SAS fórum hozzászólásai

SAS Elküldve: 2011-04-17 08:55 Segítség!!!

Robinson írta:
SAS írta: Köszönöm, Yellow, de azt már nem volt módom elolvasni. Privit megírtam. Köszi még 1x!

YELLOW írta: Kaptál választ. márha a kulcsos kérdés volt. tedd fel priviben nekem, aztán válaszolok ott is.

SAS írta: Tudod, ha valaki bajban van, akkor nincs ideje átnyálazni háromszázmillió karaktert, hanem megpróbál GYORSAN SEGÍTSÉGET kérni. Azoktól, akiktől remélheti. (Ezek volnátok Ti.)
Így néz ez ki a másik oldalról.
Kösz, hogy esélyt sem adtál, hogy választ kapjak.

Robinson írta: Emberek! Tényleg ennyire nehéz elolvasni hova írtok????

Kiemelem: OLDALLAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK -> SEGÍTSÉG!!!

ITT AZ OLDALLAL KAPCSOLATBAN KELL KÉRDEZNI! EZ NEM AZ A SEGÍTSÉG TÉMA AMIT KERESTÉL!

Az eddigi nem ide tartozó hozzászólásokat törlöm!

komolyan emberek, derogál olvasni? Nem értem..









A kérdés feltétele nem pánikszerűen történik egyik fórumon sem ahogy éred, hanem minden fórumon a szabályokat betartva a megfelelő témában! Egyik fórumon sem érzelmi alapon dől el, hogy oda firkálhatsz ahova tetszik, mindenhol törlik a nem megfelelő helyre hányt hozzászólásokat. Ezen felül szomorúnak tartom, hogy az öreg motorosnak számító felhasználók (főleg akik ezt a problémát folyton szóvá teszik) ezt figyelmen kívül hagyva válaszoltak.



Én meg vidámnak tartom: ezt nevezik úgy, hogy SEGÍTŐKÉSZSÉG.
Töröld ki!

SAS Elküldve: 2011-04-16 20:21 Segítség!!!

Köszönöm, Yellow, de azt már nem volt módom elolvasni. Privit megírtam. Köszi még 1x!

YELLOW írta: Kaptál választ. márha a kulcsos kérdés volt. tedd fel priviben nekem, aztán válaszolok ott is.

SAS írta: Tudod, ha valaki bajban van, akkor nincs ideje átnyálazni háromszázmillió karaktert, hanem megpróbál GYORSAN SEGÍTSÉGET kérni. Azoktól, akiktől remélheti. (Ezek volnátok Ti.)
Így néz ez ki a másik oldalról.
Kösz, hogy esélyt sem adtál, hogy választ kapjak.

Robinson írta: Emberek! Tényleg ennyire nehéz elolvasni hova írtok????

Kiemelem: OLDALLAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK -> SEGÍTSÉG!!!

ITT AZ OLDALLAL KAPCSOLATBAN KELL KÉRDEZNI! EZ NEM AZ A SEGÍTSÉG TÉMA AMIT KERESTÉL!

Az eddigi nem ide tartozó hozzászólásokat törlöm!

komolyan emberek, derogál olvasni? Nem értem..







SAS Elküldve: 2011-04-16 19:37 Segítség!!!

Tudod, ha valaki bajban van, akkor nincs ideje átnyálazni háromszázmillió karaktert, hanem megpróbál GYORSAN SEGÍTSÉGET kérni. Azoktól, akiktől remélheti. (Ezek volnátok Ti.)
Így néz ez ki a másik oldalról.
Kösz, hogy esélyt sem adtál, hogy választ kapjak.

Robinson írta: Emberek! Tényleg ennyire nehéz elolvasni hova írtok????

Kiemelem: OLDALLAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK -> SEGÍTSÉG!!!

ITT AZ OLDALLAL KAPCSOLATBAN KELL KÉRDEZNI! EZ NEM AZ A SEGÍTSÉG TÉMA AMIT KERESTÉL!

Az eddigi nem ide tartozó hozzászólásokat törlöm!

komolyan emberek, derogál olvasni? Nem értem..



SAS Elküldve: 2011-03-19 18:24 újonc kérdései :)

Ez azért jól hangzik, Prof!
Bár kérdés, hogy jól értem-e az 1/5 év, 90000 km-t: egy ötöd év, azaz két és fél hónap alatt??? Akkor alvás helyett is vezettél... Ugye nem???
És nulláról indultál, vagy már volt belepakolva rendesen kilcsi?
Amúgy én, amikor megvettem a gépet, a biztonság kedvéért olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt, légszűrőt, kartergázszűrőt, izzítógyertyákat cseréltettem, és most azt várom el az autótól, hogy hálálja meg, és szolgáljon rendesen.


Prof írta:
SAS írta: Kár, hogy a szomszéd megyében lakom: egy ilyen szerelő aranyat ér!

hancurozo írta:
SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem


90000 Km mentem 1/5 év alatt, izzítógyertyán kívül mást nem kellett cserélni. Most megdöglött a kiegészítő fűtés modul, és motor tartó bakokat kell cserélni.






SAS Elküldve: 2011-03-19 17:49 újonc kérdései :)

Kár, hogy a szomszéd megyében lakom: egy ilyen szerelő aranyat ér!

hancurozo írta:
SAS írta: Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)




Mivel szerelő vagyok, nem esek kétségbe, és a diagot is használom. A bmw-nél sokan azért fizetnek sokat, mert a hibát sem találja a szerelő (nem egyszerű a hiba megállapítása a dieseleknél) kell a diag, és a szerelőnek is tudnia kell mi milyen hibát/hibajelenséget produkál. A legtöbb szerelő cseréltet mindent (sokszor feleslegesen) és vagy jó lessz, vagy nem


SAS Elküldve: 2011-03-19 17:30 újonc kérdései :)

Értem. Ebből én most abba a mondatodba kapaszkodnék, hogy "BMW nek van a legjobb dizel motorja"...
Részemről meg az a helyzet, hogy azért feszegetem ezt a kérdést, mert korábban én is éppen így hallottam. Azt mondták, 'óóó, a Bömbi dízelje, az 500 ezer kilométert gond nélkül elpöfög'... Meg azt is mondták, hogy 'a 318d (ami nekem van) turbója a kétezres motorhoz kevésbé van kihegyezve, szóval, ha beérem kisebb teljesítménnyel, hosszabb élettartamot kaphatok cserébe'...
Aztán meg elkezdtem itt olvasni és fórumozni, és amellett, hogy rengeteg jófej márkatárssal "találkoztam", rengeteg hasznos infót kaptam, bazi sok problémáról is értesültem. Szóval kicsit berottyantottam.
Magamban vigasztalásként egyébként arra jutottam, hogy itt nyilván koncentráltan jelennek meg a problémák, hiszen ha baj van, ide fordulnak segítségért a klubtagok. (Ami teljesen ésszerű, és ahogy látom, sokan, sok sikerrel!)
Amúgy az enyém egy igen megkímélt példánynak tűnik: a szerelő is azt mondta az előzetes átvizsgálás után; úgyhogy reménykedem!

anubisz írta:
SAS írta: Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.




ezzel csak azt akartam mondani,hogy soha nem tudni az előző tulaj,tulajok hogy használták.BMW nek van a legjobb dizel motorja,bár szerintem itt is érvényes az,hogy minél nagyobb a motor,annál tartósabb. nem is nagyon lehet venni 5-6 évtől felfelé olyat amibe 200 000 nél kevesebb van.


SAS Elküldve: 2011-03-19 17:16 újonc kérdései :)

Ezek szerint nem havonta/ezer kilométerenként látogatod a szervizeket, és az autómentő száma sem gyorshívásra van állítva a mobilodban!?
Köszi, hogy megosztjátok a tapasztalataitokat, tényleg érdekel!

hancurozo írta: 150e km-en sokkal túl van az autó, és csak olyan alkatrészt kellett javítani ami benzinesben is van. (generátor, fék, légtömegmérő, futómű, stb. csak kopó ill. elektromos dolgok)


SAS Elküldve: 2011-03-19 13:33 újonc kérdései :)

Na, ez már jobban hangzik, Hori! Mégsem olyan rossz autó ez a dízel BMW?!
Rakod bele rendesen!

Hori írta:
SAS írta: Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.






én 73ezerrel vettem ezelőtt 3 évvel most járok 264ezernél, eddig semmi gond.


SAS Elküldve: 2011-03-19 13:12 újonc kérdései :)

Köszi a "biztatást", Anubisz!
Nekem az elmúlt évtizedben általában új (német) autóim voltak, amiket azért mégiscsak HIBAMENTESEN használtam. Szervizbe a kötelező inspekciókra jártam, oszt jónapot.
Feltételeztem, hogy egy dízel BMW, ha jól tartják , hiába 7 éves, hiába van benne 150 ezer km, csak produkál valami hasonlót.
Ezért kérdeztem, amit kérdeztem. De hát, ezek szerint nem. :
Hm. Egy kollégám 170 ezer kilométerrel vette a dízel Audiját, azóta 50 ezret tett bele, és defekten, ablaktörlőcserén kívül más gondja nem volt.


anubisz írta:
SAS írta: A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!



olyan csak az új autóknál létezik,ott sem mindig.


SAS Elküldve: 2011-03-19 10:15 újonc kérdései :)

A fórumtémák közt annyi hibáról, elromlott alkatrészről olvasok az E46 dízelek esetében, hogy csak kapkodom a fejemet, és kezdek megrettenni.
Megírnátok, hogy mondjuk 150 ezer kilométeres futásteljesítmény fölött kinek hány kilométert sikerült HIBAMENTESEN autóznia? (Az olajcserés szervizlátogatás természetesen nem számít bele! )
Köszönet!

SAS Elküldve: 2011-03-19 08:29 e46 Touring kipufogó szag

Na, ezek jó hírek!
Akkor hosszú, hibamentes autózást kívánok, ha már ott ilyen macerásak az autószerelők!

jeges írta: Hát itt vagyok Tisztelt márkatársak. Először is szeretném mindenkinek megköszönni a gyors és szakértői segítséget. Hála a jó égnek minden megoldódott. Egy kipufogó szetvízben sikerült rátalálnom erre a bizonyos flexi csőre. Megvettem 24 fontért, (kb 7500ft), majd a cimborám kicserélte. Persze Ő is vágott, hegesztett! Adtam neki 30 fontot, (nem akart pénzt kérni) szóval az egész 54 fontba került. (kb 17e forint) Érdekesség képpen a kipufogó szervízben 150 fontot akartak kérni ezért a műveletért..... Szóval mára már minden rendben!!!!!!
Köszönöm mégegyszer mindenkinek!!!


jeges írta: Na hát igen. Ezek itt Belfastban nincsenek a toppon az biztos. Elszaladtam az alkatrészboltba, és azt mondták hogy ezt a flexibilics csövet nem lehet náluk kapni. Azt mondták ha nem akarom megvenni a kipufogó első tagját katalizátorral együtt, menjek el egy kipufogó szervízbe, talán nekik van. Ha nem lesz, akkor neked kell megvenned nekem, és kipostázni!
SAS írta: Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....












SAS Elküldve: 2011-02-28 15:27 e46 Touring kipufogó szag

Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....






SAS Elküldve: 2011-02-25 15:24 Szívócsonk-pillangószelep

Helyzetjelentés – elsősorban Kempelennek, Attilának, Horinak, Burns-nek, meg hát persze mindenkinek, akit érdekel:

Most jövök a szerelőtől: A 318d szívósorában TÉNYLEG NINCS pillangószelep! Hiába ugyanaz a motorja, mint a 320d-nek. Jól mondtátok (nem semmi típusismeret ), és én ennek nagyon örülök! Mert ha nincs, ugyebár, az le sem szakadhat. Köszönöm!!!

A sör-kör az enyém, remélem, lesz rá mód, hogy valami találkozón megejtsük!

De előbb olvastam Attila szombathelyi invitálását, az tán még jobb! (Szombathelyt imádom, ott futottam életem egyetlen nyári maratonját, majdnem megpusztultam, és azóta sem jártam arra… Most bepótolhatnánk az akkori folyadékveszteséget.)

Üdv!

SAS Elküldve: 2011-02-24 18:30 e46 Touring kipufogó szag

Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....


SAS Elküldve: 2011-02-23 18:18 Szívócsonk-pillangószelep

Attila, Kempelen: ha igazatok van, koccintani fogunk , és én állom!
Péntek reggel megyek a szerelőhöz, izzítógyertyákat ellenőrizni és cserélni, ha kell: akkor csak meglátjuk, mi a helyzet?!
Üdv!

m_attila írta: KÉZIVÁLTÓSBA NINCS
AUTÓMATÁBA VAN

ÜDV

ATTILA

SAS írta: Köszi, Kempelen, úgy legyen! Pénteken kiderül, mi is az igazság.

kempelen írta:
SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!



Atyavilág, micsoda klubdélután volt itt....

Ha kéziváltós az autód akkor nincs benne, ha automata akkor biztosan van.
Egyébként ezért hozza a két fajtát...