Ropika fórum hozzászólásai

Ropika Elküldve: 2013-05-15 11:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Szevasztok!
Az ncore-ra fel van töltve az OBD 2 program,ha veszek hozzá egy ilyen csatlakozót: http://www.autodiagnosztika.eu...kabel.html
Akkor tudom is állítani az autó elektronikáját,hibakódokat nézni stb..?

Üdv


Ebay-en beírod hogy Inpa cable és bead 5000 találatot. Na amilyen kábeleket látsz olyan kell neked kb. 30 dollárért már kapni. Egyik fele usb a másik OBD2.

Ropika Elküldve: 2013-05-15 11:12 Turbo

adee9 írta:
Ropika írta:
adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.



Köszönöm a válaszokat.
Na most egy kicsit megkönnyebbültem. Remélem nekem is csak a turbó a rossz. Ennek tudatában a turbó árát örömmel fizetném ki. Az új turbó beszerelése után kellett valamit programozni, vagy csak ki a régit, be az újat és kész?



Csak ki a régit és be az újat nem kell semmit programozni. A 20d-vel szemben annyival bonyolultabb a helyzet hogy kicsit meg kell emelni a motornak azt az oldalát amelyiken van a turbó, mert csak úgy tudják kiszedni. újat tervezel vásárolni, mert úgy tudom annak elég borsos az ára? A bontottba meg elég nagy a rizikó. Az enyém is elég sok olajat ereszt át és nagyon kormol is az autó, szerintem már a végét járja, de én lehet a felújítás mellet döntök.



Ropika Elküldve: 2013-05-14 13:50 Turbo

adee9 írta: Sziasztok!

Ha megadja magát a turbó, mik lehetnek a tünetek?



Szia,

Ha úgy hallod hogy furcsán jár a motor és fehéren füstöl az autó azonnal állítsd le a motort. Nekem ugyanez volt, és a turbó tengely tört el és a benne lévő olaj ment be a hengerekbe. Megszorult tőle a motor és a szerelő mondta hogy nagy szerencsém volt mert hajolhattak is volna alkatrészek hajtókar és társai.
Nem biztos persze hogy nálad is ez a helyzet, de jobb elővigyázatosnak lenni, mert egy ilyen turbó hiba motorcserébe is torkolhat.

Ropika Elküldve: 2013-05-04 20:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Akkor jól tudtam, mert ezt mind tudja a dis is, meg még többet is és az nekem fent van és tökéletesen működik szóval semmi értelme nem lenne felraknom az inpát, csak ez a Car memory probléma ha megoldódna az jó lenne.


YELLOW írta:
Ropika írta: Oks. Megpróbálom. Még két kérdés: A Carsoft az mire jó, és az Inpa-nak van e valami előnye a DIS-el szemben, azon kivűl hogy könnyebb felrakni, mert én úgy hallottam hogy kevesebbet tud mint a DIS ez igaz?


az inpa inkább diag, ezzel annyira nem lehet programozni. inkább hibakiolvasásra való, digitális és analóg adatok mérésére.


Ropika Elküldve: 2013-05-04 16:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Az nem lehet szerintem mert a legújabb fajta kábelem van ami még az új 7-est is viszi. Ha valaki tudja mi lehet az oka az írja meg légyszi, mert feleslegesen nem telepíteném fel az NCS-est hamár a DIS fent van azzal meg maga a diagnosztika szépen működik.


nickname írta:
Tano írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?


Azt jelenti, hogy nem tudta kiolvasni az autó adatait a vezérlőkből. Próbáld meg NCS-sel, azzal is egyszerű és gyorsabb megoldani.


De miért nem tudja kiolvasni ? A diag kábel kommunikációs problémája az ok ?



Ropika Elküldve: 2013-05-04 15:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Oks. Megpróbálom. Még két kérdés: A Carsoft az mire jó, és az Inpa-nak van e valami előnye a DIS-el szemben, azon kivűl hogy könnyebb felrakni, mert én úgy hallottam hogy kevesebbet tud mint a DIS ez igaz?



YELLOW írta:
Ropika írta: Igen, csak nincs NCS-em. És nem tudom honnan szerezhetnék. Azt is ilyen körülményes telepíteni mint a DIS-t?


dehogyis... netről le lehet tölteni, hazsnáld a googlit. ha én is ezt tudom korábban, nem nyomtatom ki a több tíz oldalas DIS telepítést


Ropika Elküldve: 2013-05-04 14:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Igen, csak nincs NCS-em. És nem tudom honnan szerezhetnék. Azt is ilyen körülményes telepíteni mint a DIS-t?

Ropika Elküldve: 2013-05-04 13:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?

Ropika Elküldve: 2013-05-03 14:22 Porlasztó

Na most akkor kell kódolni vagy nem, vagy csak akkor nem a Bosch? Mert nekem nagyon füstöl a járgány 2.000-es fordulat fölött, de hamár harmadszor lépek oda neki abbahagyja, de másnapra ugyanúgy füstöl vagy kormol. Nem fehéren és nem kéken, fekete korom. És most ne gyertek azzal. hogy persze hát mert dizel az a dolga hogy füstöljön

Ropika Elküldve: 2012-02-26 19:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ez kérdés akart lenni csak lemaradt a kérdőjel. Szoval valaki csinált már DIS-el turbó tesztet?


bmw320d4 írta:
Ropika írta: Valaki csinált már a DIS-el turbo tesztet.


Ebben eddig is biztos voltam, úgyhogy meg tudom erősíteni: Valaki biztosan csinált már a DIS-el turbo tesztet!


Ropika Elküldve: 2012-02-26 18:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Valaki csinált már a DIS-el turbo tesztet. Mert nekem egyszer csináltak egy szervízben, úgy hogy rákötöttek egy thinpadot az autora és a DIS magától emelte az auto fordulatszámát míg végül kiírta hogy turbo defekt.Az a baj nekem akkor még nem volt meg a progi és nem emlékszem hogy csinálták, vagy ahoz már kellene az a sárga wifi-s kütyü?

Ropika Elküldve: 2012-02-26 16:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Az nekünk simán ment elsőre betöltötte, csak az utána valo finomhangolással voltak problémák. A kábelt eszközkezelőben Com1-re kell állítani meg az edibas.ini-ben át kell irni egy sort std:obd re asszem de nem tudom pontosan én is csak figyeltem mert nekem öcsém rakta fel a gépre.
Valaki tudja mi balance test a dis-en belül?
YELLOW írta: én meg már a DIS-t szeretném hazsnálni végre, de az istenért nem akar működni...nem bírja betölteni a VMware a progit...


Ropika Elküldve: 2012-02-26 16:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Én az inpát nem is használom csak a DIS-t és abban nekem minden müködik de valamiért ezt írja ki ha az injektor tesztbe megyek.

Ropika Elküldve: 2012-02-25 15:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem a GT1-DIS- el kapcsolatban. Minden tökéletesen működik de amikor injektor tesztet akarok csinálni a következő hibát dobja ki:

Install adapter
Adapter type: 9-pin
Adapter order no: 12 1 300/301
Connector reference: x2425

Note: Do connect control module to adapter!


Segítségeteket előre is köszönöm.

Ropika Elküldve: 2009-02-05 21:53 330d motor

Valaki nem tudja hogy mi a különbség a 2000 elötti és a 2000 utáni 330d-ben.A faceliftes mitõl több 20 loval?