Azt sem tartom kizártnak, hogy levehető a lámpabúra (ránézésre igen, de nem vagyok egy nagy autószerelő...) Szerintetek? Mert ha igen akkor ott keresném először a víz útját.
Köszönöm ha tudtok segíteni!


Ennek sajna nem ismerem a buráját, de e46-nál a búra alatti tömítés illetve ahogy az izó foglalatot ki lehet tekerni pl. az indexnél abba is van egy tömítés és ha az rossz akkor szokott párásodni!
Ezeket nézd át hátha ott lesz a hiba valahol...
Vagy átnézni nincs e valami hajszálrepedés rajta kő által...


Szia!

Ezek szerint az E46-nál pl. le lehet venni a búrát? Mert ránézésből ez is szétszedhető, de cikkszáma külön nincs a búrának, mondjuk, hogy cserélni lehessen...

Rodnanr1 Elküldve: 2016-02-03 17:49 Tolató radar

hil írta:
lantika írta:
hil írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta:
lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...


Vannak univerzälisak is,de en tuti gyärit tennek bele ha nem lenne az enyemben. A link neve

Szia!
Ezt indokold már meg ha kérhetlek, mert pont most ba...om ki a gyári "ostoba" PDC-t és teszek bele olyat, ami legalább a távolságot is mutatja(a beszerelés már félig meg is van). A gyárinak a sípolása teljesen haszontalan, ráadásul nem tudni, honnan közelít az akadály.



En egyszerüen a gyäri dolgok hive vagyok. Illetve nem szeretnem azt az ocska kinezetü kinai xar kijelzöt lätni es annak rögzitesevel összebarmolni a müszerfalat. A kezikönyvben le van irva,hogy mit jelent a piiiip hosszusäga. Es en szoktam tudni miert sipol,mert hätra szoktam fordulni. A 30 centis folyamatos sipoläsnäl meg mindig megällok.
Igazi az lenne,ha a bordmonitor mutatnä,hogy hol az akadäly,es milyen messzire,vagy tolatokamerät rä lehetne kötni hivatalosan. Ugy tudom csak video modulon keresztül megoldhato,annyit meg nekem nem er meg.

Szia!
Erre azt válaszolom, hogy a kisméretű Led kijelző pont rá fér a belső visszapillantó tükör tetejére, rögzítve kétoldalas ragasztóval (most eddig van kész a beszerelésem), ami mutatja, hogy melyik irányban van az akadály, középen pedig cm-ben a távolság. Ott igazán nem feltűnő, szinte észre sem lehet venni és tolatáskor nem is kell hátra fordulni, csak tükröt nézni, így minden infó együtt van. Régi autómban is ilyen volt, nagyon bejött nekem. Ha a boardmonitoron lenne az sem lenne jó megoldás, mert a tükörtől elég távol van és az ember tekintete, feje járna mint a sublódfiók.
Nem akarok senkit sem rábeszélni, csak tényeket írtam le. Ezért is dobom ki a gyári PDC-t.



Érdekes nézőpont, hogy a gyári megoldást egy after market termékre cseréli valaki, de ha az jobban tetszik... Nekem az összes BMW-ben tökéletesen megfelelt, amit eddig volt szerencsém vezetni, ezért is érdeklődtem a gyári kialakítás után.

Rodnanr1 Elküldve: 2016-02-03 14:21 Tolató radar

lantika írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!


Kell hozzä a vezerlö,käbelek,szenzorok.


Köszönöm! Tehát van vele munka rendesen. Ez esetben jegelem ezt a projektet és keresek helyette v.mi mást...

Rodnanr1 Elküldve: 2016-02-02 16:45 Tolató radar

Sziasztok!

Nemrég vettem egy e92-es coupet és sajnos nincs benne PDC. Tudnátok rá a választ, hogy a parkradar nélküli hátsó lökhárítóba hogyan tudok betenni 4 db radart? Esetleg gyárilag ugyanaz a belső oldala és csak ki kell fúrni? Valamint, hogy van-e némi kábelezés hozzá az autóban? Persze nem úgy értem, hogy rögtön a lökhárítótól csak ha pl veszek egy másik lököst PDCstül akkor mennyivel vagyok beljebb?
Köszönöm a válaszaitokat!

Rodnanr1 Elküldve: 2016-02-02 16:35 Elsõ lámpák

Sziasztok!
Gondolom volt már hasonló kérdés csak én nem találtam rá, ezért teszem fel (esetleg újra). Nemrég vettem egy 2008-as e92-es coupét és a bal első lámpa folyton párásodik. Pénteken kiszárították a márkaszervízben és nem találtak rajta hibát. Valószínüleg a motormosásnál nyomhattak bele egy kis vizet. Hétvégi eső után ismét tiszta pára. Addig oké, hogy újra ki lesz száritva, de az a kérdésem, hogy hol lehet/szokott tömítetlen lenni? Megoldásra van javaslatotok? Azt sem tartom kizártnak, hogy levehető a lámpabúra (ránézésre igen, de nem vagyok egy nagy autószerelő...) Szerintetek? Mert ha igen akkor ott keresném először a víz útját.
Köszönöm ha tudtok segíteni!

Rodnanr1 Elküldve: 2014-10-14 21:28 Ékszíj tárcsa

szotakdavid írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!

Lehet, hogy korábban már kért valaki segítséget az alábbi témában, de még új vagyok a fórumon és inkább leírom én (is).
Tavaly nyáron vettem egy 2007-es BMW 118d-t. Szinte hibátlan állapotban, amit az elmúlt 25.000 km is alátámasztott.
Volt egy kis hangja a főtengely ékszíjtárcsának ezért kicseréltettem az ékszíjakkal együtt.
Általában utángyártott alkatrészt választok az autómhoz a nevesebb gyártóktól. Luk ékszíjtárcsát kapott és már pontosan nem emlékszem de talán Gates ékszíjat.
Egy-két hónap (4-5000km) múlva hallottam, egy enyhe csikorgó hangot alapjárat körül, amikor a garázsba álltam be, később indításkor is meg-megnyikkant mintha csúszna az ékszíj. Ez erősödött, úgyhogy a szerelőm kicserélte a feszítőgörgőt és új ékszíjat tett fel. Újabb egy-két hónapig volt jó, de a tavasz beálltával (amikor a klíma is rajta van) egyre erősebben szólt. Próbaképpen egy másik fajta ékszíjat is feltett a szerelő, de újabb egy-két hónapig volt csak jó.
Mindenképpen meg akarok szabadulni ettől a hibától és nem gond az sem ha csak a gyári alkatrész hozza meg a megoldást, de feleslegesen nem szeretnék kidobni 40-50000 forintot pluszban.
Mit javasoltok, milyen gyártmányú ékszíjtárcsát, ékszíjat vegyek, cseréltessek újra feszítőgörgőt is, illetve lehet, hogy valami technológiai hibát vét a szerelő minden alkalommal és csak azt kell másképp csinálni? Avagy egészen más lehet a hiba, pl. a klímakompresszor ékszíjtárcsája csúszik...
A motor egyébként az M47-es 122Le-s még pont a facelift előtt gyártották.
Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat!


Ékszíjtàrcsa:sak is corteco,szíj csak conti.

Köszönöm, 5-6 oldalt visszaolvasva nekem is ez jött le, hogy Corteco+Conti lesz a gyógyír a problémámra.

Rodnanr1 Elküldve: 2014-10-14 14:13 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!

Lehet, hogy korábban már kért valaki segítséget az alábbi témában, de még új vagyok a fórumon és inkább leírom én (is).
Tavaly nyáron vettem egy 2007-es BMW 118d-t. Szinte hibátlan állapotban, amit az elmúlt 25.000 km is alátámasztott.
Volt egy kis hangja a főtengely ékszíjtárcsának ezért kicseréltettem az ékszíjakkal együtt.
Általában utángyártott alkatrészt választok az autómhoz a nevesebb gyártóktól. Luk ékszíjtárcsát kapott és már pontosan nem emlékszem de talán Gates ékszíjat.
Egy-két hónap (4-5000km) múlva hallottam, egy enyhe csikorgó hangot alapjárat körül, amikor a garázsba álltam be, később indításkor is meg-megnyikkant mintha csúszna az ékszíj. Ez erősödött, úgyhogy a szerelőm kicserélte a feszítőgörgőt és új ékszíjat tett fel. Újabb egy-két hónapig volt jó, de a tavasz beálltával (amikor a klíma is rajta van) egyre erősebben szólt. Próbaképpen egy másik fajta ékszíjat is feltett a szerelő, de újabb egy-két hónapig volt csak jó.
Mindenképpen meg akarok szabadulni ettől a hibától és nem gond az sem ha csak a gyári alkatrész hozza meg a megoldást, de feleslegesen nem szeretnék kidobni 40-50000 forintot pluszban.
Mit javasoltok, milyen gyártmányú ékszíjtárcsát, ékszíjat vegyek, cseréltessek újra feszítőgörgőt is, illetve lehet, hogy valami technológiai hibát vét a szerelő minden alkalommal és csak azt kell másképp csinálni? Avagy egészen más lehet a hiba, pl. a klímakompresszor ékszíjtárcsája csúszik...
A motor egyébként az M47-es 122Le-s még pont a facelift előtt gyártották.
Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat!